Деловодна информация
1265
РНД17-ДИ05-400 22/06/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
22/06/2017 (дд/мм/гггг)
1265-2017-0008 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Столична община - район Надежда 0006963270598
ул.Кирил Дрангов 55
София BG411 1220 България
Анелия Георгиева - заместник-кмет на СО район Надежда +359 24951798
op@so-nadejda.com +000 00000000

Интернет адрес/и

http://so-nadejda.com/

http://so-nadejda.com/kontakti.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://so-nadejda.com/obschestveni-porchki.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

"Доставка на плодове и зеленчуци за нуждите на детските градини на територията на СО район "Надежда"
03220000      
Доставки

Целта на настоящата процедура е определянето на изпълнител на обществена поръчка с предмет: "Доставка на плодове и зеленчуци за нуждите на детските градини на територията на СО район "Надежда". Периодичните доставки ще се извършват по писмена заявка от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ до ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, като ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ е задължен да приеме и заплати само количествата и видовете хранителни продукти, които е заявил и които са доставени в сроковете и при условията на договора.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
490000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
03220000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Детските градини, разположени на територията на Столична община-район "Надежда":

В предмета на поръчката е включена доставка на плодове и зеленчуци за нуждите на детските градини, намиращи се на територията на СО-район "Надежда".
Периодичните доставки ще се извършват по писмена заявка от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ до ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, като ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ е задължен да приеме и заплати само количествата и видовете хранителни продукти, които е заявил и които са доставени в сроковете и при условията на договора.
Критериите по-долу
 
ДА Организация за изпълнение на поръчката    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
490000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя условия за доказване на годност (правоспособност) за упражняване на професионална дейност.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Положително съотношение между активи и пасиви по Коефициент на бърза ликвидност.

Всеки участник трябва да е постигнал положително съотношение между активи и пасиви по Коефициент на бърза ликвидност (К бл), съгласно т.1.2. от Методика към член 61, ал.1, т.3 от ЗОП, изчислен на база на данни от годишния финансов отчет (ГФО) на предприятието на участника към 31 декември 2016г. Стойността на коефициента за бърза ликвидност на участника, следва да е не по-малко от 1,00 и се изчислява, съгласно чл.61, ал.6 от ЗОП, чрез Приложение № 2 към чл. 31, ал. 2 от ППЗОП.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да е изпълнил за последните три години, считано от датата на подаване на офертата, в зависимост от датата на която участникът е създаден или е започнал дейността си, доставка с предмет и обем, идентичен или сходен с този на поръчката.
2. Участникът следва да разполага с минимум един собствен или нает обект (складова база с необходимата хладилна техника), който е регистриран за производство и търговия с храни по реда на Закона за храните и отговаря на всички изисквания съгласно действащата нормативна уредба.
3. Участникът следва да разполага с минимум две специализирани транспортни средства за доставяне на храните - собствени или наети.
Транспортните средства трябва да бъдат снабдени с необходимото оборудване, предвид спецификата на превозваните стоки.
4. Участниците следва да представят доказателства, че оферираните артикули отговарят на техническите спецификации, неразделна част от настоящата документация.
5. Участникът следва да има внедрена система за управление на качеството по ISO 9001:2008 с обхват, включващ дейностите, предмет на поръчката.


1. Участникът предоставя (декларира) в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация за обстоятелствата по т.1. за доставките, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, което е идентично или сходно с предмета на поръчката.
2. За доказване на посоченото изискване по т. 2. участниците попълват съответната информация в ЕЕДОП.
3. Участникът предоставя (декларира) в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация за обстоятелствата по т.3. за разполагаемите транспортни средства за доставяне на храните, които ще ползва.
4. За доказване, че оферираните артикули отговарят на техническите спецификации, посочени в настоящата документация, участниците следва да представят за всеки продукт, включен в предмета на поръчката, заверени копия на протоколи за съответствие, сертификати за контрол на съответствието и/или други еквивалентни документи, за доказване на постигната еквивалентност при удовлетворяване на изисквания, определени в техническите задание на възложителя, отнасящи се до безопасността и/ или съответствието на изследваните артикули, които са оферирани и описани в техническите спесификации на участниците.
5. Участникът предоставя (декларира) в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация за обстоятелствата по т.5. за прилагане на Сертификат за внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент с обхват включващ дейностите, предмет на поръчката.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

28/07/2017 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

31/07/2017 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Заседателната зала, находяща се в административната сграда на СО район "Надежда" , гр. София, ул. "Кирил Дрангов" 55

На публичното заседание по отваряне на постъпилите оферти могат да присъстват участниците, техните законни представители или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалбите се подават съгласно разпоредбите на чл.197 и сл. от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 22/06/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва