Деловодна информация
2538
ОПИ-758 21/06/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
21/06/2017 (дд/мм/гггг)
2538-2017-0011 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Прокуратура на Република България - главен прокурор 121817309
бул. Витоша № 2, Съдебна палата
София BG411 1000 България
Мариан Вачевски +359 28036024
mvachevski@prb.bg +359 29633373

Интернет адрес/и

http://www.prb.bg/bg/

http://www.prb.bg/bg/obshestveni-porchki/elektronni-prepiski/otkrita-procedura-s-predmet-redizajn-na-uis-2-v-pr/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.prb.bg/bg/obshestveni-porchki/elektronni-prepiski/otkrita-procedura-s-predmet-redizajn-na-uis-2-v-pr/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Прокуратура на Република България - главен прокурор 121817309
„Информационен център“ на Прокуратурата на Република България, бул.”Витоша” № 2, Съдебна палата, партер, стая № 79, Регистратура на главен прокурор.
София BG411 1000 България
Мариан Вачевски +359 28036024
mvachevski@prb.bg +359 29633373

Интернет адрес/и

http://www.prb.bg/bg/

http://www.prb.bg/bg/obshestveni-porchki/elektronni-prepiski/otkrita-procedura-s-predmet-redizajn-na-uis-2-v-pr/

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

надзор за законност

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Редизайн на УИС-2 в ПРБ с цел преминаване към използване на електронни документи в рамките на ПРБ и между ПРБ и др. държавни институции. Предоставяне на електронни услуги и информация за граждани.“ ОПИ-758/21.06.2017
72200000      
Услуги

Предметът на обществената поръчка е „Редизайн на УИС-2 в ПРБ с цел преминаване към използване на електронни документи в рамките на ПРБ и между ПРБ и др. държавни институции. Предоставяне на електронни услуги и информация за граждани.“, със следните три самостоятелно обособени позиции (ОП): ОП 1: „Въвеждане на електронен документооборот в Прокуратурата на РБ“; ОП 2: „Предоставяне на електронни услуги за граждани, фирми, държавни институции и Единната информационна система за противодействие на престъпността“; ОП 3: „Надграждане на хранилището на данни и справочната подсистема на УИС-2 и осигуряване на възможност за предоставяне на отворени данни“. Общ. п-ка е във вр. с изпълнение на проект Въвеждане на електронното правосъдие в ПРБ чрез електронен документооборот, предоставяне на отворени данни и електронни услуги за КАО на гражданите и институциите",финансиран по Оперативна програма „Добро управление“,бюджетна линия BG05SFOP001-3.001
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
733333.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

„Въвеждане на електронен документооборот в Прокуратурата на РБ“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
72200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Местата за доставка, инсталация и пускане в експлоатация на?Софтуерни продукти?са гр. София, Съдебна палата.??

Предметът на ОП 1 включва надграждане на УИС-2 чрез създаване на нови функционалности, промяна на съществуващи и изпълнението на следните задачи:
1.Поддържане на регистър на входящи документи. Осигуряване на предварителна обработка на документ.
2.Осигуряване на възможност за регистриране на изходящи/вътрешни документи от магистрат чрез опростен интерфейс.
3.Реализиране на регистрация на документ по няколко преписки. Осигуряване на проследяване на преписките по които е регистриран документ/преписка.
4.Поддръжане на референция към неструктуриран документ на друг участник в ЕИСПП и осигуряване на достъп до прокурорски документи от друг участник в ЕИСПП
5.Автоматизиране на процесите на обмен на електронни документи/преписки в рамките на Прокуратурата в изпълнение на процедури/услуги
6.Привеждане на УИС-2 в съответствие с „НАРЕДБА за обмена на документи в администрацията“
7.Надграждане на УИС-2 за въвеждане на електронен документооборот в следствените отдели.
8.Реализиране на функционалност за управление на изпълнението и настройване на процедури/услуги, етапи и свързани задачи.
9.Реализиране на интерфейс на УИС-2 към други системи
10.Повишаване на информационната сигурност на УИС-2
11.Подобряване на функционалности на УИС-2
Критериите по-долу
 
ДА Показател П1 – Предложение за изпълнение на поръчката, който се състои от следните подпоказатели:    60
Подпоказател - П1.1 – Методология и подход за изпълнение на дейностите    35
Подпоказател - П1.4 – Срок за гаранционна поддръжка    15
Подпоказател - П1.3 – Срок за доставка и интегриране на Софтуерните продукти    5
Подпоказател - П1.2 – Организация за изпълнение на проекта    5
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
300748.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
13

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Посочена в раздел II.2.14 - Допълнителна информация

Проект "Въвеждане на електронното правосъдие в ПРБ чрез електронен документооборот, предоставяне на отворени данни и електронни услуги за КАО на гражданите и институциите", финансиран по Оперативна програма „Добро управление“. 85%-европейско финансиране, 15%-национално финансиране

II.2) Описание 1

„Предоставяне на електронни услуги за граждани, фирми, държавни институции и Единната информационна система за противодействие на престъпността“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
72200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Местата за доставка, инсталация и пускане в експлоатация на?Софтуерни продукти?са гр. София, Съдебна палата.??

Предметът на ОП 2 включва изпълнението на следните дейности: 1.Анализ на правната рамка, текущо състояние във връзка с предоставяне електронни административни услуги на граждани и бизнеса и предоставяне/ получаване на вътрешни административни услуги на/от други държавни институции. 2.Интеграция с регистри на други държавни институции. 3. Изграждане на портал за електронните услуги. 4.Осигуряване на оперативна съвместимост и сигурност при обмен на документи свързан с предоставянето на вътрешни електронни административни услуги. 5.Усъвършенстване на комуникационния модул на УИС-3 с ядрото на ЕИСПП.
Критериите по-долу
 
ДА Показател П1 – Предложение за изпълнение на поръчката, който се състои от следните подпоказатели:    60
Подпоказател П1.1 – Методология и подход за изпълнение на дейностите    35
Подпоказател П1.4 – Срок за гаранционна поддръжка    15
Подпоказател П1.3 – Срок за доставка и интегриране на Софтуерните продукти    5
Подпоказател П1.2 – Организация за изпълнение на проекта    5
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
251543.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Посочена в раздел II.2.14 - Допълнителна информация

Проект "Въвеждане на електронното правосъдие в ПРБ чрез електронен документооборот, предоставяне на отворени данни и електронни услуги за КАО на гражданите и институциите", финансиран по Оперативна програма „Добро управление“. 85%-европейско финансиране, 15%-национално финансиране

II.2) Описание 1

„Надграждане на хранилището на данни и справочната подсистема на УИС-2 и осигуряване на възможност за предоставяне на отворени данни“ 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
72200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Местата за доставка, инсталация и пускане в експлоатация на?Софтуерни продукти?са гр. София, Съдебна палата.??

Предметът на ОП 3 включва изпълнението на следните дейности: 1. Анализ на годишния доклад на ПРБ и определяне обхвата на публичните статистически данни, до които ще се осигури автоматизиран достъп като „отворени данни“. 2. Изграждане на портал за отворни данни. 3.Актуализация на ETL процедури, хранилище от данни, справки, разработени с Oracle BI.
Критериите по-долу
 
ДА Показател П1 – Предложение за изпълнение на поръчката, който се състои от следните подпоказатели:    60
Подпоказател П1.1 – Методология и подход за изпълнение на дейностите    35
Подпоказател П1.4 – Срок за гаранционна поддръжка    15
Подпоказател П1.3 – Срок за доставка и интегриране на Софтуерните продукти    5
Подпоказател П1.2 – Организация за изпълнение на проекта    5
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
181042.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Посочена в раздел II.2.14 - Допълнителна информация

Проект "Въвеждане на електронното правосъдие в ПРБ чрез електронен документооборот, предоставяне на отворени данни и електронни услуги за КАО на гражданите и институциите", финансиран по Оперативна програма „Добро управление“. 85%-европейско финансиране, 15%-национално финансиране
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изисквания.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът да е реализирал минимален общ оборот, включително оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти (чл. 61, ал.1, т. 1 от ЗОП)
Съответствието си с поставения критерий за подбор, участниците декларират както следва: При подаване на оферта участниците декларират съответствието с минималното изискване чрез попълване на информацията в Част IV: „Критерии за подбор“, раздел „Б“ – „Икономическо и финансово състояние“, т. 2а от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, документ за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор:
Поставеното изискване се доказва с документи по чл. 62, ал. 1, т. 4 от ЗОП:
Справка за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.
Съгласно §1., т. 67 от ДР на ЗОП "Оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката" е сума, равна на частта от нетните приходи от продажби, реализирана от дейност, попадащи в обхвата на обществената поръчка.
Под оборот в сферата, попадаща в обхвата на настоящата поръчка, следва да се разбира сумата, равна на частта от нетните приходи от реализирана дейност, свързана със: софтуерна разработка и осъществяване на дейности по внедряване, тестване, интеграция и поддръжка на информационни системи.
Когато по основателна причина кандидат или участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.


Обособена позиция № 1:
Минимално изискване: Участникът да е реализирал минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, в размер не по-малък от 200?000,00 лева за последните три приключили финансови години (2014, 2015, 2016) в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
Обособена позиция № 2:
Минимално изискване: Участникът да е реализирал минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, в размер не по-малък от 150?000,00 лева за последните три приключили финансови години (2014, 2015, 2016) в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
Обособена позиция № 3:
Минимално изискване: Участникът да е реализирал минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, в размер не по-малък от 100?000,00 лева за последните три приключили финансови години (2014, 2015, 2016) в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката (чл.63, ал.1, т.5 от ЗОП). В Част ІV, Раздел В, т. 6 от ЕЕДОП участникът следва да предостави за всяко лице от предложения екип информацията /с посочване на направление, година на придобиване, № и издател на документа, както и данни за месторабота, период, длъжност, основни функции/, необходима да се установи съответствие с изискванията, поставени от Възложителя. Съответствието си с поставения критерий за подбор, участниците декларират както следва: При подаване на оферта в Част ІV, Раздел В, т. 6 от ЕЕДОП, участниците декларират съответствието с минималното изискване, чрез посочване на професионална компетентност /с посочване на направление, год. на придобиване, № и издател на документа, както и данни за месторабота, период, длъжност, основни функции и др./ на лицата, които ще вземат участие прие изпълнение на поръчката.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, документ за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор: Поставеното изискване се доказва с документ по чл. 64, ал. 1, т. 6 от ЗОП - списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионална компетентност на лицата.
2. Участникът да прилага системи за управление на качеството. (чл. 63, ал. 1, т. 10 от ЗОП). Съответствието си с поставения критерий за подбор, участниците декларират както следва: При подаване на оферта участниците декларират съответствието с минималното изискване, чрез посочване на стандарта, съгласно който прилагат внедрена и сертифицирана система за управление на качеството с обхват: разработване, внедряване и поддръжка на софтуерни продукти и информационни системи.
Данните се представят чрез попълване на информацията в Част IV: „Критерии за подбор“, раздел „Г“ – „Стандарти за осигуряване на качеството“ Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
Документ за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор: Заверено "вярно с оригинала" копие на сертификат за съответствие на системата за управление на качеството на участника със стандарта БДС EN ISO 9001:2008 или еквивалентен или със стандарта БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентен, с обхват: разработване, внедряване и поддръжка на софтуерни продукти и информационни системи.
Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В този случай участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.


1. У-кът следва да разполага персонал за изпълнение на п-ката: За ОП 1, 2 и 3:
-Ръководител на Проекта: Образование и квалификация (ОК): Висше образование(ВО), образователно-квалификационна степен (ОКС) „бакалавър” или по-висока в област „Технически науки” (ТН) или „Природни науки, математика и информатика” (ПНМИ), а когато е придобито извън страната – в област, еквивалентна на посочените. Минимум 5 г. опит в управлението на проекти за разработка и внедряване на уеб-базирани информационни системи (инф. с-ми)
-Експерт по „Бизнес анализ“: ОК: ВО, ОКС „бакалавър” или по-висока в обл. „ТН” или „ПНМИ”, а когато е придобито извън страната – в обл, екв. на посоч. Мин. 3 год. опит в областта на информационните технологии, свързани с бизнес анализ при разработването на инф. с-ми
-Експерт „Юридически консултант“: ОК: ВО, ОКС „магистър“, професионално направление „Право“ (или екв). Придобита юридическа правоспособност.; Мин. 3 год. придобит „юридически стаж“ по смисъла на § 1, т. 1 от Допълнителните разпоредби на Закона за адвокатурата и/или чл. 164, ал. 8-10 от Закона за съдебната власт.
-Експерт „Системна архитектура“: ОК: ВО, ОКС„бакалавър” или по-висока в обл. „ТН” или „ПНМИ”, а когато е придобито извън страната – в обл., екв. на посоч.; Мин. 5 год. опит в обл. на инф. технологии, свързани с проектирането на софтуерни архитектури.
-Експерт управление на качеството и тестване на инф. с-ми: ВО, ОКС „бакалавър” или по-висока в обл. „ТН” или „ПНМИ”, а когато е придобито извън страната – в обл., екв. на посоч.; Мин. 2 год. опит в обл. на инф. технологии, свързан с разработване, тестване, интеграция, внедряване на приложен софтуер.
-Експерти по разработка на софтуер - минимум по 2 бр. за ОП 1 и 2, и 1 бр. за ОП 3: ВО, ОКС „бакалавър” или по-висока в обл. „ТН” или „ПНМИ”, а когато е придобито извън страната – в обл., екв.на посоч; Мин. 3 год. опит в обл. на инф. технологии, свързан с разработването на приложен софтуер;
1.2. За ОП 1 и ОП 3:
-Експерт в Системи за управление „Бази данни“: ОК ВО, ОКС „бакалавър” или по-висока в обл. „ТН” или „ПНМИ”, а когато е придобито извън страната – в обл., екв. на посоч.; Мин. 3 год. опит обл. на инф. технологии, свързани с администрирането на Бази данни при разработване на инф. с-ми, внедряване и/или поддръжка на софтуер.
2. И за трите ОП: Участникът трябва да прилага внедрена и сертифицирана система за управление на качеството, съгласно стандарта БДС EN ISO 9001:2008 или еквивалентен, или БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентен, с обхват: разработване, внедряване и поддръжка на софтуерни продукти и информационни системи.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


В п-та може да уч-ва у-к, който отг-я на у-та на чл.10,ал.1ЗОП, чл. 101, ал. 9 и 10 ЗОП и изискванията на В-ля. В-лят отстранява у-к, за когото са налице осн. по чл.54,ал.1,чл.55,ал.1,т.1,3-5 ЗОП и/или у-та по чл.107 ЗОП.Отстранява се у-к, предложил цена за и-ние по висока от прогнозната стойност за ОП, за която участва.Не може да участва в п-та пряко или косвено ФЛ или ЮЛ, за което е налице забраната по чл.3 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС,освен ако не е налице изкл. по чл.4 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС.В-ят има право да не отстрани у-к, за който е налице обстоятелството по чл. 55,ал.1,т.1 ЗОП, ако се докаже, че същият не е преустановил дейността си и е в състояние да изпълни п-та.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

28/07/2017 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

01/12/2017 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

31/07/2017 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

гр. София, пл. "Света Неделя" № 1, ет. 5, Администрация на главния прокурор

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Гаранцията (Г) за изпълнение на договора за всяка ОП е в размер на 4% от цената за изп. на дог. без вкл. ДДС, като една четвърт от размера на Г е за обезпечаване на гаранционните задължения на у-ка, опр. за и-л, a останалата част от Г гарантира изпълнението на доставката и интегрирането на Софтуерните продукти, предмет на съответната ОП и осъществена проверка на функционалността им и въвеждане системата в експлоатация. Г може да бъде представена в една от следните форми:
а) парична сума, платима по следната банкова сметка на ПРБ: Българска народна банка, Банков код BIC: BNBGBGSD, Банкова сметка IBAN: BG 37 BNBG 9661 3300 1391 01. В платежния документ, като основание за внасяне на сумата, да е посочен номерът на решението за определяне на изпълнител на поръчката и ОП, за която се внася Г.
б) оригинал на безусловна и неотменима БГ за изпълнение на дог., издадена в полза на В-ля, със срок на валидност, равен на сбора от сроковете, за доставка и интегриране на Софтуерните продукти, и срока за гаранционна поддръжка на Софтуерните продукти, предложени от участника, избран за изпълнител, удължен с най-малко 60 календарни дни.
в) застраховка(застрахователна полица) (З), която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на и-ля, със срок на валидност, равен на сбора от сроковете, за доставка и интегриране на Софтуерните продукти, и срока за гаранционна поддръжка на Софтуерните продукти, предложени от участника, избран за изпълнител, удължен с най-малко 60 календарни дни. З следва да влиза в сила от датата на сключване на дог. В-лят да бъде посочен като трето ползващо се лице. З да покрива отговорността на и-ля и не може да бъде използвана за обезпечение на отговорността на и-ля по др. дог.
1.2. Гаранция за авансово плащане (ГАП) за всяка ОП.
За гарантиране на авансово изплатената сума по договорите и за трите ОП, уч-кът, избран за изпълнител, следва да представи на В-ля ГАП, при скл. на дог. ГАП е в размер на 100% от размера на авансовото плащане с вкл. ДДС. ГАП да бъде представена в една от следните форми:
а) парична сума, внесена по сметка на В-ля: IBAN BG 37 BNBG 9661 3300 1391 01, BIC код - BNBGBGSD.
б) Безусловна и неотменяема банкова ГАП в оригинал, издадена от банка в полза на В-ля и валидна от датата на издаването й, до най-малко 60 календарни дни след изтичане на срока за доставката и интегриране на Софтуерните продукти, предмет на съответната ОП, предложен от и-ля в Предложението за изпълнение на п-ката.
в) Застраховка (застрахователна полица), която обезпечава авансовото плащане чрез покритие на отговорността на и-ля и валидна от датата на издаването й, до най-малко 60 /шестдесет/ календарни след изтичане на срока за доставката и интегриране на Софтуерните продукти, предмет на съответната ОП предложен от и-ля в Предложението за изпълнение на п-ката. В-лят следва да бъде посочен като трето ползващо се лице по тази.
Застраховката следва да покрива отговорността на и-ля и не може да бъде използвана за обезпечение на отговорността на и-ля по др. дог.
2. Начин на плащане - посочен в проекта на договор за съответната ОП, неразделна част от документацията за участие.
3. Методиките за оценка на офертите са подробно представени в документацията за участие в настоящата обществена поръчка.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

10 - дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 21/06/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва