Деловодна информация
01026
15-14-16 02/06/2017 (дд/мм/гггг)
не
01026-2017-0006 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Искър 000413942
гр. Искър,Община Искър, област Плевен, ул. „Георги Димитров” № 38
Искър BG314 5868 България
Теменужка Василева; Бистра Минковска +359 0879010314
iskar@atlantis.bg +359 065162196

Интернет адрес/и

http://iskarbg.nit.bg

https://iskarbg.nit.bg/proceduri/pr-09/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://iskarbg.nit.bg
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на два специализирани автомобили (втора употреба) за сметосъбиране и сметоизвозване, контейнери и кофи за смет за нуждите на община Искър” по две обособени позиции
34144511      
Доставки

Предметът на обществената поръчка включва: „Доставка на два специализирани автомобили (втора употреба) за сметосъбиране и сметоизвозване, контейнери и кофи за смет за нуждите на община Искър” по две обособени позиции, както следва:
Обособена позиция № 1: „Доставка на два специализирани автомобили (втора употреба) за сметосъбиране и сметоизвозване за нуждите на община Искър” и Обособена позиция № 2: „Доставка на контейнери за смет тип „Бобър” и кофи за смет тип „Мева” за нуждите на община Искър”. Специализиранитe автомобили (втора употрлеба) за сметосъбиране и сметоизвозване, контейнери за смет тип „Бобър” и кофи за смет тип „Мева” трябва да отговаря на параметрите посочени в техническите спецификации, неразделна част от документацията за участие.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
104166.66      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

„Доставка на два специализирани автомобили (втора употреба) за сметосъбиране и сметоизвозване за нуждите на община Искър” 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
34144511      
II.2.3) Място на изпълнение
BG314

Мястото за изпълнение на поръчката е гр. Искър, община Искър, област Плевен – БКС гр. Искър с административен адрес – гр. Искър, обл. Плевен, ул. „Лиляна Димитрова” № 2.

Доставката на автомобилите (втора употреба) за нуждите на община Искър, трябва да е с параметри съгласно Техническата спецификация.
Критериите по-долу
 
ДА Гаранционен срок    40
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
83333.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
30

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Доставка на контейнери за смет тип „Бобър” и кофи за смет тип „Мева” за нуждите на община Искър”. 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
34928480      
II.2.3) Място на изпълнение
BG314

Мястото за изпълнение на поръчката е гр. Искър, община Искър, област Плевен – склада на БКС гр. Искър с административен адрес – гр. Искър, обл. Плевен, ул. „Лиляна Димитрова” № 2.

Съдовете за смет следва да бъдат доставени франко склада на община Искър, съобразно заявените количества - склада на БКС гр. Искър с административен адрес – гр. Искър, обл. Плевен, ул. „Лиляна Димитрова” № 2. Доставените съдове за смет трябва да бъдат придружени със съответните сертификати за качество и срока на годност в съответствие с БДС и съобразно Техническата спецификация, неразделна част от документацията. При доставката се съставя протокол от лицата приемащи и доставящи съдовете за смет. В предлаганата цена са включени транспортни разходи до община Искър.
Критериите по-долу
 
ДА П1 - Срок за доставка на контейнери и кофи за смет    40
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
20833.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
10

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

В настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка Възложителят не се поставя минимално изискване за годност/правоспособност за упражняване на професионална дейност и за технически и професионалните способности.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

В настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка Възложителят не поставя минимално изискване за икономическо и финансово състояние.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

За Обособена позиция № 1:„Доставка на два специализирани автомобили (втора употреба) за сметосъбиране и сметоизвозване за нуждите на община Искър": 1. Участникът, да е изпълнил доставки с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, най – много за последните 3 (три) години от датата на подаване на офертата. Под „идентичен или сходен предмет“ се разбират дейности по доставка на сметосъбирачна и сметоизвозваща техника.За доказване на това изискване участниците следва да представят:Списък на доставките, които са идентични или сходни с предмета и обема на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказ.за извършената доставка.Списъкът на доставките, които са идентични или сходни с предмета и обема на обществената поръчка е част от изискуемия ЕЕДОП, част ІV. „Критерии за подбор“, раздел „Общо указание за всички критерии за подбор“. За посочените в таблицата доставки, които са изпълнени и са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, се прилагат и следните доказателства по чл. 64, ал.1, т.2 от ЗОП (*Доказателството за извършената доставка се представя под формата на удостоверение (заверено от участника копие), издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. Удостоверението се представя като заверено от участника копие.2. Участникът или негов подизпълнител да разполага с необходимия брой технически лица и/или организации, включени или не в структурата на кандидата или участника, включително такива, които отговарят за гаранционната поддръжка, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството.За доказване на това изискване участниците следва да представят:Списък на техническите лица и/или организации, отговарящи за гаранционната поддръжка, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството съдържащ: имена, длъжност, образование, трудов стаж - общо и трудов стаж на заеманата длъжност.Списъкът на техническите лица и/или организации, отговарящи за гаранционната поддръжка, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството е част от изискуемия ЕЕДОП, част ІV. „Критерии за подбор“, раздел „Общо указание за всички критерии за подбор“.3. Участникът или неговият подизпълнител да разполага със сервизна база за гаранционно и извънгаранционно обслужване (собствена или наета). За доказване на това изискване участниците следва да представят:Декларация и/или договор за ползването на сервизната база по силата на наем или документ за собственост.
За Обособена позиция № 2: „Доставка на контейнери за смет тип „Бобър” и кофи за смет тип „Мева” за нуждите на община Искър”:1. Участникът, да е изпълнил доставки с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, най – много за последните 3 (три) години от датата на подаване на офертата. Под „идентичен или сходен предмет“ се разбират дейности по доставка на съдове за събиране на битови отпадъци. За доказване на това изискване участниците следва да представят:
Списък на доставките, които са идентични или сходни с предмета и обема на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка. Списъкът на доставките, които са идентични или сходни с предмета и обема на обществената поръчка е част от изискуемия ЕЕДОП, част ІV. „Критерии за подбор“, раздел „Общо указание за всички критерии за подбор“. За посочените в табл. доставки, които са изпълнени и са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, се прилагат и следните доказателства по чл. 64, ал.1, т.2 от ЗОП. 2. Участникът да има внедрена система за управление на качеството съгласно стандарта ISO 9001:2008 или еквивалентен с обхват, съответстващ на вида на доставката.За доказв.на това изискване участниците следва да:Предоставят (декларират) в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация за обстоятелството по т.2 като прилагат копие на посоченият валиден сертификат.


III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

26/06/2017 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

28/06/2017 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

гр. Искър, община Искър, област Плевен, Заседателна зала

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците или техни упълномощени лица, както и представители на средствата за масово осведомяване
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал.1 от ЗОП жалбата се подава в 10- дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал.3 - срещу решението за откриване напроцедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 02/06/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва