Деловодна информация
2538
ОПИ-634 25/05/2017 (дд/мм/гггг)
не
2538-2017-0009 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Прокуратура на Република България - главен прокурор 121817309
бул. Витоша № 2, Съдебна палата
София BG411 1000 България
Албена Рядкова +359 28036023
ariadkova@prb.bg +359 29633373

Интернет адрес/и

www.prb.bg

http://www.prb.bg/bg/obshestveni-porchki/elektronni-prepiski/procedura-publichno-sstezanie-s-predmet-dostavka-n/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.prb.bg/bg/obshestveni-porchki/elektronni-prepiski/procedura-publichno-sstezanie-s-predmet-dostavka-n/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Прокуратура на Република България - главен прокурор 121817309
Информационен център на Прокуратура на Република България, бул. Витоша № 2, Съдебна палата, партер, стая № 79, Регистратура на главен прокурор.
София BG411 1000 България
Албена Рядкова +359 28036023
ariadkova@prb.bg +359 29633373

Интернет адрес/и

www.prb.bg

http://www.prb.bg/bg/obshestveni-porchki/elektronni-prepiski/procedura-publichno-sstezanie-s-predmet-dostavka-n/

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Надзор за законност

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на офис и мебелно обзавеждане, по 4 (четири) обособени позиции: ОПИ-634/25.05.2017г.
39100000      
Доставки

Поръчката има за цел да осигури доставка на офис и мебелно обзавеждане, по 4 (четири) обособени позиции: Обособена позиция № 1 – „Доставка на столове“; Обособена позиция № 2 – „Доставка на метални шкафове и стелажи“; Обособена позиция № 3 – „Доставка на мебели за УБ „Чигов чарк“ – гр. Батак, УЦ „Трендафила“, п.п. „Витоша“ и Национална следствена служба“; Обособена позиция № 4 – „Доставка на мебели за ПД „Изгрев“ – гр. Бяла, обл. Варна“
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
146500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Доставка на столове 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39112000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, бул. „Витоша“ №2, бул. „Г.М.Димитров“ №42 и ул. „Майор Г.Векилски“ № 2;

Поръчката по обособена позиция № 1 има за цел да осигури доставка и монтаж на столове за нуждите на ПРБ.
Доставката по обособена позиция № 1 включва: 1.Стол магистратски-70 бр.; 2.Стол служител-50 бр. 3.Посетителски стол-30 бр.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
20900      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
50

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на метални шкафове и стелажи 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39131100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, бул. „Витоша“ №2, бул. „Г.М.Димитров“ №42 и ул. „Майор Г.Векилски“ № 2

Поръчката по обособена позиция № 2 има за цел да осигури доставка и монтаж на метални шкафове и стелажи за нуждите на ПРБ
Доставката по обособена позиция № 2 включва: 1.Метален шкаф-10 бр.; 2.Стелажи-архивни-17 бр.; 3.Стелажи-архивни-1 бр.; 4.Стелажи-архивни-1 бр.; 5.Стелажи-архивни-1 бр.; 6.Стелажи-архивни-2 бр.; 7.Стелажи-архивни -56 бр.; 8.Стелажи-архивни-62 бр.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
36100      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
50

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на мебели за УБ „Чигов чарк“ – гр. Батак, УЦ „Трендафила“, п.п. „Витоша“ и Национална следствена служба 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39151000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

УБ „Цигов чарк“ – гр. Батак, УЦ „Трендафила“, п.п. „Витоша“ и гр. София, бул. „Г.М.Димитров“ № 42

Поръчката по обособена позиция № 3 има за цел да осигури доставка и монтаж на мебели за УБ „Чигов чарк“ – гр. Батак, УЦ „Трендафила“, п.п. „Витоша“ и Национална следствена служба, за нуждите на ПРБ.
Доставката по обособена позиция № 3 включва: 1.Маса трапезна-35 бр.; 2.Стол трапезен-130 бр.; 3.Сервитьорски шкаф-2 бр.; 4.Легло-26 бр.; 5.Диван разтегателен-6 бр.; 6.Закачалка с огледало-7 бр.; 7.Гардероб /2ка стандарт-7 бр.; 8.Гардероб /3ка стандарт-2 бр.; 9.Тоалетка с огледало и стол-6 бр.; 10.Скрин-1 бр.; 11.Нощно шкафче-2 бр.; 12.Спалня-1 бр.; 13.Холна гарнитура –диван тройка, 2 бр.фотьойли и 2 бр. табуретки-1 бр.; 14.Канапе тройка-1 бр.; 15.Стол трапезен-40 бр.; 16.Маса трапезна-10 бр.; 17.Фотьойл-8 бр.; 18.Маса-2 бр.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
39500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
50

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на мебели за ПД „Изгрев“ – гр. Бяла, обл. Варна 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39151000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

гр. Бяла, обл. Варна, ул. „Хан Крум“ 43

Поръчката по обособена позиция № 4 има за цел да осигури доставка и монтаж на мебели за ПД „Изгрев“ – гр. Бяла, обл. Варна, за нуждите на ПРБ.
Доставката по обособена позиция № 4 включва: 1.Стол-72 бр.; 2.Маса-18 бр.; 3.Маса – правоъгълна разтегателна-2 бр.; 4.Сервитьорски шкаф-1 бр.; 5.Сервитьорски шкаф-1 бр.; 6.Легло-28 бр.; 7.Легло тип "Сандвич"-33 бр.; 8.Матрак за легло-2 бр.; 9.Етажерка-19 бр.; 10.Етажерка-10 бр.; 11.Шкаф-24 бр.; 12.Нощно шкафче-56 бр.; 13.Тоалетка и кръгла табуретка-28 бр.; 14.Огледало с рамка-28 бр.; 15.Холова гарнитура - диван; 2 бр. фотьойли и 2 бр. табуретки- 2 бр.; 16.Холна маса елипса-2 бр.; 17.Бюро-1 бр.; 18.Бюро-1 бр.; 19.Шкаф-1 бр.; 20.Канапе двуместно-1 бр.; 21.Фотьойл-1 бр.; 22.Табуретка-2 бр.; 23.Холна маса-1 бр.; 24.Холов ъгъл-1 бр.; 25. Етажерка-1 бр.; 26.Скрин-1 бр.; 27.Спалня, комплект с нощни шкафчета без матрак-1 бр.; 28.Тоалетка с огледало и табуретка-1 бр.; 29.Скрин-1 бр.; 30.Тоалетка с огледало и табуретка-2 бр.; 31.Скрин-1 бр.; 32.Скрин-2 бр.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
50000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
50

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изисквания.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

За всички обособени позиции:
Участниците трябва да са реализирали минимален общ оборот, изчислен на база годишните обороти. (чл.61, ал.1, т.1 от ЗОП). Изискването се прилага по отношение на всяка от посочените по-горе обособени позиции поотделно.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, документ за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор: Поставеното изискване се доказва със следните документи: Годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква; Справка за общия оборот. Когато по основателна причина кандидат или участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
Данните за оборота могат да обхващат най-много последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е създаден или е започнал дейността си.


Възложителят изисква от участниците да са реализирали минимален общ оборот, изчислен на база годишните обороти, по всяка от посочените по-горе обособени позиции поотделно, за която участникът участва, за последните три приключили финансови години в зависимост от дата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си в размер, както следва:
За обособена позиция № 1 – 10 500 лв. (десет хиляди и петстотин лева) без включен ДДС;
За обособена позиция № 2 – 18 100 лв. (осемнадесет хиляди и сто лева) без включен ДДС;
За обособена позиция № 3 – 20 000 лв. (двадесет хиляди лева) без включен ДДС;
За обособена позиция № 4 – 25 000 лв. (двадесет и пет хиляди лева) без включен ДДС.
Съответствието си с поставения критерий за подбор, участниците декларират както следва: При подаване на оферта участниците декларират съответствието с минималното изискване, чрез посочване на общ оборот, изчислен на база годишните обороти, за последните три приключили финансови години в зависимост от дата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си. Данните се представят чрез попълване на информацията в Част IV: „Критерии за подбор“, раздел „Б“ – „Икономическо и финансово състояние“, т.1а) от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът да е изпълнил дейности с предмет, идентични или сходни с този на поръчката за последните три години от датата на подаване на офертата. (чл.63, ал.1, т.1 от ЗОП). Валидно за всички обособени позиции.В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, документ за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор: Поставеното изискване се доказва с документи по чл. 64, ал. 1, т. 2 от ЗОП - списък на доставките, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка по обособената позиция, за която участникът участва, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка (референции, удостоверения, посочване на публични регистри, в които е публикувана информацията за доставката и др.) по преценка на участника.
2. Участникът да прилага системи за управление на качеството. (чл.63, ал.1, т.10 от ЗОП) Валидно за всички обособени позиции.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, документ за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор: Поставеното изискване се доказва със заверено „вярно с оригинала“ копие на валиден сертификат за съответствие на системата за управление на качеството на участника със стандарта EN ISO 9001:2008 или еквивалентен или със стандарта EN ISO 9001:2015 или еквивалентен, с обхват производство и/или доставка на стоки, включени в предмета на настоящата поръчка или сходни на предмета на настоящата обществена поръчка дейности по съответната обособена позиция, за която участникът участва.
Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. В тези случаи участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда, когато кандидат или участник не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В този случай участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.


1. Участникът да е изпълнил, минимум 1 (една) доставка през последните три години, чийто предмет е еднакъв или сходен с предмета на обществената поръчка по обособената позиция, за която се участва, считано от датата на подаване на заявлението или на офертата.
2. Участникът трябва да прилага въведена и сертифицирана система за управление на качеството, съгласно стандарта EN ISO 9001:2008 или еквивалентен, или EN ISO 9001:2015 или еквивалентен, с обхват производство и/или доставка на стоки, включени в предмета на обществената поръчка по съответната обособена позиция, за която участникът участва.
При подаване на офертата участниците декларират съответствието с критериите за подбор като попълват съответния раздел в ЕЕДОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


В процедурата може да участва участник, който отговаря на условията на чл. 10, ал. 1 от ЗОП и изискванията на Възложителя. Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1, чл. 55, ал. 1, т. 1 , т. 3 и т.4 от ЗОП и/или условията по чл. 107 от ЗОП. Не може да участва в процедурата пряко или косвено физическо или юридическо лице, за което е налице забраната по чл. 3 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС, освен ако не е налице изключение по чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС. Участниците в настоящата процедура следва да отговарят на изискванията на чл. 101, ал. 9 и 10 от ЗОП.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

19/06/2017 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

31/12/2017 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

20/06/2017 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр. София, пл. "Света Неделя" № 1, ет. 5, Администрация на главния прокурор

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. На основание чл. 55, ал. 4 от ЗОП, Възложителят (Въ-ят) има право да не отстрани от процедурата участник, за който е налице обстоятелството по чл. 55, ал. 1, т. 1 от ЗОП, ако се докаже, че същият не е преустановил дейността си и е в състояние да изпълни поръчката.
2. Гаранцията за изпълнение на договора за всяка ОП е в размер на 4% от цената за изпълнение на договора без ДДС, като една четвърт от размера на гаранцията е за обезпечаване на гаранционните задължения на участника, определен за изпълнител, a останалата част от гаранцията гарантира изпълнението на доставката.
Гар-та може да бъде пред-на в една от следните форми:
а) парична сума, платима по банкова сметка на ПРБ:
б) оригинал на безусловна и неотменима банкова гаранция за изпълнение на договор, издадена в полза на Въ-я, съгласно Приложение № 1.3 - Образец № 3, представен към настоящата документация, със срок на валидност равен на най-дългия срок за гаранционна поддръжка, предложен от изпълнителя в Предложението за изпълнение на поръчката, удължен: за ОП № 1 със 180 дни; за ОП № 2 със 180 дни; за ОП № 3 със 180 дни; за ОП № 4 със 180 дни;
в) застраховка (застрахователна полица), която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя, със срок на валидност равен на най-дългия срок за гаранционна поддръжка, предложен от изпълнителя в Предложението за изпълнение на поръчката, удължен: за ОП № 1 със 180 дни; за ОП № 2 със 180 дни; за ОП № 3 със 180 дни; за ОП № 4 със 180 дни;
Условията и сроковете за задържане или освобождаване на г-та за изпълнение се уреждат в дог-ра за обществена поръчка.
3. Източник на финансиране. Настоящата обществена поръчка се финансира със средства от бюджета на ПРБ.
4. Съгласно чл. 21, ал. 6 от ЗОП, Въ-ят има право да възлага обособени позиции по реда, валиден за индивидуалната стойност на всяка от тях, при условие че стойността на съответната обособена позиция не надхвърля 156 464 лв. за доставки и услуги и общата стойност на обособените позиции, възложени по този начин, не надхвърля 20 на сто от общата стойност на поръчката. В тези случаи независимо от остатъчната стойност на поръчката тя се възлага по реда, приложим към общата стойност на цялата поръчка.
Имайки предвид горното:
Прогнозната стойност (ПС) на ОП № 1, представлява 11,44 % от общата стойност на поръчката.
ПС на ОП № 2, представлява 19,76 % от общата стойност на поръчката.
ПС на ОП № 3, представлява 21,62 % от общата стойност на поръчката.
ПС на ОП № 4, представлява 27,37 % от общата стойност на поръчката.
ПС на ОП № 5, представлява 5,09 %от общата стойност на поръчката.
ПС на ОП № 6, представлява 6,57 % от общата стойност на поръчката.
ПС на ОП № 7, представлява 8,15 % от общата стойност на поръчката.
ПС на обособени позиции № 5, № 6 и № 7 са под 156 464 лв. и общата им стойност не надвишава 20% от ПС на поръчката. Тъй като всяка една от ПС на обособени позиции № 5, № 6 и № 7 е под 30 000 лева, същите попадат в приложното поле на чл. 20, ал. 4, т. 3 от ЗОП.
С оглед изложеното и на основание чл. 21, ал. 6 от ЗОП, Обособена позиция № 5, Обособена позиция № 6 и Обособена позиция № 7 ще се възложат по реда на чл. 20, ал. 4, т. 3 от ЗОП – чрез директно възлагане.
В изпълнение на чл. 21, ал. 6 от ЗОП, остатъчната стойност (явяваща се ПС за ОП № 1, № 2, № 3 и № 4), предвид нейния размер и общата стойност на поръчката, се възлага с настоящата обществена поръчка чрез провеждане на процедура публично състезание по ЗОП.
5. Начин и срок на плащане.
Заплащането на цената по договора ще се осъществява както следва:
Плащането се извършва в срок до 30 календарни дни, считано от датата на подписване на обобщен констативен протокол, удостоверяващ доставката и монтажа на стоките по договора в съответното структурно звено на Възложителя, и след представяне на оригинална фактура, като Изпълнителят съгласува текста на фактурата с Възложителя.
Всички плащания се извършват по банков път, по сметка посочена от изпълнителя.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

10 - дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 25/05/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва