III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Изисква се участникът в процедурата да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за изпълнението на строежи V категория по смисъла на чл.137, ал.1,т.5 от ЗУТ, и да притежава удостоверение за тях, съгласно чл.3, ал.2 от Закона за камарата на строителите или съответен регистър на държава членка на Европейския съюз, или еквивалентен документ на друга държава страна по споразумението за Европейско икономическо пространство, с обхват на дейностите съответстващи на изпълнение на строежи пета категория. Изискването се доказва при подписване на договора с избрания изпълнител с представянето на: заверено копие от валидно Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя издадено на името на Изпълнителя /участника/ -ците в обединението/. |
III.1.2) Икономическо и финансово състояние
НЕ
1.Изисква се участникът в процедурата да е реализирал минимален оборот в размер не по-малко от 20000.00 лв. /двадесет хиляди лева/ без ДДС, изчислен на база годишните обороти на участника, включително минимален оборот в размер на 10000.00 /десет хиляди лв./ без ДДС в обхвата на поръчката – ремонтни дейности, включващи направа на дъсчена и летвена обшивки, покриване с керемиди и капаци, изкърпване мазилка, направа на таван от USB плоскости, монтаж на отоплителна система от камина с водна риза, бойлер със серпентина, радиатори, подмяна на В и К инсталация с полипропилен, смяна на дограма, монтаж на санитарен фаянс. 2.Изисква се участника да има валидна застраховка „Професионална отговорност“. Изискването проитича от нормативен акт- чл.171, ал.1 от Закона за устройство на територията.При подаване на офертата, съответствието с изискванията се декларира в ЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците,членовете на обединения, подизпълнителите или трети лица.
1.Изисква се участникът в процедурата да е реализирал минимален общ оборот в размер на не по-малко от 20000,00/десет хиляди лв./ без ДДС, изчислен на база годишните оборотина участника, включително минимален оборот в размер на 10000.00 /десет хиляди/ без ДДС в обхвата на поръчката- ремонтни дейности, включващи направа на дъсчена и летвена обшивки, покриване с керемиди и капаци, изкърпване на външна мазилка, направа на таван от USB плоскости, монтаж на отоплителна система от камина с водна риза, бойлер със серпентина, радиатори, подмяна на В и К инсталация с полипропилен, смяна на дограма, монтаж на санитарен фаянс.Изискуемите от възложителя обороти, следва да са реализирани през последните 3 /три/ приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си. 2.Изисква се участника да има валидна застраховка „Професионална отговорност“. Изискването проитича от нормативен акт- чл.171, ал.1 от Закона за устройство на територията.При подаване на офертата, съответствието с изискванията се декларира в ЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците,членовете на обединения, подизпълнителите или трети лица. Съгласно чл.67,ал. 5 от ЗОП, възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразно провеждане на процедурата. В тези случай и съгласно чл.59,ал.5 от ЗОП минималните изисквания се доказват както следва: по т.1 с представянето на : Удостоверения от банки или годишни финансови отчети или техни съставни части,когато публикуването им се изисква, както и справка в свободен текст за общия оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката ; по т.2 заверено копие от застрахователната полица. Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от Възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
|
III.1.3) Технически и професионални възможности
НЕ
Изисква се от участникът процедурата: 1.Изисква се от участник в процедурата да е изпълнил през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата строителство идентично или сходно с предмета и обема на поръчката на поне 1 /един/ обект, идентично или сходно с тези на поръчката. Под „сходен предмет“ да се разбира дейности свързани с текущ ремонт на сгради – покривни работи, вътрешни и външни строително-монтажни работи. 2. Да разполага с необходимия персонал и ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката. При подаване на офертата, съответствието с изискванията се декларира в ЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица.
През последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата участникът да е изпълнил поне 1/един/ договор, с предмет индентичен или сходен с предмета на настоящата поръчка. 2.Участникът в процедурата да разполага с екип за изпълнение на поръчката: лица, осигуряващи изпълнение на обществената поръчка и ръководство при изпълнението, с необходимата квалификация и професионален опит, включващ най-малко: 1.Ръководител на екипа- 1/едно/ лице, с квалификация, строителен техник-строителство и архитектура и /или строителен инжинер, отговарящ на условията на чл.163 аот ЗУТ.;Професионален опит: минимум 3 /три/ години професионален опит и да е бил на такава позиция на поне 1 /един/ изпълнен обект и опит за извършване на подобен вид дейности, като минимален брой екип, обезпечаващ поръчката – 5/пет/ човека, а именно: строителен работник мазилки – минимум 1 бр.; строителен работник водопроводчик един брой,строителен работник тенекеджия минимум – 1бр. и общи работници минимум 3 /три/ бр. Съгласно чл.67, ал.5 от ЗОП, Възложителят може да изисква от документите, чрез които се доказва информацията посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразно провеждане на процедурата. В тези случаи и съгласно чл.59, ал. 5 от ЗОП минималните изисквания се доказват както следва: по т.1 със представянето на списък на строителството, индентично или сходно с предмета на обществената поръчка, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания. Ако участникът е работил като подизпълнител при изпълнението на някой дейности, то е необходимо освен документите,посочени в предходното изречение, да бъде добавен и договора /договорите за подизпълнител и по т.2 с представянето на списък на персонала и /или/ръководния състав, с необходимата професионална компетентност, които ще отговарят за изпълнението на поръчката.Списъкът съдържа име, презиме и фамилия, длъжността, която ще изпълнява лицето при изпълнение на обществената поръчка, образование и опит.
|
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
|