Деловодна информация
01032Институт по животновъдни науки
453 09/10/2017 (дд/мм/гггг)
не
01032-2017-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Институт по животновъдни науки 130458200
спирка Почивка
Костинброд BG412 2232 България
Мариана Кръстанова +359 72168948
inst_anim_sci@abv.bg +359 72166029

Интернет адрес/и

www.ias.bg

www.ias.bg


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
www.ias.bg
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Институт по животновъдни науки 130458200
спирка Почивка
Костинброд BG412 2232 България
Капка Василева +359 72168940
inst_anim_sci@abv.bg +359 72166029

Интернет адрес/и

www.ias.bg

www.ias.bg

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

научно изследователска дейност

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на активна нетна електрическа енергия и координатор на балансираща група за обекти на ИЖН-Костинброд, присъединени на ниско и средно напрежение” 130458200
09310000      
Доставки

Предмет на настоящата обществена поръчка е избор на доставчик на активна нетна ел.енергия и избор на координатор на балансираща група за обекти на ИЖН-Костинброд, присъединени на ниско и средно напрежение както следва:Помпи с абонатен № 103407330 с електромер № 310405006; ИЖ-стар трафопост с абонатен № 1171006/1600096 с електромер №3081644; ИЖ-битов с абонатен № 1171009/1600117 с електромер №30402122; Контролна станция с абонатен № 1171023/1600099 с електромер №30402172; Костинброд-птицевъден с абонатен № 1171004 с електромери №31105268 и №62034270; Петрохан с абонатен № 6600030 с електромер №62021752 (62002261); База Златуша с абонатен № 1191050 с електромер №410383355
и към клиентски номер 110000084610 - Център Генетика с абонатен № 1500025 и електромер №36039202(36038931);
Обектите могат да бъдат допълвани/коригирани без санкции за Възложителя.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
108247.17      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
09310000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG412

обекти на ИЖН-Костинброд

В предмета на поръчката са включени дейности за доставка на ел.енергия. Изпълнителят следва: да е лицензиран търговец на ел.енергия, съгласно чл.39 и във връзка с чл.69 и чл.69а от Закона за енергетиката и координатор на балансираща група или еквивалентно; да оформи документи и регистрация при първоначалната смяна на доставчика; да осигурява на Възложителя услуга по прогнозиране на потреблението и отговорност за балансиране.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
108247.17      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

да


след изтичане срока на договора ще се проведе нов избор на доставчик
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Възложителят изисква от кандидат или участник-обединение, което не е юридическо лице, да представи копие от документ, от който да е видно правното основание за създаване на обединението както и: 1. правата и задълженията на участниците в обединението; 2. разпределението на отговорността между членовете на обединението; 3. дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението;
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците трябва да са:
- лицензирани за „Търговия с електрическа енергия“, включително за дейността "Координатор на стандартна координираща група", съгласно Закона за енергетиката (ЗЕ) или еквивалентно;
-да са включени в "Регистър на координаторите на балансиращи групи" на "Електроенергиен системен оператор" ЕАД или да представят декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи, съгласно съответния национален закон или еквивалентно.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

не се изискват

няма
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Кандидатите следва да са изпълнили минимум пет доставки с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, за последните 3 (три) години (считано от датата на подаване на офертата)
2. Участниците трябва да са лицензирани за дейността "Търговия с електрическа енергия" съгласно чл. 39 във връзка с чл. 69 и чл. 69а от Закона за енергетиката и другите относими нормативни актове.
3.Участниците трябва да са лицензирани за дейността "Координатор на стандартна координираща група" и да са включени в "Регистър на координаторите на балансиращи групи" на "Електроенергиен системен оператор" ЕАД или да представят декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи, съгласно съответния национален закон или еквивалентно.
4. Участникът следва да разполага със система за управление на качеството ISO 9001-2008/2015 и/или друга еквивалентна система в съответствие с международните норми и стандарти.
5.Участникът следва да разполага със система за управление на околната среда ISO 14001:2004/2015 и/или друга еквивалентна система в съответствие с международните норми и стандарти.


1. Списък на доставките, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършените доставки под формата на удостоверения, референции и др. документи доказващи извършените доставки, през последните три години /2014, 2015 и2016/.
2.Валиден лиценз за дейността „Търговия с електрическа енергия“, включително за дейността „Координатор на стандартна балансираща група”, в съответствие със Закона за енергетиката и други относими нормативни актове, както и с административните актове, издадени от Комисия за енергийно и водно регулиране - заверени от участника копия.
3. Доказателство за включване в „Регистър на координаторите на балансиращи групи“ на „Електроенергиен системен оператор” ЕАД или декларация/удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи, съгласно съответния национален закон или еквивалентно.
4.Заверено от участника копие на сертификат за управление на качеството ISO 9001:2008/2015, издаден от акредитирани лица или еквивалент с обхват на сертификата съответстващ на предмета на обществената поръчка валиден към датата на подаване на офертата.
5. Заверено копие от Сертификат за система за управление на околната среда ISO 14001:2004/2015/ или друга еквивалентна система в съответствие с международните норми и стандарти.
Когато участникът е обединение, документите се представят само за участника, чрез който обединението доказва съответствието си с критериите за подбор. При участие на подизпълнители доказателствата за техническите възможности се представят и за тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Когато участникът е чуждестранно лице, документът се представя и в превод, ако е на чужд език. Представянето на сертификат за внедрена система за управление на качеството е задължително.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

30/10/2017 (дд/мм/гггг)   16:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 3

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

31/10/2017 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

административна сграда на ИЖН-Костинброд, ет.2

На отварянето им могат да присъстват кандидатите или участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

да


месец септември 2018 г.

VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

В 10 - дневен срок от изтичане на срока по чл. 179 от ЗОП срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация; получаването на решението за определяне на изпълнител или за прекратяване на процедурата;
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 09/10/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва