Деловодна информация
00267Община Пловдив
17РОП51 21/06/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
21/06/2017 (дд/мм/гггг)
00267-2017-0058 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Пловдив 000471504
пл. Стефан Стамболов № 1
Пловдив BG421 4000 България
Аделина Хасова +359 32656752
todor_todorov@plovdiv.bg +359 32660571

Интернет адрес/и

http://www.plovdiv.bg

http://op.plovdiv.bg


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://op.plovdiv.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20170616XVBw5004837
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Изпълнение на одит за проверка на разходите и дейностите във връзка с изпълнение на Проект „Подобряване на градската среда в община Пловдив“ по ОПРР 2014-2020 20170616XVBw5004837
79212000      
Услуги

Дейностите, предмет на поръчката включват извършване на ангажимент за договорени процедури за проверка на изпълнението на дейностите и отчитане на разходите по проект „Подобряване на градската среда в община Пловдив“, включен в Инвестиционната програма на Община Пловдив по процедура BG16RFOP001-1.003 „Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020“, Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г.“
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
50000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

гр. Пловдив

Дейностите, предмет на поръчката включват извършване на ангажимент за договорени процедури за проверка на изпълнението на дейностите и отчитане на разходите по проект „Подобряване на градската среда в община Пловдив“, включен в Инвестиционната програма на Община Пловдив по процедура BG16RFOP001-1.003 „Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020“, Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г.“
Проверката под формата на ангажимент за договорени процедури e непрекъснат процес, който се изпълнява през целия жизнен цикъл на проекта чрез „Междинни проверки по ангажимента за договорени процедури” (или междинни проверки по ангажимента за договорени процедури на междинно искане за плащане) и „Окончателна проверка по ангажимента за договорени процедури” (или окончателна проверка по ангажимента за договорени процедури за окончателно искане за плащане). Проверки по ангажимента за договорени процедури се извършват на всички междинни и окончателни искания за плащане. Във връзка с изпълнение на ангажиментите както за „Междинни проверки по ангажимента за договорени процедури”, така и за “Окончателна проверка по ангажимента за договорени процедури”, одиторът извършва проверка за констатиране на съответствие (законосъобразност и допустимост) по отношение на всеки разход, включен в искането за плащане.
Проектът „Подобряване на градската среда в община Пловдив“ по ОПРР 2014-2020“ е включен в Инвестиционната програма на Община Пловдив по процедура BG16RFOP001-1.003 „Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020“, Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г.“ Инвестиционната програма (ИП) на Община Пловдив е одобрена съгласно сключено Споразумение за реализация на Инвестиционна програма по процедура BG16RFOP001-1.040 „Изпълнение на Интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020 – Инвестиционни програми” между Министерство на регионалното развитие и благоустройството, Управляващ орган на Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014 -2020 (ОПРР) и Община Пловдив.
Проект „Подобряване на градската среда в община Пловдив“ по ОПРР 2014-2020 включва договори за следните основни дейности, които следва да бъдат одитирани:
-Управление на Проекта – комбинация от външно възлагане чрез договор за управление и собствени ресурси;
-Извършване на СМР на девет обекта – външно възлагане;
-Изпълнение на авторски надзор на девет обекта – външно възлагане;
-Изпълнение на инженеринг (проектиране, СМР и авторски надзор) на един обект – външно възлагане;
-Изпълнение на независим строителен надзор на десет обекта – външно възлагане;
-Одит на изпълнението на Проекта;
-Изпълнение на мерки за визуализация и публичност на Проекта;
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
50000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект „Подобряване на градската среда в община Пловдив“, включен в Инвестиционната програма на Община Пловдив по процедура BG16RFOP001-1.003 „Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановява

Посочената прогнозна стойност на поръчката е лимитна и е максималият финансов ресурс, който може да осигури възложителя.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Няма изисквания
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Нямя изисквания

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участникът трябва да разполага с екип от лица, притежаващи определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката по смисъла на чл. 63, ал. 1, т. 5 от ЗОП.
При подаване на офертата съответствието с поставеното изискване се декларира чрез ЕЕДОП (в Част ІV, Раздел В, поле 6 от ЕЕДОП се попълва информация за професионалната компетентност на лицата, които ще бъдат ангажирани с изпълнение на поръчката).
За доказване изпълнението на поставеното изискване се представя списък по чл. 64, ал. 1, т. 6 от ЗОП. Документът се предоставя при условията на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП т.е. при необходимост за законосъобразното провеждане на процедурата или преди сключване на договор за възлагане на поръчката.
Съгласно чл. 65 от ЗОП, всеки участник може да се позове на капацитета на трети лица по отношение на критериите, свързани с техническите и професионални способности. Трети лица могат да бъдат предвидените подизпълнители, както и други лица, независимо от правната им връзка с участника.


Участникът трябва да разполага с екип от лица, притежаващи определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката, както следва:
? Ръководител на одитния екип – 1 лице – квалифициран одитор, притежаващ минимум един национален или международен сертификат в областта на одита, и по-конкретно някой от следните: сертификат, издаден от Института на дипломираните експерт-счетоводители (ИДЕС) или еквивалент; сертификат на ACCA (Association of Chartered Certified Accountants) или еквивалент; сертификат на CIA (Certified Internal Auditor) или еквивалент; сертификат на CGAP (Certified Government Auditing Professional) или еквивалент; или други аналогични сертификати, издавани от други държави-членки на ЕС;
? Експерти – 2 лица със счетоводно-икономическо образование степен минимум „бакалавър“ или еквивалент и минимум 3 години професионален опит по специалността;
? Юрист – 1 лице – правоспособен юрист, с минимум 3 години професионален опит по специалността;
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Изискванията за изпълнение на поръчката са подробно представени в техническите спецификации на възложителя – Приложение №1 към документацията за обществената поръчка. Условията, при които ще се реализира предметът на поръчката, правата и задълженията на страните, са подробно разписани в проекта на договор за възлагане на същата, който е представен в Част ІІ от документацията за обществената поръчка.
На основание чл. 114 от ЗОП настоящата поръчка се обявява под условие „наличие на финансиране“, тъй като към момента на откриване няма сключен Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ между Община Пловдив и Управляващия орган на ОПРР 2014-2020 г. Финансирането на обществената поръчка се очаква да бъде осигурено от бюджета на проект „Подобряване на градската среда в община Пловдив“.
Предвижда се гаранция за добро изпълнение, която се предоставя при условията на чл. 111, ал. 5 – 8 от ЗОП и е определена в размер на 3 % от стойността на договора без ДДС.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

27/07/2017 (дд/мм/гггг)   17:15 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

31/12/2017 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

28/07/2017 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Административната сгарада на Община Пловдив - гр. Пловдив 4000, пл. "Стефан Стамболов" № 1

Заседанието е публично и на него могат да присъстват участници в процедурата, техни упълномощени представители или представители на средствата за масово осведомяване. На снование чл. 104, ал. 2 от ЗОП, оценката на офертите ще се извърши преди предварителния подбор, поради което на заседанието ще бъдат обявени и ценовите предложения на участниците.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят прилага основянията за отстранявене по чл. 55, ал. 1, т. 1 и т. 3 – 5 от ЗОП и ще се възползва от възможността по чл. 55, ал. 4 от ЗОП.
Всички приложими основания за отстраняване от процедурата (вкл. специфични национални основания), както и всички условия, свързани с провеждането и изпълнението на обществената поръчка (вкл. изискванията за подготовка и съдържание на офертите) са подробно разписани в документацията за обществената поръчка, която е достъпна за неограничен и пълен пряк достъп в профила на купувача на Община Пловдив на адреса, посочен в Раздел І.3) от настоящото обявление.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 21/06/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва