III.1.2) Икономическо и финансово състояние
НЕ
Участниците следва да са реализирали минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база на годишните обороти, за последните три приключили финансови в зависимост от датата на създаване или започване на дейността им, съгласно чл. 61, ал. 1, т. 1, предложение второ, от ЗОП.
Участниците следва да са реализирали минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти, в размер на 700 000 (седемстотин хиляди) лв. за последните три приключили финансови години (2014 г., 2015 г. и 2016 г.), в зависимост от датата на създаване или започване на дейността им. „Оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката“ по смисъла на §2, т. 67 от Допълнителните разпоредби на Закона за обществените поръчки е: сума, равна на частта от нетните приходи от продажби, реализирана от дейност, попадащи в обхвата на обществената поръчка. За целите на настоящата поръчка, под „дейност, попадаща в обхвата на обществената поръчка” се разбира успешното извършване на дейности, свързани с жизнения цикъл на разработване на информационни системи: 1) изготвяне на описание, анализ и оптимизация и извършване на реинженеринг на работни процеси; и 2) разработване на функционални и нефункционални характеристики, логическа и физическа архитектура на информационни системи; и 3) софтуерна разработка и осъществяване на дейности по внедряване, тестване интеграция и поддръжка на информационни системи. При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискванията за оборот се прилагат за обединението като цяло. При посочване на участие с използване на подизпълнител, изискванията за оборот се отнасят и за всеки един от подизпълнителите, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват. При позоваване на капацитета на трети лица по отношение на критериите, свързани с икономическото и финансовото състояние, третите лица трябва да отговарят на съответните критерии за подбор. В тези случаи участникът трябва да може да докаже, че ще разполага с техните ресурси, като представи документи за поетите от третите лица задължения. За участник, подизпълнител или трето лице, което е чуждестранно лице оборотът се изчислява по официалния курс на БНБ за съответната валута в лева към датата на подаване на офертата. За доказване съответствието с изискването на т. Б.1., Участникът попълва (декларира) в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), част IV „Критерии за подбор“, Раздел Б, т. 2а.
|
III.1.3) Технически и професионални възможности
НЕ
Участниците следва да са изпълнили дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, най-много за последните три години от датата на подаване на офертата, съгласно чл. 63, ал. 1, т. 1, б. „б“ от ЗОП. Участниците следва да прилагат стандарти за управление на качеството. Участниците следва да разполагат с персонал за изпълнение на поръчката, с определена професионална компетентност, съгласно чл. 63, ал. 1 т. 5 от ЗОП.
1. През последните три години, считано от датата на подаване на офертата участниците трябва да са изпълнили успешно дейности, които са идентични или сходни (попадащи в обхвата) с предмета на обществената поръчка: 1) изготвяне на описание, анализ и оптимизация и извършване на реинженеринг на работни процеси; и 2) разработване на функционални и нефункционални характеристики, логическа и физическа архитектура на информационни системи; и 3) софтуерна разработка и осъществяване на дейности по внедряване, тестване интеграция и поддръжка на информационни системи. За доказване съответствието с изискването участниците декларират в ЕЕДОП, част IV „Критерии за подбор“, Раздел В, б „1б“. 2. Участниците следва да прилагат стандарти за управление на качеството: 1) система за управление на качеството БДС ЕN ISO 9001 или еквивалент, в съответствие с чл. 64, ал. 3 от ЗОП, с обхват, включващ извършване на бизнес анализ, моделиране, реинженеринг, разработване, внедряване, тестване, интеграция и поддръжка на информационни системи; 2) система за управление на сигурността на информацията, съответстваща на стандарт БДС ЕN ISO 27001 или еквивалент, с обхват, включващ извършване на бизнес анализ, моделиране, реинженеринг, разработване, внедряване, тестване, интеграция и поддръжка на информационни системи; 3) система за управление на ИТ услуги, съответстваща на стандарт БДС EN ISO 20000-1 или еквивалент. Участниците декларират в ЕЕДОП, част IV „Критерии за подбор“, Раздел Г, вкл. точно позоваване на документа и посочване на обхвата, за който са сертифицирани. 3. Участниците следва да разполагат с персонал за изпълнение на поръчката, с определена професионална компетентност, съгласно чл. 63, ал. 1 т. 5 от ЗОП, както следва: Ръководител на проект Ръководител на технически екип Бизнес архитект Бизнес анализатор – трима експерти Системен архитект Програмист – трима експерти Специалист по качеството Специалист по управление на сигурността на информацията Ръководител на екип Анализ на нормативната уредба, технологични процеси, средства за събиране и обобщаване на статистическа информация Правен експерт – двама експерти Статистик – двама експерти Поради технически ограничения на специализирания софтуер "Редактор на форми", поддържан от АОП, свързани с броя символи, конкретните изисквания към образованието, общия и специфичния професионален опит и квалификация на експертите (персоналът за изпълнение на поръчката), се съдържа в Раздел 3 "Критерии за подбор на участниците. Минимални изисквания и документи за доказване", под-точка 3.3.3 от Документацията за провеждане на процедурата, до която е осигурен неограничен, пълен, пряк и безплатен достъп, чрез посочения в Раздел I.3) "Комуникация" от настоящото обявление.
|