Деловодна информация
00267Община Пловдив
17РОП57 07/07/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
07/07/2017 (дд/мм/гггг)
00267-2017-0065 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Пловдив 000471504
пл. Стефан Стамболов № 1
Пловдив BG421 4000 България
Аделина Хасова +359 32656752
todor_todorov@plovdiv.bg +359 32660571

Интернет адрес/и

http://www.plovdiv.bg

http://op.plovdiv.bg


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://op.plovdiv.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20170705fjEw5089643
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставки на оборудване и обзавеждане по проект „Подобряване на социалната инфраструктура в община Пловдив“ по ОПРР 2014-2020 20170705fjEw5089643
39000000      
Доставки

Дейностите, предмет на поръчката включват доставки на оборудване и обзавеждане за два обекта по проект „Подобряване на социалната инфраструктура в община Пловдив“, разпределени в две обособени позиции, както следва:
Обособена позиция № 1: Оборудване и обзавеждане за Кризисен център за жени, жертви на домашно насилие (ОП 1)
Обособена позиция № 2: Оборудване и обзавеждане за Център за временно настаняване на лица и семейства (ОП 2)
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
69821.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
максимален брой обособени позиции:
2

II.2) Описание 1

Оборудване и обзавеждане за Кризисен център за жени, жертви на домашно насилие 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39220000      
39700000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

гр. Пловдив

Дейностите, предмет на поръчката включват доставка на оборудване и обзавеждане, предназначено за Кризисен център за жени, жертви на домашно насилие, находящ се в гр. Пловдив.
Доставките включват номенклатура от различни артикули, предназначени за обзавеждане и оборудване на кухненско помещение в т.ч. бебешки столчета за хранене, кухненски шкафове с мивка, домакински електроуреди, посуда и др. Подробно описание на номенклатурата с технически характеристики и количества е представено в Техническите спецификации - Приложение №1.1 към документацията за обществената поръчка.
Изпълнението ще стартира след приключване на строителните дейности по обекта и с изрично писмено възлагане от страна на възложителя.
Когато е необходимо изпълнителя извършва сглобяване и/или монтаж на място, за да приведе доставеното оборудване/обзавеждане в пълно работоспособно състояние.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
3542      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
проект „Подобряване на социалната инфраструктура в община Пловдив“ по Оперативна програма "Региони в разтеж" 2014 - 2020 г.

Посочената прогнозна стойност е лимитна.

II.2) Описание 1

Оборудване и обзавеждане за Център за временно настаняване на лица и семейства 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39100000      
39220000      
39700000      
39290000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

гр. Пловдив

Дейностите, предмет на поръчката включват доставка на оборудване и обзавеждане, предназначено за Център за временно настаняване на лица и семейства, който ще бъде изграден в гр. Пловдив - УПИ V-общ., кв. 502 по плана на Първа градска част – юг.
Доставките включват номенклатура от различни артикули, предназначени за обзавеждане и оборудване (в т.ч. мебелировка, домакински електроуреди, различни видове посуда и аксесоари за домакинството и др.) на кухня с трапезария, перално помещение, складово помещение, стая за персонал, стаи с баня и др. Подробно описание на номенклатурата с технически характеристики и количества е предоставено в Техническите спецификации - Приложение № 1.2 към документацията за обществената поръчка.
Изпълнението ще стартира след приключване на строителните дейности по обекта и с изрично писмено възлагане от страна на възложителя.
Когато е необходимо изпълнителя извършва сглобяване и/или монтаж на място, за да приведе доставеното оборудване/обзавеждане в пълно работоспособно състояние.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
66279.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
проект „Подобряване на социалната инфраструктура в община Пловдив“ по ОПРР 2014-2020

Посочената прогнозна стойност е лимитна.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Няма изисквания
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Няма изисквания

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Няма изисквания

III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Естеството и обема на доставките, както и изискванията за изпълнение на поръчката по всяко обособена позиция са подробно представени в техническите спецификации на възложителя – Приложение №1.1 и Приложение №1.2 към документацията за обществената поръчка.
Условията, при които ще се реализира предметът на поръчката по всяка обособена позиция, правата и задълженията на страните, са подробно разписани в проекта на договор за възлагане на същата, който е представен в Част ІІ от документацията за обществената поръчка.
Предвижда се гаранция за добро изпълнение на всеки договор, която се предоставя при условията на чл. 111, ал. 5 – 8 от ЗОП и е определена в размер на 3 % от стойността на договора без ДДС.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

14/08/2017 (дд/мм/гггг)   17:15 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

31/12/2017 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

15/08/2017 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Административната сгарада на Община Пловдив - гр. Пловдив 4000, пл. "Стефан Стамболов" № 1

Заседанието е публично и на него могат да присъстват участници в процедурата, техни упълномощени представители или представители на средствата за масово осведомяване. На снование чл. 104, ал. 2 от ЗОП, оценката на офертите ще се извърши преди предварителния подбор, поради което на заседанието ще бъдат обявени и ценовите предложения на участниците.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят прилага основанията за отстраняване по чл. 55, ал. 1, т. 1 и т. 3 – 5 от ЗОП и ще се възползва от възможността по чл. 55, ал. 4 от ЗОП.
Всички приложими основания за отстраняване от процедурата (вкл. специфични национални основания), както и всички условия, свързани с провеждането и изпълнението на обществената поръчка (вкл. изискванията за подготовка и съдържание на офертите) са подробно разписани в документацията за обществената поръчка, която е достъпна за неограничен и пълен пряк достъп в профила на купувача на Община Пловдив на адреса, посочен в Раздел І.3) от настоящото обявление.
Оферти могат да се подадват за една или и за двете обособени позиции.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 07/07/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва