Деловодна информация
00043
4967 31/07/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
31/07/2017 (дд/мм/гггг)
00043-2017-0006 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Дулово 000565416
ул. Васил Левски №18
Дулово BG325 7650 България
д-р Юксел Ахмед +359 86423000
dulovokmet@abv.bg +359 86423020

Интернет адрес/и

www.dulovo.bg

http://sop.bg/dulovo-145/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://sop.bg/dulovo-145/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на хранителни продукти за детски ясли, детски градини и ученически столове на територията на Община Дулово – 2017г.”
15000000      
Доставки

Предметът на поръчката обхваща дейности по доставка на хранителни продукти осъществявани чрез покупка, разделени на обособени позиции:
Обособена позиция № 1 „Месо, месни продукти и риба”
Обособена позиция № 2: „Плодове и зеленчуци”
Обособена позиция № 3 „Консерви”
Обособена позиция № 4 „Млечни продукти”
Обособена позиция № 5 „Хляб и тестени изделия”
Обособена позиция № 6 „Други хранителни продукти”
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
360933.64      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

„Месо, месни продукти и риба” 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG325

Община Дулово

Доставка на „Месо, месни продукти и риба”
Критериите по-долу
 
ДА цена    100
Цена
100
II.2.6) Прогнозна стойност
88511.70      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Плодове и зеленчуци” 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG325

Община Дулово

Доставка на „Плодове и зеленчуци”
Критериите по-долу
 
ДА цена    100
Цена
100
II.2.6) Прогнозна стойност
72037.10      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Консерви” 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG325

Община Дулово

Доставка на консерви
Критериите по-долу
 
ДА цена    100
Цена
100
II.2.6) Прогнозна стойност
34563.40      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Млечни продукти” 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG325

Община Дулово

Доставка на млечни продукти
Критериите по-долу
 
ДА цена    100
Цена
100
II.2.6) Прогнозна стойност
84160      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Хляб и тестени изделия” 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG325

Община Дулово

Доставка на хляб и тестени изделия
Критериите по-долу
 
ДА цена    100
Цена
100
II.2.6) Прогнозна стойност
34860.40      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Други хранителни продукти” 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG325

Община Дулово

Доставка на други хранителни продукти
Критериите по-долу
 
ДА цена    100
Цена
100
II.2.6) Прогнозна стойност
46801.04      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изисквания за годност (правоспособност) към участниците.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания за икономическо и финансово състояние към участниците.

Възложителят не поставя изисквания за икономическо и финансово състояние към участниците.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участниците следва да разполагат с транспортни средства, регистрирани в ОДБХ, за превоз на хранителните продукти, обект на доставката по съответната обособена позиция, а за чуждестранни лица-в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.*Изискването е еднакво за всички обособени позиции.*Изискуемата информация относно горепосоченото изискване за технически и професионални способности, участникът попълва Част IV:Критерии за подбор, раздел В:Технически и професионални способности”, т.9 от ЕЕДОП съгласно описаното в нея – посочват се номер и дата на издаденото удостоверение, наименование на собственика и вида на суровините и храните, които могат да се превозват с транспортното средствоВ случаите по чл.67, ал.5 и 6 ЗОП за доказване на горепосоченото изискване участникът представя регистрационен талон на транспортното средство.
2.Участниците следва да са сертифицирани по международен стандарт: БДС EN ISO 9001:2008 Система за управление на качеството или еквивалентен, за което да има издаден валиден сертификат с обхват, аналогичен на обхвата на предмета на поръчката - „хранителни продукти”.*Изискването е еднакво за всички обособени позиции.*Изискуемата информация относно горепосоченото изискване за технически възможности и професионални способности, участникът попълва Част IV:Критерии за подбор, раздел В ”Технически и професионални способности”, т.12 от ЕЕДОП съгласно описаното в нея.В случаите по чл.67, ал.5 и 6 ЗОП за доказване на горепосоченото изискване участникът представя:Копие от валиден сертификат, издаден от акредититрани лица за внедрена „Система за управление на качеството”, сертифицирана по ISO:9001 или еквивалент. Сертификатът следва да отговаря на изискванията на чл.64, ал.5 от ЗОП.


1.Участниците следва да разполагат с минимум две транспортни средтва, регистрирани в ОДБХ, за превоз на хранителните продукти, обект на доставката по съответната обособена позиция, а за чуждестранни лица - в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.*В случай, че участник подава оферта за повече от една обособена позиция, транспортните средства могат да се съвместяват, само ако в издаденото удостоверение от ОДБХ на автомобила е вписано, че може да превозва суровините и храните включени в обособените позиции.*Транспортирането на суровини и храни от животински произход, странични животински продукти и продукти, получени от тях се извършва със специализирани транспортни средства, регистрирани по чл. 246, ал. 4 от ЗВД.
2.Участниците следва да са сертифицирани по международен стандарт: БДС EN ISO 9001:2008 Система за управление на качеството или еквивалентен, за което да има издаден валиден сертификат с обхват, аналогичен на обхвата на предмета на поръчката - „хранителни продукти”.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Предлаганите продукти трябва да отговарят на Закона за храните, Закона за ветиринарномедицинската дейност, Наредба №1 за хигиена на храните, Наредба 9 от 16.09.2011г. За специфичните изисквания към безопасността и качеството на храните, предлагани в детските заведения, училищни столове и обектите за търговия на дребно на територията на училищата и на детските заведения, както и към храни, предлагани при организирани мероприятия за деца и ученици(Загл.доп. - ДВ, бр.60от 2012г., изм., бр.85 от 2015г., в сила от 03.11.2015г.), БДС или еквивалентно.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

05/09/2017 (дд/мм/гггг)   16:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

07/09/2017 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

гр.Дулово, ул."Васил Левски" №18, зала 13

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

съгласно чл.197 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 31/07/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва