Деловодна информация
00254
3820 18/08/2017 (дд/мм/гггг)
не
00254-2017-0006 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Рудозем 000615075
бул. България № 15
Рудозем BG424 4960 България
Василена Серафимова - нач. отдел Планиране, разработване на проекти +359 306-99191
obrud@abv.bg +359 306-99141

Интернет адрес/и

http://www.rudozem.bg/bg

http://www.rudozem.bg/bg/auctions/asdas-3.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.rudozem.bg/bg/auctions/asdas-3/oblagorodyavane-na-centralen-gradski-ploshtad-gr-rudozem-199.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Облагородяване на Централен градски площад – гр. Рудозем“
71000000      
Строителство

Обект на обществената поръчка е проектиране и изпълнение на строеж, съгл. чл. 3, ал. 1, т. 1, б. б), във връзка с чл. 21, ал. 16, т 1 от ЗОП.
Участниците в процедурата, следва да изготвят офертите си, съобразявайки ги с целия обем на техническата спецификация на Възложителя и приложенията към нея, като договорът ще се изпълнява на две части: I-ва част, на стойност 575 000 лв., без ДДС, включваща цялостното проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР - I-ви етап, след подписване на договора и връчване на изпълнителя на възлагателно писмо за стартиране на дейности по договора; II-ра част, на стойност 366 666,67 лв., включваща изпълнение на СМР - II-ри етап, при осигурено финансиране, от страна на Възложителя.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
941666.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Дейностите, предмет на настоящата обществена поръчка ще се извършват на територията на община Рудозем, област Смолян, Р. България.

Дейностите по изпълнението на настоящата обществена поръчка включват проектиране и авторски надзор и изпълнение на СМР, разделено на два етапа, съгл. одобрена от Възложителя Концепция за развитие на Централна градска част гр. Рудозем, както следва:
I-ви етап обхваща зоната на централният градски площад, оформен от пространството между сградите на Общината, Читалището и ГОРУБСО, разширяването на входното пространство пред Дом на културата, както и благоустрояване на междублоковите пространства зад Общината и зад Дома на културата.
II-ри етап включва северната част зад Общината, с изключение на изградената улица и паркинг в източната му част.
Критериите по-долу
 
ДА П1 – Предложение за изпълнение на поръчката    50 %
Подпоказател – ПП1 –Проектиране    40 точки
Подпоказател - ПП2 – Технологична последователност на строителните процеси    60 точки
Цена
50 %
II.2.6) Прогнозна стойност
941666.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
15

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
да


Прогнозната стойност на поръчката е определена на основание чл. 21, ал. 1 от ЗОП, като включва проктиране, авторски надзор и поетапно изпълнение на СМР. Към датата на решението за откриване на настоящата обществена поръчка, Възложителят е осигурил финансиране за цялостното проектиране, включително авторския надзор и за I-ви етап от Концепцията за развитие на Централна градска част - гр. Рудозем. Участниците в процедурата, следва да изготвят офертите си, съобразявайки ги с целия обем на техническата спецификация на Възложителя и приложенията към нея, като договорът ще се изпълнява на две части: I-ва част, на стойност 575 000 лв., без ДДС, включваща цялостното проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР - I-ви етап, след подписване на договора и връчване на изпълнителя на възлагателно писмо за стартиране на дейности по договора; II-ра част, на стойност 366 666,67 лв., включваща изпълнение на СМР - II-ри етап, при осигурено финансиране, от страна на Възложителя.
II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците да са вписани в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи от четвърта група, четвърта категория, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът следва да е застрахован с валидна застраховка „Професионална отговорност“, съгл. чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, или еквивалентна. Минималната застрахователна сума за строителя, е в размер на минималната застрахователна сума за вида строеж, съответстващ на предмета на настоящата поръчка, определена с Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.

Участникът следва да представи доказателства за наличие на валидна застраховка „Професионална отговорност“ по чл.171, ал.1 от ЗУТ, или еквивалентна. В случай на изтичане на срока на валидност на представената застраховка преди влизане в сила на решението на възложителя за избор на изпълнител на настоящата обществена поръчка, Възложителят си запазва правото да изисква допълнително документ, доказващ сключването на нова застраховка. Обстоятелството се декларира в ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, Б: икономическо и финансово състояние, точка 5)
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

- Участникът следва да разполага със следното по вид и брой техническо оборудване, необходимо за изпълнение на поръчката:
1. Комбиниран багер – 1 бр.; 2. Багер с хидравличен чук – 1 бр.; 3. Самосвал – 2 бр.; 4.Валяк – 1 бр.; 5.Виброплоча – 1 бр.; 6. Машина за рязане на асфалт – 1 бр.; 7. Ръчен къртач – 1 бр.
- Участникът следва да прилага система за управление на качеството в областта на строителството, чрез стандарт ISO 9001:2015 или еквивалент; Участникът следва да прилага система за управление на околната среда в областта на строителството ISO 14001:2015 или еквивалент; Участникът следва да прилага система за управление на здравословните и безопасни условия на труд в областта на строителството BS OHSAS 18001:2007 или еквивалент.
- Участникът трябва да разполага с екип от експерти за изпълнението на предмета на поръчката, в минимален състав, както следва: Ръководител екип - „магистър” в областта на инженерните науки или еквивалентна образователна степен, придобита в чужбина, в еквивалентна на посочената област; общ професионален опит: минимум 3 г.; специфичен опит, а именно участие, като „ръководител екип“ най-малко на един обект, с предмет и обем сходен с предмета на настоящата обществена поръчка; Проектант по част „Архитектурна“ – с пълна проектантска правоспособност и застраховка „Професионална отговорност“, или еквивалентна, със специфичен опит, а именно проектиране най-малко на един обект, с предмет и обем сходен с предмета на настоящата обществена поръчка; Проектант по част „Конструктивна“ - с пълна проектантска правоспособност и застраховка „Професионална отговорност“, или еквивалентна, със специфичен опит, а именно проектиране по съответната част на най-малко на един обект, с предмет и обем сходен с предмета на настоящата обществена поръчка; Проектант по част „Електро“ – с пълна проектантска правоспособност и застраховка „Професионална отговорност“, или еквивалентна, със специфичен опит, а именно проектиране по съответната част най-малко на един обект, с предмет и обем сходен с предмета на настоящата обществена поръчка; Проектант по част „ВиК“ - с пълна проектантска правоспособност и застраховка „Професионална отговорност“, или еквивалентна, със специфичен опит, а именно проектиране по съответната част най-малко на един обект, с предмет и обем сходен с предмета на настоящата обществена поръчка; Проектант по част „Геодезия“ – с пълна проектантска правоспособност и застраховка „Професионална отговорност“, или еквивалентна, със специфичен опит, а именно проектиране по съответната част най-малко на един обект, с предмет и обем сходен с предмета на настоящата обществена поръчка; Проектант по част „Паркоустройство и благоустройство“ - с пълна проектантска правоспособност и застраховка „Професионална отговорност“, или еквивалентна, със специфичен опит, а именно проектиране по съответната част най-малко на един обект, с предмет и обем сходен с предмета на настоящата обществена поръчка; Проектант по част „ПБ“ - с пълна проектантска правоспособност и застраховка „Професионална отговорност“, или еквивалентна, със специфичен опит, а именно проектиране по съответната част най-малко на един обект, с предмет и обем сходен с предмета на настоящата обществена поръчка;Технически ръководител – технически правоспособно лице съгл. чл.163а от ЗУТ или за чуждестранни лица еквивалентно съгласно законодателството на държавата, в която са установени, с професионален опит минимум 3 години, като ръководител в областта на строителството; Специалист – контрол на качеството - строителен инженер, притежаващ Удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ, за чуждестранни лица, съгласно законодателството на държавата, в която са установени; Специалист – КБЗ - да притежава валидно удоудостоверение за КБЗ в строителството, или еквивалентно.


Участниците следва да: декларират в Единния европейски документ за обществени поръчки, в раздел В: Технически и професионални способности, т. 9), че разполагат с конкретното техническо оборудване, което ще бъде използвано за изпълнението на дейностите, предмет на настоящата обществена поръчка; - Декларират в Единния европейски документ за обществени поръчки, в раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление, че притежават съответния сертификат, изготвен от независими органи и доказващ, че участникът отговаря на стандартите за осигуряване на качеството, съответно за екологично управление и за управление на здравословните и безопасни условия на труд; - Декларират в Единния европейски документ за обществени поръчки, в раздел В: Технически и професионални способности, т. 2), посредством списък, лицата, които ще изпълняват проектирането и строителството.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 1 % от стойността на договора, без включен ДДС.
Условията за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение са указани в Договора за изпълнение на обществената поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

18/09/2017 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

19/09/2017 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Сградата на Община Рудозем, бул. България № 15, заседателна зала, ет. 2

Съгл. чл. 54, ал. 2 от ППЗОП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Възложителят отстранява от участие в процедурата участник, за когото са налице обстоятелствата по чл. 55, ал. 1, т. 1 и 4 от ЗОП.
2. Към датата на решението за откриване на настоящата обществена поръчка, Възложителят е осигурил финансиране за цялостното проектиране, включително авторския надзор и за I-ви етап от Концепцията за развитие на Централна градска част - гр. Рудозем. Начинът на плащане за II-ри етап, ще бъде уреден чрез допълнителен анекс към договора, при осигурено финансиране, което няма да дове до промяна в предмета или обема на поръчката, нито на първоначално обявената стойност.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгл. Част Шеста, Глава Двадесет и седма, чл. 197 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 18/08/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва