III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
1.Изпълнителят трябва да притежава регистрационен документ за извършване на дейности по събиране и транспортиране на отпадъци, издаден съгласно чл.35, ал.3 от ЗУО по реда на глава пета, раздел II от ЗУО. 1.2. При подаване на оферта в предложението за изпълнение на поръчката участникът посочва информация за наличието на регистрационен документ за извършване на дейности по събиране и транспортиране на отпадъци, издаден съгласно чл.35, ал.3 от ЗУО по реда на глава пета, раздел II от ЗУО или декларира, че ако бъде определен за изпълнител, преди сключването на договора ще притежава и представи копие на валиден регистрационен документ за извършване на дейности по събиране и транспортиране на отпадъци, издаден съгласно чл.35, ал.3 от ЗУО по реда на глава пета, раздел II от ЗУО. 1.3. При сключване на договора за изпълнение на обществената поръчка участниците, определени за изпълнители, трябва да притежават и да представят валиден регистрационен документ, за извършване на дейности по събиране и транспортиране на отпадъци, издаден съгласно чл.35, ал.3 от ЗУО по реда на глава пета, раздел II от ЗУО. 1.4. В случай, че изпълнителят е обединение, което не е юридическо лице, изискването за регистрация се отнася за участниците в обединението, които ще изпълняват дейности по събиране и транспортиране на отпадъци /съобразно разпределението, предвидено в Договора за обединение/. |
III.1.2) Икономическо и финансово състояние
НЕ
Всеки участник трябва да е реализирал минимален общ оборот, включително минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти, за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си в размер на 264 000,00 лв. (двеста шестдесет и четири хиляди лева) без ДДС, от който 264 000,00 лв. (двеста шестдесет и четири хиляди лева) без ДДС в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.
Всеки участник трябва да е реализирал минимален общ оборот, включително минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти, за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си в размер на 264 000,00 лв. (двеста шестдесет и четири хиляди лева) без ДДС, от който 264 000,00 лв. (двеста шестдесет и четири хиляди лева) без ДДС в сферата, попадаща в обхвата на поръчката. Участникът предоставя (декларира) в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация за обстоятелствата по т.2.1 и годишния финансов отчет (ГФО), или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен и/или удостоверения от банки, и/или справка за общия оборот, и/или за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката. Забележка: Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критерия за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него.
|
III.1.3) Технически и професионални възможности
НЕ
Участникът трябва да е изпълнил за последните три години, считано от датата на подаване на офертата, в зависимост от датата на която участникът е създаден или е започнал дейността си, минимум две дейности с предмет идентичен или сходен с този на поръчката.2.Участникът трябва да разполага с инженерно-технически персонал за изпълнение на поръчката3.За изпълнение на поръчката участникът трябва да разполага с техническо оборудване4.Участникът следва да прилага: • система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентна с обхват, включващ дейности предмет на поръчката и/или еквивалентен документ.
1.Участникът трябва да е изпълнил за последните три години, считано от датата на подаване на офертата, в зависимост от датата на която участникът е създаден или е започнал дейността си, минимум две дейности с предмет идентичен или сходен с този на поръчката. Под дейност, идентична или сходна с предмета на поръчката следва да се разбират дейности по поддържане на градини и зелени площи, разположени в междублокови пространства. 2. Участникът трябва да разполага с инженерно-технически персонал за изпълнение на поръчката, включващ най-малко: - Един квалифициран специалист (инж. озеленител или ландшафтен архитект), притежаващ опит по специалността не по-малко от 3 години.3. За изпълнение на поръчката участникът трябва да разполага с техническо оборудване, което включва минимум: • Косачки: мин. 5 бр. • Моторни резачки: мин. 3 бр. • Автовишка: мин. 1 бр. • Дробилна машина: мин. 1 бр. • Товарно МПС камион до 3,5т.: мин 1 бр. 4 Участникът следва да прилага: • система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентна с обхват, включващ дейности предмет на поръчката и/или еквивалентен документ. Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки.За доказване на техническите и професионални способности участниците следва да представят: 3.5.1. Участникът предоставя (декларира) в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация за обстоятелствата по т.3.1 за дейности изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, които са идентични или сходни с предмета на поръчката, придружени с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; 3.5.2. Участникът предоставя (декларира) в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация за обстоятелствата по т.3.2. за инженерно-техническият персонал, в който посочва образователната и професионална квалификация, опит на лицата и когато е необходимо и данни за съответното удостоверение. 3.5.3. Участникът предоставя (декларира) в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация за обстоятелствата по т.3.3. за разполагаемото техническо оборудване, което ще ползва за изпълнение на предмета на поръчката. Ако последното не е собственост на участника, той трябва да представи доказателства за основанието, на което разполага със същото (договор за наем и др.). 3.5.3. Участникът предоставя (декларира) в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация за обстоятелствата по т.3.4. за притежаване на Сертификат за внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент с обхват, включващ дейности предмет на поръчката и/или еквивалентен документ. Забележка: Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал.2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
|
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
|