Изпълнение на мерки за информация и публичност/комуникация по Проект „Подобряване на градската среда в община Пловдив“ по ОПРР 2014-2020 |
20170629Bdpc5057201 |
22000000 |
|
Дейностите, предмет на поръчката включват изпълнение на мерки за информация и публичност/комуникация по Проект „Подобряване на градската среда в община Пловдив“ по ОПРР 2014-2020, разпределени в две обособени позиции, както следва: Обособена позиция № 1: Услуги, свързани с организиране на събития, публикации в медии и доставки на брандирани информационни и промоционални материали, билбордове и информационни табели (ОП 1) Обособена позиция № 2: Изработка и доставка на брандирани информационни и промоционални материали, предназначени за възлагане на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания (ОП 2) |
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2 100000 BGN (за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки) |
II.1.6) Информация относно обособените позиции
|
максимален брой обособени позиции: |
|
2 |
|
|
II.2) Описание 1
Услуги, свързани с организиране на събития, публикации в медии и доставки на брандирани информационни и промоционални материали, билбордове и информационни табели |
1 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 79952000 22000000 44423400 79341000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG421
гр. Пловдив | Дейностите, предмет на възлагане включват: Изработване на интернет банер; Организиране и провеждане на 20 (двадесет) официални церемонии – „първа копка“ и „рязане на лента“ за десет обекта по Проекта – по една церемония „първа копка“ и „рязане на лента“ за всеки обект; Провеждане на 2 (две) публични събития – в началото и в края на Проекта; 4 (четири) публикации в печатни медии и 2 (два) репортажа в телевизия; Доставки на брандирани информационни и промоционални материали, както следва: химикалки (500 бр.), чанти за документи от екокожа (100 бр.); чадъри (500 бр.), USB флаш памет (500 бр.), чаши за сублимация (500 бр.), термо чаши (500 бр.), стъклени чаши (500 бр.), комплекти подложки за чаша (500 комплекта от по 2 броя), антистрес сърца (500 бр.), автоматични моливи (500 бр.), електронни метеорологични станции (500 бр.), ролетки (500 бр.), фенерчета (500 бр.); Изработване, доставка, монтаж и демонтаж на 10 (десет) броя временни билбордове; Изработване, доставка и монтаж на 10 (десет) броя постоянни обяснителни табели; Изработван и доставка на транспарант; | |
НЕ |
|
|
|
|
|
II.2.6) Прогнозна стойност 88000 BGN (за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
|
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки 60
|
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)
или  / 
|
II.2.10) Информация относно вариантите
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.12) Информация относно електронни каталози НЕ
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз Проект „Подобряване на градската среда в община Пловдив“, включен в Инвестиционната програма на Община Пловдив по процедура BG16RFOP001-1.003
|
Предвижда се гаранция за добро изпълнение на договора, която се предоставя при условията на чл. 111, ал. 5 – 8 от ЗОП и е определена в размер на 3 % от стойността му без ДДС. Посочената прогнозна стойност е лимитна.
|
|
II.2) Описание 1
Изработка и доставка на брандирани информационни и промоционални материали, предназначени за възлагане на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания |
2 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 22150000 22817000 18331000 18936000 22852000 79811000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG421
гр. Пловдив | Дейностите, предмет на възлагане включват изработване и доставка на брандирани информационни и промоционални материали, както следва: 300 броя брошури; 500 броя бележници; 500 броя тениски; 400 броя чанти за документи от текстил; 500 броя папки; | |
НЕ |
|
|
|
|
|
II.2.6) Прогнозна стойност 12000 BGN (за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
|
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки 60
|
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)
или  / 
|
II.2.10) Информация относно вариантите
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.12) Информация относно електронни каталози НЕ
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз Проект „Подобряване на градската среда в община Пловдив“, включен в Инвестиционната програма на Община Пловдив по процедура BG16RFOP001-1.003
|
На основание чл. 80, ал. 1 от ППЗОП, настоящата обособена позиция е запазена за участие на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания. Предвижда се гаранция за добро изпълнение на договора, която се предоставя при условията на чл. 111, ал. 5 – 8 от ЗОП и е определена в размер на 2 % от стойността му без ДДС. Посочената прогнозна стойност е лимитна.
|
|