Деловодна информация
00115
 
да
да
30/06/2017 (дд/мм/гггг)
00115-2017-0025 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Русе 000530632
пл. Свобода 6
Русе BG323 7000 България
инж. Мая Кръстева - Директор дирекция УТКС; Камен Христов - главен експерт в отдел Обществени поръчки +359 82881786/+359 82881710
mayor@ruse-bg.eu +359 82834413

Интернет адрес/и

www.ruse-bg-eu

http://ruse-bg.eu/bg/displayzop/586/295/index.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://ruse-bg.eu/bg/displayzop/586/295/index.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Община Русе 000530632
пл. Свобода 6, Информационен център, гише Обществени поръчки и транспорт
Русе BG323 7000 България
Ваня Попова - старши експерт +359 82881635
mayor@ruse-bg.eu +359 82834413

Интернет адрес/и

www.ruse-bg-eu

http://ruse-bg.eu/bg/displayzop/586/295/index.html

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Рехабилитация на кейовите стени на пътнически терминал Русе – център и подобряване на навигационните условия на 3 корабни места
45243600      
Строителство

Изпълнение на строителни и монтажни работи на обект „Рехабилитация на кейовите стени на пътнически терминал Русе – център и подобряване на навигационните условия на 3 корабни места“.
Обектът е в рамките на проект с: Апликационен номер: 15.1.1.041
Проектен код: 15.1.1.041
Водещ бенефициент: Община Русе
Име: Развитие на поречието на река Дунав за по-добра свързаност на Еврорегион Русе-Гюргево с Паневропейски транспортен коридор №7
Програма: ИНТЕРРЕГ V-А РУМЪНИЯ - БЪЛГАРИЯ
Община Русе, като собственик на пристанище за обществен транспорт „Пътнически терминал ПРИСТИС”, намиращо се в крайбрежната парково-традиционна зона на град Русе, стартира проект за рехабилитация на 3 корабни места, намиращи се в участъка на р. Дунав от км 494.850 до км 495.350. Целта на рехабилитацията в техническа фаза е кейовата стена на корабните места да се приспособи за използване от големи пътнически кораби при ниски и високи водни строежи.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
6508333.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45243600      
II.2.3) Място на изпълнение
BG323

гр.Русе

Изпълнение на строителни и монтажни работи на обект „Рехабилитация на кейовите стени на пътнически терминал Русе – център и подобряване на навигационните условия на 3 корабни места“.
Обектът е в рамките на проект с: Апликационен номер: 15.1.1.041
Проектен код: 15.1.1.041
Водещ бенефициент: Община Русе
Име: Развитие на поречието на река Дунав за по-добра свързаност на Еврорегион Русе-Гюргево с Паневропейски транспортен коридор №7
Програма: ИНТЕРРЕГ V-А РУМЪНИЯ - БЪЛГАРИЯ
Община Русе, като собственик на пристанище за обществен транспорт „Пътнически терминал ПРИСТИС”, намиращо се в крайбрежната парково-традиционна зона на град Русе, стартира проект за рехабилитация на 3 корабни места, намиращи се в участъка на р. Дунав от км 494.850 до км 495.350. Целта на рехабилитацията в техническа фаза е кейовата стена на корабните места да се приспособи за използване от големи пътнически кораби при ниски и високи водни строежи.
За изпълнението на проекта е възложенo изготвянето на технически инвестиционен проект обект: „Рехабилитация на кейовите стени на пътнически терминал Русе – център и подобряване на навигационните условия на 3 корабни места“.
Проектът предвижда рехабилитация на кейовата стена - брегова ивица, с дължина 500 м. по брега на р. Дунав в границите на гр. Русе от км. 498,850 до км. 495,350 от районирането на реката. Обособени са три корабни места с възможности за монтиране, от корабните оператори в бъдеще, на понтонно-мостови корабоприемни съоръжения, като е предвидено съответното захранване за тях. Кейовата стена е оборудвана с необходимите превързочни и предпазни устройства за приставане на корабите както при ниски, така и при високи води. Предвидено е районно/парково осветление на визирания участък. Зад стената, в посока градската зона, е предвидена стоманобетонова настилка тежък тип за движение на колона товарни камиони с параметри НК300, или тежко ПС НК800 с широчина по границите на одобрения ПУП за крайбрежната зона.
Проектното решение е съобразено с проектното решение на крайбрежната ивица: обект: “Рехабилитация и изграждане на зона за обществен отдих по крайбрежна ивица в района на ж.п. прелеза на речна гара до ул. “Мостова”, гр. Русе – първи, втори и трети етап”, разработено по проект „Техническа помощ в подкрепа на Община Русе за програмен период 2014-2020г.“, осъществен с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013 г. Предвидено е и обезопасяване на кейовата стена.
Условно, територията предвидена за рехабилитация на кейовата стена е от дълбокия път при хотел „Рига“ до витата пасарелка на училището по облекло.
Предметът на поръчката, включва изпълнението на следните дейности:
Строителство, в това число:
- временно строителство;
- демонтажни работи;
- доставка на необходимите материали и оборудване;
- строително – монтажни работи;
- изработване на изпълнителна и екзекутивна документации;
- геодезическо заснемане на кадастрални данни на изградения обект и получаване на удостоверение по чл. 52, ал. 5 от ЗКИР;
- всички необходими замервания, проби, изпитвания, тестове и други подобни на всички инсталации, както и проби за уплътняване на обратния насип на трошенокаменната настилка на пътната и тротоарните настилки и други измервания касаещи качеството и устойчивостта на земната основа и различните видове настилки за негова сметка – при необходимост.
- всички дейности по приемане на обекта с Протокол обр. 16 и получаване на разрешение на ползване и/или удостоверение за въвеждане в експлоатация;
- дейности по време на периода за съобщаване на дефекти и гаранционен период на строително – монтажните работи съгласно българското законодателство.
Критериите по-долу
 
ДА Организация за изпълнение на поръчката    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
6508333.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
18

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Апликационен номер: 15.1.1.041 , Проектен код: 15.1.1.041, Програма: ИНТЕРРЕГ V-А РУМЪНИЯ - БЪЛГАРИЯ

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът да е член на Камарата на строителите в България, да бъде вписан в централния професионален регистър на строителите в България и да бъде регистриран за изпълнение на обекти първа категория, съгласно ЗУТ и притежава четвърта група /строежи от хидротехническото строителство/, съгласно ЗКС за изпълнението на обекта или да е вписан в аналогичен регистър, съгласно законодателството на държавата, в която е установен независимо от обема.
Изискването се доказва с предоставяне (деклариране) в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация за горепосочените обстоятелства съобразно националните бази данни, в които се съдържат декларираните обстоятелства, или компетентните органи, които съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен са длъжни да предоставят информацията.
Участникът попълва раздел А: „Годност“ в Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документи за обществени поръчки (ЕЕДОП).
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

В настоящата обществена поръчка не се поставят изисквания за икономическото и финансовото състояние на участниците.

Неприложимо.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците трябва да имат опит в изпълнението на дейности с предмет, идентичен или сходен* с предмета на поръчката, независимо от обема, през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, в зависимост от датата на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
*Под идентичен или сходен с предмета на поръчката се разбира строителство: изграждане и/или реконструкция и/ или рехабилитация и/или основен ремонт на кейови и/или пристанищни стени, за който е било необходимо издаването на разрешение за строеж и въвеждане на обекта в експлоатация или еквивалент.
2.Участниците трябва да са сертифицирани в областта на строителството по следния стандарт: EN ISO 9001:2008 Система за управление на качеството за дейностите или еквивалентен, както и копия на документите или адрес на публичен регистър на органа издал документа.Забележка: Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал.2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
Възложителят ще приеме еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда.
3. Участникът трябва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката.


1. Участниците да имат придобит опит от изпълнение на поне един обект в строителството, включващ изпълнението на дейности с предмет, идентичен или сходен* с предмета на поръчката, независимо от обема, през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, в зависимост от датата на която участникът е създаден или е започнал дейността си. *Под идентичен или сходен с предмета на поръчката се разбира строителство: изграждане и/или реконструкция и/ или рехабилитация и/или основен ремонт на кейови и/или пристанищни стени, за който е било необходимо издаването на разрешение за строеж и въвеждане на обекта в експлоатация или еквивалент. Изискването се доказва със списък на строителството по чл. 64, ал. 1, т.1 ЗОП, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
При подаване на офертата Участникът следва да предостави изискуемата информация в Част ІV, Раздел В, т. 1а) от ЕЕДОП за строителство с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката.
2. Участникът следва да прилага система за управление на качеството EN ISO 9001:2008 или еквивалентна с предметен обхват в областта на строителството. Участникът попълва поле раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление в Част IV: Критерии за подбор от ЕЕДОП.
3.Изисквания към екипа от технически лица за изпълнение на строителството в поръчката:
Ръководни служители:
– 1 (един) брой Ръководител на обект – Професионална област /квалификация/: Строителен инженер, специалност „Пътно строителство“ или „Транспортно строителство“ или „Строителство на сгради и съоръжения“ или „Промишлено и гражданско строителство“ или аналогична специалност (в случай, че образованието е придобито в друга държава).
Опит: минимум 5 (пет) години, като ръководител на обект по време на строителството на строежи в областта на хидротехническото строителство.
– 1 (един) брой Експерт Хидротехническо строителство – Професионална област /квалификация/: „Хидротехническо строителство“, специалност „Хидротехническо строителство“ или аналогична специалност (в случай, че образованието е придобито в друга държава).
Опит: минимум 5 (пет) години, като Експерт Хидротехническо строителство по време на строителството на строежи в областта на хидротехническото строителство.
– 1 (един) брой Експерт Геодезия – Професионална област /квалификация/: Строителен инженер, специалност „Геодезия, фотограметрия и картография“ или „Маркшайдерство и геодезия“ или „Геодезия“ или аналогична специалност (в случай, че образованието е придобито в друга държава).
Опит: минимум 5 (пет) години, като Експерт Геодезия по време на строителството на строежи.
– 1 (един) брой Технически ръководител, по смисъла на чл. 163а, ал. 4 от ЗУТ – минимум професионална квалификация строителен техник или аналогична специалност (в случай, че образованието е придобито в друга държава).
Опит: минимум 3 (три) години, като технически ръководител по време на строителството на строежи.
– 1 (един) брой Отговорник по контрола на качеството – Професионална област /квалификация/: Висше или средно специално техническо образование и завършено обучение по системи за управление на качеството – вътрешен одитор по качеството и/или отговорник по качеството, притежаващ Сертификат/Удостоверение за контрол по качеството при изпълнение на СМР.
Опит: минимум 3 (три) години, като отговорник по контрола на качеството или еквивалентна позиция по време на строителството на строежи.
продължава в Раздел VI.3 Допълнителна информация
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


При подаване на офертата за участие участникът декларира липсата на основанията за отстраняване и съответствие с критериите за подбор чрез представяне на ЕЕДОП (съгласно изискванията на чл. 67, ал. 1 от ЗОП). В случай, че участникът е посочил, че ще използва капацитета на трети лица за доказване на съответствието с критериите за подбор или че ще използва подизпълнители, за всяко от тези лица се представя отделен ЕЕДОП, съдържащ информацията по чл.67, ал.1 от ЗОП; 2.При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението (чл. 59, ал.6 от ЗОП).
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

04/08/2017 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 9

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

07/08/2017 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

Община Русе, ет.3, Заседателна зала

Получените оферти за участие се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължава от Раздел III.1.3 Изисквано минимално ниво към техническите и професионалните възможности на участниците:
– 1 (един) брой Експерт по ЗБУТ – Професионална област /квалификация/: Висше или средно специално техническо образование и завършено обучение за Експерт/Координатор по ЗБУТ, притежаващ актуално удостоверение/сертификат за завършен курс по реда на НАРЕДБА № РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд.
Опит: минимум 3 (три) години, като Експерт по ЗБУТ по време на строителството на строежи, като лице притежаващ удостоверение/сертификат за завършен курс по реда на НАРЕДБА № РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд.Изискването се доказва чрез представяне на списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионална компетентност на лицата.
Изискуемата информация относно горепосоченото изискване за технически възможности и професионални способности, участникът попълва Част IV: Критерии за подбор, раздел В: Технически и професионални способности, т.6, буква “а” от ЕЕДОП, съгласно описаното в нея.
Доказателствата, свързани с декларираните обстоятелства за критериите за подбор се представят от участника, определен за изпълнител при сключване на договора, или при поискване в хода на процедурата в случаите на чл. 67, ал. 5 и 6 ЗОП.
При сключване на договора избраният изпълнител да представи заверено от него копие от валидна застрахователна полица за сключена задължителна застраховка за професионална отговорност на участника по член 171 ал. 1 от ЗУТ за строителство.
Гаранция за изпълнение: Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% от стойността на договора без включен ДДС.
Гаранцията за изпълнение се представя в една от следните форми: 1.парична сума; 2.банкова гаранция; 3.застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.Гаранцията по т.1 или 2 може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице – гарант.Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение.Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията или титуляр на застраховката.Условията за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение са указани в Договора за изпълнение на обществената поръчка между Възложителя и Изпълнителя.При представяне на гаранцията във вид на платежно нареждане - паричната сума се внася по сметка на на Община Русе:IBAN BG37 IORT 7379 3300 0300 00; BIC Code: IORTBGSF към ТБ Инвестбанк АД, Клон Русе, на името на Община Русе. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна, неотменима и изискуема при първо писмено поискване, в което Възложителят заяви, че изпълнителят не е изпълнил задължение по договора за възлагане на обществената поръчка.
Отстранява се от участие в процедурата участник, за когато е налице някое от изброените основания в чл. 54, ал. 1, т. 1-7 ЗОП и в чл. 55, ал. 1, т. 1-5 ЗОП.Забележка: Може да не отстрани от процедурата участник на посоченото основание в чл. 55, ал. 1, т. 1 ЗОП, ако се докаже, че същият не е преустановил дейността си и е в състояние да изпълни поръчката съгласно приложимите национални правила за продължаване на стопанската дейност в държавата, в която е установен.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

съгласно чл.197 ал.1 т.1 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 30/06/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва