Деловодна информация
00753Община Свищов
12-00-245 29/05/2017 (дд/мм/гггг)
не
00753-2017-0021 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Свищов 000133965
ул. Цанко Церковски № 2
Свищов BG321 5250 България
Даниела Станкова - Нач. отдел ОП, Мирослава Иванова - ст. експерт ОП +359 63168111
op@svishtov.bg +359 63160504

Интернет адрес/и

www.svishtov.bg

http://op.svishtov.bg/index.php/site/index?order=146


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://op.svishtov.bg/index.php/site/index?order=146
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на консумативи и техническо обслужване за наличната компютърна, размножителна и печатна техника за нуждите на Община Свищов за 2017/2018 година”.
30125000      
Доставки

„Доставка на консумативи и техническо обслужване за наличната компютърна, размножителна и печатна техника за нуждите на Община Свищов за 2017/2018 година”.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
160830.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30125000      
30125100      
30125110      
50310000      
50320000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321

гр. Свищов, ул. Ц. Церковски №2; ул. Д. Анев №2А; ул. 33-ти Свищовски полк №78; ул. Алеко Константинов № 28

Прогнозни количества консумативи за период от 12 месеца:
Наименование (марка и модел) на консуматива, продуктов номер и прогнозно количество:
1. Brother DCP 7030, DR2100 – 7 бр.;
2. Brother DCP 7030, TN2110 – 14 бр.;
3. BROTHER HL-2035, TN2005 – 3 бр.;
4. Brother DCP 7055, TN2200 – 5 бр.;
5. Brother DCP 7055, TN2280 – 5 бр.;
6. CANON FC100, BFF41-8801010 – 2 бр.;
7. Canon iR2535i, C-EXV 32 – 26 бр.;
8. CANON IP1800 color, BS2146B001AA – 2 бр.;
9. CANON iR1133, CF3480B006AA – 10 бр.;
10. CONON LBP6020, CR3484B002AA – 12 бр.;
11. Canon LaserBase MF3220, EP 27 – 8 бр.;
12. CANON MX300, BS2145B001AA – 8 бр.;
13. CANON PC D320, CH7833A002AA – 4 бр.;
14. CANON PIXMA IP4850 color, BS4529B001AA – 2 бр.;
15. CANON PIXMA IP4850 color, BS4542B001AA – 2 бр.;
16. CANON PIXMA IP4850 color, BS4541B001AA – 2 бр.;
17. CANON PIXMA IP4850 color, BS4542B001AA – 2 бр.;
18. CANON PIXMA IP4850 color, BS4543B001AA – 2 бр.;
19. CANON PIXMA MP280 color, BS2972B001AA – 10 бр.;
20. CANON PIXMA MP280 color, BS2970B001AA – 10 бр. и други.
Подробните видове консумативи и изисквания са съгласно Техническата спецификация част от документацията за участие.
Критериите по-долу
 
ДА Часова ставка в лева без ДДС валидна за всички дни от седмицата без официални празници (П2)    5
Процент отстъпка от стойността на доставените резервни части за наличната компютърна, размножителна и печатна техника (П3)    5
Цена
90
II.2.6) Прогнозна стойност
160830.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
проекти „Качество на живот – отговорност за всички“, „Правото на труд - право на достоен живот“ и „Предоставяне на топъл обяд“ по ОП „РЧР”

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителя не поставя изискване.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителя не поставя изисквания.

Възложителя не поставя изисквания.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Минимални изисквания:
1. Участникът да има изпълнена минимум една доставка и услуга през последните три години от датата на подаване на офертата, която да е идентична или сходна с предмета на поръчката.
Под доставка и услуга, която е идентична или сходна с предмета на поръчката, следва да се разбира: доставка на консумативи за размножителна и печатна техника и техническо поддържане компютърна, размножителна и печатна техника.
Участникът попълва поле 1б) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.
Документ, с който се доказва: Списък по чл.64, ал.1, т.2 от ЗОП – по образец №5, заедно с доказателство за извършената доставка и услуга – копия заверени с гриф „Вярно с оригинала”.
2. Участникът следва да има внедрени следните системи:
•БДС EN ISO 9001:2008 (БДС EN ISO 9001:2015) или еквивалент за внедрена система за управление на качеството, или еквивалентни мерки, съгласно чл. 64, ал. 7 от ЗОП с обхват продукти в информационните и комуникационните технологии;
•БДС EN ISO 14001:2004 (БДС EN ISO 14001:2015) или еквивалент за внедрена система за управление на околната среда, или еквивалентни мерки, съгласно чл. 64, ал. 7 от ЗОП с обхват продукти в информационните и комуникационните технологии.
Участникът попълва поле раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление в Част IV: Критерии за подбор от ЕЕДОП.
Документ, с който се доказва: Копие на сертификат, издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки.
Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини.


Минимални изисквания:
1. Участникът да има изпълнена минимум една доставка и услуга през последните три години от датата на подаване на офертата, която да е идентична или сходна с предмета на поръчката.
Под доставка и услуга, която е идентична или сходна с предмета на поръчката, следва да се разбира: доставка на консумативи за размножителна и печатна техника и техническо поддържане компютърна, размножителна и печатна техника.
Участникът попълва поле 1б) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.
2. Участникът следва да има внедрени следните системи:
•БДС EN ISO 9001:2008 (БДС EN ISO 9001:2015) или еквивалент за внедрена система за управление на качеството, или еквивалентни мерки, съгласно чл. 64, ал. 7 от ЗОП с обхват продукти в информационните и комуникационните технологии;
•БДС EN ISO 14001:2004 (БДС EN ISO 14001:2015) или еквивалент за внедрена система за управление на околната среда, или еквивалентни мерки, съгласно чл. 64, ал. 7 от ЗОП с обхват продукти в информационните и комуникационните технологии.
Участникът попълва поле раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление в Част IV: Критерии за подбор от ЕЕДОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


В обществената поръчка може да участва участник, който отговаря на условията на чл. 10, ал. 1 от Закона за обществените поръчки и изискванията на Възложителя. Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1 ЗОП, условията по чл. 107 ЗОП, както и обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици.
Гаранция, обезпечаваща изпълнението на договора в размер на 3 % от стойността на договора, която се представя в една от следните форми:
•Банкова гаранция;
•Парична сума;
•Застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя
Когато поръчката се възлага на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 2% от стойността на договора.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

20/06/2017 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 3

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

21/06/2017 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Зала №1 на административната сграда на Община Свищов, ул. "Цанко Церковски" № 2

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

На основание чл. 54 от ЗОП не може да участва във възлагането на поръчката лице, съответно Възложителята ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства:
а) осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за: тероризъм по чл. 108а от Наказателния кодекс;трафик на хора по чл. 159а – 159г от Наказателния кодекс; престъпление против трудовите права на гражданите по чл. 172 от Наказателния кодекс; престъпление против младежта по чл. 192а от Наказателния кодекс; престъпления против собствеността по чл. 194 – 217 от Наказателния кодекс; престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс; престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; престъпление против околната среда по чл. 352 – 353е от Наказателния кодекс.
б) осъден с влязла сила присъда, освен ако е реабилитиран, за престъпление, аналогично на тези, посочени в буква „а”, в друга държава членка или трета страна.
в) има задължения за данъци и задължителни осигурителни вноски по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс и лихвите по тях, към държавата или към общината по седалището на Възложителя и на участника или аналогични задължения, установени с акт на компетентен орган, съгласно законодателството на държавата, в която участника е установен.
г) е налице неравнопоставеност в случаите по чл. 44, ал. 5 от ЗОП.
д) е установено, че:
- е представил документ с невярно съдържание, свързан с удостоверяване липсата на основания за отстраняване или изпълнението на критериите за подбор;
- не е предоставил изискваща се информация, свързана с удостоверяване липсата на основания за отстраняване или изпълнението на критериите за подбор;
е) е установено с влязло в сила наказателно постановление или съдебно решение, че при изпълнение на договор за обществена поръчка е нарушил чл. 118, чл. 128, чл. 245 и чл. 301 - 305 от Кодекса на труда или аналогични задължения, установени с акт на компетентен орган, съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен;
ж) е налице конфликт на интереси, който не може да бъде отстранен.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно разпоредбата на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП, жалба срещу решението за откриване на процедурата се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП. Жалбата се подава до Комисията за защита на конкуренцията с копие и до възложителя, чието решение действие или бездействие се обжалва.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 29/05/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва