Деловодна информация
00184Община Пещера
15-03-52 05/09/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
05/09/2017 (дд/мм/гггг)
00184-2017-0011 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Пещера 000351750
ул. Дойранска епопея №17
Пещера BG423 4550 България
Веселин Джелатов +359 878557443
efspop@outlook.com +359 35064165

Интернет адрес/и

http://www.peshtera.bg

http://op.peshtera.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20170905MZTG1055301


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://op.peshtera.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20170905MZTG1055301
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Изготвяне на оценка за съответствие и упражняване на строителен надзор на обект Строително-монтажни работи на жилищна сграда с админ. адрес: гр. Пещера, ул. “Симон Налбант“ №48, вх. А и вх. Б
71521000      
Услуги

т.1 Предмета на обществената поръчка обхваща изпълнението на дейности по „Изготвяне на оценка за съответствие и упражняване на строителен надзор на обект Строително-монтажни работи на жилищна сграда с административен адрес: гр. Пещера, ул. “Симон Налбант“ №48, вх. А и вх. Б“. Сградата е с идентификатори 56277.501.358.1 и 56277.501.358.2 представлява жилищен блок, състоящ се от две отделни секции със самостоятелни входове. Построена е през 1983 год. Конструкцията на сградата е безгредова, построена по строителна система пакетно повдигани плочи. Фасадните и преградни стени са изпълнени от тухлени зидове. Покрива е плосък, двоен студен. Сградата е със застроена площ 490,21 м2 и разгъната застроена площ 4211,65 м2. Двата входа са с общо 42 бр. апартаменти и 8 бр. гаражи, като:
т.1.1 Секция А се състои от седем жилищни етажа, сутерен и партер;
т.1.2 Секция Б от седем жилищни етажа и сутерен.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
10950.29      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71521000      
71248000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG423

гр. Пещера, ул. „Симон Налбант“ №48, вх. А и вх. Б

т.1 За „Предмета на обществената поръчка обхваща изпълнението на дейности по „Изготвяне на оценка за съответствие и упражняване на строителен надзор на обект Строително-монтажни работи на жилищна сграда с административен адрес: гр. Пещера, ул. “Симон Налбант“ №48, вх. А и вх. Б“. Сградата представлява жилищен блок, състоящ се от две отделни секции със самостоятелни входове. Построена е през 1983 год. Конструкцията на сградата е безгредова, построена по строителна система пакетно повдигани плочи. Фасадните и преградни стени са изпълнени от тухлени зидове. Покрива е плосък, двоен студен. Сградата е със застроена площ 490,21 м2 и разгъната застроена площ 4211,65 м2. Двата входа са с общо 42 бр. апартаменти и 8 бр. гаражи, като: Секция А се състои от седем жилищни етажа, сутерен и партер; Секция Б от седем жилищни етажа и сутерен, на който обект/сграда, ще се изпълняват следните дейности:
т.1.1 т.1.1 ДЕЙНОСТ №1 - ИЗГОТВЯНЕ НА ОЦЕНКА ЗА СЪОТВЕТСТВИЕ:
а) Изготвяне на оценка на съответствието на инвестиционния проект в съответствие с чл. 142, ал.5, ал.10 и ал.11 на ЗУТ на обектите от обхвата на обществената поръчка;
т.1.2 ДЕЙНОСТ №2 – УПРАЖНЯВАНЕ НА СТРОИТЕЛЕН НАДЗОР:
а) Осъществяване на строителен надзор в съответствие с чл. 168 от ЗУТ;
Критериите по-долу
 
ДА П2 = П2.1 + П2.2 + П2.3    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
10950.29      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
200

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Финансовите средствата по настоящата обществена не са осигурени.
Технически предложения неотговарящи на предварително обявени изисквания на възложителя отразени в Указанията, Техническите спецификации и в самия образец на техническо предложение няма да бъдат допуснати до оценка и класиране.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

т.1 Участникът следва да е вписан в Регистър на лицата, извършващи дейността консултант съгл. чл.166, ал.1, т.1, на основание чл.166, ал.2 от ЗУТ за упражняване на строителен надзор, или еквивалентно, съгласно националното законодателство в държавата в която е установен.
т.2 Участникът следва да е вписан в Регистър по чл.44, ал.1 от Закона за енергийната ефективност във връзка с чл.142, ал.11 от ЗУТ или еквивалентно, съгласно националното законодателство в държавата в която е установен
т.3 При подаване на оферта участниците декларират съответствието с този критерий за подбор само като попълват съответния раздел в ЕЕДОП. (Участникът попълва раздел А: ГОДНОСТ в Част IV: Критерии за подбор от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП)
т.4 В случаите по чл.67, ал. 5 от ЗОП документи, чрез които се доказва информацията посочена в ЕЕДОП са, както следва: Удостоверения, Сертификати или друг документ доказващи съответното членство, в случай, че информацията не е достъпна чрез пряк и безплатен достъп до националните бази данни на държавите членки.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

т.1 Описание на Критериите за подбор:
т.1.1 Участникът следва да има реализиран минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е създаден или е започнал дейността си.
а) При подаване на оферта участниците декларират съответствието с този критерий за подбор само като попълват съответния раздел в ЕЕДОП. (Участникът попълва раздел Б: Икономическо и финансово състояние в Част IV: Критерии за подбор от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП)
б) В случаите по чл.67, ал. 5 от ЗОП документи, чрез които се доказва информацията посочена в ЕЕДОП са, както следва: Документите отразени в чл.62, ал.1 и ал.2 от ЗОП, в случай, че информацията не е достъпна чрез пряк и безплатен достъп до националните бази данни на държавите членки.
т.1.2 Участникът трябва да има валидна застраховка Професионална отговорност или еквивалентна, към датата на подаване на офертата, съгласно националното законодателство в държавата в която е установен.
а) При подаване на оферта участниците декларират съответствието с този критерий за подбор само като попълват съответния раздел в ЕЕДОП. (Участникът попълва раздел Б: Икономическо и финансово състояние в Част IV: Критерии за подбор от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП)
б) В случаите по чл.67, ал.5 от ЗОП документи, чрез които се доказва информацията посочена в ЕЕДОП са, както следва: Документите отразени в чл.62, ал.1 и ал.2 от ЗОП, в случай, че информацията не е достъпна чрез пряк и безплатен достъп до националните бази данни на държавите членки.


т.2.1 Участникът следва да има реализиран минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на изпълнение на поръчката, а именно:
а) Под обхват на поръчката, следва да се разбира:
а.1) Консултантски Дейности по изготвяне на оценка за съответствие и/или осъществяване на строителен надзор, които попадат в обхвата на Код 71.12, съгласно КИД-2008, респективно 7110, съгласно ISIC – Rev.4, респективно CPV код 71521000-6 и/или 71248000-8 от общия терминологичен речник;
б) Минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката в размер не по-малък от 21 000лв.
т.2.2 Участникът трябва да има следните застраховки:
а) Застраховка Професионална отговорност на консултант осъществяващ строителен надзор:
а.1) За участник, установен/регистриран в Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде съгласно чл. 171, ал. 1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ), покриваща минималната застрахователна сума за минимум ІІІ – та КАТЕГОРИЯ, съгласно НАРЕДБА за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
а.2) За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалента на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за минимум ІІІ – та КАТЕГОРИЯ, съгласно НАРЕДБА за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен/ регистриран участника.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

т.1 Описание на Критериите за подбор (Възложителят може да не приеме представено доказателство за технически и професионални способности, когато то произтича от лице, което има интерес, който може да води до облага по смисъла на чл. 2, ал. 3 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси):
т.1.1 Участниците трябва да имат опит в изпълнение на дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, изпълнени през последните 3 години за услуги.
а) При подаване на оферта участниците декларират съответствието с този критерий за подбор само като попълват съответния раздел в ЕЕДОП. (Участникът попълва поле 1а от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: Критерии за подбор от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП)
б) В случаите по чл.67, ал. 5 от ЗОП документи, чрез които се доказва информацията посочена в ЕЕДОП са, както следва: Документите отразени в чл.64, ал.1 от ЗОП, в случай, че информацията не е достъпна чрез пряк и безплатен достъп до националните бази данни на държавите членки.
т.1.2 Участникът следва да притежава валидни, към датата на подаване на офертата следните системи:
а) EN ISO 9001:2015 – „Система за управление на качеството“ или еквивалент. В случай на обединение изискването се отнася за участника/участниците, които ще извършват дейностите предмет на поръчката.
б) При подаване на оферта участниците декларират съответствието с този критерий за подбор само като попълват съответния раздел в ЕЕДОП. (Участникът попълва раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление Част IV: Критерии за подбор от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
в) В случаите по чл.67, ал. 5 от ЗОП документи, чрез които се доказва информацията посочена в ЕЕДОП са, както следва: Документите отразени в чл.64, ал.1 от ЗОП, в случай, че информацията не е достъпна чрез пряк и безплатен достъп до националните бази данни на държавите членки.
т.1.3 Участникът трябва да разполага през целия период на изпълнение, с технически лица за осигуряване на техническото ръководство при изпълнение на предмета на поръчката, а именно:
а) ЕКСПЕРТ-1 - Ръководител на проект – (1бр.)
б) ЕКСПЕРТ-2 - Координатор по безопасност и здраве – (1бр.)
в) ЕКСПЕРТ-3 - Отговорник по качеството – (1бр.)
г) ЕКСПЕРТ-4 - Отговорник по опазване на околна среда – (1бр.)
д) При подаване на оферта участниците декларират съответствието с този критерий за подбор само като попълват съответния раздел в ЕЕДОП. (Участникът попълва поле 2 и 6 от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: Критерии за подбор от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
е) В случаите по чл.67, ал. 5 от ЗОП документи, чрез които се доказва информацията посочена в ЕЕДОП са, както следва: Документите отразени в чл.64, ал.1 от ЗОП, в случай, че информацията не е достъпна чрез пряк и безплатен достъп до националните бази данни на държавите членки


т.2.1 Участниците трябва да имат опит в изпълнение на поне една дейност с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката.
а) Под дейности с предмет сходни с тези на поръчката следва да се разбира:
а.1) Консултантски Дейности по изготвяне на оценка за съответствие и/или осъществяване на строителен надзор, които попадат в обхвата на Код 71.12, съгласно КИД-2008, респективно 7110, съгласно ISIC – Rev.4, респективно CPV код 71521000-6 и/или 71248000-8 от общия терминологичен речник.
б) Под дейности с обем сходни с тези на поръчката следва да се разбира:
б.1) Консултантски Дейности по изготвяне на оценка за съответствие и/или осъществяване на строителен надзор, които попадат в обхвата на Код 71.12, съгласно КИД-2008, респективно 7110, съгласно ISIC – Rev.4, респективно CPV код 71521000-6 и/или 71248000-8 от общия терминологичен речник на поне един обект/строеж с РЗП от 2 000м2.
т.2.2 Участникът следва да е сертифициран, както следва:
а) EN ISO 9001:2015 – „Система за управление на качеството“ или еквивалент в областта на консултантските услуги по осъществяването на строителен надзор или еквивалентно.
т.2.3 Участникът трябва да разполага през целия период на изпълнение, с технически лица за осигуряване на техническото ръководство при изпълнение на предмета на поръчката, а именно:
а) ЕКСПЕРТ-1 - Ръководител на проект (1бр.); (За експертната длъжност, не може да бъде предлаган експерт, който заема друга експертна длъжност ЕКСПЕРТ №2, №3 и №4)
б) ЕКСПЕРТ-2 - Координатор по безопасност и здраве (1бр.); (За експертната длъжност, може да бъде предлаган експерт, който заема друга експертна длъжност ЕКСПЕРТ №3 и №4)
в) ЕКСПЕРТ-3 - Отговорник по качеството (1бр.); (За експертната длъжност, може да бъде предлаган експерт, който заема друга експертна длъжност ЕКСПЕРТ №2 и №4)
г) ЕКСПЕРТ-4 - Отговорник по опазване на околна среда (1бр.); (За експертната длъжност, може да бъде предлаган експерт, който заема друга експертна длъжност ЕКСПЕРТ №2 и №3)
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


т.1 В процедурата може да участва участник, който отговаря на условията на чл.10, ал.1 от Закона за обществените поръчки и изискванията на Възложителя. Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1 ЗОП, условията по чл. 107 ЗОП, както и обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици.
т.2 Гаранцията за обезпечаване изпълнението на договора е в размер 1 (едно) на сто от стойността на договора без ДДС (ЦЕНА НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА без ДДС). Условията за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение са посочени в проекта на договор.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

17/10/2017 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 12

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

18/10/2017 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

сградата на община Пещера, гр. Пещера, ул. „Дойранска епопея“ №17

т.3.1 Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация могат да присъстват само на публичните заседания на комисията (Първо публично заседание отваряне на офертите; Второ публично заседание отваряне на ценовите предложения)
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

т.1 Финансовите средствата по настоящата обществена не са осигурени.
т.2 Обществената поръчка ще се финансира от Националната програма за енергийна ефективност на много фамилните жилищни сгради, като плащанията, така и изпълнението, ще стартира при условие, че ОБЩИНА ПЕЩЕРА сключи съответния Договор за целево финансиране за обект на интервенция посочени в настоящата обществена поръчка. Договор за целево финансиране, се сключва между възложителя, Българска банка за развитие и областния управител.
т.1 Гаранцията се предоставя в една от следните форми:
т.1.1 парична сума;
т.1.2 банкова гаранция;
т.1.3 застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
т.2 Гаранцията под форма на парична сума или банкова гаранция може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице - гарант.
т.3 Участникът, определен за изпълнител на поръчката, избира сам формата на гаранцията за изпълнение или за авансово предоставените средства. Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията или титуляр на застраховката.
т.4 Когато определеният за изпълнител избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция или застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя, тогава в тях трябва да бъде изрично записано, че са безусловни и неотменими, че са в полза на Възложителя и с валидност, съгласно клаузите на проект на договора.
т.5 Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията или титуляр на застраховката.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал. 1, т. 1 от ЗОП-в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл.100, ал. 3 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 05/09/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва