Деловодна информация
00339
2801-07540 12/05/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
12/05/2017 (дд/мм/гггг)
00339-2017-0005 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Ямбол 000970496
ул.Г. С. Раковски № 7
Ямбол BG343 8600 България
Мария Караиванова, Христина Дунакова +359 046681439/+359 046681103
m.karaivanova@yambol.bg +359 046662247

Интернет адрес/и

www.yambol.bg

http://yambol.bg/profile/item/174


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://yambol.bg/profile/item/174
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Строително-монтажни работи за обновяване и модернизиране на централната градска част на град Ямбол по три обособени позиции"
45000000      
Строителство

Предметът на настоящата обществена поръчка е: Комплексно изпълнение на строително – монтажни работи за обновяване и модернизиране на обекти на градската среда на Община Ямбол по три обособени позиции:
Обособена позиция № 1: Част от площадно пространство на площад "Oсвобождение – пешеходна зона и зелени площи;
Обособена позиция № 2: Пешеходна улица "Г.С. Раковски" между улици „Преслав” и „Генерал Заимов”;
Обособена позиция № 3: Улица „Преслав” между улици „Димитър Благоев” и „Акация”.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
6145432      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
само една обособена позиция

II.2) Описание 1

Част от площадно пространство на площад "Oсвобождение – пешеходна зона и зелени площи 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45100000      
45310000      
45112700      
45112720      
II.2.3) Място на изпълнение
BG343

гр. Ямбол, част от площадното пространство на площад „Oсвобождение”, представляващо парк, каре между източната част на площад „Освобождение”, ул. „Бяло море”, ул. „Търговска” и ул. „Г. С. Раковски”

Инвестиционният проект за обекта предвижда обновяване и модернизиране на градската среда, чрез реконструкция на част от площадното пространство на площад „Oсвобождение”, представляващо парк, каре между източната част на площад „Освобождение”, ул. „Бяло море”, ул. „Търговска” и ул. „Г. С. Раковски”, с обща площ 9443,17 м2.Площта на озеленяването е 5170,45 м2, а тази на настилките е 4272,72 м2. Инвестиционният проект предвижда и: оптимизирани на тревните площи, чрез обединеняване в по-обхватни зони, като по този начин се придобива визията на съвременно решена градска градина; обособяване на нова детска площадка със съоръжения за деца от 3 до 12 години, като са спазени всички необходими нормативи за условия и реда за устройството и безопасността на площадките за игра според Наредба №1 от 12 януари 2009г. Настилките на пространството са решени с детайли, които дават възможност за движение на пешеходци и специализирани автомобили, ако това се налага: основното осветление е решено със съвременни енергоефективни, улични, високи лампи през десет метра, а в зелените площи се поставят ниски градински осветителни тела. В зелените площи се предвижда и художествено осветление за подчертаване на зелени солитери. В стил, подходящ за средата, се предвижда поставянето на кошчета за отпадъци, мобилни и неподвижни пейки , градски чешми и други елементи на градския дизайн.
В изпълнение на Договора за строителство се предвижда Изпълнителят по Договора да извърши следните дейности:
-Законосъобразно, качествено и срочно започване, изпълнение и завършване на строителството, включително доставка на строителни продукти, механизация, работна сила и всякакви услуги и дейности, необходими за изпълнение на строителството в съответствие с техническите спецификации и инвестиционните проекти, съгласно Закона за устройство на територията (ЗУТ) и подзаконовите нормативни актове по прилагането му, всички други действащи нормативни документи, Договора за изпълнението на съответната обособена позиция от обществената поръчка, и правилата на Оперативна програма "Региони в растеж” 2014-2020 г.;
-Получаване на всички необходими становища и разрешения, необходими за извършване на неговата работа, съгласно българското законодателство;
-Своевременно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството в съответствие с изискванията на чл. 163, ал. 2, т. 3 от ЗУТ;
-Съхраняване и предоставяне при поискване от останалите участници в строителството или от контролен орган на строителните книжа, заповедната книга на строежа по чл. 170, ал. 3 от ЗУТ, актовете и протоколите, съставени по време на строителството, и друга техническа документация по изпълнението на строежа;
-Изготвяне на екзекутивна документация съгласно чл. 175 от Закона за устройство на територията и кадастрални заснемания на обекта в необходимия обхват за изпълнение задълженията на Възложителя, произтичащи от чл. 54а, ал. 2 от Закона за кадастъра и имотния регистър
-Проби и изпитвания при завършване на строителните и монтажните работи, където е необходимо;
-Отстраняване на всички констатирани дефекти в рамките на гаранционния срок;
-Гаранционно обслужване до изтичане на гаранционния срок.
-Изпълнение на административните изисквания съгласно приложимата нормативна уредба и правилата на Оперативна програма „Региони в растеж” 2014 - 2020 г.
Критериите по-долу
 
ДА Предложение за изпълнение на поръчката    60т.
Цена
40т.
II.2.6) Прогнозна стойност
985225      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
200

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Оперативна програма „Региони в растеж” 2014 – 2020 г., Приоритетна ос 1 „Устойчиво и интегрирано градско развитие”, процедура BG16RFOP001-1.001-039, Договор № BG16RFOP001-1.017-0001-C01

Показател Предложение за изпълнение на поръчката се формира от:Минимални изисквания към съдържанието на предложението - 20т.;Качествени аспекти на предложението, свързани с предмета на поръчката - максимум 20 т.;Екологични аспекти на предложението, свързани с предмета на поръчката - 20 т.

II.2) Описание 1

Пешеходна улица „Г.С. Раковски” между улици „Преслав” и „Генерал Заимов” 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45112000      
45112700      
45112720      
45100000      
45310000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG343

гр.Ямбол, ул. „Г. С. Раковски“, в участъка между улици „Преслав” и „Генерал Заимов”

Инвестиционният проект предвижда обновяване и модернизиране на градската среда чрез реконструкция на пешеходна улица „Г.С. Раковски”, ограничена от улица „Преслав” и улица „Генерал Заимов”, с обща площ 20030,89 м2. Графиката на проекта кореспондира с изградените вече улици на централната градска част, включително с реконструираната и обновена част на улица "Г.С.Раковски" в рамките на Оперативна програма „Регионално развитие” 2007 – 2013 г., и е съобразена с вече изработени проекти на улици, с които има контактни точки. Оптимизираните тревни площи следват контура на съществуващите, като на места са добавени нови. Премахват се дърветата в лошо състояние и се заменят с нови растителни видове. Предвидени са преминавания с плочопътеки за по - добро движение на пешеходците. Обособена е нова детска площадка със съоръжения за деца от 3 до 12 години, като са спазени всички необходими нормативи за условия и реда за устройството и безопасността на площадките за игра според Наредба №1 от 12 януари 2О09г. Фасадите на съществуващия подлез се реновират с полимербетонни плочи и се ремонтира съществуващата настилка (стъпала) от гранит. Настилките на пространството са решени с детайли, които дават възможност за движение на пешеходци и специализирани автомобили, ако това се налага /пожарни, линейки, МВР и др./. Основното осветление е решено със съвременни енергоефективни, улични, високи лампи през десет метра, а в зелените площи се поставят ниски градински осветителни тела. В допълнение към промяната във вертикалната планировка, подмяната на настилките на пешеходната зона, оформянето и залесяването на зелени зони, обособяването на зони за отдих и игра, в стил, подходящ за средата, се предвижда поставянето на кошчета за отпадъци, мобилни и неподвижни пейки, градски чешми и други елементи на градския дизайн. Площта на озеленяването е 5705 м2, а тази на настилките е 14325,89 м2.
В изпълнение на Договора за строителство се предвижда Изпълнителят по Договора да извърши следните дейности:
-Законосъобразно, качествено и срочно започване, изпълнение и завършване на строителството, включително доставка на строителни продукти, механизация, работна сила и всякакви услуги и дейности, необходими за изпълнение на строителството в съответствие с техническите спецификации и инвестиционните проекти, съгласно Закона за устройство на територията (ЗУТ) и подзаконовите нормативни актове по прилагането му, всички други действащи нормативни документи, Договора за изпълнението на съответната обособена позиция от обществената поръчка, и правилата на Оперативна програма "Региони в растеж” 2014-2020 г.;
-Получаване на всички необходими становища и разрешения, необходими за извършване на неговата работа, съгласно българското законодателство;
-Своевременно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството в съответствие с изискванията на чл. 163, ал. 2, т. 3 от ЗУТ;
-Съхраняване и предоставяне при поискване от останалите участници в строителството или от контролен орган на строителните книжа, заповедната книга на строежа по чл. 170, ал. 3 от ЗУТ, актовете и протоколите, съставени по време на строителството, и друга техническа документация по изпълнението на строежа;
-Изготвяне на екзекутивна документация съгласно чл. 175 от Закона за устройство на територията и кадастрални заснемания на обекта в необходимия обхват за изпълнение задълженията на Възложителя, произтичащи от чл. 54а, ал. 2 от Закона за кадастъра и имотния регистър
-Проби и изпитвания при завършване на строителните и монтажните работи, където е необходимо;
-Отстраняване на всички констатирани дефекти в рамките на гаранционния срок;
-Гаранционно обслужване до изтичане на гаранционния срок.
-Изпълнение на административните изисквания съгласно приложимата нормативна уредба и правилата на Оперативна програма „Региони в растеж” 2014 - 2020 г.
Критериите по-долу
 
ДА Предложение за изпълнение на поръчката    60т.
Цена
40т.
II.2.6) Прогнозна стойност
3220917      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
270

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Оперативна програма „Региони в растеж” 2014 – 2020 г., Приоритетна ос 1 „Устойчиво и интегрирано градско развитие”, процедура BG16RFOP001-1.001-039, Договор № BG16RFOP001-1.017-0001-C01

Показател Предложение за изпълнение на поръчката се формира от:Минимални изисквания към съдържанието на предложението - 20т.;Качествени аспекти на предложението, свързани с предмета на поръчката - максимум 20 т.;Екологични аспекти на предложението, свързани с предмета на поръчката - 20 т.

II.2) Описание 1

Улица „Преслав” между улици „Димитър Благоев” и „Акация” 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45100000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG343

гр.Ямбол, на север от улица „Димитър Благоев“, от осова точка 1337 до улица „Акация”

Инвестиционният проект предвижда обновяване и модернизиране на градската среда чрез реконструкция и рехабилитация на улица „Преслав“ от улица „Димитър Благоев“ до пресечката с улица „Акация”. Изцяло ще бъде подменена пътната настилка и ще бъдат изградени тротоари от двете страни на улицата, които ще бъдат завършени с настилка от бетонови павета. За отделяне на тротоарите от прилежащите им зелени площи ще се положат градински бордюри. Пред входовете на гаражи и в кръстовищата при пешеходни пътеки ще се изпълнят скосявания. Ще бъдат изградени енергоефективно улично осветление и инфраструктура за видеонаблюдение, която в съчетание с новоизграденото улично осветление, ще повиши сигурността на района за гражданите. Всички съществуващи в момента подземни пожарни хидранти ще се демонтират и на тяхно място ще се монтират нови пожарни хидранти. Където няма съществуващи хидранти, ще се монтират нови такива. Всички съществуващи улични оттоци ще се демонтират и на тяхно място ще се монтират нови. Предвижда се изграждането на нови канализационни клонове между улиците „Радецки“, „Вит“, “Сливница“ и „Акация“ и на сградни канализационни отклонения. Общата дължина на ремонтирания участък е 960 м.
В изпълнение на Договора за строителство се предвижда Изпълнителят по Договора да извърши следните дейности:
- Законосъобразно, качествено и срочно започване, изпълнение и завършване на строителството, включително доставка на строителни продукти, механизация, работна сила и всякакви услуги и дейности, необходими за изпълнение на строителството в съответствие с техническите спецификации и инвестиционните проекти, съгласно Закона за устройство на територията (ЗУТ) и подзаконовите нормативни актове по прилагането му, всички други действащи нормативни документи, Договора за изпълнението на съответната обособена позиция от обществената поръчка, и правилата на Оперативна програма "Региони в растеж” 2014-2020 г.;
-Получаване на всички необходими становища и разрешения, необходими за извършване на неговата работа, съгласно българското законодателство;
-Своевременно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството в съответствие с изискванията на чл. 163, ал. 2, т. 3 от ЗУТ;
-Съхраняване и предоставяне при поискване от останалите участници в строителството или от контролен орган на строителните книжа, заповедната книга на строежа по чл. 170, ал. 3 от ЗУТ, актовете и протоколите, съставени по време на строителството, и друга техническа документация по изпълнението на строежа;
-Доставка, монтаж и пуск на оборудване;
-Изготвяне на екзекутивна документация съгласно чл. 175 от Закона за устройство на територията и кадастрални заснемания на обекта в необходимия обхват за изпълнение задълженията на Възложителя, произтичащи от чл. 54а, ал. 2 от Закона за кадастъра и имотния регистър
-Изготвяне на инструкции за експлоатация и експлоатационна подръжка на монтираното оборудване;
-Проби и изпитвания при завършване на строителните и монтажните работи, където е необходимо;
-Съдействие при организирането и провеждането на необходимите 72-часовите проби при експлоатационни условия на монтираното оборудване;
-Отстраняване на всички констатирани дефекти в рамките на гаранционния срок;
-Гаранционно обслужване до изтичане на гаранционния срок.
-Изпълнение на административните изисквания съгласно приложимата нормативна уредба и правилата на Оперативна програма „Региони в растеж” 2014 - 2020 г.
Критериите по-долу
 
ДА Предложение за изпълнение на поръчката    60 т.
Цена
40т.
II.2.6) Прогнозна стойност
1939290      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
270

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Оперативна програма „Региони в растеж” 2014 – 2020 г., Приоритетна ос 1 „Устойчиво и интегрирано градско развитие”, процедура BG16RFOP001-1.001-039, Договор № BG16RFOP001-1.017-0001-C01

Показател Предложение за изпълнение на поръчката се формира от:Минимални изисквания към съдържанието на предложението - 20т.;Качествени аспекти на предложението, свързани с предмета на поръчката - максимум 20 т.;Екологични аспекти на предложението, свързани с предмета на поръчката - 20 т.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката или регистрация в съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
При подаване на офертата, на основание чл.67, ал.1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор чрез представяне на ЕЕДОП (образец 1), попълнен в съответната част, а именно: част IV Критерии за подбор, раздел А – Годност, т.1;
За доказване на поставеното изискване участникът, избран за изпълнител следва да представи:
Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попадат обектите на поръчката за съответната обособена позиция, както следва: за обособена позиция № 1 – строежи от четвърта група, четвърта категория; за обособена позиция № 2 - строежи от четвърта група, четвърта категория; за обособена позиция № 3 – строежи от втора група, втора категория. В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът следва да притежава Застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството по чл. 171 от ЗУТ или съответен валиден аналогичен документ, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по споразумението за Европейското икономическо пространство.

Застраховката за професионална отговорност на участниците в строителството по чл. 171 от ЗУТ или съответния валиден аналогичен документ, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по споразумението за Европейското икономическо пространство, следва да покрива минималната застрахователна сума за вида строеж по съответната обособена позиция.
При подаване на офертата, на основание чл.67, ал.1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор чрез представяне на ЕЕДОП, попълнен в съответната част, а именно: част IV Критерии за подбор, раздел Б: Икономическо и финансово състояние, т.5.
За доказване на поставеното изискване участникът, избран за изпълнител следва да представи валидни застраховки по чл.171 от ЗУТ или еквивалентни документи за чуждестранните участници.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът, самостоятелно или съвместно, трябва да е изпълнил през последните 5 години от датата на подаване на офертата, строителство, с предмет и обем, идентичен или сходен с този на настоящата обществена поръчка. Изискването се въвежда с цел гарантиране на качественото изпълнение на обществената поръчка чрез избиране на изпълнител с признат опит в областта на строителството.
При подаване на офертата, на основание чл.67, ал.1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор чрез представяне на ЕЕДОП (образец 2), попълнен в съответната част, а именно: част IV Критерии за подбор, раздел В – Технически и професионални способности, т. 1б);
За доказване на поставеното изискване участникът, избран за изпълнител следва да представи:
- Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с Удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания;
2. За изпълнение на строителството, по съответната обособена позиция, участникът следва да разполага с техническо/-и лице/-а, включени или не в структурата на участника, както и с лица, които отговарят за контрола на качеството, с определена професионална компетентност.
: По отношение на техническите лица не се допуска едно и също лице да съвместява повече от една позиция, т.е. участникът следва да предложи за различни експерти със съответната професионална компетентност.
При подаване на офертата, на основание чл.67, ал.1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор чрез представяне на ЕЕДОП (образец 2), попълнен в съответната част, а именно: част IV Критерии за подбор, раздел В – Технически и професионални способности, т.2;
За доказване на поставеното изискване участникът, избран за изпълнител следва да представи: Списък на техническите лица, включени или не в структурата на участника, включително тези, които ще отговарят за контрола на качеството.
3. Участникът следва да прилага система за управление на качеството съответстваща на стандарт БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентен.
При подаване на офертата, на основание чл.67, ал.1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерий за подбор чрез представяне на ЕЕДОП (образец 2), попълнен в съответната част, а именно: част IV Критерии за подбор, раздел Г – Стандарти за осигуряване на качеството;
За доказване на поставеното изискване участникът, избран за изпълнител следва да представи: заверено копие или оригинал на сертификат за управление на качеството БДС EN ISO 9001:2015/БДС EN ISO 9001:2008 или еквивалент.
Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В този случай участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискванията.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението – участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението!
На основание чл.67, ал.5 от ЗОП Възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.


1.Участникът, самостоятелно или съвместно, трябва да е изпълнил през последните 5 г. от датата на подаване на офертата, минимум едно строителство, с предмет и обем, идентичен или сходен с този на обществената поръчка. Под строителство, с обем, идентичен или сходен, с тези на поръчката се разбира:За Об. позиция 1: изграждане на площадни или пешеходни пространства с минимална площ 2000 кв. м. и/или реконструкция, благоустрояване и подобряване на физическата среда на площадни и пешеходни пространства, с минимална площ 3000 кв. м.
За Об. позиция 2: изграждане на площадни или пешеходни пространства с минимална площ 3000 кв. м. и/или реконструкция, благоустрояване и подобряване на физическата среда на площадни и пешеходни пространства, с минимална площ 5000 кв. м.
За Об. позиция 3: изграждане и/или реконструкция, и/или основен ремонт, и/или рехабилитация на пътища и улици, с минимална дължина (на улица/път и др.) 250м.Забележка: изискването се доказва с един изпълнен от участника обект, който отговаря на поставените от Възложителя изисквания по съответната обособена позиция!
2.За изпълнение на строителството, по съответната обособена позиция, участникът следва да разполага с:
2.1. Ръководител на обекта - Изисквания за професионална компетентност: Висше образование с квалификация инженер в областта на строителството или еквивалент; предложеното лице следва да притежава професионален опит като ръководител на поне едно строителство, с обем, идентичен или сходен, с тези на поръчката;Забележка: Под строителство, с обем, идентичен или сходен, с тези на поръчката се разбира:За Об.позиция 1: изграждане на площадни или пешеходни пространства с минимална площ 2000 кв. м. и/или реконструкция, благоустрояване и подобряване на физическата среда на площадни и пешеходни пространства, с минимална площ 3000 кв. м. За Об. позиция 2: изграждане на площадни или пешеходни пространства с минимална площ 3000 кв. м. и/или реконструкция, благоустрояване и подобряване на физическата среда на площадни и пешеходни пространства, с минимална площ 5000 кв. м.За Об. позиция 3: изграждане и/или реконструкция, и/или основен ремонт, и/или рехабилитация на пътища и улици, с минимална дължина (на улица/път и др.) 250м.;2.2. Технически ръководител, който има квалификация „строителен инженер”, „архитект“ или „строителен техник” и отговаря на изискванията за образователен ценз, съгласно чл. 163а, ал.2 от ЗУТ или еквивалентна, с професионален опит като технически ръководител минимум 3 г.2.3 Експерт Контрол по качеството, който има квалификация „строителен инженер” или еквивалентна и притежава Удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ.
2.4 Експерт по безопасност и здраве в строителството, който има квалификация „строителен инженер” или еквивалентна и притежава удостоверение за „Експерт за безопасност и здраве” съгласно Наредба № РД-07- 2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалентен документ.
2.5. Инженер Геодезист-Изисквания за професионална компетентност: Висше образование в областта на геодезията, картографията и фотограметрията или еквивалент. Експертът следва да притежава удостоверение от Агенция по геодезия, картография и кадастър за правоспособност за извършване на дейности по кадастъра съгл. от Наредба 3/16.02.2001 г. за водене и съхраняване на регистъра на лицата, правоспособни да извършват дейности по кадастъра или еквивалентен документ и професионален опит минимум 5 г.
3.Участникът следва да прилага система за управление на качеството съответстваща на стандарт БДС EN ISO 9001:2015 илиеквивалентен, с предметен обхват в областта на строителството.
Продължава в раздел VI.3) Допълнителна информация
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

16/06/2017 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

19/06/2017 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

гр.Ямбол, сградата на община Ямбол, ул."Г. С. Раковски" № 7, ст.203

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

От раздел III.1.3): Предвид обстоятелството, че стандартът БДС EN ISO 9001:2008 е отменен от Българския институт за стандартизация на 25.09.2015 г., но Международната организация за стандартизация (ISO) е определила преходен период за престандартизация по посочения стандарт или еквивалентен на него до 15.09.2018 г., Възложителят ще приеме и представянето на доказателства за прилагане на система за управление на качеството съответстваща на стандарт БДС EN ISO 9001:2008 или еквивалентен, с предметен обхват в областта на строителството.
1. От участие в процедурата се отстранява участник, за когото е налице някое от обстоятелствата по чл. 54, ал. 1 и чл. 55, ал. 1, т. 1-3 и т. 5 от ЗОП. Възложителят ще острани от участие в процедурата и:
• участници - свързани лица по смисъла на пар. 2, т. 45 от ДР на ЗОП;
• участник, който е предложил цена за изпълнение на поръчката, по-висока от определената от Възложителя прогнозна стойност на поръчката;
• участник,който не е разработил предложение за изпълнение на поръчката съгласно техническите спецификации и изискванията на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ.
• участник, който е представил техническо предложение, което не съдържа мин.изискуемите елементи;
• участник,който представил предложение, в което липсва линеен график или приложения линеен график не съответства на предложението.
2. Съгласно чл. 67, ал. 1 от ЗОП при подаване на оферта участникът декларира липса на основания за отстраняване от процедурата и съответствие с критериите за подбор чрез представяне на ЕЕДОП. Документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, могат да бъдат изисквани допълнително при условията на чл. 67, ал. 5 и 6 от ЗОП. Съгласно чл. 67, ал. 6 от ЗОП преди сключването на договор за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, представя актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с критериите за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
3. Участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България и относими към услугите, предмет на поръчката, както следва: а) относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки:
Национална агенция по приходите:
Информационен телефон на НАП: 0700 18 700;
Интернет адрес: www.nap.bg
б) относно задълженията, свързани със закрила на заетостта и условията на труд:
Министерство на труда и социалната политика:
Интернет адрес: http://www.mlsp.government.bg
София 1051, ул. Триадица № 2
Телефон: 02 8119 443
ВАЖНО: При подписване на Договора, Изпълнителят представя гаранция за изпълнение в размер на 3 % от стойността му без ДДС. 10% от Гаранцията за изпълнение, е предназначена за обезпечаване на гаранц. поддържане.2. Гаранцията може да се предостави в една от следните форми:- Парична сума;- Банкова гаранция;- Застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя;3. Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията или титуляр на застраховката.4. Когато гаранцията за изпълнение е парична сума, същата се внася в касата на Община Ямбол или по следната сметка:Банка: „Общинска банка” АД - клон Ямбол,Банков код (BIC): SOMBBGSFБанкова сметка (IBAN): BG 75 SOMB 91303324121301
Гаранцията за изпълнение се освобождава, както следва:1. в срок до 30 дни след подписване на протокол за приемане и предаване на изпълнението на Договора /без сумата за гаранц.поддържане/;2. в срок до 30 дни след изтичането на гаранционните срокове – 10 % от размера на гаранцията
ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ трябва да представи и гаранция, която обезпечава авансово предоставените средства, представляващи 25% от стойността на договора, в една от посочените 3 форми,която се освобождава по реда на чл.111,ал.3 от ЗОП

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалби могат да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП, съгласно чл. 197, ал. 1,т.1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 12/05/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва