Деловодна информация
56
ОХ-11-113 11/07/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
11/07/2017 (дд/мм/гггг)
56-2017-0005 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Харманли 000903939
пл.Възраждане 1
Харманли BG422 6450 България
Таня Станкова +359 373-82015
obshtina@harmanli.bg +359 373-82525

Интернет адрес/и

www.harmanli.bg

https://harmanli.nit.bg/proczeduri-po-zop-sled-15.04.2016-g/topl-obyad-2016-2016/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://harmanli.nit.bg/proczeduri-po-zop-sled-15.04.2016-g/topl-obyad-2016-2016/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на хранителни продукти и хляб за нуждите на Община Харманли по проект „Осигуряване на топъл обяд в Община Харманли” по обособени позиции
15000000      
Доставки

настоящата обществена поръчка е за „„Доставка на хранителни продукти и хляб за нуждите на Община Харманли по проект „Осигуряване на топъл обяд в Община Харманли” по Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане, съфинансирана от Фонда за европейско подпомагане на най - нуждаещите се лица за периода 2014-2020, операция тип 3 „Осигуряване на топъл обяд“, процедура за директно предоставян на безвъзмездна финансова помощ BG05FMOP001-3.002 „Осигуряване на топъл обяд“ -2016-2019 по обособени позиции.“,включваща
1. обособена позиция І: хляб, хлебни и тестени изделия, брашно тестени изделия и др..
2. обособена позиция ІІ: мляко, млечни продукти,месо,месни продукти и др..
3. обособена позиция ІІІ: олио, оцет, варива, подправки, плодове и зеленчуци – пресни, консервирани и др..
Хранителни продукти са подробно описани, със съответните количества в Документацията и в Техническата спецификация
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
182520      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

„Доставка на хранителни продукти и хляб за нуждите на Община Харманли по проект „Осигуряване на топъл обяд в Община Харманли“:хляб, хлебни и тестени изделия, брашно, захар,захарни изделия и др. 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15000000      
15600000      
15800000      
15810000      
15820000      
15830000      
15850000      
15890000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG422

Изпълнението на обществената поръчка ще се осъществява на територията на Община Харманли до кухните на Домашен социален патронаж на територията на община Хармманли

„Доставка на хранителни продукти и хляб за нуждите на Община Харманли по проект „Осигуряване на топъл обяд в Община Харманли” по Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане, съфинансирана от Фонда за европейско подпомагане на най - нуждаещите се лица за периода 2014-2020, операция тип 3 „Осигуряване на топъл обяд“, процедура за директно предоставян на безвъзмездна финансова помощ BG05FMOP001-3.002 „Осигуряване на топъл обяд“ -2016-2019 по по обособена позиция I: хляб, хлебни и тестени изделия, брашно тестени изделия и др. – 68 963 кг/бр.;
Посочените количества са ориентировъчни/прогнозни, според нуждите на Възложителя и не са предмет на договора.Възложителят си запазва правото да ги променя според нуждите си.
Изискванията към доставяните хратителни продукти са подробно описани в документацията.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
42138      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
28

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
BG05FMOP001-3.002

II.2) Описание 1

"Доставка на хранителни продукти и хляб за нуждите на Община Харманли по проект „Осигуряване на топъл обяд в Община Харманли” по Оперативна програма ": мляко, млечни продукти,месо,месни продукти и др. 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15000000      
15100000      
15200000      
15500000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG422

Изпълнението на обществената поръчка ще се осъществява на територията на Община Харманли до кухните на Домашен социален патронаж на територията на община Хармманли

Доставка на хранителни продукти и хляб за нуждите на Община Харманли по проект „Осигуряване на топъл обяд в Община Харманли” по Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане, съфинансирана от Фонда за европейско подпомагане на най - нуждаещите се лица за периода 2014-2020, операция тип 3 „Осигуряване на топъл обяд“, процедура за директно предоставян на безвъзмездна финансова помощ BG05FMOP001-3.002 „Осигуряване на топъл обяд“ -2016-2019 по обособена позиция II: мляко, млечни продукти,месо,месни продукти и др. – 49 302кг/бр.
Посочените количества са ориентировъчни/прогнозни, според нуждите на Възложителя и не са предмет на договора.Възложителят си запазва правото да ги променя според нуждите си.
Изискванията към доставяните хратителни продукти са подробно описани в документацията.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
106558      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
28

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
BG05FMOP001-3.002

II.2) Описание 1

„Доставка на хранителни продукти и хляб за нуждите на Община Харманли по проект „Осигуряване на топъл обяд в Община Харманли” : олио, оцет, варива, подправки, плодове и зеленчуци – 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15000000      
15400000      
15300000      
15800000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG422

Изпълнението на обществената поръчка ще се осъществява на територията на Община Харманли до кухните на Домашен социален патронаж на територията на община Харманли

„Доставка на хранителни продукти и хляб за нуждите на Община Харманли по проект „Осигуряване на топъл обяд в Община Харманли” по Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане, съфинансирана от Фонда за европейско подпомагане на най - нуждаещите се лица за периода 2014-2020, операция тип 3 „Осигуряване на топъл обяд“, процедура за директно предоставян на безвъзмездна финансова помощ BG05FMOP001-3.002 „Осигуряване на топъл обяд“ -2016-2019 по обособена позиция III: олио, оцет, варива, подправки, плодове и зеленчуци – пресни, консервирани и др. – 23 924 кг/бр.
Посочените количества са ориентировъчни/прогнозни, според нуждите на Възложителя и не са предмет на договора.
Изискванията към доставяните хратителни продукти са подробно описани в документацията.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
33824      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
28

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
BG05FMOP001-3.002

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителя не поставя изисквания
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителя не поставя изисквания

Възложителя не поставя изисквания
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

-Участникът трябва да е изпълнил доставки с предмет, еднакъв или сходен с предмета на поръчката.
-Участникът трябва да разполага със собствен или нает обект за търговия на храни, който се ползва по предназначение, същият трябва да е оборудван със: складови помещения, хладилни съоръжения или хладилни помещения, поддържащи постоянна температура, необходима за разделно съхранение на хранителните продукти за целия срок на договора и да е регистриран по чл. 12 от Закона за храните. За обекта следва да има издадено удостоверение за регистрация от ОДБХ(Областна дирекция по безопасност на храните) на съответната област.с обхват – търговия с група храни, обхващащо групата храни, посочени в техническата спецификация.
-Участникът да разполага с автомобили ,собствен или нает транспорт,регистрирани в ОДБХ на съответната област ,за превоз на хранителни продукти, съобразно предмета на поръчката за които има издадено съответното разрешение и регистрация за превоз на хранителни продукти.
Участникът предоставя (декларира) в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация за предходните обстоятелствата .


-Участникът да има успешно изпълнена минимум 1 (една) доставка, еднаква или сходна с предмета на обществената поръчка през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата.
Под „доставка с еднакъв или сходен предмет“ следва да се разбира: доставка на хранителни продукти за нуждите на детски и/или образователни и/или социални заведения.
-Участникът трябва да разполага минимум с 1 (един) собствен или нает обект за търговия на храни, който се ползва по предназначение, същият трябва да е оборудван със: складови помещения, хладилни съоръжения или хладилни помещения, поддържащи постоянна температура, необходима за разделно съхранение на хранителните продукти за целия срок на договора и да е регистриран по чл. 12 от Закона за храните. За обекта следва да има издадено удостоверение за регистрация от ОДБХ(Областна дирекция по безопасност на храните) на съответната област.с обхват – търговия с група храни, обхващащо групата храни, посочени в техническата спецификация.
-. Участникът да разполага с минимум 2 (два) броя автомобили /1 бр. за продукти от животински произход и 1 бр. за продукти от неживотински произход/ собствен или нает транспорт,регистрирано в ОДБХ на съответната област ,за превоз на хранителни продукти, съобразно предмета на поръчката за които има издадено съответното разрешение и регистрация за превоз на хранителни продукти.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


В откритата процедура може да участва участник, който отговаря на условията на чл. 10, ал. 1 от Закона за обществените поръчки и изискванията на Възложителя. Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице обстоятелствата по чл. 54, ал.1 и чл. 55, ал.1 от ЗОП. Освен на горните основания възложителят отстранява от процедурата: 1. участник, който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие, посочено в обявлението или в документацията.Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% от стойността на договора за обществена поръчка без включен ДДС.
Гаранциите се предоставят в една от следните форми:
1. парична сума;
2. банкова гаранция;
3. застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Гаранцията по т. 1 или т. 2 може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице – гарант.
Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

15/08/2017 (дд/мм/гггг)   18:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

16/08/2017 (дд/мм/гггг)   09:00 (чч:мм)

Конферентната зала на Община Харманли на адрес пл.Възраждане №1

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители,както и представители на средствата за масово осведомяване
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Преди сключването на договора за обществена поръчка Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да предостави актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

чл.197 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 11/07/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва