Деловодна информация
00226
ДИР-1047 07/11/2017 (дд/мм/гггг)
не
00226-2017-0065 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Плевен 000413974
пл. Възраждане № 2
Плевен BG314 5800 България
Тодор Еленков; инж. Георги Георгиев; инж. Вельо Кънчев +359 64881314 / +359 64881297 / +359 64881349
pleven.municipality@gmail.com +359 64881296

Интернет адрес/и

www.pleven.bg

http://eservices.pleven.bg/procurements.aspx?ProviderID=422ce1ea-7fa8-4708-9af4-be7f4d708f14


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://eservices.pleven.bg/procurement.aspx?ProviderID=422ce1ea-7fa8-4708-9af4-be7f4d708f14&Guid=510b85b8-6ed6-4b91-bac9-b6fadfec46e3
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Център за административно обслужване на граждани 000413974
пл. Възраждане № 4
Плевен BG314 5800 България
Людмила Иванова; Мария Иванова; Галя Шолева +359 64822414
cao@pleven.bg +359 64822414

Интернет адрес/и

www.pleven.bg

http://eservices.pleven.bg/procurements.aspx?ProviderID=422ce1ea-7fa8-4708-9af4-be7f4d708f14

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Охрана чрез сигнално-охранителна техника /СОТ/ на общински обекти, собственост на Община Плевен” ОП-71-2017
79711000      
Услуги

Поръчката е разделена на две обособени позиции:
Позиция №1–Охрана чрез СОТ на 17бр. обекти: МУЦТПО, ул.П.Р.Славейков №12; Централен фонтан, пл.Възраждане; Работилница „Водни съоръжения”, ул.Дойран №75; Плувен комплекс „Рай”, ул.Гривишко шосе №5; Антична крепост „Сторгозия”; Бивше училище „Марин Дринов”; РБ „Христо Смирненски”; Бивша ДГ „Яница”, ж.к.„Дружба”; Складово помещение, бул.Ген.Скобелев №20, бл.2-Б; ДДЛРГ „Детелина”, ж.к.„Сторгозия”, до бл.47; Обреден дом на гробищен парк „Мюсюлмански гробища”; Архив №1, Архив №2, Архив №3, Архив №4 и Архив №5 „Европроекти”, ул.Стоян Заимов №3,/зад РИМ-Плевен/; Бивша ветеринарна лечебница, ул.д-р Г.М.Димитров №106.
Позиция №2: Дом на художника, ул.Д. Константинов №17; Касово помещение на ОП„Жилфонд”, ул.Дойран №140; Складове и работилница на ОП„Жилфонд”; Помещения в хотел „Сторгозия”; Бивш корпус „Б” на ОУ„Н.Й.Вапцаров”; УСШ, ж.к.„Сторгозия” №122; ЦГМ „Автогара”; ХГ„Колекция Светлин Русев-2”; ОП „Управление на общински земи и гори".
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
16200      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
максимален брой обособени позиции:
2

II.2) Описание 1

Охрана чрез СОТ на 17 бр. обекти 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79711000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG314

гр. Плевен

1. МУЦТПО, ул. „П. Р. Славейков” № 12, гр. Плевен;
2. Централен фонтан, пл. „Възраждане”, гр. Плевен;
3. Работилница „Водни съоръжения”, ул. „Дойран” № 75, гр. Плевен;
4. Плувен комплекс „Рай”, ул. „Гривишко шосе” № 5, гр. Плевен;
5. Антична крепост „Сторгозия”, парк „Кайлъка”, гр. Плевен;
6. Бивше училище „Марин Дринов”, ул. „Цар Самуил” № 4, гр. Плевен;
7. РБ „Христо Смирненски”, ул. „Димитър Константинов” № 2, гр. Плевен;
8. Бивша ДГ „Яница”, ж. к. „Дружба”, втори микрорайон, до бл. № 221, гр. Плевен;
9. Складово помещение, бул. „Ген. Скобелев” № 20, бл. 2-Б, гр. Плевен;
10. ДДЛРГ „Детелина”, ж.к. „Сторгозия”, до бл. 47, гр. Плевен;
11. Обреден дом на гробищен парк „Мюсюлмански гробища”, ул. „Радишевско шосе”, гр. Плевен;
12. Архив - № 1, ул. „Стоян Заимов” № 3, гр. Плевен /зад РИМ - Плевен/;
13. Архив - № 2, ул. „Стоян Заимов” № 3, гр. Плевен /зад РИМ - Плевен/;
14. Архив - № 3, ул. „Стоян Заимов” № 3, гр. Плевен /зад РИМ - Плевен/;
15. Архив - № 4, ул. „Стоян Заимов” № 3, гр. Плевен /зад РИМ - Плевен/;
16. Архив - № 5 „Европроекти”, ул. „Стоян Заимов” № 3, гр. Плевен /зад РИМ - Плевен/;
17. Бивша ветеринарна лечебница, ул. „д-р Г. М. Димитров” № 106, гр. Плевен.
Подробно описание на обектите: в Техническата спецификация - точка 4, раздел І от Документацията за участие.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
10200      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Охрана чрез СОТ на 9 бр. обекти 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79711000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG314

гр. Плевен

1. Дом на художника, ул. „Димитър Константинов” № 17, гр. Плевен;
2. Касово помещение на ОП „Жилфонд”, ул. „Дойран” № 140, гр. Плевен;
3. Складове и работилница на ОП „Жилфонд”, парк „Кайлъка”, гр. Плевен;
4. Помещения в хотел „Сторгозия”, ж. к. „Сторгозия” № 103, гр. Плевен;
5. Бивш корпус „Б” на ОУ „Н. Й. Вапцаров” , ж. к. „Сторгозия”, ул. „Мир” № 12;
6. УСШ, ж. к. „Сторгозия” № 122, срещу бл. 51, гр. Плевен;
7. ЦГМ „Автогара”, пл. „Иван Миндиликов” №7;
8. ХГ„Колекция Светлин Русев - 2”, ул. „Дойран”№ 75, гр. Плевен;
9. ОП „Управление на общински земи и гори”, ул. „Стоян Заимов” № 3, гр. Плевен /зад РИМ - Плевен/.
Подробно описание на обектите: в Техническата спецификация - точка 4, раздел І от Документацията за участие.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
6000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
6

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците трябва да притежават:
1. Лиценз за частна охранителна дейност по смисъла на Закона за частна охранителна дейност /ЗЧОД/ за извършване на дейността на територията на обектите;
2. Лицензия / Разрешение за радиочестоти, валидни за територията на обектите.
В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, се прилага изискването по чл. 59, ал. 6 от ЗОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания за икономическото и финансово състояние

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът трябва да притежава опит в изпълнението на дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на обществената поръчка, поради което следва през последните три години, считано от датата на подаване на офертата си за участие, да е изпълнил минимум 1 (една) услуга идентична или сходна с предмета на обществената поръчка.
2. Участникът да разполага с дежурен център притежаващ необходимото оборудване и защитеност на централните съоръжения.


1. През последните три години, считано от датата на подаване на офертата си за участие, участникът да е изпълнил минимум 1 (една) услуга идентична или сходна с предмета на обществената поръчка.
2. Участникът да разполага с дежурен център притежаващ необходимото оборудване и защитеност на централните съоръжения.
За сходни с предмета на обществената поръчка се приема Дейност по охрана на обекти от противоправни посегателства, охрана на имуществото на физически и юридически лица, като охраната на имуществото е дейност по неговата физическа защита от противоправни посегателства. Обемът е без значение.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Плащането ще се извършва, съгласно договора за обществената поръчка по всяка обособена позиция.
Когато участник подава оферта за повече от една обособена позиция, в опаковката за всяка от позициите се представят поотделно комплектувани документи по чл. 39, ал. 3, т. 1 от ППЗОП и отделни непрозрачни пликове с надпис „Предлагани ценови параметри“, с посочване на позицията, за която се отнасят. Когато критериите за подбор по отделните обособени позиции са еднакви, за тях се допуска представяне на едно заявление за участие, ако тази възможност е посочена в обявлението, с което се оповестява откриването на процедурата.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

30/11/2017 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

01/12/2017 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

Актовата зала на първи етаж в сградата на Община Плевен

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

I. От участие в процедурата се отстранява участник, за когото е налице някое от обстоятелствата по чл.54, ал.1 от ЗОП. Възложителят ще отстрани от участие в процедурата и: 1.Участници, които са свързани лица в настоящата обществена поръчка; 2.Участник, който няма право да участва в обществените поръчки на осн. чл. 3, т. 8 във вр. с чл. 5, ал. 1, т. 3 от ЗИФОДРЮПДРНТЛТДС, освен когато не са налице условията по чл. 4 от закона; 3.Участник, който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие, посочено в обявлението за обществена поръчка или в тази документация.; 4.Участник, който е представил оферта, която не отговаря на: а) предварително обявените условия на поръчката; б) правила и изисквания, свързани със социалното и трудовото право, приложими колективни споразумения и/или разпоредби на международното екологично, социално и трудово право, които са изброени в приложение № 10 от ЗОП; 5.Участник, който не е представил в срок обосновката по чл. 72, ал.1 от ЗОП или чиято оферта не е приета съгласно чл. 72, ал. 3 – 5 от ЗОП; 6.Участник, който след покана от Възложителя и в определения в нея срок не удължи срока на валидност на офертата си; 7.Участник, който е предложил цена за изпълнение на поръчката, по-висока от определената от Възложителя в настоящата документация за участие прогнозна стойност на поръчката; 8.Участник, който е представил в офертата си прозрачен плик „Предлагани ценови параметри”, съдържащ ценовото предложение, във връзка с чл.47, ал.3 и чл.54, ал.3 от ППЗОП.
II. Съгласно чл. 67, ал. 1 от ЗОП при подаване на оферта участникът декларира липса на основания за отстраняване от процедурата и съответствие с критериите за подбор чрез представяне на ЕЕДОП. Документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, могат да бъдат изисквани допълнително при условията на чл. 67, ал. 5 и 6 от ЗОП. Съгласно чл. 67, ал. 6 от ЗОП преди сключването на договор за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, представя актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с критериите за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
Информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд: www.nap.bg, http://www5.moew.government.bg/ и http://www.mlsp.government.bg.
Документите, свързани с участието в процедурата се представят в запечатана непрозрачна опаковка. Съдържанието на опаковката се подава на български език, на хартиен носител. В нея участниците трябва да представят, посочените в раздел IV т.2 от документацията за обществена поръчка документи. Съгласно чл.67, ал.6 от ЗОП преди подписване на договора, участникът избран за изпълнител, предоставя актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване, както и съответствие с поставените критерии за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите, ако има такива. Изпълнителят представя Гаранция за изпълнение в размер на 5% от стойността на договора в лв. без ДДС, под една от следните форми: 1.парична сума - внася се по: Банка: „БЪЛГАРО-АМЕРИКАНСКА КРЕДИТНА БАНКА” АД–офис Плевен IBAN: BG45 BGUS91603304113901, BIC: BGUSBGSF. 2.банкова гаранция - издадена в полза на Възложителя следва да е безусловна, неотменима и със срок на валидност по-дълъг с 30 дни от срока за изпълнение на договора. 3.застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя от застрахователя.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 07/11/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва