Деловодна информация
00072
 
да
да
16/10/2017 (дд/мм/гггг)
00072-2017-0014 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

ОБЩИНА КАРЛОВО 000471365
ул. Петко Събев № 1
Карлово BG421 4300 България
Цветана Метаксинова +359 33554580
metaksinova@karlovo.bg +359 33554581

Интернет адрес/и

www.karlovo.bg

www.karlovo.bg/index.php?option=com_content&Itemid=590&catid=91&id=4712&lang=bg&view=article


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
www.karlovo.bg/index.php?option=com_content&Itemid=590&catid=91&id=4712&lang=bg&view=article
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Приготвяне и предоставяне на топла храна за потребителите на услуга „Предоставяне на топъл обяд“ в рамките на проект на Община Карлово „Осигуряване на топъл обяд в община Карлово“
55321000      
Услуги

Услугата, предмет на възлагане, е част от дейностите, предвидени за изпълнение по проект на Община Карлово „Осигуряване на топъл обяд в община Карлово“, по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05FMOP001-3.002 „Осигуряване на топъл обяд-2016 – 2019 г.“ по Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане.
Изпълнителят ще приготвя и предоставя ежедневно топъл обяд на лица от различни рискови групи за 650 лица с тенденция същите да бъдат увеличени.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
808223.68      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
55321000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

Община Карлово.

Услугата, предмет на възлагане, е част от дейностите, предвидени за изпълнение по проект на Община Карлово „Осигуряване на топъл обяд в община Карлово“, по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05FMOP001-3.002 „Осигуряване на топъл обяд-2016 – 2019 г.“ по Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане.
В рамките на проекта се предвижда Община Карлово да предоставя услуга „Топъл обяд“ до 31.12.2019 г. Изпълнителят ще приготвя и предоставя ежедневно топъл обяд на лица от различни рискови групи за 650 лица с тенденция да бъдат увеличени.
Посоченият брой на потребителите към момента на публикуване на решението за откриване на обществената поръчка е 650 представители на целевата група. Участниците следва да имат предвид, че броят на потребителите може да бъде увеличен в следствие на допълнително подадени заявления за предоставяне на услугата „Осигуряване на топъл обяд в община Карлово“ и подписване на Анекс към Договор № BG05FMOP001-3.002-0199-C01, сключен между Агенция за социално подпомагане и Община Карлово. Това ще се счита за основание договорът да бъде изменян или допълван от Страните при условията на чл. 116 от ЗОП.
Критериите по-долу
 
ДА Техническия показател: Предоставяне на десерт в Седмичното меню    30
Цена
70
II.2.6) Прогнозна стойност
808223.68      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 31/12/2019 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане. Операция тип 3 – Предоставяне на топъл обяд. Процедура BG05FMOP001-3.002 „Осигуряване на топъл обяд – 2016-2019

финансиран по Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане. Операция тип 3 – Предоставяне на топъл обяд. Процедура BG05FMOP001-3.002 „Осигуряване на топъл обяд – 2016-2019“.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да има регистрация на обект/и от областната дирекция по безопасност на храните (ОДБХ) по местонахождението му/им за производство на храни, съгласно изискванията на чл. 12 от Закона за храните, а за чуждестранно лице – аналогична регистрация, респ. вписване в аналогичен професионален регистър съгласно законодателството на държавата членка, в която е установен участника.
При подаване на офертата обстоятелството се удостоверява в попълват част ІV, раздел А „Годност“ от ЕЕДОП, като се попълва информация относно вписването на участника в съответния професионален или търговски регистър в държавата членка, в която е установен, и се посочва дали съответният/те документ/и е/са на разположение в електронен формат, както и уеб адрес, орган или служба, издаващ/и документа/ите за регистрация и точно позоваване на документа/ите.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Не се поставят изисквания.

Не се поставят изисквания.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът в процедурата следва през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, да е изпълнявал услуги, идентични или сходни с предмета на поръчката, за не по-малко от 450 човека, като изискването важи както за една услуга, така и за повече от една услуги. За сходнa, с предмета на обществената поръчка, услугa се приема дейност по приготвяне на храна.
2. Участникът в процедурата следва да разполага най-малко с:
- 2 (двама) готвачи, които да притежават необходимото образование и/или квалификация в областта на готварството или еквивалентно.
- 1 (един) техник-технолог в хранително-вкусовата промишленост, който да притежава необходимото образование и/или квалификация в областта на готварството или еквивалентно.
3. Участникът в процедурата следва да притежава регистрация от БАБХ за обекта/ите, в кой/ито ще се приготвя храната, предмет на поръчката.
4. Участникът в процедурата следва да разполага с поне три специализирани транспортни средства, отговарящи на санитарно-хигиенните изисквания за доставка на приготвена храна. Те трябва да са регистрирани от БАБХ за превоз на приготвена храна.
5. Участникът в процедурата следва да има внедрена система за управление на безопасността на храните, която да отговаря на изискванията на стандарта EN ISO 9001-2015 респективно EN ISO 22000:2005 или други доказателства за еквивалентни с обхват производство и доставка на готови за консумация хранителни изделия.


1. Участникът в процедурата следва през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, да е изпълнявал услуги, идентични или сходни с предмета на поръчката, за не по-малко от 450 човека, като изискването важи както за една услуга, така и за повече от една услуги. За сходнa, с предмета на обществената поръчка, услугa се приема дейност по приготвяне на храна.
Минималното изискване се посочва/декларира, съгласно Част IV, Раздел В, т.1б от ЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица. Минималното изискване се доказва при подписване на договора за изпълнение със: Списък на услугите, идентични или сходни с предмета на поръчката, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга.
2. Участникът в процедурата следва да разполага най-малко с:
- 2 (двама) готвачи, които да притежават необходимото образование и/или квалификация в областта на готварството или еквивалентно.
- 1 (един) техник-технолог в хранително-вкусовата промишленост, който да притежава необходимото образование и/или квалификация в областта на готварството или еквивалентно.
Минималното изискване се посочва/декларира, съгласно Част IV, Раздел В, т.6 от ЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица. Минималното изискване се доказва при подписване на договора за изпълнение със: Списък на експертите, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионална компетентност на лицата.
3. Участникът в процедурата следва да притежава регистрация от БАБХ за обекта/ите, в кой/ито ще се приготвя храната, предмет на поръчката.
Минималното изискване се посочва/декларира, съгласно Част IV, Раздел В, т. 3 от ЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица. Минималното изискване се доказва при подписване на договора за изпълнение със: Списък на обекта/ите, които ще бъдат използвани при изпълнение на поръчката, придружен със заверено/и копие/я на валидно/и удостоверение/я за регистрация от БАБХ на обекта/ите, в които ще се приготвя храната, предмет на поръчката, съгласно изискванията на чл. 12 от Закона за храните.
4. Участникът в процедурата следва да разполага с поне три специализирани транспортни средства, отговарящи на санитарно-хигиенните изисквания за доставка на приготвена храна. Те трябва да са регистрирани от БАБХ за превоз на приготвена храна.
Минималното изискване се посочва/декларира, съгласно Част IV, Раздел В, т. 9 от ЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица. Минималното изискване се доказва при подписване на договора за изпълнение с: Декларация за техническото оборудване, което ще бъде използвано при изпълнение на поръчката, придружена със заверени копия на удостоверение за регистрация на транспортните средства от БАБХ, за превоз на приготвена храна.
5. Участникът в процедурата следва да има внедрена система за управление на безопасността на храните, която да отговаря на изискванията на стандарта EN ISO 9001-2015 респективно EN ISO 22000:2005 или други доказателства за еквивалентни с обхват производство и доставка на готови за консумация хранителни изделия.
Минималното изискване се посочва/декларира, съгласно Част IV, Раздел Г от ЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица. Минималното изискване се доказва при подписване на договора за изпълнение със: Kопие на сертификат за внедрена система за управление на безопасността на храните, която да отговаря на изискванията на стандарта EN ISO 9001-2015 респективно ISO 22000:2005 или еквивалент, издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

да

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

20/11/2017 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

21/11/2017 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Зала "Васил Караиванов" в сградата на Община Карлово.

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техните упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, съобразно разпоредбата на чл. 54, ал. 2 от ППЗОП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

I. Заплащането на изпълненито се осъществява въз основа на издадена фактура, чрез банков превод по сметка на Изпълнителя в срок до 30 (тридесет) календарни дни от датата на фактуриране.
II. За сключване на договор за обществената поръчка, избраният изпълнител предоставя гаранция за изпълнение в размер на 2 % (два процента) от общата прогнозна стойност по договор без ДДС. Гаранцията за изпълнение се предоставя в една от следните форми: а) парична сума; б) банкова гаранция; в) застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за обществена поръчка.
III. От участие в настоящата обществена поръчка ще бъдат отстранени участници, за които бъде установено, че са налице обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, т. 1-7 от ЗОП и едно или повече от обстоятелствата по чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП. Не се допуска до участие в процедурата и се отстранява участник, за когото са приложими хипотезите на чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици. При подаване на оферта участникът декларира липсата на основанията за отстраняване чрез представяне на единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП). ЕЕДОП се попълва в съответствие с чл. 67 от ЗОП.
IV.Участниците следва да имат предвид, че освен плика с надпис „Предлагани ценови параметри“, не се допуска в опаковката по чл. 47, ал. 2 от ППЗОП, да се поставят други пликове, съдържащи документите по чл. 39, ал. 2 и ал. 3, т. 1 от ППЗОП. Участник, за който бъде установено, че не е спазил посоченото изискване и офертата не е представена съгласно изискванията на чл. 47, ал. 3 и ал. 9 от ППЗОП, ще бъде отстранен от участие.
V. Посоченият брой на потребителите към момента на публикуване на решението за откриване на обществената поръчка е 650 представители на целевата група. Участниците следва да имат предвид, че броят на потребителите може да бъде увеличен в следствие на допълнително подадени заявления за предоставяне на услугата „Осигуряване на топъл обяд в община Карлово“ и подписване на Анекс към Договор № BG05FMOP001-3.002-0199-C01, сключен между Агенция за социално подпомагане и Община Карлово. Това ще се счита за основание договорът да бъде изменян или допълван от Страните при условията на чл. 116 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалбите се подават, съгласно сроковете по чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 16/10/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва