Деловодна информация
93
ОП-3 19/06/2017 (дд/мм/гггг)
не
93-2017-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Комисия за енергийно и водно регулиране 130098909
бул. Княз Ал. Дондуков №8-10
София BG411 1000 България
Тихомир Василев +359 029359-653
TVasilev@dker.bg +359 029888-782

Интернет адрес/и

http://www.dker.bg

http://www.dker.bg/PDOCS/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.dker.bg/PDOCS/office_tech_2017.zip
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

регулиране в енергетиката и на В и К услугите

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

ДОСТАВКА НА КОМПЮТРИ И ХАРДУЕР ЗА НУЖДИТЕ НА КЕВР
30200000      
Доставки

Доставка на 2 броя сървърни конфигурации, 3 броя управляем комутатор, 1 брой Аксес-пойнт, хардуерен „Ъпгрейд“, 30 броя монохромни принтери, 2 броя монохромни мултифункционални машини и 2 броя цветна мултифункционална машина, съгласно технически спецификации, съдържащи се в документацията на поръчката.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
110000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Доставка на мрежови сървъри 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30210000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Република България, гр. София 1000, бул. „Княз Дондуков” № 8-10.

Доставка на 2 броя сървърни конфигурации
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
36666.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на мрежови устройства 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30236000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Република България, гр. София 1000, бул. „Княз Дондуков” № 8-10.

Доставка на 3 броя управляем комутатор и 1 брой Аксес-пойнт
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
10000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срокът за изпълнение е 30 (тридесет) дни, считано от датата на сключване на договора.

II.2) Описание 1

Доставка на хардуерен „Ъпгрейд“ 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30237130      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Република България, гр. София 1000, бул. „Княз Дондуков” № 8-10.

Доставка на хардуерен „Ъпгрейд“ (части за компютри - компютърни платки)
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
5833.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срокът за изпълнение е 30 (тридесет) дни, считано от датата на сключване на договора.

II.2) Описание 1

Доставка на принтери и мултифункционални устройства 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30232110      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Република България, гр. София 1000, бул. „Княз Дондуков” № 8-10

Доставка на 30 броя монохромни принтери, 2 броя монохромни мултифункционални машини и 2 броя цветни мултифункционални машини
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
57500.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срокът за изпълнение е 30 (тридесет) дни, считано от датата на сключване на договора.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участниците в процедурата трябва да имат въведена система за управление на качеството по стандарт EN ISO 9001:2008 или еквивалентен, или EN ISO 9001:2015 или еквивалентен. Съответствието на участниците с посоченото изискване се удостоверява с посочване на валиден сертификат за въведена система за управление на качеството, с обхват производство и/или доставка на стоки, включени в предмета на обществената поръчка по обособената позиция, за която се участва.

III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


В процедурата за възлагане на обществената поръчка може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, както и всяко друго образувание, което има право да изпълнява доставка, съгласно законодателството на държавата, в която е установено. За участие в процедурата участникът подготвя и представя оферта, която трябва да съответства напълно на условията, посочени в обявлението и в документацията за участие. Възложителят отстранява участник, за когото са налице основанията по чл.54, ал.1; чл.55, ал.1, т.1,3 и/или 4 и/или чл.107 от ЗОП. Участникът, избран за изпълнител, преди сключване на договора представя гаранция гаранция за изпълнение в размер на 5 (пет) на сто от стойността на договора без ДДС във вид на парична сума, банкова гаранция или застраховка, обезпечаваща изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

10/07/2017 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

12/07/2017 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

гр. София 1000, бул. „Княз Дондуков” № 8-10

Изрично упълномощен представител.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Част от настоящата обществена поръчка е oоставка на преносими компютри и мултимедиен проектор“ по проект „Въвеждане на европейски електроенергиен пазар в България – ІІ фаза“ по програма BG 04 „Енергийна ефективност и възобновяема енергия“ по финансов механизъм на Европейското икономическо пространство 2009 -2014 – възложена по реда на чл.21, ал.6 във вр. с чл.20, ал.4 от ЗОП на стойност 23469,96 лв. без ДДС.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

В сроковете по чл.197, ал.1, т.1 и ал.2 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 19/06/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва