Деловодна информация
00575
26-1549-11 04/07/2017 (дд/мм/гггг)
не
00575-2017-0004 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

ОБЩИНА РАКОВСКИ 000471543
пл. България 1
Раковски BG421 4150 България
Мариета Димитрова - Гл. юрисконсулт на Община Раковски и инж. Веселин Мандраджийски - Гл. експерт Инвеститорски контрол в Община Раковски +359 31512369
oa@rakovski.bg +359 31512361

Интернет адрес/и

www.rakovski.bg

http://rakovski.bg/profile/index.php


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://rakovski.bg/profile/index.php
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Реконструкция на част от уличната мрежа на град Раковски, Община Раковски, Област Пловдив по пет обособени позиции"
45233000      
Строителство

Реконструкция на част от уличната мрежа на град Раковски, община Раковски, област Пловдив по пет обособени позиции, както следва:
Обособена позиция 1: Реконструкция на ул. „Плевен“ от км 0+000 до км 0+142 и от км 0+280 до км 0+530;
Обособена позиция 2: Реконструкция на ул. „Филип Тотю“ от км 0+000 до км 0+341
Обособена позиция 3: Реконструкция на ул. „Патриарх Евтимий“ от км 0+000 до км 0+546
Обособена позиция 4: Реконструкция на ул. „6-ти Септември “ от км 0+000 до км 0+519
Обособена позиция 5: Реконструкция на ул. „Кап. Райчо“ от км 0+000 до км 0+834
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1676989.16      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
максимален брой обособени позиции:
5

II.2) Описание 1

Реконструкция на ул. „Плевен“ от км 0+000 до км 0+142 и от км 0+280 до км 0+530 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

гр. Раковски, Община Раковски, Област Пловдив

Проектът предвижда ремонтни дейности по улица V клас от уличната мрежа на гр. Раковски, която има обслужваща функция - осигурява достъп до имотите по нея. Основна цел на проекта е да реши изграждането на улична настилка, както и повърхностното отводняване.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение    25
Технологична последователност на строителните процеси    15
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
268626.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
7

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Реконструкция на ул. „Филип Тотю“ от км 0+000 до км 0+341 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

гр. Раковски, Община Раковски, Област Пловдив

Проектът предвижда ремонтни дейности по улица V клас от уличната мрежа на гр. Раковски, която има обслужваща функция - осигурява достъп до имотите по нея. Основна цел на проекта е да реши изграждането на улична настилка, както и повърхностното отводняване.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение    25
Технологична последователност на строителните процеси    15
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
209498.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
7

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Реконструкция на ул. „Патриарх Евтимий“ от км 0+000 до км 0+546 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

гр. Раковски, Община раковски, Област Пловдив

Проектът предвижда ремонтни дейности по улица V клас от уличната мрежа на гр. Раковски, която има обслужваща функция - осигурява достъп до имотите по нея. Основна цел на проекта е да реши изграждането на улична настилка, както и повърхностното отводняване.
Критериите по-долу
 
ДА Срок на изпълнение    25
Технологична последователност на строителните процеси    15
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
337058.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
7

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Реконструкция на ул. „6-ти Септември “ от км 0+000 до км 0+519 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

гр. Раковски, Община Раковски, Област Пловдив

Проектът предвижда ремонтни дейности по улица V клас от уличната мрежа на гр. Раковски, която има обслужваща функция - осигурява достъп до имотите по нея. Основна цел на проекта е да реши изграждането на улична настилка, както и повърхностното отводняване.
Критериите по-долу
 
ДА Срок на изпълнение    25
Технологична последователност на строителните процеси    15
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
350600      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
7

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Реконструкция на ул. „Кап. Райчо“ от км 0+000 до км 0+834 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

гр. Раковски, Община Раковски, Област Пловдив

Проектът предвижда ремонтни дейности по улица VI клас от уличната мрежа на гр. Раковски, която има обслужваща функция - осигурява достъп до имотите по нея. Основна цел на проекта е да реши изграждането на улична настилка, както и повърхностното отводняване.
Критериите по-долу
 
ДА Срок на изпълнение    25
Технологична последователност на строителните процеси    15
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
511205.83      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
7

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да е регистриран в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за камарата на строителите и да има издадено удостоверение от Камарата на строителите, за изпълнението на обекти четвърта категория, а за участник чуждестранно лице – в аналогичен регистър съгласно законодателството на държавата членка, в която е установен.
Обстоятелството се удостоверява в ЕЕДОП (поле 1) от раздел A: Годност, Част IV: „Критерии за подбор“, като се посочва информация относно вписването на участника в съответния професионален регистър в държавата членка, в която е установен и дали съответните документи са на разположение в електронен формат, както и уеб адрес, орган или служба, издаващи документа за регистрация и точното наименование на документа.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участникът трябва да има реализиран оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, в размери по обособени позиции, както следва:
Обособена позиция 1: Реконструкция на ул. „Плевен“ от км 0+000 до км 0+142 и от км 0+280 до км 0+530 - 500 000 лв. без ДДС
Обособена позиция 2: Реконструкция на ул. „Филип Тотю“ от км 0+000 до км 0+341 - 400 000 лв. без ДДС
Обособена позиция 3: Реконструкция на ул. „Патриарх Евтимий“ от км 0+000 до км 0+546 - 600 000 лв. без ДДС
Обособена позиция 4: Реконструкция на ул. „6-ти Септември “ от км 0+000 до км 0+519 - 650 000 лв. без ДДС
Обособена позиция 5: Реконструкция на ул. „Кап. Райчо“ от км 0+000 до км 0+834 - 1 000 000 лв. без ДДС
Оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката е оборот, който е реализиран от извършени строително-монтажни работи по изграждане, основен ремонт, техническо възстановяване, рехабилитация и/или реконструкция на пътна/улична мрежа.
Обстоятелството се удостоверява в ЕЕДОП (поле 2а) на раздел Б: Икономическо и финансово състояние, Част IV: „Критерии за подбор“.
2. Участникът трябва да притежава валидна застраховка за професионална отговорност за извършване на СМР в размер на 100 000 /сто хиляди/ лв., покриваща минималната застрахователна сума за строежи четвърта категория или еквивалент.
Обстоятелството се удостоверява в ЕЕДОП (поле 5) на раздел Б: Икономическо и финансово състояние, Част IV: „Критерии за подбор“, като се прави точно позоваване на документа, в т.ч. номер, дата и обхват.


Участникът трябва да има реализиран оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, в размери по обособени позиции, както следва:
Обособена позиция 1: Реконструкция на ул. „Плевен“ от км 0+000 до км 0+142 и от км 0+280 до км 0+530 - 500 000 лв. без ДДС
Обособена позиция 2: Реконструкция на ул. „Филип Тотю“ от км 0+000 до км 0+341 - 400 000 лв. без ДДС
Обособена позиция 3: Реконструкция на ул. „Патриарх Евтимий“ от км 0+000 до км 0+546 - 600 000 лв. без ДДС
Обособена позиция 4: Реконструкция на ул. „6-ти Септември “ от км 0+000 до км 0+519 - 650 000 лв. без ДДС
Обособена позиция 5: Реконструкция на ул. „Кап. Райчо“ от км 0+000 до км 0+834 - 1 000 000 лв. без ДДС
2. Участникът трябва да притежава валидна застраховка за професионална отговорност за извършване на СМР в размер на 100 000 /сто хиляди/ лв., покриваща минималната застрахователна сума за строежи четвърта категория или еквивалент.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да има изпълнено строителство през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, най-малко на един обект за изпълнение на строителство, което е идентично или сходно с предмета на обособената позиция, за която участникът подава оферта. Обстоятелството се удостоверява в ЕЕДОП (поле 1а) от раздел В: Технически и професионални способности, Част IV: „Критерии за подбор“. Посочва се следната информация: вид и място на изпълненото строителство (кратко описание на обема на изпълнените строително-монтажни работи); стойност/ цена( лв. без ДДС); дата на приключване на изпълнението на строителството, номер и дата на акт/протокол или друг документ за предаване на строежа на Възложителя; лице, за което е изпълнено строителството(възложител) и описание на доказателствените документи, или се посочват публичните регистри, в които се съдържа информация включително данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството.
2. Участникът трябва да разполага със следния екип за изпълнение на поръчката:
а) Технически ръководител на обекта:
• Да е строителен инженер, специалност „Пътно строителство” или еквивалентна;
• Да има най-малко 5 години опит като технически ръководител, да има изпълнени минимум 2 обекта, в които да има дейности, сходни с предмета на обществената поръчка.
б) Експерт „Пътно строителство”:
• Да има инженерно-техническо образование, специалност „Пътно строителство” или еквивалентна;
• Да има най-малко 5 години опит по специалността.
в) Отговорник за контрола на качеството:
• Да има висше образование с професионална квалификация "строителен инженер" или еквивалентна.
• Да притежава правоспособност за контрол върху качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалент /актуално удостоверение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството/.
• Да има най-малко 5 години опит в контрола по качеството на строителни обекти;
г) Експерт по безопасност и здраве в строителството:
• Да притежава удостоверение за безопасност и здраве в строителството съгласно Наредба № 2 от 22.03.2004 год. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условията на труд при извършване на СМР
• Да има най-малко 5 години опит като специалист по здравословни и безопасни условия на труд.
д) Геодезист
• Да има висше образование специалност "Геодезия";
• Да има най-малко 5 години опит по специалността.
е) Строителни техници - 2 бр:
• Да имат квалификация „строителен инженер” или „строителен техник”, съгласно чл. 163а от ЗУТ или еквивалентна
• Да имат най-малко 5 години опит по специалността.
Обстоятелството се удостоверява в ЕЕДОП (поле 6 от раздел В: Технически и професионални способности, Част IV: „Критерии за подбор“), като трябва да се посочат изчерпателни данни и информация за лицата с точно позоваване на документите, свързани с придобиване от екипа на изискуемата професионална компетентност и опит.
Забележка: Когато участник подава оферта за участие по повече от една обособена позиция, достатъчно е доказването наличието на горния екип за изпълнение на поръчката, като не е необходимо участникът да разполага с отделен екип за всяка една обособена позиция.
3. Участникът трябва да разполага със следното техническо оборудване:
1. Асфалтополагаща машина - 1 бр.
2. Гудронатор - 1 бр.
3. Комбиниран багер с челен товарач - 1 бр.
4. Транспортна техника – самосвали - 4 бр.
5. Валяк бандажен - вибрационен с тегло 7 т. - 1 бр.
6. Статичен валяк с пневматични гуми с тегло 10 т. - 1 бр.
7. Автогрейдер - 1 бр.
8. Машина за фрезоване - 1 бр.
9. Фугорез - 1 бр.
10. Водоноска с метални четки - 1 бр.
11. Компресор за издухване - 1 бр.
Обстоятелството се удостоверява в ЕЕДОП (поле 3 от раздел В: Технически и професионални способности, Част IV: „Критерии за подбор“).


1. Участникът следва да има изпълнено строителство през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, най-малко на един обект за изпълнение на строителство, което е идентично или сходно с предмета на обособената позиция, за която участникът подава оферта.
2. Участникът трябва да разполага със следния екип за изпълнение на поръчката:
а) Технически ръководител на обекта:
• Да е строителен инженер, специалност „Пътно строителство” или еквивалентна;
• Да има най-малко 5 години опит като технически ръководител, да има изпълнени минимум 2 обекта, в които да има дейности, сходни с предмета на обществената поръчка.
б) Експерт „Пътно строителство”:
• Да има инженерно-техническо образование, специалност „Пътно строителство” или еквивалентна;
• Да има най-малко 5 години опит по специалността.
в) Отговорник за контрола на качеството:
• Да има висше образование с професионална квалификация "строителен инженер" или еквивалентна.
• Да притежава правоспособност за контрол върху качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалент /актуално удостоверение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството/.
• Да има най-малко 5 години опит в контрола по качеството на строителни обекти;
г) Експерт по безопасност и здраве в строителството:
• Да притежава удостоверение за безопасност и здраве в строителството съгласно Наредба № 2 от 22.03.2004 год. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условията на труд при извършване на СМР
• Да има най-малко 5 години опит като специалист по здравословни и безопасни условия на труд.
д) Геодезист
• Да има висше образование специалност "Геодезия";
• Да има най-малко 5 години опит по специалността.
е) Строителни техници - 2 бр:
• Да имат квалификация „строителен инженер” или „строителен техник”, съгласно чл. 163а от ЗУТ или еквивалентна
• Да имат най-малко 5 години опит по специалността.
3. За изпълнение на предмета на поръчката, участникът трябва да разполага със следното техническо оборудване:
1. Асфалтополагаща машина - 1 брой
2. Гудронатор - 1 брой
3. Комбиниран багер с челен товарач - 1 брой
4. Транспортна техника – самосвали - 4 броя
5. Валяк бандажен - вибрационен с тегло 7 т. - 1 брой
6. Статичен валяк с пневматични гуми с тегло 10 т. - 1 брой
7. Автогрейдер - 1 брой
8. Машина за фрезоване - 1 брой
9. Фугорез - 1 брой
10. Водоноска с метални четки - 1 брой
11. Компресор за издухване - 1 брой
Забележка: Когато участник подава оферта за участие по повече от една обособена позиция, достатъчно е доказването наличието на горното техническо оборудване, като не е необходимо участникът да разполага с отделно оборудване за всяка една обособена позиция.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

01/08/2017 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

02/08/2017 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр. Раковски, пл. "България" № 1 - Заседателна зала - етаж ІІ, стая № 3.

На основание чл. 54, ал. 2 от ППЗОП - кандидати/участници или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване могат да присъстват при отварянето на офертите в публично заседание.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % (три процента) от стойността на договора без ДДС.
Гаранцията може да бъде под формата на:
1. парична сума, преведена по банкова сметка на Възложителя:
IBAN: BG 39 UNCR 7000 3321 7599 06;
BIC: UNCRBGSF
Обслужваща банка: "УНИКРЕДИТ БУЛБАНК" АД – Клон Раковски
или
2. безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена в полза на възложителя със срок на валидност не по-кратък от 30 дни след изтичане срока на договора
или
3. застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение на договора.
Възложителят отстранява от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка кандидат или участник, за когото е налице някое от следните обстоятелства:
1. обявен е в несъстоятелност или е в производство по несъстоятелност, или е в процедура по ликвидация, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, или е преустановил дейността си, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице – се намира в подобно положение, произтичащо от сходна процедура, съгласно законодателството на държавата, в която е установен;
2. лишен е от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено деянието;
3. сключил е споразумение с други лица с цел нарушаване на конкуренцията, когато нарушението е установено с акт на компетентен орган;
4. доказано е, че е виновен за неизпълнение на договор за обществена поръчка или на договор за концесия за строителство или за услуга, довело до предсрочното му прекратяване, изплащане на обезщетения или други подобни санкции, с изключение на случаите, когато неизпълнението засяга по-малко от 50 на сто от стойността или обема на договора;
5. опитал е да:
а) повлияе на вземането на решение от страна на възложителя, свързано с отстраняването, подбора или възлагането, включително чрез предоставяне на невярна или заблуждаваща информация, или
б) получи информация, която може да му даде неоснователно предимство в процедурата за възлагане на обществена поръчка.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 04/07/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва