Деловодна информация
00081
 
да
да
01/11/2017 (дд/мм/гггг)
00081-2017-0079 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Варна 000093442
бул. Генерал Колев 92, ет. 5
Варна BG331 9000 България
Марина Драгова +359 52820839
op@varna.bg +359 52820846

Интернет адрес/и

www.varna.bg

http://it.varna.bg:4481/ZopView.aspx?DosieID=606


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://it.varna.bg:4481/ZopView.aspx?DosieID=606
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Избор на посредник за разплащания между ползвателите на услугата платено паркиране в синя зона и Община Варна“
98351110      
Услуги

Предмет на откритата процедура е избор на изпълнител на обществена поръчка за „Избор на посредник за разплащания между ползвателите на услугата платено паркиране в синя зона и Община Варна“. Предмет на настоящата поръчка е посредничество при заплащане на таксите за почасово паркиране в синя зона чрез кратко текстово съобщение и чрез приложение за платено паркиране.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1500000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
98351110      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

на територията на гр.Варна

При изпълнение на поръчката следва да се извърши следното: Община Варна планира да въведе регулирана зона за платено паркиране – „синя зона“ със следните елементи:
• Всички паркоместа в регулираната зона за улично паркиране ще бъдат платени, освен в особени случаи, определени от Община Варна.
• Зоната за паркиране ще разполага с два типа паркоместа - за общо ползване и запазени. Паркоместата за общо ползване ще бъдат предназначени за жители, фирми и гости на града. Запазените паркоместа ще бъдат отдавани под наем на компании и техният брой ще бъде ограничен.
• Определени паркоместа ще бъдат маркирани за специални потребители, като полиция, община, хора с увреждания.
• Системата за плащане ще гарантира заплащане за всички паркоместа за общо ползване в платената зона за улично паркиране.
• Технологиите, използвани за плащане на паркоместата за общо ползване ще дава възможност за идентификация на колите по регистрационните им табели.
• Контролът върху паркирането и плащането ще се базира на проверка на регистрационните номера на колите.
• Дейностите по управление на уличното паркиране ще бъдат централизирани. Централизацията ще гарантира споделяне на необходимите данни по взаимосвързаните дейности.
• Дейностите по уличното паркиране ще се контролират от общинско предприятие "Общински паркинги и синя зона" (Оператор).
Критерий за възлагане:Икономически най-изгодната оферта се определя въз основа критерия за възлагане оптимално съотношение качество/цена, съгласно чл. 70, ал. 2, т. 3 от ЗОП
(1) Техническо предложение - 40% тежест.
ТП = П1 + П2, където
П1 Качество и обхват на предоставения идеен проект 60 т.
П2 Анализ и оценка на рисковете 40 т.
(2) Ценово предложение - 60 % тежест. При изготвянето на Ценовото предложение участниците следва да оферират:
1. Процент комисионна за плащане чрез кратко текстово съобщение 40 т.
2. Процент комисионна за плащане чрез мобилно приложение – виртуален паркинг метър (ВПМ) 40 т.
3. Процент комисионна за плащане чрез публичен виртуален паркинг метър 20 т.
Крайното оценяването на офертите ще се извърши по формулата: КО =(0,4 x TП) + (0,6 x ЦП)
Критериите по-долу
 
ДА Техническо предложение    40%
Цена
60%
II.2.6) Прогнозна стойност
1500000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изисквания към участниците.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя към участниците изисквания за икономическо и финансово състояние.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците следва да имат минимум една изпълнена дейност с предмет и обем, идентичен или сходен с предмета на обществената поръчка, изпълнен през последните три години, считано от датата на подаване на офертата.
Участникът следва да декларира в част ІV., буква „В“, точка 1б от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) тези изисквания.
В случаите на чл.67, ал.5 и ал.6 от ЗОП се представя: Списък на дейностите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени от участника през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на предмета и обема стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършената дейност.
2. Участниците следва да разполагат с екип от специалисти, пряко ангажирани с изпълнението на поръчката, както следва:
2.1. Ръководител, който да притежава:
? образователна степен магистър с квалификация Икономист или технически науки или еквивалент.
? сертификат за професионален ръководител на проекти (PMP), издаден от международно призната организация за управление на проекти (PMI) или еквивалентен.
? опит като ръководител на най-малко 1 (един) успешно завършен проект в областта на разплащанията или информационните технологии
2.2. Софтуерен разработчик, който да притежава:
? образователна степен магистър, специалност „Компютърни системи и технологии“ или „Информатика и компютърни науки“ или еквивалент.
? минимум 5 години опит като разработчик на софтуер.
? опит като участник в екип в най-малко 1 (един) проект, свързан с разработка на приложения за разплащания или управление на паркиране или градска мобилност.
2.3. Специалист икономист, който да притежава
? образователна степен магистър, счетоводно-икономическо образование или еквивалент.
? Минимум 5 години опит като икономист или счетоводител на позиция, свързана с иницииране и обработване на плащания.
Участникът декларира в поле 6 от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: Критерии за подбор от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), в който подробно описва данните за образованието и за общия и специфичен професионален опит за всяко лице от изискуемия ръководен и изпълнителски персонал, така че да се удостовери съответствие с минимално поставените изисквания за професионална компетентност.
В случаите на чл.67, ал.5 и ал.6 от ЗОП се представя: списък на техническите лица, които ще отговарят за изпълнението на поръчката.
3. Участниците следва да имат въведена система за управление на информационните услуги БДС EN ISO/IEC 20000-1:2012 или еквивалентна или аналогична – за управление на предоставяните ИТ услуги.
Участникът декларира в част ІV., буква „Г“ от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
В случаите на чл.67, ал.5 и ал.6 от ЗОП се представя: Сертификат за въведена система за управление на информационните услуги БДС EN ISO/IEC 20000-1:2012 или еквивалентна или аналогична – за управление на предоставяните ИТ услуги, издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки.
Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на система за управление на информационните услуги, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини.


1. Участниците следва да имат минимум една изпълнена дейност с предмет и обем, идентичен или сходен с предмета на обществената поръчка, изпълнен през последните три години, считано от датата на подаване на офертата.
*Забележка: Под услуги с предмет и обем, идентични или сходни с тази на обществената поръчка, следва да се разбират изпълнени услуги, свързани с посреднически услуги при разплащания за паркиране или разработване на системи за паркиране или разработване на системи за разплащания или комплексни ИТ проекти в областта на градската мобилност
2. Участниците следва да разполагат с екип от специалисти, пряко ангажирани с изпълнението на поръчката, както следва:
2.1. Ръководител, който да притежава:
? образователна степен магистър с квалификация Икономист или технически науки или еквивалент.
? сертификат за професионален ръководител на проекти (PMP), издаден от международно призната организация за управление на проекти (PMI) или еквивалентен.
? опит като ръководител на най-малко 1 (един) успешно завършен проект в областта на разплащанията или информационните технологии
2.2. Софтуерен разработчик, който да притежава:
? образователна степен магистър, специалност „Компютърни системи и технологии“ или „Информатика и компютърни науки“ или еквивалент.
? минимум 5 години опит като разработчик на софтуер.
? опит като участник в екип в най-малко 1 (един) проект, свързан с разработка на приложения за разплащания или управление на паркиране или градска мобилност.
2.3. Специалист икономист, който да притежава
? образователна степен магистър, счетоводно-икономическо образование или еквивалент.
? Минимум 5 години опит като икономист или счетоводител на позиция, свързана с иницииране и обработване на плащания.
3. Участниците следва да имат въведена система за управление на информационните услуги БДС EN ISO/IEC 20000-1:2012 или еквивалентна или аналогична – за управление на предоставяните ИТ услуги.
Забележка: Съгласно чл.64, ал. 6 от ЗОП се дава възможност за представяне и на други доказателства за еквивалентни мерки за управление на информационните услуги.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


(1) Начин на възлагането: Възлагането се осъществява чрез уведомително писмо до изпълнителя, най-рано 30 календарни дни преди въвеждане в експлоатация на платено паркиране на територията на община Варна. Изпълнителят има срок за стартиране дейностите по предмета на поръчката – до 15 календарни дни от получаване на уведомителното писмо.(2) Отчитането/приемането на дейностите предмет на поръчката ще се извършват всеки месец, въз основа на: отчети за плащания.(3) Заплащането на дължимите комисионни по тази поръчка ще се извършва ежемесечно въз основа на издадена фактура и приемо-предавателен протокол. ++++++Продължава в Раздел VI.4.3.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

07/12/2017 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 5

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

08/12/2017 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

в сградата на Общинско предприятие „Инвестиционна политика” – при община Варна, на адрес: гр. Варна, бул.„Ген. Колев” № 92, ет. 5.

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

да


Прогнозният срок за публикуване на следващо обявление е след приключване изпълнението на настоящия договор, който се сключва за срок на изпълнение 36 месеца, считано от датата на стартиране на събирания на плащания за паркиране в синя зона в град Варна, а именно приблизително януари 2021 г.

VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1.Участниците в процедурата следва да отговарят на изискванията на чл.54, ал.1, т. 1 - 7 от ЗОП и чл.55, ал.1, т. 1 от ЗОП.
2. Специфични национални основания за изключване, които следва да се декларират в Част III. "Основания за изключване", раздел „Г“: Участникът, не следва да е лишен от правото да участва в процедури за обществени поръчки или концесии с влязла в сила присъда или друг акт съгласно законодателството на държавата, в която е произнесена присъдата или е издаден актът, съгласно чл. 56, ал. 5 ЗОП в случай че ще се ползва от доказателства за предприети мерки за надеждност. ; Участникът, не следва да е свързано лице с други участници в настоящата процедура, съгласно чл. 101, ал. 11 ЗОП ; Участникът следва да отговоря на изискванията на чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици от участник/подизпълнителне, като: - не е регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим;- не е контролиран от дружество с регистрация в юрисдикция с преференциален данъчен режим,
3.Гаранцията за изпълнение на настоящата обществена поръчка се представят в една от следните форми:1. парична сума или 2. банкова гаранция или 3. застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Изпълнителят избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Гаранцията по ал.1, т.1 или т.2 може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице - гарант. Гаранция за изпълнение се представя преди подписването на договор от участника, определен за изпълнител. На основание чл.111, ал.2 от ЗОП, Възложителят определя гаранция за изпълнение на договора в размер на 3% (три процента) от стойността на дог., които следва да се внесат от спечелилия участник по сметка на Възл. или да се представи банк. гар. или да се представи застр., която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълн.преди подписването на договора. Внасянето на гаранцията за изпълнение под формата на парична сума се извършва с платежно нареждане по IBAN: BG 63CECB97903324129200 BIC: CECBBGSF на ОП „Инвестиционна политика” – Община Варна в „ЦКБ”АД – гр. Варна.Ако се представя банкова гаранция за изпълнение на договор, то същата трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възл. Срокът на валидност на банковата гаранция за изпълнение следва да бъде не по-малко от 30 дни след датата на изпълнение договора.Ако се представя застраховка, същата следва: да е в полза на Възложителя и да обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя, да е съобразена със срока на договора. В момента в който изтече срока на полицата, Застраховката става невалидна. Възл. следва да е посочен като трето ползващо лице по тази застраховка. Застраховката не може да бъде използвана за обезпечение на отговорността на изпълнителя по друг договор. Текстът на застраховката се съгласува с Възл. Застраховката следва да е със срок на валидност минимум 30 кал. дни, след датата на изпълнение на договора. Същата следва да съдържа задължение да се извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възл. Застраховката следва да бъде издадена от застраховател или клон на чуждестранен застраховател, който разполага с валиден лиценз за извършване на застрахователна дейност на територията на РБългария. банковите/Застрахователните разходи по откриването на гаранциите са за сметка на Изпълн. Разходите по евентуалното им усвояване са за сметка на Възл. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранциите/застраховките така, че размера на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

В 10-дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл. 197, ал. 1, т.1 ЗОП.
++++++Продължение от Раздел III.2.2.:
Механизъм на плащанията:
При изпълнение на поръчката следва да се осигури следното:
(1) За плащанията чрез кратко текстово съобщение (SMS):След приключване на месеца и отчитане от ЦСУПП (Централизирана система за управление на платеното паркиране) на регистрираните плащания за платено паркиране и отчитане от мобилните оператори на броя такива, които са заплатени от клиентите до съответното число на месеца, да получи от мобилните оператори дължимата сума и да преведе сумата на ОП „Общински паркинги и синя зона“.
(2) За плащанията чрез приложение за платено паркиране да получи съответните депозити от името на Възложителя и след приключване на месеца и отчитане от ЦСУПП (Централизирана система за управление на платеното паркиране) на регистрираните плащания за платено паркиране чрез приложение за платено паркиране, да преведе на ОП „Общински паркинги и синя зона“ дължимата сума.
Към Техническото предложение участниците представят: 1.Лиценз за дейността – PCI DSS Level I Service provider или еквивалентен, или да имат договор с организация, която притежава такъв лиценз.
2. Лиценз за платежна институция, издаден от БНБ или от компетентен орган в държава-членка на ЕС, или да притежават договор с организация, която притежава такъв лиценз.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 01/11/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва