Деловодна информация
01254
РВР17- 03/07/2017 (дд/мм/гггг)
не
01254-2017-0003 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

СО район Връбница 0006963270667
бул. Хан Кубрат, бл.328, вх.Б
София BG411 1229 България
Магдалена Каменарова +359 024957770
info@vrabnitsa.bg +359 029346654

Интернет адрес/и

www.vrabnitsa.bg

www.vrabnitsa.bg


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
www.vrabnitsa.bg
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Поддържане на градини и зелени площи, разположени в междублокови пространства на територията на Столична община район "Връбница"
77300000      
Услуги

В предмета на поръчката е включено изпълнението на дейности по биологично и битово почистване и поддържане на локални градини, зелени площи, междублокови пространства и дървесни насаждения на територията на Столична община район „Връбница“, именно: косене на тревни площи и събиране на окосена трева; затревяване – всички операции; грапане на тревни площи; резитба на храсти; изсичане на подлес и гъсти храсти; резитба на жив плет; резитба на рози /зимна, лятна/; зазимяване на рози, отзимяване; прекопаване на рози; прекопаване на храсти; разтропяване на дървета; резитба на дървета; отсичане на дървета; изкореняване на дънери; раздробяване на клони с дробилна машина; събиране на шума; изнасяне на отсечени дървета, храсти, клони на разстояние повече от 50 м.; товарене и извозване с камион на растителни отпадъци до сметище /клони, шума, трева, цветя и др./; товарене и извозване с камион на дървен отпадък и трупи от отсечени дървета; цветно оформление /пролетни, летни/; засаждане и др.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
264000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
77300000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

район "Връбница" - гр.София, ж.к."Връбница-1", "Връбница-2", "Обеля-1", "Обеля-2",кв."Модерно предградие, "Толева махала", с.Мрамор, с.Волуяк

Поддържане на градини и зелени площи, разположени в междублокови пространства на територията на Столична община район "Връбница"
Критериите по-долу
 
ДА технически критерий    60 точки
Цена
40 точки
II.2.6) Прогнозна стойност
264000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
48

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1.Изпълнителят трябва да притежава регистрационен документ за извършване на дейности по събиране и транспортиране на отпадъци, издаден съгласно чл.35, ал.3 от ЗУО по реда на глава пета, раздел II от ЗУО.
1.2. При подаване на оферта в предложението за изпълнение на поръчката участникът посочва информация за наличието на регистрационен документ за извършване на дейности по събиране и транспортиране на отпадъци, издаден съгласно чл.35, ал.3 от ЗУО по реда на глава пета, раздел II от ЗУО или декларира, че ако бъде определен за изпълнител, преди сключването на договора ще притежава и представи копие на валиден регистрационен документ за извършване на дейности по събиране и транспортиране на отпадъци, издаден съгласно чл.35, ал.3 от ЗУО по реда на глава пета, раздел II от ЗУО.
1.3. При сключване на договора за изпълнение на обществената поръчка участниците, определени за изпълнители, трябва да притежават и да представят валиден регистрационен документ, за извършване на дейности по събиране и транспортиране на отпадъци, издаден съгласно чл.35, ал.3 от ЗУО по реда на глава пета, раздел II от ЗУО.
1.4. В случай, че изпълнителят е обединение, което не е юридическо лице, изискването за регистрация се отнася за участниците в обединението, които ще изпълняват дейности по събиране и транспортиране на отпадъци /съобразно разпределението, предвидено в Договора за обединение/.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Всеки участник трябва да е реализирал минимален общ оборот, включително минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти, за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си в размер на 264 000,00 лв. (двеста шестдесет и четири хиляди лева) без ДДС, от който 264 000,00 лв. (двеста шестдесет и четири хиляди лева) без ДДС в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.

Всеки участник трябва да е реализирал минимален общ оборот, включително минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти, за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си в размер на 264 000,00 лв. (двеста шестдесет и четири хиляди лева) без ДДС, от който 264 000,00 лв. (двеста шестдесет и четири хиляди лева) без ДДС в сферата, попадаща в обхвата на поръчката. Участникът предоставя (декларира) в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация за обстоятелствата по т.2.1 и годишния финансов отчет (ГФО), или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен и/или удостоверения от банки, и/или справка за общия оборот, и/или за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.
Забележка: Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критерия за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участникът трябва да е изпълнил за последните три години, считано от датата на подаване на офертата, в зависимост от датата на която участникът е създаден или е започнал дейността си, минимум две дейности с предмет идентичен или сходен с този на поръчката.2.Участникът трябва да разполага с инженерно-технически персонал за изпълнение на поръчката3.За изпълнение на поръчката участникът трябва да разполага с техническо оборудване4.Участникът следва да прилага:
• система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентна с обхват, включващ дейности предмет на поръчката и/или еквивалентен документ.


1.Участникът трябва да е изпълнил за последните три години, считано от датата на подаване на офертата, в зависимост от датата на която участникът е създаден или е започнал дейността си, минимум две дейности с предмет идентичен или сходен с този на поръчката.
Под дейност, идентична или сходна с предмета на поръчката следва да се разбират дейности по поддържане на градини и зелени площи, разположени в междублокови пространства.
2. Участникът трябва да разполага с инженерно-технически персонал за изпълнение на поръчката, включващ най-малко:
- Един квалифициран специалист (инж. озеленител или ландшафтен архитект), притежаващ опит по специалността не по-малко от 3 години.3. За изпълнение на поръчката участникът трябва да разполага с техническо оборудване, което включва минимум:
• Косачки: мин. 5 бр.
• Моторни резачки: мин. 3 бр.
• Автовишка: мин. 1 бр.
• Дробилна машина: мин. 1 бр.
• Товарно МПС камион до 3,5т.: мин 1 бр.
4 Участникът следва да прилага:
• система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентна с обхват, включващ дейности предмет на поръчката и/или еквивалентен документ.
Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки.За доказване на техническите и професионални способности участниците следва да представят:
3.5.1. Участникът предоставя (декларира) в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация за обстоятелствата по т.3.1 за дейности изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, които са идентични или сходни с предмета на поръчката, придружени с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания;
3.5.2. Участникът предоставя (декларира) в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация за обстоятелствата по т.3.2. за инженерно-техническият персонал, в който посочва образователната и професионална квалификация, опит на лицата и когато е необходимо и данни за съответното удостоверение.
3.5.3. Участникът предоставя (декларира) в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация за обстоятелствата по т.3.3. за разполагаемото техническо оборудване, което ще ползва за изпълнение на предмета на поръчката. Ако последното не е собственост на участника, той трябва да представи доказателства за основанието, на което разполага със същото (договор за наем и др.).
3.5.3. Участникът предоставя (декларира) в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация за обстоятелствата по т.3.4. за притежаване на Сертификат за внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент с обхват, включващ дейности предмет на поръчката и/или еквивалентен документ.
Забележка: Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал.2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

25/07/2017 (дд/мм/гггг)   16:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 3

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

26/07/2017 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр.София, бул."Хан Кубрат", бл.328, вх.Б, зала 403

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197 от ЗОП жалба може да се подава до Комисията за защита на конкуренцията с копие до възложителя от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл.100, ал.3 от ЗОП срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Комисия за защита на конкуренцията
бул.Витоша №18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 03/07/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва