Деловодна информация
00490
ОП-32 10/07/2017 (дд/мм/гггг)
не
00490-2017-0006 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община ,,Марица'' 000472182
бул. ,,Марица'' № 57А
Пловдив BG421 4003 България
Любомира Ангелова +359 32907800
obstina@maritsa.org +359 32951934

Интернет адрес/и

http://maritsa.org

http://maritsa.bg/обществени-поръчки/?record_id=20170710SFJBX56070


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://maritsa.bg/обществени-поръчки/?record_id=20170710SFJBX56070
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Инженеринг – проектиране, авторски надзор, основен ремонт и благоустрояване на ДГ „Пролет“ , с. Царацово, община Марица”
71221000      
Строителство

Предвижда се да се направи основен ремонт с цел подобряване на енергийната ефективност на сградата, подмяна на инсталации, довърщителни работи
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
456000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71320000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

село Царацово-Община ,,Марица''

ТЕХНИЧЕСКИ ПОКАЗАТЕЛИ:
Застроена площ: 1255,00 м2
Разгъната застроена площ: 1737,00 м2
Предвидено е подмяна на старата дограма с нова от РVС профили.
Фасадата ще се изолира цялостно с твърда топлоизолация 10 см., а цокъла с твърда топлоизолация 8см. и полагане на система от структурна мазилка.
Керемиди, хидроизолацията и топлоизолацията на покрива, както и ламаринените поли по бордовете ще се демонтират и ще се положат нови, както е указано в детайлите.
Ламаринените водосточните тръби и казанчета ще се подменят с нови.
Терасите ще се хидроизолират и ще се покрият с настилка от релефни теракотни плочи, а таванът ще се измаже със структурна мазилка.
Във връзка с предписаните мерки за намаляване разходите на енергия ще се изпълнят следните видове СМР:
1. Топлоизолация на външни стени
2. Топлоизолация на покриви
3. Подмяна дограма
4. Ремонт на вътрешно - отоплителна инсталация
5. Електроинсталация
6. Ремонт и подмяна на съществуващата ВиК инсталации
7. Довършителни работи
ЗАДАНИЕ ЗА ПРОЕКТИРАНЕ
1.ЧАСТ: „ОВК”-СИСТЕМИ
А. Част “Топлосъхранение и икономия на енергия в сгради”
Б. Част “ОВК”
2. ОТОПЛИТЕЛНА ИНСТАЛАЦИЯ
2.Част: Електротехническа
Техническа спесификация за проектиране
1.Обща част
Настоящата спесификация се изготвя по задание на Инвеститора и съдържа всички изисквания и указания за изготвяне на ел.част технически проект .
При заснемането на съществуващите инсталации да се анализира тяхното състояние и при необходимост да се изготвят необходимите ел. инсталации като се спазват указанията в следните нормативни документи:
- Наредба No.3/ 9.06.2004 г. за устройството на електрическите уредби и електропроводните линии
- Наредба Із-1971 за строително- технически правила и норми за осигуряване безопасност при пожар -2009г.
- Наредба No.16-116/ 14.08.2003 г. за проектиране, изграждане и експлоатация на ел.уредби в сгради
- Наредба No. 4/ от 22 декември 2010 г. за Мълниезащитата на сгради, външни съоръжения и открити пространства
2.Обхват на ел.част на проекта
Ел.част на проекта е необходимо да съдържа разработване на следните видове ел.инсталации и системи:
2.1 Силнотокови ел.инсталации:
2.1.1 Ел.захранване на сградата
2.1.2 Главно ел.табло
2.1.3 Разпределителни ел.табла
2.1.4 Осветление и осветителна инсталация
2.1.5 Силова инсталация
2.1.6 Заземителна инсталация
2.1. Силнотокови ел.инсталации
2.1.1. Ел.захранване на сградата
2.1.2 Главно ел.табло
2.1.3 Разпределителни ел.табла
2.1.4 Осветление и осветителна инсталация
2.1.5. Силова инсталация
2.1.6. Заземителна инсталация
3.ЧАСТ: Водоснабдяване и Кан
2.1. Силнотокови ел.инсталации
2.1.1. Ел.захранване на сградата
Съществуващото ел.захранване да се използва , мощноста да не превишава използваната досега мощност. Сградата по функциите, които ще изпълнява, е трета категория по отношение на ел.захранването
Да се направят предварителни разчети за ел.товари на сградата , като се вземат данни за ел.консуматори и от специалности ВиК и ОВ.
Електрозахранването на електрическите консуматори в сградата да се осъществи по схема TN-S .
2.1.2 Главно ел.табло
Шините на главното ел.табло да са 5 / 3фази, неутрала N и земя PE/
Апаратурата в главното ел.табло да се предвиди с автоматични прекъсвачи, оразмерени по работния ток на съответния извод и снабдени със защити срещу претоварване и къси съединения .
2.1.3 Разпределителни ел.табла
3-фазните ел.табла да са снабдени с 5-шинна система, а еднофазните-с 3-шинна система..
Всички разпределителни ел.табла да се предвидят със степен на защита на шкафа в зависимост от мястото на монтаж, но най-малко IP2X.
Всички изходящи токови кръгове да са надписани.
2.1.4 Осветление и осветителна инсталация
Осветлението в сградата е необходимо да осигурява необходимата осветеност съгласно БДС EN 12464-1 , съпроводена с добри качествени показатели за дисконфорт, неравномерност, заслепяване, пулсации.
Критериите по-долу
 
ДА Предложение за изпълнение на поръчката    35
Срок за изпълнение на строителството    15
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
456000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
6

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да е регистриран в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за камарата на строителите и да има издадено удостоверение от Камарата на строителите, за изпълнението на обекти –първа група, четвърта категория, а за участник чуждестранно лице – в аналогичен регистър съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.Обстоятелството се удостоверява в Част ІV, раздел А, т. 1 на ЕЕДОП, като се посочва, информация относно вписването на участника в съответния професионален или търговски регистър в държавата членка, в която е установен като се посочва дали съответните документи са на разположение в електронен формат, както и уеб адрес, орган или служба, издаващи документа за регистрация и точно позоваване на документа.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП се доказва с представяне на заверено копие от удостоверение за регистрация в ЦПРС или еквивалентен документ.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът, следва да има и да поддържа за целия период на изпълнение на договора за обществена поръчка, валидна застраховка „Професионална отговорност в проектирането и строителството”, съгласно изискванията на чл. 171, ал. 1 от ЗУТ за лица регистрирани на територията на Република България или еквивалентна за чуждестранни лица, в съответствие със законодателството на държавата в която са установени.
Обстоятелството се удостоверява в Част IV, Раздел Б, т. 5 от ЕЕДОП с посочване на информация за размера на застрахователната полица, нейният номер, срок на валидност и от кого е издадена.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП изискването се доказва с представяне на заверено копие на застрахователна полица за „Професионална отговорност в проектирането и строителството“.


Участникът, следва да има и да поддържа за целия период на изпълнение на договора за обществена поръчка, валидна застраховка „Професионална отговорност в проектирането и строителството”, съгласно изискванията на чл. 171, ал. 1 от ЗУТ за лица регистрирани на територията на Република България или еквивалентна за чуждестранни лица, в съответствие със законодателството на държавата в която са установени.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да има изпълнена поне една услуга идентична или сходна с предмета е обема на поръчката през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата.
Под „услуга, идентична или сходна“ с предмета и обема на поръчката следва да се разбира: Услуги по изработване на инвестиционни проекти, свързани с изграждане и/или реконструкцияи/или основен ремонт на жилищни и/или административни и/или други сгради, с РЗП минимум 600 кв.м.
Обстоятелството се удостоверява в Част IV, Раздел В, т. 1б) от ЕЕДОП с посочване на информация за услугите с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, с посочване на стойностите, датите и получателите.
2.Участникът следва да има изпълнено строителство и/или изпълнение на проектиране и строителство през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, най-малко на един обект за изпълнение на строителство, което е идентично или сходно с предмета на обществената поръчка.
Под „строителство, идентично или сходно“ с предмета на поръчката следва да се разбира: СМР по изграждане и/или реконструкцияи/или основен ремонт и подобряване на енергийната ефективност на жилищни и/или административни и/или други сгради, с РЗП мининмум 600 кв.м.
Обстоятелството се удостоверява в Част IV, Раздел В, т. 1а) от ЕЕДОП с посочване на информация за строителството с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, с посочване на стойностите, датите и получателите.
3.Участникът трябва да разполага с инженерно-технически персонал за изпълнение на поръчката, включващ най-малко:
3.1 За изпълнение на проектирането и авторския надзор
Ръководител на екипа – Архитект;
Инженер -конструктор'
Проектант по част ВиК;
Проектант по част ,,ОВК''
Проектант по част ,,Електрическа'';
Проектант по част ,,Пожарна безопасност''.
3.2. За Изпълнение на строителството:
Технически ръководител;
Експерт ,,Контрол по качеството'';
Специалист по здравословни и безопасни условия на труд.
4. Участникът трябва да прилага:
а) система за управление на качеството, съответстваща на стандарт БДС ЕN ISO 9001:2008/2015 или еквивалентен (с обхват в областа на строителството), и
б) система за опазване на околната среда, съответстваща на стандарт ISO 14001:2004/2015 или еквивалентен (с обхват в областа на строителството).
Обстоятелството се удостоверява в част ІV, раздел Г на ЕЕДОП.
5.Участникът трябва да разполага с техническо оборудване, което включва следното:
- Заваръчен апарат – мин. 1 бр.
- Оградни пана – мин. 200 м. л.
- Тръбно скеле – мин. 2 000 м2
- Пробивна техника - мин. 2 бр.
- Товарни автомобили – мин. 2 бр.
- Металорежещи инструменти – мин. 3 бр.
Обстоятелството се удостоверява в Част ІV, раздел В, т. 9 на ЕЕДОП.


1.Участникът следва да има изпълнена поне една услуга идентична или сходна с предмета е обема на поръчката през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата.
2.Участникът следва да има изпълнено строителство и/или изпълнение на проектиране и строителство през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, най-малко на един обект за изпълнение на строителство, което е идентично или сходно с предмета на обществената поръчка.
3..1 За изпълнение на проектирането и авторския надзор
Ръководител на екипа – Архитект;
Инженер -конструктор'
Проектант по част ВиК;
Проектант по част ,,ОВК''
Проектант по част ,,Електрическа'';
Проектант по част ,,Пожарна безопасност''.
3.2. За Изпълнение на строителството:
Технически ръководител;
Експерт ,,Контрол по качеството'';
Специалист по здравословни и безопасни условия на труд.
4.Участникът трябва да прилага:
а) система за управление на качеството, съответстваща на стандарт БДС ЕN ISO 9001:2008/2015 или еквивалентен (с обхват в областа на строителството), и
б) система за опазване на околната среда, съответстваща на стандарт ISO 14001:2004/2015 или еквивалентен (с обхват в областа на строителството).
5.Участникът трябва да разполага с техническо оборудване, което включва следното:
- Заваръчен апарат – мин. 1 бр.
- Оградни пана – мин. 200 м. л.
- Тръбно скеле – мин. 2 000 м2
- Пробивна техника - мин. 2 бр.
- Товарни автомобили – мин. 2 бр.
- Металорежещи инструменти – мин. 3 бр.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

07/08/2017 (дд/мм/гггг)   16:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

08/08/2017 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

град Пловдив, бул. ,,Марица'' № 57А-заседателна зала-етаж 2

Получените оферти се отварят на публично заседание,на което могат да присъстват участници в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

При подписване на договора участникът определен за изпълнител представя Гаранцията за обезпечаване на авансово предоставените средства, която е в размер на стойността на предоставения аванс.
Гаранцията може да бъде под формата на:
- парична сума,преведена по банкова сметка на Възложителя:
IBAN BG45SOMB91303359938800
BIC : SOMBBGSF
ОБЩИНСКА БАНКА АД
или
- безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена в полза на възложителя със срок на валидност не по-малък от 30 дни след изтичане срока на договора.
или
- застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Гаранцията се освобождава до три дни след връщане или усвояване на аванса.
2. Участникът определен за изпълнител при подписване на договора представя Гаранция за изпълнение на договора в размер на 5% от стойността на без ДДС.
Гаранцията може да бъде под формата на:
- парична сума,преведена по банкова сметка на Възложителя:
IBAN BG45SOMB91303359938800
BIC : SOMBBGSF
ОБЩИНСКА БАНКА АД
или
- безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена в полза на възложителя със срок на валидност не по-малък от 30 дни след изтичане срока на договора.
или
- застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба срещу решението може да се подава в срока по чл.197,ал.1,т.4 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 10/07/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва