Деловодна информация
05516
 
да
да
04/08/2017 (дд/мм/гггг)
05516-2017-0004 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Министерство за Българското председателство на Съвета на Европейския съюз 2018 177167454
пл. България № 1, Административна сграда на НДК
София BG411 1463 България
Мариета Димитрова +359 024040545
ma.dimitrova@government.bg +359 024040549

Интернет адрес/и

http://www.eu2018bg.bg/

http://sop.bg/eu2018bg-837/proceduri-20-1-zop/a1-0002654.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://sop.bg/eu2018bg-837/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

подготовка и провеждане на Българското председателство на Съвета на ЕС 2018

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Осигуряване на изхранването на участниците в събитията от Българското председателство на Съвета на ЕС през 2018 г.
55523000      
Услуги

Предметът на обществената поръчка включва дейности по цялостно организиране и предоставяне на кетъринг услуги, вклюващо без да се ограничава до следните дейности: - осигуряване на цялото необходимо оборудване за изпълнение на обществената поръчка;
- обработка и доставка на храна и напитки;
- транспорт, включително специализиран транспорт с хладилно обордуване за транспортиране на храна;
- сервизно обслужване - сервитьори, посуда, прибори, чаши, маси, бар/бюфет, столове, оборудване за обедите на блок-маса, покривки, калъфи за столове, салфетки, лед. Сервизното обслужване не е изчерпателно изброено. Изпълнителят следва да осигури необходимото сервизно обслужване съобразно вида и нивото на съответното мероприятие. В случай, че Възложителят прецени, че е необходимо допълнително или различно сервизно оборудване, изпълнителят е длъжен да го осигури, за което не се дължи допълнително заплащане;
- цветна декорация.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1166417.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
максимален брой обособени позиции:
2

II.2) Описание 1

„Кафе-паузи, обеди на блок-маса и работни обеди в Конгресен център – НДК“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
55523000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София - Конгресен център НДК

Предметът на обществената поръчка включва дейности по цялостно организиране и предоставяне на кетъринг услуги, вклюващо без да се ограничава до следните дейности: - осигуряване на цялото необходимо оборудване за изпълнение на обособената позиция;
- обработка и доставка на храна и напитки;
- транспорт, включително специализиран транспорт с хладилно обордуване за транспортиране на храна;
- сервизно обслужване - сервитьори, посуда, прибори, чаши, маси, бар/бюфет, столове, оборудване за обедите на блок-маса, покривки, калъфи за столове, салфетки, лед. Сервизното обслужване не е изчерпателно изброено. Изпълнителят следва да осигури необходимото сервизно обслужване съобразно вида и нивото на съответното мероприятие. В случай, че Възложителят прецени, че е необходимо допълнително или различно сервизно оборудване, изпълнителят е длъжен да го осигури, за което не се дължи допълнително заплащане;
- цветна декорация.
Общият прогнозен брой участници за целия период на изпълнение на договора за обособена позиция № 1 е 23 790 души, в т.ч.:
- Прогнозен брой ръководители на делегации – 825 души
- Прогнозен брой делегати/ участници и преводачи – 16 090 души;
- Прогнозен брой представители на медии – 2 750 души;
- Прогнозен брой шофьори и офицери – 4 125 души
Очаква се броят участници в в зависимост от различните мероприятия за един ден да бъдат:
- в организираните кафе-паузи (за една кафе-пауза) - между 40 и 1000 души;
- в обедите на блок - маса - между 40 и 1000 души;
- в работните обеди - между 14 и 70 души
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
902917.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 31/07/2018 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Официален коктейл за откриване на Председателството в Народен театър „Иван Вазов“ и официални вечери за ръководители на делегации и делегати, в София Тех Парк 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
55523000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София

Предметът на обособената позиция включва дейности по цялостно организиране и предоставяне на кетъринг услуги, вклюващо без да се ограничава до следните дейности: - осигуряване на цялото необходимо оборудване за изпълнение на обществената поръчка;
- обработка и доставка на храна и напитки;
- транспорт, включително специализиран транспорт с хладилно обордуване за транспортиране на храна;
- сервизно обслужване - сервитьори, посуда, прибори, чаши, маси, бар/бюфет, столове, оборудване за обедите на блок-маса, покривки, калъфи за столове, салфетки, лед. Сервизното обслужване не е изчерпателно изброено. Изпълнителят следва да осигури необходимото сервизно обслужване съобразно вида и нивото на съответното мероприятие. В случай, че Възложителят прецени, че е необходимо допълнително или различно сервизно оборудване, изпълнителят е длъжен да го осигури, за което не се дължи допълнително заплащане;
- цветна декорация.
Прогнозният брой участници в коктейла за откриване на Председателството е 720 души.
Очаква се в една официална вечеря да вземат участие между 130 и 350 души.Прогнозният брой участници в официалните вечери е 2 630 души за целия период.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
263500.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 31/07/2018 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Не се изисква.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Всеки от участниците следва да е реализирал минимален оборот, в сферата попадаща в обхвата на съответната обособена позиция. Оборотът, в сферата попадаща в обхвата на съответната обособена позиция е общ за последните три приключени финансови години, изчислен на база годишни обороти, в зависимост от датата на която участникът е създаден или е започнал дейността си. Информацията се попълва в Част ІV, Раздел Б, т. 2а) от ЕЕДОП за размера на: оборота, реализиран от дейности, свързани с извършването на кетъринг услуги и/или услуги по приготвяне на храна, за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
Обстоятелствата във връзка с поставеното изискване се доказват с документите по чл. 62, ал. 1, т. 3 и т. 4 от ЗОП, при условията на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП.


- За обособена позиция № 1 - в размер на 1 000 000 лева без ДДС;
- За обособена позиция № 2 – в размер на 300 000 лева без ДДС
В случай, че участник подава оферта и за двете обособени позиции, изискването за оборот се прилага сумарно за двете позиции.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

През последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, участникът следва да е изпълнил услуга/и с предмет и обем, идентичен или сходен* с тези на обществената поръчка. Информацията се попълва в Част ІV, Раздел В, т. 1б) от ЕЕДОП, а обстоятелствата във връзка с поставеното изискване се доказват с документите по чл. 64, ал. 1, т. 2 от ЗОП, при условията на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП.
* Под „услуги, сходни с предмета на обществената поръчка“ следва да се разбират кетъринг услуги, включващи следните дейности: осигуряване на оборудване, обработка на храна, транспорт и сервизно обслужване.
Под „услуги, сходни с обема на обществената поръчка“ следва да се разбират:
За обособена позиция № 1 – предоставени кетъринг услуги със сходен предмет за 600 души на една блок-маса.
За обособена позиция № 2 - предоставени кетъринг услуги със сходен предмет с конкретно минимум четиристепенно меню за 300 души едновременно.


Изискваното минимално ниво е участникът да е изпълнил минимум една услуга, идентична или сходна с предмета и обема на съответната обособена позиция през последните три години, считано от датата на подаване на офертата. В случай, че участник подава оферта и за двете обособени позиции, то изискването за обем, сходен с предмета на поръчката се прилага сумарно за двете позиции.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Изпълнителят трябва да разполага с внедрена система за управление на безопасността на храните – ISO 22000:2005 или еквивалентна, или система за анализ на опасностите и критични контролни точки – НАССР или еквивалентна. За целта преди сключването на договор с избрания изпълнител за съответната обособена позиция, същият следва да представи валиден сертификат.Изпълнителят следва да разполага със собствен или нает или предоставен му въз основа на друго законно основание обект регистриран по чл.12 от Закона за храните за извършване на съответните дейности, предмет на обществената поръчка (обект за производство или търговия с храни), отговарящ на изискванията на Закона за храните–отнася се и за двете обособени позиции.Условие за сключването на договор с избрания изпълнител за съответната обособена позиция е да се представи съответния документ, удостоверяващ необходимата регистрация.В случай, че Изпълн. е един и същ и за двете обособени позиции е достатъчно да разполага с един регистр.обект.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

08/09/2017 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 3

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

11/09/2017 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

На административния адрес на възложитела на пл. "България" № 1, Административна сграда на НДК, ет. 3

Съгласно чл. 54, ал. 2 от ППЗОП
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

В запечатана непрозрачна опаковка участниците следва да представят следните документи и образци за всяка от об. поз. поотделно:1.Опис на документите и информацията, съдържащи се в офертата–Образец №4; 2.Документ за личното състояние на участника–Образец №1(ЕЕДОП); 3.Документи за доказване на предприетите мерки за надеждност (ако е приложимо); 4.Документи при особености на участника (когато е прилож.)-без ограничение за вида на документа, който се представя в изпълнение на съответното условие:4.1. участник-обединение, което не е юридическо лице-документът може да е завер. копие, но от него да е видно: а)правното основание за създаване на обедин.; б)правата и задълженията на участниците в обединен.,вкл. определения партньор, който да представлява обединението за целите на поръчката; в)разпределението на участието на лицата в обединенението при изпълнение на дейностите по предмета на поръчката; г)клаузи за солидарна отговорност на членовете на обединението за изпълнение на договора; 4.2. участник-клон на чуждестранно лице и за участието си в поръчката се позовава на ресурсите на търговеца съгл.чл.36,ал.2 от ППЗОП, участникът трябва да представи доказателства,че при изпълнение на поръчката ще има на разположение тези ресурси;4.3. участник,ползващ капацитета на трети лица - трябва да докаже, че разполага с техните ресурси и следва да представи документ за поетите от третите лица задължения; третите лица трябва да отговарят на критериите за подбор, за доказването на които участникът се позовава на тях и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата; третите лица представят ЕЕДОП;4.4 участник,ползващ подизпълнители-участникът посочва и дела от поръчката който те ще изпълняват; участникът попълва информацията в част ІV, Разд.В,т.10 от ЕЕДОП; подизпълнителите трябва да отговарят на критериите за подбор за дела от поръчката, който ще изпълняват и по отношение на тях да не са налице основанията за остраняване от процедурата; подизпълнителите представят ЕЕДОП.5.Техническо предложение включващо:5.1.Докумумент за упълномощаване, когато подписалото офертата лице, не е закон. представител на участника и Образец №2 Предложение за изпълнение на поръчката; 6.Ценово предложение Образец №3.От участие в процедурата се отстранява участник,за когото са налице обстоятелствата по чл.54, ал.1 от ЗОП и по чл.55,ал.1, т. 1 от ЗОП. Възложителят отстранява от процедурата и участник, за когото е налице някое от основанията по чл.107 от ЗОП; участници,които са свързани лица, като информацията за това обстоятелство се попълва в ЧастІІІ,Разд.В, ред5 от ЕЕДОП; участници,за които важат забраните по чл.3,т.8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, освен ако не са приложили изключението по чл.4 от него, като тази информация се попълва в част ІІІ., Разд.Г от ЕЕДОП.Отстраняването от участие в процедурата поради несъответствие с изискванията на възложителя за лично състояние се прилага съгл.чл.57 от ЗОП.Основананията по чл.54,ал.1,т.1,2,7 от ЗОП се прилагат по отношение на лицата, посочени в чл.40 от ППЗОП.Участниците могат да се позоват на капацитета на трети лица при условията на чл.65,ал.1-4 от ЗОП. Изисква се гаранция, обезпечаваща изпълнението на договора в размер на 5% от цената по договора за съответната обособена позиция без ДДС.Представя се преди сключване на договора под формата на парична сума, банкова гаранция или застраховка в полза на възложителя, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя за срока на договора при застрахователна сума в размер на 5% от цената на догов. без ДДС.Веднъж седмично за изпълнените дейности за предходната календарна седмица се подписва окончателен приемо предавателен протокол, изготвен въз основа на дневните протоколи и заедно с фактура оригинал се предава на Възл., който изв. плащате до 10 раб. дни.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП - в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 04/08/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва