Деловодна информация
00254
2723 21/06/2017 (дд/мм/гггг)
не
00254-2017-0005 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Рудозем 000615075
бул. България № 15
Рудозем BG424 4960 България
Василена Серафимова - нач. отдел Планиране, разработване на проекти +359 306-99191
obrud@abv.bg +359 306-99141

Интернет адрес/и

http://www.rudozem.bg/bg

http://www.rudozem.bg/bg/auctions/asdas-3.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.rudozem.bg/bg/auctions/asdas-3/prigotvyane-i-predostavyane-na-gotova-hrana-topal-obyad-na-licata-ot-celevite-grupi-po-proekt-osig-197.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Приготвяне и предоставяне на готова храна /топъл обяд/ на лицата от целевите групи по проект „Осигуряване на топъл обяд в Община Рудозем“
55521200      
Услуги

Реализирането на дейностите, предмет на настоящата обществена поръчка, включва приготвяне и предоставяне на топъл обяд – супа, основно ястие, хляб (при реализирани икономии може да се предоставя и десерт) за 100 бр. (сто) бенефициенти на територията на община Рудозем. Храната ще се раздава на бенефициентите в обекти на изпълнителя, съгл. изискванията на Възложителя в документацията към настоящата обществена поръчка. Действията по раздаване на храната ще се извършват всеки работен ден от 10:00 часа до 11:00 часа в гр. Рудозем, от 11:00 до 13:00 в с. Елховец и с. Чепинци. При извършване на действията по раздаване на храна, ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ се задължава да предостави храната на бенефициентите срещу полагането на подпис от тяхна страна за получената храна в списък, предоставен от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
146781.25      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
55521200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG424

Община Рудозем

Реализирането на дейностите, предмет на настоящата обществена поръчка, включва приготвяне и предоставяне на топъл обяд – супа, основно ястие, хляб (при реализирани икономии може да се предоставя и десерт) за 100 бр. (сто) бенефициенти на територията на община Рудозем. Храната ще се раздава на бенефициентите в обекти на изпълнителя, съгл. изискванията на Възложителя в документацията към настоящата обществена поръчка. Действията по раздаване на храната ще се извършват всеки работен ден от 10:00 часа до 11:00 часа в гр. Рудозем, от 11:00 до 13:00 в с. Елховец и с. Чепинци. При извършване на действията по раздаване на храна, ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ се задължава да предостави храната на бенефициентите срещу полагането на подпис от тяхна страна за получената храна в списък, предоставен от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Критерий, свързан с разходи 1 20
П1 - Най-много дни от предоставените дневни менюта с реализирани икономии    60
П2 - Сума на реализираните икономии    40
II.2.6) Прогнозна стойност
146781.25      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
32

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Финансирането на обекта на поръчката ще бъде осигурено по проект BG05FMOP001-3.002-0103-С01 „Осигуряване на топъл обяд в Община Рудозем“.

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изисквания за годност за упражняване на професионална дейност.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания за икономическо и финансово състояние.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката за последните три години, считано от датата на подаване на офертата. Под сходни дейности, се разбират услуги по приготвянето и предоставянето на топла храна;
2. Участникът следва да разполага с персонал, с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката, а именно - двама готвачи, с най-малко средно специално образование по специалността, както и минимум две години професионален опит;
3. Участникът следва да разполага с обект за приготвяне на храна, в който ще се извършва приготвянето на храната, отговарящ на действащите санитарно – хигиенни изисквания, притежаващи документи за регистрация в съответствие с чл. 12 от Закона за храните, намиращ се на територията на Община Рудозем;
4. Участникът следва да докаже, че ще има на разположение най-малко един обект на територията на гр. Рудозем, обл. Смолян, един обект на територията на с. Чепинци, Община Рудозем, един обект на територията на с. Елховец, Община Рудозем, където ще се осъществяват дейностите по предоставянето на храната.


Участниците следва да:
1. Декларират в Единния европейски документ за обществени поръчки, част IV Критерии за подбор, буква В: Технически и професионални способности, т. 1б), чрез изброяването в списък, услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на сумите, датите и получателите, независимо дали са публични или частни субекти.
2. Декларират в Единния европейски документ за обществени поръчки, част IV Критерии за подбор, буква В: Технически и професионални способности, т. 6), чрез списък, броя/поименно и професионалната квалификация на персонала, с които разполагат за изпълнение предмета на настоящата обществена поръчка.
3. Декларират в Единния европейски документ за обществени поръчки, част IV Критерии за подбор, буква В: Технически и професионални способности, т. 9), че разполага с обект за приготвяне на храна, в който ще се извършва приготвянето на храната, отговарящ на действащите санитарно – хигиенни изисквания, притежаващи документи за регистрация в съответствие с чл. 12 от Закона за храните, като посочи номера на Удостоверението за регистрация на съответния обект.
4. Декларират в Единния европейски документ за обществени поръчки, част IV Критерии за подбор, буква В: Технически и професионални способности, т. 9), че ще има на разположение най-малко един обект на територията на гр. Рудозем, обл. Смолян, един обект на територията на с. Чепинци, Община Рудозем, един обект на територията на с. Елховец, Община Рудозем, където ще се осъществяват дейностите по предоставянето на храната, чрез посочване на конкретните обекти и основанието за ползване на същите.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


При подписване на договора участникът, определен за изпълнител, предоставя гаранция за изпълнение на договора в размер на 1 % (един процент) от стойността на договора без ДДС.
Условията за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение са указани в Договора за изпълнение на обществената поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

12/07/2017 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

13/07/2017 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Сградата на Община Рудозем, бул. България № 15, заседателна зала, ет. 2

Съгл. чл. 54, ал. 2 от ППЗОП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят отстранява от участие в процедурата участник, за когото са налице обстоятелствата по чл. 55, ал. 1, т. 1 и 4 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгл. Част Шеста, Глава Двадесет и седма, чл. 197 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 21/06/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва