Деловодна информация
2538
ОПИ-635 26/05/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
26/05/2017 (дд/мм/гггг)
2538-2017-0010 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Прокуратура на Република България - главен прокурор 121817309
бул. Витоша № 2, Съдебна палата
София BG411 1000 България
Мариан Вачевски +359 28036023
mvachevski@prb.bg +359 29633373

Интернет адрес/и

http://www.prb.bg/bg/

http://www.prb.bg/bg/obshestveni-porchki/elektronni-prepiski/otkrita-procedura-za-vzlagane-na-obshestvena-po-25/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.prb.bg/bg/obshestveni-porchki/elektronni-prepiski/otkrita-procedura-za-vzlagane-na-obshestvena-po-25/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Прокуратура на Република България - главен прокурор 121817309
„Информационен център“ на Прокуратурата на Република България, бул.”Витоша” № 2, Съдебна палата, партер, стая № 79, Регистратура на главен прокурор.
София BG411 1000 Вануату
Мариан Вачевски +359 28036023
mvachevski@prb.bg +359 29633373

Интернет адрес/и

http://www.prb.bg/bg/

http://www.prb.bg/bg/obshestveni-porchki/elektronni-prepiski/otkrita-procedura-za-vzlagane-na-obshestvena-po-25/

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

надзор за законност

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доразвитие на ЕИСПП и предоставяне на публичен достъп до информация на ядрото на системата, свързан с инициативата Open Data както и при предоставяне на КАО“ с три самостоятелно обособени позиции: ОПИ - 635/26.05.2017
72200000      
Услуги

Предмет на общ. п-ка е Доразвитие на ЕИСПП и предоставяне на публичен достъп до информация на ядрото на системата,свързан с инициативата Open Data както и при предоставяне на КАО“ с три обособени позиции(ОП):ОП1:Доразвитие на ЕИСПП;ОП2:Предоставяне на публичен достъп до агрегирана информация от ядрото на системата, във връзка с инициативата Open Data;ОП 3:Предоставяне на КАО, чрез използване на вътрешно административни услуги.Общ. п-ка е във вр. с изпълнение на проект Въвеждане на електронното правосъдие в ПРБ чрез електронен документооборот, предоставяне на отворени данни и електронни услуги за КАО на гражданите и институциите",финансиран по Оперативна програма „Добро управление“,приоритетна ос Прозрачна и ефективна съдебна система,бюджетна линия BG05SFOP001-3.001-Стратегически проекти в изпълнение на Актуализирана стратегия за продължаване на реформата в съдебната система и Стратегията за въвеждане на електронно управление и електронно правосъдие в сектор Правосъдие 2014-2020
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
773260.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Доразвитие на ЕИСПП 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
72200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411
BG421

Местата за доставка, инсталация и пускане в експлоатация на Софтуерни продукти (ЕИСПП) са гр. София, Национална следствена служба и гр. Пловдив, Апелативна прокуратура, рековери център.

Предметът на ОП 1 включва изпълнението на минимум следните задачи:
т. 1. Разширяване на зоните за сигурност:
т.1.1. При достъп в справочна дейност към ядрото на ЕИСПП, в т.ч. и използване на КЕП и/или защитени канали между ведомствени системи и ядрото на ЕИСПП.
т.1.2. В справочна дейност, чрез технологични справки /уеб-услуги/ към ядрото на ЕИСПП, използване на КЕП.
т.1.3. При достъп до системата с използване на разпознаване параметрите на автоматизираното работно място /АРМ/.
т.2. Доразвитие на ядрото на ЕИСПП:
т.2.1. Доразвитие на системата за мониторинг, контрол и отчетност чрез създаване на централизирана система за наблюдение на качеството на IT услугите със задача да събира информация за мониторинг на мрежата и мрежовите компоненти, да събира информация от наличнте системи на сървърната инфраструктура, сториджи и операционните системи, да събира информация от системите за наблюдение на приложните сървъри и базите данни и т.н.
т.2.2. Разработване на система за управление на резервиране на XML пакети и информация, обменяна между ВАИС и ядрото:
т.2.2.1. Резервиране на входящи и изходящи XML пакети от/към ВАИС.
т.2.2.2. Приложение за повторна обработка през приложния софтуер на ядрото на ЕИСПП на резервираните входящи и изходящи XML пакети, в т.ч. и формирането отново на всички абонаментни пакети и сигнални съобщени.
т.2.3. Разширяване на информационния обхват на ЕИСПП, включвайки създаване на нови обекти, събития и справки, заявени от участници в ЕИСПП, след проведен анализ и проучване (максималния брой на новите обекти, събития и справки е до 30 броя).
т.2.4. Промяна на ETL процеси, във връзка с разширяване на информационния обхват, описан в предходната задача.
т.2.5. Оптимизиране на съществуващите ЕTL процеси по отношение на управляемост, бързодействие, чистота на данните и мониторинг.
т.2.6. Оптимизиране на базите данни и приложния софтуер на ядрото ЕИСПП при обработката на входящите и изходящи данни по отношение на бързодействие, надеждност, чистота на данните и мониторинг.
т.2.7. Доразвитие на интеграционните механизми на ЕИСПП по отношение на процесуалните и технологични документи от електронното дело на наказателните процеси, които са в информационния обхват на ЕИСПП, разпределени по ведомства.
т.3. Създаване на платформа за управление на референции към файлове на процесуални документи от електронното дело на наказателните процеси и система за архивиране и възстановяване на данните, във връзка с доразвитие на интеграционните механизми на ЕИСПП по отношение на процесуалните и технологични документи:
т.3.1. Дизайн и създаване на хранилище за референции на файлове на процесуални документи от електронното дело.
т.3.2. Изграждане на приложение за управление на данни, съдържащи референциите.
т.3.3. Създаване на система за сигурност и интегриране на адресирането на всички референции на файлове, като част от общата система и политика за сигурност на ЕИСПП.
т.3.4. Актуализиране на стандартизираните XSD схема и XML пакет за обмен на информация между ВАИС и ядро на ЕИСПП.
Критериите по-долу
 
ДА К3-Разработване и внедряване на модулите за доразвитие на ЕИСПП    35
К4–Срок за доставка и интегриране на Софтуерните продукти, предмет на обособена позиция ОП1    15
К5 – Срок на гаранционната поддръжка обособена позиция ОП1    15
К2–Организация за изпълнение на поръчката    5
Цена
30
II.2.6) Прогнозна стойност
463260.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
13

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Посочена в раздел II.2.14 - Допълнителна информация

Проект "Въвеждане на електронното правосъдие в ПРБ чрез електронен документооборот, предоставяне на отворени данни и електронни услуги за КАО на гражданите и институциите", финансиран по Оперативна програма „Добро управление“. 85%-европейско финансиране, 15%-национално финансиране

II.2) Описание 1

Предоставяне на публичен достъп до агрегирана информация от ядрото на системата, във връзка с инициативата Open Data 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
72200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411
BG421

Места за доставка, инсталация и пускане в експлоатация на подсистемата са гр. София, НСлС - ядро ЕИСПП и гр.Пловдив - рековери център на ЕИСПП.

Предметът на обособената позиция включва изпълнението на минимум следните задачи:
1. Проучване, анализ и изготвяне на предложение за промяна на нормативни документи, във връзка с определяне обхвата на информацията, предвидена за публичен достъп, съобразно инициативата Open Data.
2. Проучване, анализ, разработка и внедряване на системна и технологична архитектура, комуникационна схема и онлайн интерфейс за автоматизиран изход на информацията от ядрото на ЕИСПП и предоставянето на данните към разработени портали за отворени данни в Република България.
3. След извършване на необходимия анализ на съществуващата ИТ и комуникационната инфраструктура, осигуряване на необходимия хардуер, комуникационно оборудване и базов софтуер, във връзка с внедряването на системата по предходната задача.
4. Създаване на практически механизми, които да улеснят администрирането, търсенето и достъпа до данните и интеграция с портала за отворени данни http://opendata.government.bg. Процесите по предоставяне на данни в отворен, машинно-четим формат, заедно със съответните метаданни, както и форматите и метаданните да съответстват на официални отворени стандарти, използвани и в други държавни институции.
5. Създаване на механизъм за поддържане на актуално публично описание на отворените интерфейси и отворените формати за данни, заедно с историята на промените в тях.
Критериите по-долу
 
ДА К3 – Проучване, анализ, разработка и внедряване на системна и технологична архитектура, във връзка с инициативата Open Data    35
К4 – Срок за доставка и интегриране на Софтуерните продукти, предмет на обособена позиция ОП2    15
К5 – Срок на гаранционната поддръжка обособена позиция ОП2    15
К2 – Организация за изпълнение на поръчката    5
Цена
30
II.2.6) Прогнозна стойност
150000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
13

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Идентификация на проекта: Посочена в раздел II.2.14 - Допълнителна информация

Проект "Въвеждане на електронното правосъдие в ПРБ чрез електронен документооборот, предоставяне на отворени данни и електронни услуги за КАО на гражданите и институциите", финансиран по Оперативна програма „Добро управление“. 85%-европейско финансиране, 15%-национално финансиране

II.2) Описание 1

Предоставяне на КАО, чрез използване на вътрешно административни услуги 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
72200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411
BG421

Места за доставка, инсталация и пускане в експлоатация са гр. София, НСлС ядро ЕИСПП и гр.Пловдив, Апелативна прокуратура рековери център на ЕИСПП.

Предметът на обособената позиция включва изпълнението на минимум следните задачи:
1. Проучване и анализ на съществуващите вътрешно-административни електронни услуги на ведомства и институции, отговорни за актуалността на информацията на обекти и номенклатури, които са стандарт в ЕИСПП, както и изграждане на модули за тяхното използване, съобразно чл.8 ал.2 от Наредба за ЕИСПП.
2. Проучване, анализ, трансформиране на данни и разработка на интерфейси с цел осигуряване на информация по стандарти на ЕИСПП за регистрации на задържани лица от информационен масив, създаден в периода 1987 г.- 2008 г., с оглед осигуряване на качествено комплексно административно обслужване с данни и обмен на информация между ведомствата.
3. Подготовка и подаване на заявления за вписване на информационни обекти от стандартите на ЕИСПП, в т.ч. ЕИСПП номера на наказателни производства и престъпления, стандартизираната схема на XML пакетите за обработки и технологични /уеб-услуги/ справки и услуги в регистрите съгласно изискванията на нормативната уредба за електронно управление и правосъдие.
4. Проучване и създаване на методология и/или потребителски/ програмни интерфейси за използване на съществуващите и бъдещи типови и технологични /уеб-услуги/ справки, разработени към ядрото на ЕИСПП. Осигуряване на ясен, бърз и лесен достъп до електронните услуги, с цел подобряване на комплексното административно обслужване на ведомства и институции, получили право на достъп до данните, които се съдържат в ЕИСПП, регламентирано в ЗСВ, Наредбата за ЕИСПП и осъществено съобразно действащите изисквания за оперативна съвместимост.
Критериите по-долу
 
ДА К3 - Разработване и внедряване на модулите за ползване на вътрешно-административни електронни услуги от външни ведомства и система за миграция на стари данни „Задържани лица“    35
К4 – Срок за доставка и интегриране на Софтуерните продукти, предмет на обособена позиция ОП3    15
К5 – Срок на гаранционната поддръжка обособена позиция ОП3    15
К2 – Организация за изпълнение на поръчката    5
Цена
30
II.2.6) Прогнозна стойност
160000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
13

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Посочена в раздел II.2.14 - Допълнителна информация

Проект "Въвеждане на електронното правосъдие в ПРБ чрез електронен документооборот, предоставяне на отворени данни и електронни услуги за КАО на гражданите и институциите", финансиран по Оперативна програма „Добро управление“. 85%-европейско финансиране, 15%-национално финансиране
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изисквания.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът да е реализирал минимален общ оборот, включително оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти (чл. 61, ал.1, т 1 от ЗОП).
Съответствието си с поставения критерий за подбор, участниците декларират както следва: При подаване на оферта участниците декларират съответствието с минималното изискване чрез попълване на информацията в Част IV: „Критерии за подбор“, раздел „Б“ – „Икономическо и финансово състояние“, т. 2а от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, документ за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор:
Поставеното изискване се доказва с документи по чл. 62, ал. 1, т. 4 от ЗОП:
Справка за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.
Съгласно §1., т. 67 от ДР на ЗОП "Оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката" е сума, равна на частта от нетните приходи от продажби, реализирана от дейност, попадащи в обхвата на обществената поръчка.
Под оборот в сферата, попадаща в обхвата на настоящата поръчка, следва да се разбира сумата, равна на частта от нетните приходи от реализирана дейност, свързана със: софтуерна разработка и осъществяване на дейности по внедряване, тестване, интеграция и поддръжка на информационни системи.
Когато по основателна причина кандидат или участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.


Обособена позиция № 1: Минимално изискване: Участникът да е реализирал минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, в размер не по-малък от 300?000,00 лева за последните три приключили финансови години (2014, 2015, 2016) в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
Обособена позиция № 2: Минимално изискване: Участникът да е реализирал минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, в размер не по-малък от 100?000,00 лева за последните три приключили финансови години (2014, 2015, 2016) в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
Обособена позиция № 3: Минимално изискване: Участникът да е реализирал минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, в размер не по-малък от 100?000,00 лева за последните три приключили финансови години (2014, 2015, 2016) в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката (чл.63, ал.1, т.5 от ЗОП). В Част ІV, Раздел В, т. 6 от ЕЕДОП участникът следва да предостави за всяко лице от предложения екип информацията /с посочване на направление, год. на придобиване, № и издател на документа, както и данни за месторабота, период, длъжност, основни функции/, необходима да се установи съответствие с изискванията, поставени от Възложителя. Съответствието си с поставения критерий за подбор, участниците декларират както следва: При подаване на оферта в Част ІV, Раздел В, т. 6 от ЕЕДОП, участниците декларират съответствието с минималното изискване, чрез посочване на професионална компетентност на лицата, които ще вземат участие прие изпълнение на поръчката.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, документ за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор: Поставеното изискване се доказва с документ по чл. 64, ал. 1, т. 6 от ЗОП - списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионална компетентност на лицата.
2. Участникът да прилага системи за управление на качеството. (чл. 63, ал. 1, т. 10 от ЗОП). Съответствието си с поставения критерий за подбор, участниците декларират както следва: При подаване на оферта участниците декларират съответствието с минималното изискване, чрез посочване на стандарта, съгласно който прилагат внедрена и сертифицирана система за управление на качеството с обхват: разработване, внедряване и поддръжка на софтуерни продукти и информационни системи.
Данните се представят чрез попълване на информацията в Част IV: „Критерии за подбор“, раздел „Г“ – „Стандарти за осигуряване на качеството“ Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
Документ за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор: Заверено "вярно с оригинала" копие на сертификат за съответствие на системата за управление на качеството на участника със стандарта БДС EN ISO 9001:2008 или еквивалентен или със стандарта БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентен, с обхват: разработване, внедряване и поддръжка на софтуерни продукти и информационни системи.
Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В този случай участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.


1. У-кът следва да разполага персонал за изпълнение на п-ката: За ОП 1, 2 и 3:
Ръководител на Проекта: Образование и квалификация (ОК):Висше образование(ВО) , образователно-квалификационна степен (ОКС) „бакалавър”(Б) или по-висока в област „Технически науки”(ТН) или „Природни науки, математика и информатика” (ПНМИ), а когато е придобито извън страната – в област, еквивалентна(екв.) на посочените;Успешно издържан изпит за прилагане на методология за управление на проекти PMBOK или Prince2 или PMP- Project Management Professional или PMI (Project Management Institute) Agile или екв. Мин. 5 г. опит в управл. на проекти за разработка и внедряване на уеб-базирани информационни системи (инф. с-ми).
Експерт „Хардуер, комуникации и виртуализация“:ВО, ОКС Б или по-висока в област „ТН” или „ПНМИ”, а когато е придобито извън стр. – в обл., екв. на посоч.; Мин. 3 г. опит в областта на информационните технологии, свързани с мониторинг и администриране на системна архитектура, мрежи и комуникации.
Експерт в Системи за управление „Бази данни“(СУБД): ВО, ОКС Б или по-висока в област „ТН” или „ПНМИ”, а когато е придобито извън стр. – в обл., екв. на посоч.; Мин. 3 г. опит в обл. на инф. с-ми, свърз. с администрирането на Релационни бази при разработване на инф. с-ми, внедряване и/или поддръжка на софтуер.
Експерт по „Бизнес анализ“ ВО, ОКС Б или по-висока в област „ТН” или „ПНМИ”, а когато е придобито извън стр. – в обл., екв. на посоч.; Мин. 3 г. опит в обл. на инф. техн., свърз. с бизнес анализ при разработването на инф. с-ми;
Експерт по „Приложен софтуер“(ПС) ВО, ОКС Б или по-висока в област „ТН” или „ПНМИ”, а когато е придобито извън стр. – в обл., екв. на посочените; Мин. 3 г. опит в обл. на инф. техн., свързан с разработването на ПС;
Експерт „QA инженер“: ВО, ОКС Б или по-висока в област „ТН” или „ПНМИ”, а когато е придобито извън стр. – в обл., екв. на посоч.; Завършено обучение и успешно издържан изпит за осигуряване на качеството на софтуер (ITSQB Certified Tester, Advanced Level, Test Manager Tester или екв. на посочените);Мин. 5 г. опит в обл. на инф. техн., свързан с разработване, тестване, интеграция, внедряване на приложен софтуер.
За ОП 1 и 2:
Експерт по „Business Intelligence“ софтуер и приложения : ВО, ОКС Б или по-висока в област „ТН” или „ПНМИ”, а когато е придобито извън стр. – в обл., екв. на посоч.; Мин. 3 г. опит в проектиране, изграждане и внедряване на Warehouse бази данни, разработка на ETL процеси и системи за бизнес анализи (BI).
За ОП 1:
Експерт „Софтуерна архитектура“ ВО, ОКС Б или по-висока в обл. „ТН” или „ПНМИ”, а когато е придобито извън стр. – в обл., екв. на посоч; Завършено обучение и успешно издържан изпит за използване на IBM WebSphere Application Server и/или IBM WebSphere MQ или екв. на тях; Мин. 5 г. опит в областта на инф. техн., свърз. с проектирането на софтуерни архитектури.
Експерт по информационна сигурност(ИС): ВО, ОКС Б или по-висока в обл. „ТН” или „ПНМИ”, а когато е придобито извън стр. – в обл., екв. на посоч.; Завършено обучение и успешно издържан изпит в областта на управление на сигурността по стандарт БДС EN ISO/IEC 27001 или екв. или свързани с него стандарти за надеждна комуникация на информация, защитена с електронен подпис.;Мин. 3 г. проф. опит в областта на ИС в разработване, внедряване и поддръжка на с-ми за управление на сигурността на инфо.
За ОП 2 и 3
Експерт „Юридически консултант“ ВО, ОКС „магистър“, проф. направление „Право“ (или екв.). Придобита юридическа правоспособност. Мин. 3 г. придобит „юридически стаж“ по смисъла на § 1, т. 1 от ДР на Закона за адвокатурата и/или чл. 164, ал. 8-10 от Закона за съдебната власт.
Забележка: Едно физическо лице може да изпълнява функциите на един или максимум до два експерта.
Продължава в раздел VI.3 Допълнителна информация
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


В п-та може да уч-ва у-к, който отг-я на у-та на чл.10,ал.1ЗОП, чл. 101, ал. 9 и 10 ЗОП и изискванията на В-ля. В-лят отстранява у-к, за когото са налице осн. по чл.54,ал.1,чл.55,ал.1,т.1,3-5 ЗОП и/или у-та по чл.107 ЗОП.Отстранява се у-к, предложил цена за и-ние по висока от прогнозната стойност за ОП, за която участва.Не може да участва в п-та пряко или косвено ФЛ или ЮЛ, за което е налице забраната по чл.3 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС,освен ако не е налице изкл. по чл.4 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС.В-ят има право да не отстрани у-к, за който е налице обстоятелството по чл. 55,ал.1,т.1 ЗОП, ако се докаже, че същият не е преустановил дейността си и е в състояние да изпълни п-та.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

04/07/2017 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

01/11/2017 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

05/07/2017 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр. София, пл. "Света Неделя" № 1, ет. 5, Администрация на главния прокурор

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

И за трите ОП: У-кът трябва да прилага внедрена и сертифицирана система за управление на качеството, съгласно стандарта БДС EN ISO 9001:2008 или екв., или БДС EN ISO 9001:2015 или екв., с обхват: разработване, внедряване и поддръжка на софтуерни продукти и информационни системи.
1. Гаранцията (Г) за изпълнение на договора за всяка ОП е в размер на 4% от цената за изп. на дог. без вкл. ДДС, като една четвърт от размера на Г е за обезпечаване на гаранционните задължения на у-ка, опр. за и-л, a останалата част от Г гарантира изпълнението на доставката и интегрирането на Софтуерните продукти, предмет на съответната ОП и осъществена проверка на функционалността им и въвеждане системата в експлоатация. Г може да бъде представена в една от следните форми: а) парична сума, платима по следната банкова сметка на ПРБ: Българска народна банка, Банков код BIC: BNBGBGSD, Банкова сметка IBAN: BG 37 BNBG 9661 3300 1391 01. В платежния документ, като основание за внасяне на сумата, да е посочен номерът на решението за определяне на изпълнител на поръчката и ОП, за която се внася Г. б) оригинал на безусловна и неотменима БГ за изпълнение на дог., издадена в полза на В-ля, със срок на валидност, равен на сбора от сроковете, за доставка и интегриране на Софтуерните продукти, и срока за гаранционна поддръжка на Софтуерните продукти, предложени от участника, избран за изпълнител, удължен с най-малко 60 календарни дни. в) застраховка(застрахователна полица) (З), която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на и-ля, със срок на валидност, равен на сбора от сроковете, за доставка и интегриране на Софтуерните продукти, и срока за гаранционна поддръжка на Софтуерните продукти, предложени от участника, избран за изпълнител, удължен с най-малко 60 календарни дни. З следва да влиза в сила от датата на сключване на дог. В-лят да бъде посочен като трето ползващо се лице. З да покрива отговорността на и-ля и не може да бъде използвана за обезпечение на отговорността на и-ля по др. дог.
1.2. Гаранция за авансово плащане (ГАП) за всяка ОП.
За гарантиране на авансово изплатената сума по договорите и за трите ОП, уч-кът, избран за изпълнител, следва да представи на В-ля ГАП, при скл. на дог. ГАП е в размер на 100% от размера на авансовото плащане с вкл. ДДС. ГАП да бъде представена в една от следните форми: а) парична сума, внесена по сметка на В-ля: IBAN BG 37 BNBG 9661 3300 1391 01, BIC код - BNBGBGSD. б) Безусловна и неотменяема банкова ГАП в оригинал, издадена от банка в полза на В-ля и валидна от датата на издаването й, до най-малко 60 календарни дни след изтичане на срока за доставката и интегриране на Софтуерните продукти, предмет на съответната ОП, предложен от и-ля в Предложението за изпълнение на п-ката. в) Застраховка (застрахователна полица), която обезпечава авансовото плащане чрез покритие на отговорността на и-ля и валидна от датата на издаването й, до най-малко 60 /шестдесет/ календарни след изтичане на срока за доставката и интегриране на Софтуерните продукти, предмет на съответната ОП предложен от и-ля в Предложението за изпълнение на п-ката. В-лят следва да бъде посочен като трето ползващо се лице по тази.
1.З. Застраховката следва да покрива отговорността на и-ля и не може да бъде използвана за обезпечение на отговорността на и-ля по др. дог.
Начин на плащане - посочен в проекта на договор за съответната ОП, неразделна част от документацията за участие.
2.Методиките за оценка на офертите са подробно представени в документацията за участие в настоящата обществена поръчка.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

10 - дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 26/05/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва