Деловодна информация
00267община Пловдив
17РОП 13/06/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
13/06/2017 (дд/мм/гггг)
00267-2017-0055 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

община Пловдив 000471504
пл. Стефан Стамболов №1
Пловдив BG421 4000 България
Амада Колчева - ръководител проект; +359 32656486/ +359 32656780
todor_todorov@plovdiv.bg +359 32660571

Интернет адрес/и

www.plovdiv.bg

http://op.plovdiv.bg/?q=page&idd=index


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://op.plovdiv.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20170608Mulj4934802
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Изпълнение на одит за проверка на разходите и изпълнението по проект „Подобряване на социалната инфраструктура в община Пловдив по ОПРР 2014-2020“
79212000      
Услуги

За изпълнение на настоящата обществена поръчка, в рамките на ангажимента за договорени процедури следва да бъдат проверени разходите по всички дейности в изпълнение на проект „Подобряване на социалната инфраструктура в община Пловдив“
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
16200      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79212000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

гр. Пловдив

За изпълнение на настоящата обществена поръчка, в рамките на ангажимента за договорени процедури следва да бъдат проверени разходите по всички дейности в изпълнение на проект „Подобряване на социалната инфраструктура в община Пловдив“
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
16200      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
30

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
По Оперативна програма "Региони в растеж" 2014-2020 г., за изпълнение на проектно предложение BG16RFOP001-1.003-003 "Подобряване на социалната инфраструктура в община Пловдив"

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Не се поставят.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Не се поставят.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците трябва да имат опит в:
1.1. Изпълнение на услуги по извършването на финансови одити, идентични или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнени през последните 3 /три/ години, считано от датата на подаване на офертата. Под „сходни“ с предмета на поръчката следва да се разбира: Услуги, извършвани в областта на независимия финансов одит.
2. Участниците следва да разполагат със следните ключови експерти за изпълнение предмета на поръчката:
2.1. Ръководител на одитния екип – 1 (един).
Минимални изисквания: Висше икономическо образование, правоспособен одитор, регистриран по смисъла на §1 т.1 от Допълнителните разпоредби на ЗНФО, вписан в регистъра на регистрираните одитори към Института на дипломираните експерт-счетоводители или да притежава съответна еквивалентна сертификация, съгласно националното законодателство на чуждестранните лица.
2.2. Двама ключови експерти: счетоводно-икономическо образование степен минимум „бакалавър“ или еквивалент и минимум 3 години стаж в областта на счетоводството, вътрешния, външния одит или финансова инспекция.
2.2. Един правоспособен юрист, с минимум 3 години професионален опит по специалността, и специфичен опит – минимум 1 година в областта на оценяване на оферти по обществени поръчки или разработване на тръжни документации и/или консултиране и/или съдействие и/или процесуално представителство на възложители/участници, или участие в минимум 5 комисии по оценка на оферти по обществени поръчки;
2.3. Един експерт „Технически науки“, който да отговаря на следните изисквания:
- висше образование в областта на „Техническите науки“, образователно- квалифакационна степен „бакалавър“, „магистър“ или еквивалент, направление „Архтектура, строителство и геодезия“, или еквивалент.


1. Участниците трябва да имат опит в:
1.1. Изпълнение на услуги по извършването на финансови одити, идентични или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнени през последните 3 /три/ години, считано от датата на подаване на офертата. Под „сходни“ с предмета на поръчката следва да се разбира: Услуги, извършвани в областта на независимия финансов одит.
По т. 1.1 Документи за доказване на изискването - съгласно чл. 64, ал. 1, т. 2 от ЗОП: списък на услугите с извършени финансови одити, който съдържа стойността, датите и получателите. Списъкът се попълва в част IV, раздел ,,В“, т.1б от ЕЕДОП.
Документите за доказване съответствието с поставените изисквания се представят от участника, определен за изпълнител или при поискване в хода на процедурата, съгласно чл. 67, ал. 5 и 6 ЗОП.
2. Участниците следва да разполагат със следните ключови експерти за изпълнение предмета на поръчката:
2.1. Ръководител на одитния екип – 1 (един).
Минимални изисквания: Висше икономическо образование, правоспособен одитор, регистриран по смисъла на §1 т.1 от Допълнителните разпоредби на ЗНФО, вписан в регистъра на регистрираните одитори към Института на дипломираните експерт-счетоводители или да притежава съответна еквивалентна сертификация, съгласно националното законодателство на чуждестранните лица.
2.2. Двама ключови експерти: счетоводно-икономическо образование степен минимум „бакалавър“ или еквивалент и минимум 3 години стаж в областта на счетоводството, вътрешния, външния одит или финансова инспекция.
2.2. Един правоспособен юрист, с минимум 3 години професионален опит по специалността, и специфичен опит – минимум 1 година в областта на оценяване на оферти по обществени поръчки или разработване на тръжни документации и/или консултиране и/или съдействие и/или процесуално представителство на възложители/участници, или участие в минимум 5 комисии по оценка на оферти по обществени поръчки;
2.3. Един експерт „Технически науки“, който да отговаря на следните изисквания:
- висше образование в областта на „Техническите науки“, образователно-квалифакационна степен „бакалавър“, „магистър“ или еквивалент, направление „Архтектура, строителство и геодезия“, или еквивалент.
За доказване на изискването по т. 2. участниците представят списък на персонала, в който посочват лицата и тяхната професионална компетентност, който списък се попълва в част IV, раздел ,,В“, т. 6 от ЕЕДОП.
Документът, а именно списък на персонала, в който се посочват лицата и тяхната професионална компетентност, за доказване съответствието с поставените изисквания се представят от участника, определен за изпълнител, съгласно чл. 67, ал. 5 ЗОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Условията, при които ще се реализира предметът на поръчката, правата и задълженията на страните, са разписани в проекто-договора.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

19/07/2017 (дд/мм/гггг)   17:15 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

20/07/2017 (дд/мм/гггг)   09:30 (чч:мм)

гр. Пловдив, пл. Стефан Стамболов №1, ет. 3, зала 36.

Отварянето на офертите ще се извърши на публично заседание, на което могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят отстранява от процедурата всеки участник, за когото са налице основанията за отстраняване по чл. 54, ал. 1 и обстоятелствата по 107 ЗОП. Когато участникът е обединение от ФЛ или ЮЛ, посочените основания за отстраняване се прилагат и за всеки член на обединението. Когато участник предвижда използване на подизпълпълнител или се позовава на капацитета на трети лица, основанията за отстраняване се прилагат и за тях. От участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка се отстранява и участник, когато възложителят установи, че участникът е дружество регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим или е свързано с лица, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, освен ако са налице изключенията по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици.
Гаранцията, която обезпечава изпълнението на договора е в размер на 3 % (три процента) от неговата стойност без ДДС.
Гаранцията, която да обезпечи изпълнението на договора се представя в една от следните форми:
а) депозит на парична сума по сметка на възложителя;
б) банкова гаранция в полза на възложителя;
в) застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Гаранцията може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице – гарант.
Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията, която да обезпечи изпълнението на договора. Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията или титуляр на застраховката.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 13/06/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва