Деловодна информация
00339
2801-18221 06/11/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
06/11/2017 (дд/мм/гггг)
00339-2017-0009 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Ямбол 000970496
ул. Г. С. Раковски № 7
Ямбол BG343 8600 България
Мария Караиванова, Мария Паспалджиева +359 046681439/+359 046681410
m.karaivanova@yambol.bg +359 046662247

Интернет адрес/и

www.yambol.bg

http://yambol.bg/profile/item/191


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://yambol.bg/profile/item/191
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

местно самоуправление

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Упражняване на строителен надзор и инвеститорски контрол при извършване на строително-монтажни работи за Доизграждане на Пречиствателна станция за отпадъчни води (ПСОВ) с довеждащи комуникации"
71521000      
Услуги

Упражняване на строителен надзор и инвеститорски контрол при извършване на строително-монтажни работи за Доизграждане на Пречиствателна станция за отпадъчни води (ПСОВ) с довеждащи комуникации и реконструкция на Главен Колектор IX-гр.Ямбол. Изпълнителят, в качеството му на Консултант по смисъла на ЗУТ, следва да упражни строителен надзор и инвеститорски контрол, включително контрол на количествата, качеството и съответствието на изпълняваните строително-монтажни работи с одобрените проекти и изискванията към строителните материали за влагане в строителството при изграждане на строежи: „Пречиствателна станция за отпадъчни води“, „Довеждаща инфраструктура до пречиствателна станция за отпадъчни води“ и „Реконструкция на Главен Колектор IX и попадащия в трасето водопровод“, представляващи етапи на „Интегриран проект за водния цикъл на гр.Ямбол – изграждане на ГПСОВ и довеждащ колектор, разширение и реконструкция на канализационната и водопроводна мрежа на гр.Ямбол – втора фаза“.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1050000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71520000      
71530000      
71540000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG343

Място на изпълнение на поръчката, е град Ямбол, УПИ I- 981, кв. 35 по действащия план на гр.Ямбол, местност "Манаф Чаир".

-Упражняване на строителен надзор по време на строителството на строежи:„Пречиствателна станция за отпадъчни води“, „Довеждаща инфраструктура до пречиствателна станция за отпадъчни води“ и „Реконструкция на Главен Колектор IX и попадащия в трасето водопровод“,представляващи етапи на „Интегриран проект за водния цикъл на гр.Ямбол–изграждане на ГПСОВ и довеждащ колектор, разширение и реконструкция на канализационната и водопроводна мрежа на гр.Ямбол – втора фаза“ в задължителния обхват, регламентиран в ЗУТ и подзаконовите нормативни актове по прилагането му;Осъществяване на инвеститорски контрол по време на строителството при доизграждането и въвеждането в експлоатация и за целия период на пробна експлоатация на ПСОВ с довеждащи комуникации и реконструкция на Главен Колектор IX-гр.Ямбол, в съответствие с изискванията на Възложителя. Всяко действие и/или решение, и/или нареждане, и/или съгласие, и/или сертифициране, и/или одобряване на Изпълнителя в качеството му на инвеститорски контрол, което може да доведе до промяна в цената и/или в срока за изпълнение на Договора за строителство, и/или до допълнителни разходи за Възложителя, следва да получи предварително одобрение от страна на последния;Извършване на оценка на съответствието с основните изисквания към строежите на всички части на инв. проекти, изготвени при необходимост от изменения в одобрените инвестиционни проекти в обхвата на съществените изменения по чл. 154, ал. 2 от ЗУТ по време на строителството, за всеки от строежите, в обем и съдържание съгласно ЗУТ, вкл.оценка за съответствието и технически контрол на част Конструктивна съгласно чл.142 ал.10 от ЗУТ на изработените инвестиционни проекти, и изготвяне на комплексен доклад за извършената оценка за съответствие;Съдействие на Възложителя в процедурата по съгласуване и одобряване на всички части на инвестиционни проекти, изготвени при необходимост от изменения в одобрените инвестиционни проекти в обхвата на съществените изменения по чл. 154, ал. 2 от ЗУТ по време на строителството, и допълване на издадените Разрешения за строеж;Изпълняване функциите на Координатор по безопасност и здраве съгл. Наредба № 2 от 2004 г., вкл. изпълнение на всички задължения на Възложителя;Упражняване на контрол върху кадастралното заснемане на строежа от Изпълнителя по Договора за строителство, изготвяне на документация за издаване на Удостоверение от службата по геодезия, картография и кадастър, че е изпълнено задължението по чл. 54а, ал. 2 от Закона за кадастъра и имотния регистър и осигуряване на Удостоверението по чл. 54а от ЗКИР;Изготвяне и представяне на Възложителя на Месечни отчети за напредъка на работите за всеки месец от изпълнението на Договора, Доклади за проверено Искане за плащане на Изпълнителя по Договора за строителство, Доклади при необходимост от действия на Изпълнителя, свързани с промяна в цена или срок на Договора за строителство,Доклади при поява на обстоятелства, които могат да доведат до промяна в цена или срок на Договора за СМР,Доклади за проби,Доклади при откриване на нередност или при подозрение за нередност или измама,Протоколи от проведени срещи за напредъка,Доклади и становища при поискване от Възложителя;-Инспектиране в периода на пробна експлоатация след постигане на проектните параметри на ПСОВ, изготвяне на необх. документация за въвеждане в експлоатация и заличаване на условията в Разрешението за ползване на ПСОВ след постигане на номинални параметри на оборудването при характеристики на експлоатационния товар,близки до номиналнитепредставяне на Доклад за приключване на периода на пробна експлоатация и постигане на проектните параметри на ПСОВ при експлоатационни условия-Управление на процесите на въвеждане в експлоатация на строежа;Наблюдение в процеса на пробна експлоатация от издаването на Разрешение за ползване, управление на процесите по отстраняване на дефекти,съдействие на Възложителя за документално и фин. приключване на Договора за СМР;Изготвяне и представяне на Окончателен отчет за изпълнение
Критериите по-долу
 
ДА Предложение за изпълнение на поръчката    60%
Цена
40%
II.2.6) Прогнозна стойност
1050000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
650

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Оперативна програма „Околна среда 2014 – 2020 г.”, Приоритетна ос 1 „Води”, Договор № BG16М1OP002-1.005-0001-C01 за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ на Община Ямбол

Показател „Предложение за изпълнение на поръчката” е формиран от оценката на мин. съдържание на предложението /30 т./ и оценка на Качествени аспекти на предложението, свързани с предмета на поръчката /30 т./При сключване на договора се представя гаранция за изпълнение в размер на 3% от стойността му,предвидена е гаранция обезпечаваща аваносово предоставени средства /10% от стойността на договора/.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да има валиден Лиценз, издаден от министъра на регионалното развитие и благоустройството (съобразно изискванията на ЗУТ, в редакция до ДВ бр. 82 от 26.10.2012 г.) или валидно Удостоверение за упражняване на строителен надзор по чл. 166, ал. 1, т. 1 , издадено от началника на Дирекцията за национален строителен контрол (ДНСК), или документ, удостоверяващ правото да извършва такава дейност, издаден от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство съгласно чл. 166, ал. 2 и ал. 7 ат ЗУТ.
Ако Участникът предвижда участие на подизпълнители, които да изпълняват дейност по чл. 166, ал. 1, т. 1 от ЗУТ, подизпълнителите трябва да притежават валиден Лиценз, издаден от министъра на регионалното развитие и благоустройството (съобразно изискванията на ЗУТ, в редакция до ДВ бр. 82 от 26.10.2012 г.) или валидно Удостоверение за упражняване на съответната дейност по чл. 166, ал. 1, т. 1 , издадено от началника на Дирекцията за национален строителен контрол (ДНСК), или документ, удостоверяващ правото да извършва такава дейност, издаден от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство съгласно чл. 166, ал. 2 и ал. 7 ат ЗУТ.
При подаване на офертата, на основание чл.67, ал.1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор чрез представяне на ЕЕДОП (образец 2), попълнен в съответната част, а именно: част IV Критерии за подбор, раздел А – Годност, т.1;
За доказване на поставеното изискване участникът, избран за изпълнител следва да представи:
Копие на валиден Лиценз, издаден от министъра на регионалното развитие и благоустройството (съобразно изискванията на ЗУТ, в редакция до ДВ бр. 82 от 26.10.2012 г.) или валидно Удостоверение за упражняване на строителен надзор по чл. 166, ал. 1, т. 1 , издадено от началника на Дирекцията за национален строителен контрол (ДНСК), или документ, удостоверяващ правото да извършва такава дейност, издаден от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство съгласно чл. 166, ал. 2 и ал. 7 ат ЗУТ.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1.Участниците следва да са реализирали минимален общ оборот, изчислен на база годишните обороти за последните 3 (три) приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.Специализиран /конкретен/ оборот - Всеки участник трябва да има оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката - дейности, свързани със строителен надзор и/или инвеститорски контрол на строежи от техническата инфраструктура - минимум втора категория по ЗУТ, за последните 3 (три) приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.Участниците следва да предоставят информацията за общ оборот в Част IV, Раздел Б, т. 1а) от ЕЕДОП, а за специализиран оборот - в Част ІV, Раздел Б, т. 2а) от ЕЕДОП. В случай че липсва информация относно общ или специален оборот за целия 3-годишен период, участниците попълват Част IV, Раздел Б, т. 3) от ЕЕДОП като посочват датата, на която са създадени или са започнали дейността си.
Забележка: Съгласно чл.67 ал.5 от ЗОП Възложителят може да изисква от участниците и по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
За доказване на поставеното изискване участникът, избран за изпълнител следва да представи годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква и справка за общия оборот и за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката. Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
2.Участникът следва да притежава Застраховка „Професионална отговорност” за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията му, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ за упражняване на строителен надзор , или еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство (за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България).
Ако Участникът предвижда участие на подизпълнители, подизпълнителите трябва да имат валидна застраховка "Професионална отговорност" по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, за дейностите по чл.166, ал. 1, т. 1 от ЗУТ, които ще извършват или еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство (за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България).
При подаване на офертата, на основание чл.67, ал.1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор чрез представяне на ЕЕДОП, попълнен в съответната част, а именно: част IV Критерии за подбор, раздел Б: Икономическо и финансово състояние, т.5.
Забележка: Съгласно чл.67 ал.5 от ЗОП Възложителят може да изисква от участниците и по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
За доказване на поставеното изискване участникът, избран за изпълнител следва да представи Доказателства за наличие на застраховка "Професионална отговорност".


1. Участниците да са реализирали минимален общ оборот, изчислен на база годишните обороти за последните 3 (три) приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, не по-малък от 1 500 000 (един милион и петстотин хиляди) лева.
Специализиран /конкретен/ оборот - Всеки участник трябва да има оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката - дейности, свързани със строителен надзор и/или инвеститорски контрол на строежи от техническата инфраструктура - минимум втора категория по ЗУТ, за последните 3 (три) приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, не по-малък от 750 000 (седемстотин и петдесет хиляди) лева.
2.2. Участникът следва да притежава Застраховка „Професионална отговорност” за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията му, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ за упражняване на строителен надзор с общ лимит на отговорността, покриваща минималните застрахователни суми за съответните дейности съгласно Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството за строежи втора категория съгласно чл. 137, ал. 1, т. 2 от ЗУТ, или еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство (за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България).
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът трябва да има изпълнена минимум 1 (една) услуга през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, с предмет и обем, идентични или сходни с тези на настоящата обществена поръчка.При подаване на офертата, на основание чл.67, ал.1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор чрез представяне на ЕЕДОП, попълнен в съответната част, а именно: част IV Критерии за подбор, раздел В – Технически и професионални способности, т.1б);
Забележка: Съгласно чл.67 ал.5 от ЗОП Възложителят може да изисква от участниците и по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата. Участникът, избран за изпълнител следва да представи Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, заедно с Доказателство за извършената услуга по смисъла на чл.64, ал.1, т.2 ЗОП.
2.Участникът следва да разполага с персонал и с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката.При подаване на офертата, на основание чл.67, ал.1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор чрез представяне на ЕЕДОП, попълнен в съответната част, а именно: част IV Критерии за подбор, раздел В – Технически и професионални способности, т.6, като задължително посочва: експерт (трите имена и позиция (длъжност), която ще заема лицето при изпълнение на обществената поръчка);Образование (специалност/професионална квалификация, № на диплома/ № на издадения документ, учебно заведение);Опит (месторабота, период, длъжност, основни функции, посочване на конкретен изпълнен обект, № на документ удостоверяващ въвеждане на строежа в експлоатация).За доказване на поставеното изискване участникът, избран за изпълнител следва да представи: списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионална компетентност на лицата.Всяка промяна в персонала от експерти или в ръководителите се извършва при спазване на разпоредбите на договора за обществената поръчка.В тази връзка се поставят следните изисквания:Замяна на експерт, част от посочения от участника персонал, както и на ръководител, се допуска със съгласие на Възложителя;Оттегляне на експерт от персонала и/или ръководител или замяната му с друг се допуска само в случаите предвидени в договора за възлагане на обществена поръчка;Замяната на експерти от персонала и/или на ръководители трябва винаги да е с лица, отговарящи на същите изисквания, като одобреният от възложителя персонал и ръководител.
3. Участникът следва да прилага система за управление на качеството съответстваща на стандарт БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентен.Предвид обстоятелството, че стандартът БДС EN ISO 9001:2008 е отменен от Българския институт за стандартизация на 25.09.2015 г., но Международната организация за стандартизация (ISO) е определила преходен период за престандартизация по посочения стандарт или еквивалентен на него до 15.09.2018 г., Възложителят ще приеме и представянето на доказателства за прилагане на система за управление на качеството съответстваща на стандарт БДС EN ISO 9001:2008 или еквивалентен.При подаване на офертата, участникът декларира съответствието с посочения критерий за подбор чрез представяне на ЕЕДОП, попълнен в част IV Критерии за подбор, раздел Г–Стандарти за осигуряване на качеството.Участникът,избран за изпълнител представя заверено копие или оригинал на сертификат за управление на качеството.Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В този случай участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискванията.


1.„Услуги с предмет и обем, идентични или сходни с тези на настоящата обществена поръчка“-услуги за упражняване на строителен надзор и осъществяване на инвеститорски контрол/самостоятелно или съвместно с упражняване на строителен надзор/ на строежи от техническата /техн./инфраструктура, мин. втора категория, които са въведени в експлоатация.Услугата да включва едновременно услуги за упражняване на строителен надзор на строеж/еквивал. и услуги за осъществяване на инвеститорски контрол на строеж/еквивал.Услугите /строителен надзор и инвеститорски контрол/ могат да бъдат изпълнени съвместно по отношение на един строеж или отделно на разл. строежи.2Персонал и ръководен състав:2.1.Ръководител екип-висше образование,„магистър”,направление „Архитектура,строителство и геодезия“ (шифър 5.7) или еквивал.; професионална /проф./ квалификация „стр. инженер“ или призната проф. квалификация по реда на Закона за признаване на професионалните квалификации /ЗППК/; специф. опит като ръководител екип или длъжност с еквивал. функции на мин. една услуга за упражняване на надзор и/или контрол на мин. един въведен в експлоатация строителен /стр./ от техн.инфраструктура;2.2.Експерт Контрол по качеството-висше образование,„магистър” в направление „Архитектура, строителство и геодезия“ (шифър 5.7) или еквивалентно; проф. квалификация „строителен инженер“ или призната проф. квалификация по реда на ЗППК;квалификации,удостоверение със сертификат за завършено обучение,в областта на контрола върху качеството на изпълнение в строителството и контрола на съответствието на стр. продукти със съществените изисквания по ЗУТ или еквивалентно; опит в осъществяване на инвеститорски контрол самостоятелно или като част от екип,по съответната част, на мин. един въведен в експлоатация стр. обект от техн. инфраструктура;2.3. Експерт Оценка на количеството-висше образование,„магистър” в направление „Архитектура, строителство и геодезия“ (шифър 5.7) или еквивал.; проф. квалификация „строителен инженер“ или призната проф. квалификация по реда на ЗППК; квалификации, удостоверени със сертификат за завършено обучение, в областта на контрола върху качеството на изпълнение в строителството и контрола на съответствието на стр. продукти със съществените изисквания по ЗУТ или еквивалентно;опит в осъществяване на инвеститорски контрол самостоятелно или като част от екип, по съответната част, на мин.един въведен в експлоатация стр. обект от техн. инфраструктура;2.4.Експерт„ВиК“ и 2.5.Експерт „Конструкции“-висше образование, „магистър” в направление „Архитектура, строителство и геодезия“ (шифър 5.7) или еквивалентно; проф. квалификация „строителен инженер“ или призната проф. квалификация по реда на ЗППК; опит в осъществяване на инвеститорски контрол самостоятелно или като част от екип, по съответната част, на мин. един въведен в експлоатация стр.обект от техн.инфраструктура /изискванията са и за двамата експерти/;2.6.Експерт„Геодезия“-висше образование,„магистър”,направление „Архитектура, строителство и геодезия“ (шифър 5.7) или еквивалент; проф. квалификация „стр.инженер“ или призната проф. квалификация по реда на ЗППК;експертът да притежава удостоверение съгл. от Наредба 3/16.02.2001 г. за водене и съхраняване на регистъра на лицата, правоспособни да извършват дейности по кадастъра или еквивалентен документ;опит в осъществяване на инвест. контрол самостоятелно или като част от екип, по съответната част,на мин. един въведен в експлоатация стр. обект от техн. инфраструктура;2.7.Експерт–Електроинженер-висше образование,„магистър” в направление „Електротехника, електроника и автоматика“ (шифър 5.2) или еквивалент.опит в осъществяване на инвеститорски контрол самостоятелно или като част от екип, по съответната част,на мин.един въведен в експлоатация стр. обект от техн.инфрастр.2.8. Експерт„Пътно строителство"-висше образование-„магистър”,направление„Архитектура, строителство и геодезия“(шифър 5.7) или еквивал.Проф. квалификация „стр. инженер или призната по ЗППК.Продължава в VI.3)
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
ДА

Закон за устройство на територията, Наредба № 9 от 22 май 2001 г. за лицензиране на лицата, упражняващи строителен надзор, Наредба № РД-02-20-25 от 3 декември 2012 г. за условията и реда за издаване на удостоверение за вписване в регистъра на консултантите за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор,ДИРЕКТИВА 2005/36/ЕО НА ЕВРОПЕЙСКИЯ ПАРЛАМЕНТ И НА СЪВЕТА от 7 септември 2005 година относно признаването на професионалните квалификации (Консолидирана версия), Закон за признаване на професионалните квалификации.

III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

11/12/2017 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

12/12/2017 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

гр.Ямбол, сградата на община Ямбол, ул."Г. С. Раковски" № 7, ст.203

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

от раздел III.1.3.)опит в осъществяване на инвеститорски контрол самостоятелно или като част от екип, по съответната част, на мин.един въведен в експлоатация стр. обект от техн.инфраструктура2.9. Експерт инженер „Част технологична“-висше образование,„магистър” в направление „Машинно инженерство“ (шифър 5.1) или еквивал.,опит в осъществяване на инвеститорски контрол самостоятелно или като част от екип, по съответната част, на мин.един въведен в експлоатация строителен обект от техн.инфраструктура;2.10.Координатор по безопасност и здраве-висше образование,„магистър”; проф. квалификация „строителен инженер” или призната проф. квалификация по реда на ЗPPK, валидно удостоверение за извършване на дейността; опит като Координатор по безопасност и здраве, на мин.един въведен в експлоатация строителен обект от техн. инфраструктура;3. Участникът следва да прилага система за управление на качеството съответстваща на стандарт БДС EN ISO 9001:2015 или еквивал., с предметен обхват в областта на упражняване на строителен надзор в строителството или консултантски услуги в областта на строителството, или еквив.1.Основания за отстраняване по чл. 55, ал. 1 от ЗОП,участник:а) обявен е в несъстоятелност или е в производство по несъстоятелност,или е в процедура по ликвидация или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, или е преустановил дейността си, а в случай че е чужд. лице се намира в подобно положение, произтичащо от сходна процедура, съгласно законодателството на държавата, в която е установен;б)лишен е от правото да упражнява професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено деянието.Основание за отстраняване ще бъде лишаването от право да се упражнява консултантска дейност за упражняване на строителен надзор;в)сключил е споразумение с др. лица с цел нарушаване на конкуренцията, когато нарушението е установено с акт на компетентен орган;г) опитал е да:аа) повлияе на вземането на решение от страна на Възложителя, свързано с отстраняването, подбора или възлагането, включително чрез предоставяне на невярна или заблуждаваща информация, илибб) получи информация, която може да му даде неоснователно предимство в процедурата за възлагане на обществена поръчка. Основанията по т.1, б. “г” се отнасят за лицата по чл.40 от ППЗОП;2.Отстранява се и участник в процедурата-обединение от физически и/или юридически лица, когато за негов член е налице някое от посочените по т.1 основания.3. Др. основания за отстраняване:3.1.Участници, които са свързани лица по смисъла на § 1, т. 13 и 14 от ДР на Закона за публичното предлагане на ценни книжа.3.2. Участник, който няма право да участва в обществени поръчки на основание чл. 3, т. 8 във вр. с чл. 5, ал. 1, т. 3 от ЗИФОДРЮДРСЛТДС, освен при условията по чл. 4 от закона.3.3. Участник, който не отговаря на критерии за подбор или не изпълни др. условие в обявлението или документацията;3.4. Участник, който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия или правила и изисквания, свързани със социалното и трудовото право, приложими колективни споразумения и/или разпоредби на международното екол.,социално и трудово право, които са изброени в приложение № 10 от ЗОП.3.5.Участник, който не е представил в срок обосновката по чл. 72, ал.1 от ЗОП или не е приета съгл.чл. 72, ал. 3 – 5 от ЗОП.3.6. Участник, който след покана от Възложителя и в определения в нея срок не удължи срока на валидност на офертата;3.7.Участник,предложил цена за изпълнение на поръчката по-висока от прогнозната;Информация относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки:Национална агенция по приходите:Инф.тел. на НАП:070018700;Интернет адрес: www.nap.bg;Информация относно задълженията, свързани със закрила на заетостта и условията на труд:Министерство на труда и социалната политика:Интернет адрес: http://www.mlsp.government.bg,София 1051, ул. Триадица № 2;Тел.:028119443

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП, в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл.100, ал.3 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 06/11/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва