Деловодна информация
00098
70-00-165 30/10/2017 (дд/мм/гггг)
не
00098-2017-0005 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

ОБЩИНА ГОЦЕ ДЕЛЧЕВ 000024745
ЦАРИЦА ЙОАННА №2
ГОЦЕ ДЕЛЧЕВ BG413 2900 България
Марина Герова-гл.експерт Обществени поръчки и проекти +359 888006080
oba@gocenet.net +359 888006080

Интернет адрес/и

www.gotsedelchev.bg

http://pk.gotsedelchev.bg/index.php?pg=188&objtype=1&sortfield=issuedate%20desc&obj_id=899


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://pk.gotsedelchev.bg/index.php?pg=188&objtype=1&sortfield=issuedate%20desc&obj_id=899
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Изпълнение на строеж- Изграждане на детска градина в село Буково, Община Гоце Делчев ГД/2017/ПС/С/10
45214100      
Строителство

Общата площ на имота, предвиден за изграждане на детската градина е 789.00 m2. Основните техникоикономически характериситики на застрояване на имота, предвидени в инвестиционния проект са както следва: ЗП - 271,10 m2; РЗП - 793,80 m2; РЗП съгласно ЗУТ - 522,70 m2. Сградата на детското заведение е предвидена за две групи по 27 деца.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
592424      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45214100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

с.Буково, общ.Гоце Делчев

Общата площ на имота, предвиден за изграждане на детската градина е 789.00 m2. Основните техникоикономически характериситики на застрояване на имота, предвидени в инвестиционния проект са както следва: ЗП - 271,10 m2; РЗП - 793,80 m2; РЗП съгласно ЗУТ - 522,70 m2. Сградата на детското заведение е предвидена за две групи по 27 деца. На първият етаж са разположени гардероб, санитарен възел състоящ се тоалетни и умивалня , спалня и занималня. Към занималнята е предвиден и кухненски офис. На този етаж са разположени също така здравен кабинет и изолационно помещение със самостоятелен вход. На втория етаж са предвидени всички необходими помещения за втората група деца, също така кабинет на директора и методичен кабинет. В сутерена е разположен кухненски блок с необходимите санитарно-битови помещения. На това ниво се намира и пералня със следните помещения: склад мръсно бельо, пералня, сушилня, гладачно и склад чисто бельо.
Външно сградата ще бъде топлоизолирана с EPS 8см. и измазана със силиконова мазилка и облицовка от рязан гнайс. Покривната плоча ще бъде топлоизолирана с XPS 10см. Дограмата ще се изпълни от РVС профили и двоен стъклопакет.
Входните врати са от алуминиеви профили с прекъснат термомост и стъклопакет. Вратите на главното ел.табло и складовите помещения да се изпълнят от негорим тип димоуплатнени и самозатварящи се с граница на пожароустойчивост 90мин.
Всяка от двете групи ще има по една детска площадка изпълнена с ударопоглъщаща настилка, а двора ще е богато озеленен. Сградата ще се отоплява с локално водно отопление за което са предвидени котелно и складово помещение за твърдо гориво.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение    10
Качество на вложените строителни материали    60
Цена
30
II.2.6) Прогнозна стойност
592424      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката-І група, Четвърта категория строежи, Чуждестранните лица следва да са вписани в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или да имат право да извършва такава дейност по законодателството на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария.
В случай на обединение изискването се отнася до участника/участниците, които ще извършват дейностите по строителство.
Участникът попълва поле 1) на раздел А: „Годност“, Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документи за обществени поръчки (ЕЕДОП) (Приложение № 1).
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката - за повече информация: http://register.ksb.bg/). В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът трябва да има застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството по чл. 171 от ЗУТ.Участникът попълва поле 5) на раздел Б: Икономическо и финансово състояние, Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП – доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“. Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.


Застраховката следва да покрива минималната застрахователна сума за категорията строеж- минимум четвърта категория, съгласно НАРЕДБА за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден аналогичен документ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, най-много за последните 5 години от датата на подаване на офертата. Участникът попълва поле 1а) от раздел В: Технически и професионални способности, Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП. Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида, както и дали то е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. Да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката. Участникът попълва поле 6 от раздел В: Технически и професионални способности, Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП. Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител списък с имената на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионална компетентност на лицата.


1. Участникът трябва да има опит в изпълнение на поне 1 (една) дейност с предмет и обем, идентичен или сходен с този на настоящата поръчка за последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата.
За „сходни“ с тези на настоящата поръчка се приемат дейности, свързани с изграждане и/или реконструкция на сграда с обществено- обслужващо или смесено предназначение
2. Минимум 3 (три) технически лица, отговарящи на следните изисквания: Ръководител на екипа
образование и квалификация – висше образование, инженер в областта на строителството или еквивалент;
общ професионален опит – минимум 3 години професионален опит в реализацията на инвестиционни проекти в строителството.
специфичен професионален опит – опит на управленска/координираща позиция при изграждане и/или реконструкция на минимум 1 сграда с обществено- обслужващо или смесено предназначение.
Технически ръководител-професионална квалификация, отговаряща на изискванията на чл. 163а, ал. 4 от ЗУТ или еквивалентна;
общ професионален опит – минимум 3 години в реализацията на инвестиционни проекти в строителството на подобна позиция.
Длъжностно лице по безопасност и здраве – да притежава валидно удостоверение за завършен курс по безопасност и здраве в строителството или еквивалентно.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Участникът, определен за изпълнител предоставя гаранция за изпълнение на договора в размер на 5% от стойността на договора.
Гаранцията, която обезпечава авансово предоставените средства е до размера на тези средства и се освобождава до три дни след връщане или усвояване на аванса. Гаранцията трябва да бъде безусловна, неотменима, с възможност да се усвои изцяло или на части в зависимост от претендираното обезщетение. Гаранциите се предоставят в една от следните форми: парична сума; банкова гаранция; застраховка. Банковата гаранция трябва да съдържа задължение на банката гарант, да извърши безусловно плащане, при първо писмено искане от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ, в случай че ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ не е изпълнил някое от задълженията си по договора, в съответствие с определеното в него. Застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Застраховката трябва да е със срок на валидност 1 (един) месец, след датата на получаване на Разрешение за ползване на обекта.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

28/11/2017 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

29/11/2017 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр.Гоце Делчев, ул.Царица Йоанна №2, зала 1 Партерен етаж

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят отстранява от участие в процедурата участник, за когото са налице обстоятелствата по чл. 54, ал. 1 и чл. 55, ал. 1 от ЗОП. Участникът се отстранява и в случаите, когато е обединение и за член на обединението е налице някое от основанията за отстраняване. Обстоятелствата, които съставляват основания за отстраняване, не трябва да са налице спрямо под-изпълнителите и спрямо всяко трето лице, на чийто капацитет се позовава участника. В случай, че за някое от тези лица е налице основание за отстраняване, възложителят изисква участникът да замени посоченото от него трето лице или подизпълнител.
Освен на основанията, посочени по-горе, Възложителят отстранява от участие: а/ участник, който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие, посочено в обявлението за обществена поръчка или в документацията; б/ участник, който е представил оферта, която не отговаря на:• предварително обявените условия на поръчката;• правила и изисквания, свързани с опазване на околната среда, социалното и трудовото право, приложими колективни споразумения и/или разпоредби на международното екологично, социално и трудово право, които са изброени в приложение № 10 към чл. 115 ЗОП; в/ участник, който не е представил в срок обосновката по чл. 72, ал. 1 ЗОП или чиято оферта не е приета съгласно чл. 72, ал. 3 – 5 ЗОП;г/ участници, които са свързани лица;
Участник, чието ценово предложение надвишава финансовия ресурс за изпълнение на настоящата обществена поръчка ще бъде отстранен от участие! Техническото предложението на участника трябва да съответства на изискванията на възложителя, залегнали в документацията, техническата спецификация и инвестиционния проект. В случай на несъответствие участникът ще бъде отстранен.
Съдържание на офертата:• Информация и документи относно личното състояние на участниците и критериите за подбор;
• Оферта, която включва:А). Техническо предложение и Б). Ценово предложение - в отделен запечатан непрозрачен плик. В запечатаната непрозрачна опаковка се поставят: • Опис на представените документи – съгласно образец № 1; • Попълнен и подписан Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) (Образец № 2); Когато изискванията по чл. 54, ал.1, т. 1, 2 и 7 и чл. 55, ал.1, т. 5 от ЗОП се отнасят за повече от едно лице, всички лица подписват един и същ ЕЕДОП.
37. Когато е налице необходимост от защита на личните данни или при различие в обстоятелствата, свързани с личното състояние, информацията относно изискванията по чл. 54, ал.1, т. 1, 2 и 7 и чл. 55, ал.1, т. 5 от ЗОП се попълва в отделен ЕЕДОП за всяко лице или за някои от лицата. В този случай, когато се подава повече от един ЕЕДОП, обстоятелствата, свързани с критериите за подбор, се съдържат само в ЕЕДОП, подписан от лице, което може самостоятелно да представлява съответния стопански субект.
Забележка:
Участникът може да използва ЕЕДОП, който вече е бил използван при предходна процедура за обществена поръчка, когато този ЕЕДОП е подписан електронно и до него е осигурен пряк и неограничен достъп. В тези случаи към документите за подбор вместо ЕЕДОП се представя декларация, с която се потвърждава актуалността на данните и автентичността на подписите в публикувания ЕЕДОП, и се посочва адресът, на който е осигурен достъп до документа.Документи за доказване на предприети мерки за надеждност, когато е приложимо; Участник – обединение, което не е юридическо лице представя копие на документ, от който да е видно правното основание за създаване на обединението, както и следната информация във връзка с настоящата поръчка: • участник (партньор) в обединението, който е определен да представлява обединението за целите на настоящата поръчка; • правата и задълженията на участницте в обединението;• разпределението на отговорностите в обединението;• дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението;• уговаряне на солидарна отговорност на участниците в обединението, когато такава не е предвидена съгласно приложимото законодателство.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от:
1. Изтичането на срока по чл.179 от ЗОП-срещу решението за откриването на процедурата и/или решенеието за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация;
2. Получаването на решението за определяне на изпълнител или за прекратяване на процедурата.
Жалбата по чл.196, ал.5 от ЗОП се подава в 10-дневен срок от уведомяване за съответното действие, а ако лицето не е уведомено от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 30/10/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва