Деловодна информация
00243
838 26/06/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
26/06/2017 (дд/мм/гггг)
00243-2017-0006 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Втора специализирана акушеро-гинекологична болница за активно лечение Шейново ЕАД 130485795
ул. Шейново № 19
София BG411 1504 България
Н. Бозаджиева, В. Драгомирова +359 29659469
pravisti@sheynovo-ag.eu +359 29441768

Интернет адрес/и

www.sheynovo-ag.eu

http://www.sheynovo-ag.eu/profil2.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.sheynovo-ag.eu/dosie_00243-2017-0006_June.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Здравеопазване

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Приготвяне и доставка на готова храна за пациенти и персонал
15894220      
Услуги

Приготвяне и ежедневни доставки на готова храна по диети за болнично хранене за пациенти и персонал за период от 12 месеца, съгласно приложената техническа спецификация. Поръчката е за приблизително 56 700 хранодни годишно, от които 30 800 хранодни за пациентите на болницата и 25 900 хранодни за дежурен персонал.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
150000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15894220      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

сектор "Кетеринг" на "Втора САГБАЛ Шейново" ЕАД

Приготвяне и ежедневни доставки на готова храна по диети за болнично хранене за пациенти и персонал за период от 12 месеца, съгласно приложената техническа спецификация. Поръчката е за приблизително 56 700 хранодни годишно, от които 30 800 хранодни за пациентите на болницата и 25 900 хранодни за дежурен персонал. Количествата са ориентировъчни и фактическото изпълнение се определя от броя на пациентите и от персонала, изпълняващ 12-часови дежурства по месечните графици.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
150000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
да


Крайният срок за изпълнение по изключение може да се продължи до сключване на нов договор по проведена следваща открита процедура за възлагане на обществена поръчка въз основа на едностранно писмено уведомление от страна на Възложителя, при спазване на стойностните прагове по чл.20 от ЗОП, но за не повече от 2 (два) месеца.
II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците в обществената поръчка трябва да притежават документ за регистрация на обект за производство на храни издадено от Областната дирекция по безопасност на храните /ОДБХ/, по местонахождение на обекта, на основание чл. 12 от Закон за храните и същото да е валидно за срока на действие на договора на настоящата поръчка.
Съответствието си с поставения критерий за подбор, участникът декларира в част ІV„Критерии за подбор", Раздел А: Годност, т. 2. на ЕЕДОП, като попълва съответните данни за документа/тите, удостоверяващ/и правото му да извършва дейността и посочва публичен регистър, в който се съдържат описаните данни.
За доказване на съответствието с посоченото по-горе изискване участниците следва да представят съответните документи на основание чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП - в хода на процедурата при поискване от възложителя и преди сключване на договора.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания към икономическото и финансово състояние на участниците в процедурата.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. На основание чл. 63, ал. 1, т. 1, буква „б“ ЗОП възложителят поставя изискване през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, участникът да е извършил дейности с предмет, идентичен или сходен с предмета на настоящата обществена поръчка.
Като „дейност с идентичен или сходен предмет“ ще се приема изпълнена услуга за приготвяне и доставка на храна в сферата на болнично хранене. Възложителят допуска към момента на подаване на офертата изпълнението да не е приключило, но следва да са изминали поне 6 месеца от началото му.
2. На основание чл.63, ал.1, т.5 ЗОП възложителят поставя изискване участникът да разполага с персонал с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката.
3. На основание чл. 63, ал. 1, т. 8 ЗОП възложителят поставя изискване участникът да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката.
4. Участниците трябва да прилагат система за управление на качеството, с област на приложение, приготвяне на храни в съответствие със стандарт ISO 22000:2005 и/или ISO 9001:2008 или еквивалент.


1.През последните 3 (три) години от датата на подаване на офертата, участникът да е извършил минимум 2 (две) дейности с предмет, идентичен или сходен с предмета на настоящата обществена поръчка.
2. Участникът да разполага най-малко с един инструктор по лечебно хранене или диетолог и специфичен персонал за изпълнение на услугата – готвач, помощник готвач и/или кухненски работник.
3. Участникът да разполага най-малко с две транспортни средства, за специализиран превоз на храни.
4. Участникът да има въведени системи за управление на качеството с област на приложение, приготвяне на храни в съответствие със стандарт ISO 22000:2005 и ISO 9001:2008 или еквивалент.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Доставките за изпълнение ще бъдат възлагани ежедневно с писмена заявка на възложителя, съдържаща данни за дневното количество и дневно меню за пациенти и за персонал, изготвени в съответствие с договорените ястия, по график; Всички ястия трябва да отговарят на изискванията за количество, качество и калорийна стойност за рационално и диетично хранене в съответствие с утвърдените диети и рецептурници за болнично хранене и съгласно действащите нормативни разпоредби; Обектът, в който се приготвя храната по диети, следва да е регистриран по реда на чл. 12 от Закона за храните като обект тип кухня - майка за приготвяне на готова храна за кетъринг; Изпълнителят на обществената поръчка е длъжен да предоставя за своя сметка ежедневно по една порция от всеки вид ястие за контролна проба в присъствие на представител на възложителя; Плащанията на доставените стоки се извършват чрез банков превод по сметка на изпълнителя в срок до 60 (шестдесет) календарни дни след предаването на стоките.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)
770105

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

17/07/2017 (дд/мм/гггг)   16:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

18/07/2017 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

В кабинета на отдел "Обществени поръчки", в сутерена в сградата на болницата.

Участници в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

да


месец юли 2018 г.

VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

І. Офертата на участника трябва да съдържа:
1. Опис на представените документи;
2. Единен европейски документ за обществени поръчки с информация относно личното състояние на участника и критериите за подбор /ЕЕДОП/;
3. Документи за доказване на предприетите мерки за надеждност /когато е приложимо/;
4. Документи за създаване на обединението, което не е юридическо лице и необходимата информация / когато е приложимо/;
5. Декларация по чл.6, ал.2 ЗМИП;
6. Декларация за съгласие от трето лице по чл. 65, ал.3 от ЗОП /когато е приложимо/;
7. Декларация по чл.101 ал.11 от ЗОП /когато е приложимо/;
8. Декларация за конфиденциалност по чл. 102 от ЗОП /когато е приложимо/
9. Декларация по чл.3, т.8 и чл.4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици.
10. Техническо предложение, което съдържа:
10.1. Документ за упълномощаване, когато лицето, което подава офертата, не е законният представител на участника;
10.2. Предложение за изпълнение на поръчката в съответствие с техническата спецификация, изготвено по образец;
10.3. Декларация за съгласие с клаузите на договора;
10.4. Декларация за срока на валидността на офертата;
11. Ценово предложение на участника, изготвено по образец
ІІ. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, е длъжен преди подписването на договора да представи гаранция за изпълнение на договора в размер на 3% (три на сто) или 4500 лв. от стойността на договора без ДДС.
Гаранцията за изпълнение на договора трябва да бъде представена от участника в една от следните форми:
• гаранция за изпълнение на договора под формата на парична сума, платима на „Втора САГБАЛ Шейново" ЕАД по следната банкова сметка: “Общинска банка” - АД – клон „Врабча”, IBAN BG 27 SOMB 9130 1027 5231 02, BIC SOMBBGSF;
• оригинал на банкова гаранция за изпълнение на договора, издадена в полза на възложителя, валидна до 60 дни след приключване на изпълнението;
• застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 26/06/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва