Деловодна информация
00833ВСС
ВСС-8951 29/06/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
29/06/2017 (дд/мм/гггг)
00833-2017-0009 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

ВИСШ СЪДЕБЕН СЪВЕТ 121513231
ул. Екзарх Йосиф № 12
София BG411 1000 България
Мирослава Чирпъкова - началник отдел Информационно обслужване на органите на съдебната власт +359 29304923
m.chirpakova@vss.justice.bg +359 29304923

Интернет адрес/и

http://www.vss.justice.bg/

http://profile-op.vss.justice.bg/?q=page&idd=index


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://profile-op.vss.justice.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20170628UeSr2660512
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Съдебна власт

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Създаване на СИСМА, включваща инструменти за анализ и мониторинг на факторите, свързани със социално-икономическото развитие на съдебните райони и натовареността на съдилищата
72200000      
Услуги

В обхвата на обществената поръчка е предвидено реализирането на следните дейности от проект „Създаване на модел за оптимизация на съдебната карта на българските съдилища и прокуратури и разработване на Единна информационна система на съдилищата”: Дейност 4 "Анализ на нормативната уредба, съществуващите технологични процеси, средствата за събиране и обобщаване на статистическа информация“ и Дейност 5 „Създаване на специализирана информационна система, включваща инструменти за анализ и мониторинг на факторите, свързани със социално-икономическото развитие на съдебните райони и натовареността на съдилищата и прокуратурите“.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
738577.24      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
72000000      
72260000      
72250000      
72221000      
72227000      
79100000      
71620000      
79632000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София и територията на Република България

В обхвата на поръчката са включени следните дейности от проект „Създаване на модел за оптимизация на съдебната карта на българските съдилища и прокуратури и разработване на Единна информационна система на съдилищата”:
Дейност 4 „Анализ на нормативната уредба, съществуващите технологични процеси, средствата за събиране и обобщаване на статистическа информация“, с минимален обхват:
- Дейност 4.1. „Анализ на нормативната база и степента на семантична съвместимост на използваните класификатори и хармонизацията им с изискванията на ЕК“;
- Дейност 4.2. „Анализ на технологичните процеси и изготвяне на времеви стандарти и средства за контрол и оптимизация“;
- Дейност 4.3. „Анализ на състоянието и нуждата от оптимизация на средствата за събиране и обработка на статистическа информация и възможностите за изготвяне на статистически отчети в реално време“;
- Дейност 4.4. „Анализ и спецификация на средствата за събиране на информация и методите за измерване на натовареността на магистрати и служители“.
Дейност 5 „Създаване на специализирана информационна система, включваща инструменти за анализ и мониторинг на факторите, свързани със социално-икономическото развитие на съдебните райони и натовареността на съдилищата и прокуратурите“ (наричана за краткост по-долу „СИСМА“), с минимален обхват:
- Дейност 5.1. „Анализ на информацията за интегриране в СИСМА“;
- Дейност 5.2. „Проектиране и разработка на СИСМА“;
- Дейност 5.3. „Внедряване на СИСМА, разработване на документацията за използване на системата и обучение на потребителите на системата“.
Критериите по-долу
 
ДА Технческа оценка    70%
TO.1 Оценка на предложена „Организация и методика за изпълнение на договора"    21 т.
ТО.2 Оценка на предложен „План-график“ за изпълнението на дейностите и под-дейностите    5 т.
ТО.3 Оценка на предложена „Методика за изпълнението на Дейност 4    15 т.
ТО.4 Оценка на предложена „Методика за изпълнението на Дейност 5    28 т.
Цена
30%
II.2.6) Прогнозна стойност
738577.24      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
15

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG05SFOP001-3.001-0001-C01, Оперативна програма „Добро управление” 2014-2020.

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участниците следва да са реализирали минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база на годишните обороти, за последните три приключили финансови в зависимост от датата на създаване или започване на дейността им, съгласно чл. 61, ал. 1, т. 1, предложение второ, от ЗОП.

Участниците следва да са реализирали минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти, в размер на 700 000 (седемстотин хиляди) лв. за последните три приключили финансови години (2014 г., 2015 г. и 2016 г.), в зависимост от датата на създаване или започване на дейността им.
„Оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката“ по смисъла на §2, т. 67 от Допълнителните разпоредби на Закона за обществените поръчки е: сума, равна на частта от нетните приходи от продажби, реализирана от дейност, попадащи в обхвата на обществената поръчка. За целите на настоящата поръчка, под „дейност, попадаща в обхвата на обществената поръчка” се разбира успешното извършване на дейности, свързани с жизнения цикъл на разработване на информационни системи: 1) изготвяне на описание, анализ и оптимизация и извършване на реинженеринг на работни процеси; и 2) разработване на функционални и нефункционални характеристики, логическа и физическа архитектура на информационни системи; и 3) софтуерна разработка и осъществяване на дейности по внедряване, тестване интеграция и поддръжка на информационни системи.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискванията за оборот се прилагат за обединението като цяло. При посочване на участие с използване на подизпълнител, изискванията за оборот се отнасят и за всеки един от подизпълнителите, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
При позоваване на капацитета на трети лица по отношение на критериите, свързани с икономическото и финансовото състояние, третите лица трябва да отговарят на съответните критерии за подбор. В тези случаи участникът трябва да може да докаже, че ще разполага с техните ресурси, като представи документи за поетите от третите лица задължения.
За участник, подизпълнител или трето лице, което е чуждестранно лице оборотът се изчислява по официалния курс на БНБ за съответната валута в лева към датата на подаване на офертата.
За доказване съответствието с изискването на т. Б.1., Участникът попълва (декларира) в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), част IV „Критерии за подбор“, Раздел Б, т. 2а.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участниците следва да са изпълнили дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, най-много за последните три години от датата на подаване на офертата, съгласно чл. 63, ал. 1, т. 1, б. „б“ от ЗОП.
Участниците следва да прилагат стандарти за управление на качеството. Участниците следва да разполагат с персонал за изпълнение на поръчката, с определена професионална компетентност, съгласно чл. 63, ал. 1 т. 5 от ЗОП.


1. През последните три години, считано от датата на подаване на офертата участниците трябва да са изпълнили успешно дейности, които са идентични или сходни (попадащи в обхвата) с предмета на обществената поръчка: 1) изготвяне на описание, анализ и оптимизация и извършване на реинженеринг на работни процеси; и 2) разработване на функционални и нефункционални характеристики, логическа и физическа архитектура на информационни системи; и 3) софтуерна разработка и осъществяване на дейности по внедряване, тестване интеграция и поддръжка на информационни системи. За доказване съответствието с изискването участниците декларират в ЕЕДОП, част IV „Критерии за подбор“, Раздел В, б „1б“.
2. Участниците следва да прилагат стандарти за управление на качеството: 1) система за управление на качеството БДС ЕN ISO 9001 или еквивалент, в съответствие с чл. 64, ал. 3 от ЗОП, с обхват, включващ извършване на бизнес анализ, моделиране, реинженеринг, разработване, внедряване, тестване, интеграция и поддръжка на информационни системи; 2) система за управление на сигурността на информацията, съответстваща на стандарт БДС ЕN ISO 27001 или еквивалент, с обхват, включващ извършване на бизнес анализ, моделиране, реинженеринг, разработване, внедряване, тестване, интеграция и поддръжка на информационни системи; 3) система за управление на ИТ услуги, съответстваща на стандарт БДС EN ISO 20000-1 или еквивалент. Участниците декларират в ЕЕДОП, част IV „Критерии за подбор“, Раздел Г, вкл. точно позоваване на документа и посочване на обхвата, за който са сертифицирани.
3. Участниците следва да разполагат с персонал за изпълнение на поръчката, с определена професионална компетентност, съгласно чл. 63, ал. 1 т. 5 от ЗОП, както следва:
Ръководител на проект
Ръководител на технически екип
Бизнес архитект
Бизнес анализатор – трима експерти
Системен архитект
Програмист – трима експерти
Специалист по качеството
Специалист по управление на сигурността на информацията
Ръководител на екип Анализ на нормативната уредба, технологични процеси, средства за събиране и обобщаване на статистическа информация
Правен експерт – двама експерти
Статистик – двама експерти
Поради технически ограничения на специализирания софтуер "Редактор на форми", поддържан от АОП, свързани с броя символи, конкретните изисквания към образованието, общия и специфичния професионален опит и квалификация на експертите (персоналът за изпълнение на поръчката), се съдържа в Раздел 3 "Критерии за подбор на участниците. Минимални изисквания и документи за доказване", под-точка 3.3.3 от Документацията за провеждане на процедурата, до която е осигурен неограничен, пълен, пряк и безплатен достъп, чрез посочения в Раздел I.3) "Комуникация" от настоящото обявление.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Поръчката включва изпълнението на посочените по-горе и детайлно разписани в Техническите спецификации на Възложителя, две дейности. Общият срок за изпълнение на дейностите е 15 месеца, но не по-късно от 30.11.2018 г. Участниците следва да предложат като част от техническите си предложения детайлен План-график за изпълнението на договора, в който да конкретизират сроковете за реализиране на всяка една от дейностите. Предметът на обществената поръчка обхваща и осъществяването на гаранционна поддръжка и обслужване за срок от 24 месеца, считано от окончателното приемане на резултатите от изпълнението на Дейност 5. Възложителят не предвижда възможност за авансово плащане. Гаранцията за добро изпълнение на договора се представя преди сключване на договора от избрания за изпълнител участник и е в размер на 5 на сто от стойността на договора. Гаранцията ще се освобождава поетапно съобразно изпълнението на отделните дейности.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

да

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

08/08/2017 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

09/08/2017 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

1000 гр. София, ул. Екзарх Йосиф № 12

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване. Представител на участник се допуска след удостоверяване на неговата самоличност и представяне на съответното пълномощно.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП - в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
ВСС, Дирекция Правна, Отдел Нормативна дейност и процесуално представителство
ул. Екзарх Йосиф, 12
София 1000 България
vss@vss.justice.bg +359 29304916
http://www.vss.justice.bg/ +359 29819176

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 29/06/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва