Деловодна информация
2538
ОПИ-895 07/08/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
07/08/2017 (дд/мм/гггг)
2538-2017-0014 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Прокуратура на Република България - главен прокурор 121817309
бул. Витоша № 2, Съдебна палата
София BG411 1000 България
Евгения Кънева +359 28036034
ekuneva@prb.bg +359 29633373

Интернет адрес/и

http://www.prb.bg/bg/obshestveni-porchki/elektronni-prepiski/

http://www.prb.bg/bg/obshestveni-porchki/elektronni-prepiski/dostavka-na-mikrobusi-s-povishena-prohodimost-za-n/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.prb.bg/bg/obshestveni-porchki/elektronni-prepiski/dostavka-na-mikrobusi-s-povishena-prohodimost-za-n/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Прокуратура на Република България 121817309
„Информационен център“ на Прокуратурата на Република България, бул.”Витоша” № 2, Съдебна палата, партер, стая № 79, Регистратура на главен прокурор.
София BG411 1000 България
Евгения Кънева +359 28036034
ekuneva@prb.bg +359 29633373

Интернет адрес/и

http://www.prb.bg/bg/

http://www.prb.bg/bg/obshestveni-porchki/elektronni-prepiski/dostavka-na-mikrobusi-s-povishena-prohodimost-za-n/

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

надзор за законност

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка на микробуси с повишена проходимост, за нуждите на Прокуратура на Република България ОПИ-895
34114400      
Доставки

Поръчката има за цел да осигури доставка на нови микробуси с повишена проходимост, за нуждите на Прокуратура на Република България. В предмета на поръчката се включва и осигуряване на гаранционно (сервизно) обслужване на доставените микробуси през гаранционния срок.
Под гаранционно (сервизно) обслужване се има предвид изискуемата периодична поддръжка на микробусите (различна от отстраняването на недостатъци за сметка на Изпълнителя по време на гаранционния срок) – смяна на масла, филтри и др., която следва да се извършва от Изпълнителя през гаранционния срок, за да важи гаранционната отговорност на производителя.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
333333      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
34114400      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Мястото на доставка е гр. София, склад на Изпълнителя.

Поръчката има за цел да осигури доставката на 6 броя нови микробуси с повишена проходимост, за нуждите на Прокуратура на Република България. В предмета на поръчката се включва и осигуряване на гаранционно (сервизно) обслужване на доставените микробуси през гаранционния срок.
Под гаранционно (сервизно) обслужване се има предвид изискуемата периодична поддръжка на микробусите (различна от отстраняването на недостатъци за сметка на Изпълнителя по време на гаранционния срок) – смяна на масла, филтри и др., която следва да се извършва от Изпълнителя през гаранционния срок, за да важи гаранционната отговорност на производителя.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
333333      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
120

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Гаранционното(сервизно) обслужване, както и обслужването в случай на рекламации, следва да бъде извършвано в сервизи на територията на Република България. Разходите за транспортиране до сервиз са за сметка на Изпълнителя.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изисквания
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участникът да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката за последните три години от датата на подаване на офертата. (чл.63, ал.1, т.1 от ЗОП). Съответствието си с поставения критерий за подбор, участниците декларират както следва: При подаване на оферта участниците декларират съответствието с минималното изискване, чрез посочване на дейностите, които са идентични или сходни с предмета и обема на обществената поръчка, за която се участва, с посочване на описание на дейностите, стойностите, датите и получателите. Данните се представят чрез попълване на информацията в част ІV, б. „В“, т.1б на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, документ за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор:
Списък на доставките, които са идентични или сходни с предмета и обема на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка.
2. Участникът да прилага системи за управление на качеството (чл.63, ал.1, т.10 от ЗОП). Съответствието си с поставения критерий за подбор, участниците декларират както следва:
При подаване на оферта участниците декларират съответствието с минималното изискване, чрез посочване на стандарта, съгласно който прилагат внедрена и сертифицирана система за управление на качеството с обхват производство и/или доставка на стоки, включени в предмета на обществената поръчка.
Данните се представят чрез попълване на информацията в част ІV, б. „Г“, на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
Ако съответните документи са на разположение в електронен формат, моля, посочете: уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, документ за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор:
Заверено „вярно с оригинала“ копие на валиден сертификат за съответствие на системата за управление на качеството на участника със стандарта EN ISO 9001:2008 или еквивалентен, с обхват производство и/или доставка на стоки, включени в предмета на настоящата поръчка.
или заверено „вярно с оригинала“ копие на валиден сертификат за съответствие на системата за управление на качеството на участника със стандарта EN ISO 9001:2015 или еквивалентен, с обхват производство и/или доставка на стоки, включени в предмета на настоящата поръчка.
Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В тези случаи участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.


1. Участникът да е изпълнил минимум две дейности с предмет и обем, идентичен или сходен с този на поръчката за последните три години от датата на подаване на офертата. * Под „изпълнени дейности“ се разбират такива, които независимо от датата на сключването им, са приключили в посочения по-горе период. * Под дейности с идентичен или сходен предмет и обем да се разбира доставка на минимум 6 бр. нови моторни превозни средства и осигуряване на гаранционното им обслужване.
2. Участникът трябва да прилага внедрена и сертифицирана система за управление на качеството, съгласно стандарта EN ISO 9001:2008 или еквивалентен, или EN ISO 9001:2015 или еквивалентен, с обхват производство и/или доставка на стоки, включени в предмета на обществената поръчка.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


В п-та може да уч-ва у-к, който отг-я на у-та на чл.10,ал.1ЗОП, чл. 101, ал. 9 и 10 ЗОП и изискванията на В-ля. В-лят отстранява у-к, за когото са налице осн. по чл.54,ал.1,чл.55,ал.1,т.1,3 и 4 ЗОП и/или у-та по чл.107 ЗОП.Не може да участва в п-та пряко или косвено ФЛ или ЮЛ, за което е налице забраната по чл.3 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС,освен ако не е налице изкл. по чл.4 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС.В-ят има право да не отстрани у-к, за който е налице обстоятелството по чл. 55,ал.1,т.1 ЗОП, ако се докаже, че същият не е преустановил дейността си и е в състояние да изпълни п-та. Предложения, които надвишават прогнозната стойност, няма да бъдат класирани и участниците ще бъдат отстранени от участие в процедурата. Оферти с предложен по-голям срок за изпълнение на доставка от 120 календарни дни няма да бъдат класирани и участниците ще бъдат отстранени от участие в процедурата. Участник, предложил по-малък срок за гаранционно обслужване от 5 години, се отстранява от участие.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

13/09/2017 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

31/12/2017 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

14/09/2017 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр. София, пл. Света Неделя № 1, Администрация на главен прокурор, етаж 5

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Гаранцията (Г) за изпълнение на договора в размер на 5% от цената за изп. на дог. без вкл. ДДС, като 1 % е за обезпечаване на гаранционните задължения на у-ка, опр. за и-л, a останалата част от Г гарантира изпълнението на доставката. Г може да бъде представена в една от следните форми:а) парична сума, платима по следната банкова сметка на ПРБ: Българска народна банка, Банков код BIC: BNBGBGSD, Банкова сметка IBAN: BG 37 BNBG 9661 3300 1391 01. В платежния документ, като основание за внасяне на сумата, да е посочен номерът на решението за определяне на изпълнител на поръчката.б) оригинал на безусловна и неотменима банкова Г за изпълнение на дог., издадена в полза на В-ля, валидна най-малко до 30 (тридесет) дни след изтичане на съответния етап, за който важи гаранцията. в) застраховка(застрахователна полица) (З), която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на и-ля, валидна най-малко до 30 дни след изтичане на съответния етап, за който важи гаранцията. З следва да влиза в сила от датата на сключване на дог. В-лят да бъде посочен като трето ползващо се лице. З да покрива отговорността на и-ля и не може да бъде използвана за обезпечение на отговорността на и-ля по др. дог.
2. Гаранция за авансово плащане (ГАП). За гарантиране на авансово изплатената сума по дог., уч-кът, избран за изпълнител, следва да представи на В-ля ГАП, при скл. на дог. ГАП е в размер на 100% от размера на авансовото плащане с вкл. ДДС. ГАП да бъде представена в една от следните форми:а) парична сума, внесена по сметка на В-ля: IBAN BG 37 BNBG 9661 3300 1391 01, BIC код - BNBGBGSD. б) Безусловна и неотменяема банкова ГАП в оригинал, издадена от банка в полза на В-ля и валидна от датата на издаването й, до най-малко 30 /тридесет/ календарни дни след изтичане на срока за доставка на микробусите, предмет на договора в) Застраховка (застрахователна полица), която обезпечава авансовото плащане чрез покритие на отговорността на и-ля и валидна до най-малко 30 /тридесет/ календарни след изтичане на срока за доставката на микробусите. В-лят следва да бъде посочен като трето ползващо се лице по тази З.Застраховката следва да покрива отговорността на и-ля и не може да бъде използвана за обезпечение на отговорността на и-ля по др. дог.
2. Начин на плащане - авансово, в размер на 100 % от цената, в срок до 10 раб. дни от сключване на договор.
3. Финансиране - бюджетни средства.
4. Икономически най-изгодната оферта се определя въз основа на критерия за възлагане:най-ниска цена, при: 1.Предложена цена за доставка на 6 броя микробуси с относителна тежест 90%; 2.Предложена цена за гаранционно обслужване на 6 броя микробуси за целия период на гаранцията на доставените микробуси с относителна тежест 10%.Начинът на изчисляване е посочен в документацията.
5. Гаранционното (сервизното) обслужване, както и обслужването в случай на рекламации, следва да се извършва в сервизи на територията на Република България
Участник, предложил по-малък гаранционен срок за антикорозионното покритие на микробусите от 10 години, се отстранява от участие.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалбата се подава в срока, посочен в чл.197,ал. 1т. 1 ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 07/08/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва