Деловодна информация
00267Община Пловдив
17РОП72-1 30/08/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
30/08/2017 (дд/мм/гггг)
00267-2017-0082 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Пловдив 000471504
пл. Стефан Стамболов №1
Пловдив BG421 4000 България
Тихомира Узунчева - юрисконсулт в Дирекция Обществени поръчки +359 32656726
todor_todorov@plovdiv.bg +359 32660571

Интернет адрес/и

http://www.plovdiv.bg/

http://op.plovdiv.bg/?q=page&idd=index


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://op.plovdiv.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20170807tupd5211849
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

ДОСТАВКА НА НЕТНА АКТИВНА ЕЛЕКТРИЧЕСКА ЕНЕРГИЯ И ИЗБОР НА КООРДИНАТОР НА СТАНДАРТНА БАЛАНСИРАЩА ГРУПА ЗА НУЖДИТЕ НА ОБЕКТИ, СОБСТВЕНОСТ НА ОБЩИНА ПЛОВДИВ ПО ДВЕ ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ
09310000      
Доставки

Предметът на поръчката e доставка на нетна активна електрическа енергия, ниско и средно напрежение, и избор на координатор на стандартна балансираща група, за нуждите на обекти, собственост на Община Пловдив, по две обособени позиции:
Обособена позиция №1: „Улично осветление и светофарни уредби“
Обособена позиция №2: „Общински предприятия, социални заведения и други обекти, собственост на община Пловдив“
Възложителят ще бъде регистриран като непряк член на стандартна балансираща група с координатор изпълнителя, съгласно ПТЕЕ.
Количеството електрическа енергия е прогнозно въз основа на потреблението на Възложителя за 12-месечен отчетен период, посочено в Приложение №1 (за ОП №1) и Приложение №2 (за ОП №2), които са неразделна част от техническата спецификация.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
2825622.93      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Улично осветление и светофарни уредби 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
09310000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

гр. Пловдив

Предметът на настоящата обществена поръчка е доставка на нетна активна електрическа енергия, ниско напрежение и избор на координатор на стандартна балансираща група за нуждите на обекти, собственост на Община Пловдив, а именно: Улично осветление и светофарни уредби.
Възложителят ще бъде регистриран като непряк член на стандартна балансираща група с координатор изпълнителя, съгласно Правилата за търговия с електрическа енергия (ПТЕЕ).
Количествата електрическа енергия, които следва да бъдат доставени за 1 година са приблизителни и са прогнозирани на база потреблението на Възложителя за 12-месечен отчетен период. Прогнозните количества за всички ИТН за съответната обособена позиция са посочени в Приложение №1, което е неразделна част техническата спецификация. Общият приблизителен обем нетна активна електрическа енергия, ниско напрежение, който следва да бъде доставен за Обособена позиция № 1 е 9618,52 МВтч.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
1873088.23      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Общински предприятия, социални заведения и други обекти, собственост на община Пловдив 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
09310000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

гр. Пловдив

Предметът на настоящата обществена поръчка е доставка на нетна активна електрическа енергия, ниско и средно напрежение и избор на координатор на стандартна балансираща група за нуждите на обекти, собственост на Община Пловдив, а именно: Общински предприятия, социални заведения и други обекти, собственост на община Пловдив.
Възложителят ще бъде регистриран като непряк член на стандартна балансираща група с координатор изпълнителя, съгласно Правилата за търговия с електрическа енергия (ПТЕЕ).
Количествата електрическа енергия, които следва да бъдат доставени за 1 година са приблизителни и са прогнозирани на база потреблението на Възложителя за 12-месечен отчетен период. Прогнозните количества за всички ИТН за съответната обособена позиция са посочени в Приложение №2, което е неразделна част от техническата спецификация. Общият приблизителен обем нетна активна електрическа енергия, ниско и средно напрежение, който следва да бъде доставен за Обособена позиция № 2 е 6664,31 МВтч.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
952534.70      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците следва да са лицензирани като търговци на електрическа енергия, съгласно чл.39, ал.1, т. 5 от Закона за енергетиката (ЗЕ) и координатор на балансираща група.
На етап подаване на оферта участниците декларират съответния критерии за подбор като попълват Част IV: „Критерии за подбор“, Раздел А: „Годност“, т.1 от Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
На етап сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, заверено копие от валиден лиценз, издаден от КЕВР за търговия с електрическа енергия, съгласно чл.39, ал.1, т. 5 о от ЗЕ, включващ права и задължения, свързани с дейността „координатор на балансираща група“.
Извън гореописаните хипотези възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
Когато участникът е обединение, документите се представят само за участника, чрез който обединението доказва съответствието си с критериите за подбор.
В случай че участникът е чуждестранно лице, той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава, доколкото тази информация не е достъпна в публични регистри.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания по отношение на икономическото и финансовото състояние на участниците.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

За доказване на изпълнени дейности с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката, участниците следва да представят следните документи:
1. Списък на доставките, които са идентични или сходни с предмета на поръчката, с посочване на стойностите, датите и получателите за съответната обособена позиция.
2. Доказателства за извършените доставки, които се представят под формата на документ, издаден от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката.
На етап подаване на оферта участниците посочват информация за съответния критерий за подбор като попълват Част IV: „Критерии за подбор“, Раздел В: „Технически и професионални способности“, т.1"Б" от Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
На етап сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, доказателства за извършените доставки, описани в т.2.
Извън гореописаните хипотези възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
Съгласно чл.65 от ЗОП, участниците могат да докажат съответствието си с изискванията за технически и професионални способности с капацитета на едно или повече трети лица, независимо от правната връзка между тях. Когато кандидатът или участникът се позовава на капацитета на трети лица, той трябва да може да докаже, че ще разполага с техните ресурси, като представи документи за поетите от третите лица задължения. Третите лица трябва да отговарят на съответните критерии за подбор, за доказването на които участникът се позовава на техния капацитет и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, се представят доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на трети лица. Когато участникът се позовава на капацитета на трети лица, посочва това в Част II, Раздел В от ЕЕДОП и попълва приложимите полета от Част IV от ЕЕДОП.
При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат съгласно чл. 59, ал. 6 от ЗОП.


Възложителят определя критерий, въз основа на който да се установи, че участниците разполагат с опит за изпълнението на поръчката, както за обособена позиция № 1, така и за обособена позиция №2 и следва същите да са изпълнили дейности с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката през последните три години от датата на подаване на офертата.
Под „сходни“ доставки с предмета на настоящата обществена поръчка се разбира доставка на електрическа енергия, с минимален обем съответно за Обособена позиция №1 - 9000 МВтч и за Обособена позиция №2 - 6000 MВтч.
В случай, че участник подава оферта и за двете обособени позиции, за минимален обем за доставка на електрическа енергия ще бъде приет 9000 MВтч.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Условията, при които ще се реализира предметът на поръчката са съгласно документацията за обществената поръчка, проекта на договора и действащото законодателство.
Условие за изпълнение на обществената поръчка е участниците да са лицензирани като търговци на електрическа енергия, съгласно чл. 39, ал.1, т. 5 от Закона за енергетиката (ЗЕ) и да отговарят на изискванията за координатор на балансираща група.
Всеки участник трябва да е регистриран в регистъра на координатори на стандартни балансиращи групи на интернет страницата на ЕСО ЕАД със статус „активен“.
Участниците следва да предложат цена за доставка на нетна активна електрическа енергия за 1 MВтч, с включени: стойността на електрическа енергия и всички разходи, включително и разходите за небаланси.
За ОП №1 следва да бъдат посочени цени за дневна и за нощна нетна активна електрическа енергия за 1 MВтч (2 тарифи).
За ОП №2 следва да бъде посочена само една цена (1 тарифа) за нетна активна електрическа енергия за 1 MВтч.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

05/10/2017 (дд/мм/гггг)   17:15 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

31/01/2018 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

06/10/2017 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр. Пловдив, пл. Стефан Стамболов № 1, ет.3, стая №36

Заседанието е публично и на него могат да присъстват участници или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят отстранява от процедурата всеки участник, за когото са налице основанията за отстраняване по чл.54, ал.1 от ЗОП и обстоятелствата по чл.107 от ЗОП. Когато участникът е обединение от физически или юридически лица, посочените основания за отстраняване се прилагат и за тях. От участие в процедурата се отстранява и участник, когато Възложителят установи, че същия е дружество регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим или е свързано с лица, регистрирани с юрисдикции с преференциален данъчен режим, освен ако са налице изключенията по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици.
Съгласно чл. 56, ал. 1 от ЗОП, участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал.1 от ЗОП, има право да представи доказателства, че е предприел мерки, които гарантират неговата надеждност, въпреки наличието на съответното основание за отстраняване.
Когато мерките за доказване на надеждност са предприети преди подаване на офертата за участие, същите се описват в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) в полето свързано със съответното обстоятелство.
Като доказателства за надеждността на участника се представят документите по чл. 45, ал. 2 от ППЗОП.
Когато участникът е обединение от физически и/или юридически лица, посочените основания за отстраняване се прилагат и за всеки член на обединението.
Когато участник предвижда използването на подизпълнител по смисъла на § 2, т. 34 от ДР на ЗОП или се позовава на капацитета на трети лица по чл. 65, ал. 1 от ЗОП, следва да се има предвид, че основанията за отстраняване се прилагат и за подизпълнителите и за третите лица.
Гаранцията, която да обезпечи изпълнението е в размер на 3 % (три процента) от стойността на договора без ДДС за съответната обособена позиция.
Гаранцията, която да обезпечи изпълнението на договора се представя в една от следните форми:
а). депозит на парична сума по сметка на Възложителя;
б). банкова гаранция в полза на Възложителя.
в). застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Гаранцията може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице – гарант.
Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията, която да обезпечи изпълнението на договора. Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията или титуляр на застраховката.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал.1, т.1 от ЗОП - 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 100, ал.3 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 30/08/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва