Деловодна информация
03912
326 10/05/2017 (дд/мм/гггг)
не
03912-2017-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Театрално-музикален продуценски център -Варна 175932425
пл. Независимост № 1
Варна BG331 9000 България
Сияна Шефкенова +359 52665012
opera@tmpcoperavarna.com +359 52602088

Интернет адрес/и

http://www.operavarna.com

http://www.operavarna.com/index.php/bg/novini/profil-na-kupuvacha


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.operavarna.com/index.php/bg/novini/profil-na-kupuvacha
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Отдих, култура и вероизповедание

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

“Извършване на охранителна дейност в обекти на Театрално-Музикален Продуцентски Център Варна”
79713000      
Услуги

При изпълнение на поръчката следва да се извърши охранителна дейност чрез физическо присъствие, с цел осигуряване и опазване на обществения ред, живота и здравето на гражданите и опазване на имущество в следните обектите на Театрално-Музикален Продуцентски Център Варна, а именно: «Складова база» на ТМПЦ – Варна, «Oсновна сграда» на ТМПЦ – Варна» и Сцена Филиал на Драматичен театър „Стоян Бъчваров”.
При изпълнение на поръчката следва да се извършва: денонощна невъоръжена физическа охрана, осъществявана от 1 (един) охранител на смяна на обект «Складова база на ТМПЦ - Варна», находящ се в гр.Варна, Западна промишлена зона; денонощна невъоръжена физическа охрана, осъществявана от 1 (един) охранител на смяна на обект «Oсновна сграда на ТМПЦ – Варна», находящ се в гр.Варна, пл. ”Независимост” №1 и денонощна невъоръжена физическа охрана, осъществявана от 1 (един) охранител на смяна на обект «Сцена Филиал на Драматичен театър „Стоян Бъчваров”, находящ се в гр.Варна, пл. ”Независимост” №1.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
182600      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79713000      
79711000      
79710000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

територията на гр. Варна

(1) При изпълнение на поръчката следва да се извърши охранителна дейност чрез физическо присъствие, с цел осигуряване и опазване на обществения ред, живота и здравето на гражданите и опазване на имущество в следните обектите на Театрално-Музикален Продуцентски Център Варна, а именно: «Складова база» на ТМПЦ – Варна, «Oсновна сграда» на ТМПЦ – Варна» и Сцена Филиал на Драматичен театър „Стоян Бъчваров”.
(2) При изпълнение на поръчката следва да се извършва: денонощна невъоръжена физическа охрана, осъществявана от 1 (един) охранител на смяна на обект «Складова база на ТМПЦ - Варна», находящ се в гр.Варна, Западна промишлена зона; денонощна невъоръжена физическа охрана, осъществявана от 1 (един) охранител на смяна на обект «Oсновна сграда на ТМПЦ – Варна», находящ се в гр.Варна, пл. ”Независимост” №1 и денонощна невъоръжена физическа охрана, осъществявана от 1 (един) охранител на смяна на обект «Сцена Филиал на Драматичен театър „Стоян Бъчваров”, находящ се в гр.Варна, пл. ”Независимост” №1.
Чл.3. Изисквания за изпълнение на поръчката:
(1) Охраната на обектите следва да обхваща цялостната дейност, насочена към ефективно и своевременно откриване, предотвратяване или пресичане на неправомерни въздействия и посегателства върху охраняваните обекти и осъществяване на пропускателен режим в съответствие с условията и реда за извършване на частна охранителна дейност по смисъла на Закона за частната охранителна дейност.
(2) При охраната на обектите, задължително:
2.1. Охранителите осъществяват дежурство и наблюдение на поверената зона, по утвърден график и с необходимата прецизност, съгласно изготвения план за охраната на обекта, съгласуван с Възложителя след подписване на договора за възлагане на поръчката;
2.2. Охранителите предприемат всички адекватни действия за предотвратяване на неблагоприятни последици върху охранявания обект и имущество;
2.3. При констатирано престъпление в обекта, пожар, наводнение или други природни бедствия и аварии, незабавно се информират компетентни органи;
2.4. Участникът осигурява за своя сметка, надеждна и независима вътрешна връзка за гласова комуникация между постовете.
Критериите по-долу
 
ДА Отговорност и гаранции за покриване на щети / в процент /    20% тежест
Възможност на участникът за реагиране при кризисни ситуации /в минути/    10% тежест
Срок за възстановяване на нанесените щети настъпили в резултат от неизпълнение на служебните задълженията на охранителя /в работни дни/    15% тежест
Цена
цена -55% тежест
II.2.6) Прогнозна стойност
182600      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

В публичното състезание могат да участват всички заинтересовани български или чуждестранни физически или юридически лица или техни обединения, както и всяко друго образувание, което има право да изпълнява доставки и услуги съгласно законодателството на държавата, в която то е установен. За участниците следва да не са налице обстоятелствата по чл. 54 и чл. 55 от ЗОП и чл. 3, т.8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици. Участниците следва да отговарят на всички предварително обявени от възложителя условия. Всички изискуеми документи, които следва да се представят в офертата са посочени в документацията на обществената поръчка.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участниците да са реализирали специализиран оборот от услуги, сходни с предмета на обществената поръчка, общо за последните три години (2014, 2015, 2016г.), в размер не по-малък от 300 000 лв. без ДДС;
* Забележка: Под услуги „сходни с предмета на настоящата обществена поръчка” се разбират: услуги свързани с извършване на охранителна дейност.
За удостоверяване на това обстоятелство участникът следва да попълни част IV., буква „Б“,т.2б от ЕЕДОП.


III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

3.1. Участниците следва да имат минимум 3 /три/ изпълнени договора, сходни с предмета на обществената поръчка, общо за последните 3 (три) години към датата определена като краен срок за подаване на оферти, доказани с минимум 3 препоръки за добро изпълнение /референции, с телефон за връзка с подписалите ги лица, кореспондиращи с договорите от списъка./
*Забележка: За изпълнен договор се приема договор, чието изпълнение е приключило към датата определена като краен срок за подаване на оферти.
За удостоверяване на това обстоятелство участникът следва да попълни част IV., буква „В“, т.1б от ЕЕДОП и да представят доказателства за извършените услуги.
3.2. За изпълнение на поръчката участникът следва да разполага с квалифициран личен състав - преминал успешно курс за първоначално обучение и/или притежаващ професионална квалификация «охранител», съгласно чл.28 от Закона за частната охранителна дейност;
За удостоверяване на това обстоятелство участникът следва да попълни част IV., буква „В“, т.6а от ЕЕДОП.
3.3. Участниците да притежават минимум 3 (три) броя собствени или наети за срока на договора МПС-та.
За удостоверяване на това обстоятелство участникът следва да попълни част IV., буква „В“, т.9 от ЕЕДОП и да представи доказателства.
3.4. Участникът да декларира, че ако бъде избран за изпълнител ще осигури за периода на действие на договора оборудване за изпълнение на поръчка: средства за мобилна комуникация и униформено облекло;
За удостоверяване на това обстоятелство участникът следва да попълни част IV., буква „В“, т.9 от ЕЕДОП.
3.5. Участникът може да представи и други документи, доказващи техническите и професионалните му възможности.


III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Условията за изпълнение са подробно описани в документацията на обществената поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

02/06/2017 (дд/мм/гггг)   16:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 3

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

06/06/2017 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

в сградата на ТМПЦ -Варна /Основна сграда/ в стая №108, на адрес: гр.Варна, пл.”Независимост” №1

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни нотариално упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване. Преди отваряне на офертите
упълномощените лица представят на комисията ноталиално заверено пълномощно от законния представител/и на участника.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Офертата се изготвя по приложените в документацията образци. Опаковката с офертата трябва да съдържа следното:
1. Опис на представените документи - (Приложение № 1).
2. Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) (Приложение № 2) за участника в съответствие с изискванията на закона и условията на възложителя, а когато е приложимо – ЕЕДОП за всеки от участниците в обединението, което не е юридическо лице, за всеки подизпълнител и за всяко лице, чиито ресурси ще бъдат ангажирани в изпълнението на поръчката- (Приложение № 2);
Когато изискванията по чл. 54, ал. 1, т. 1, 2 и 7 от ЗОП се отнасят за повече от едно лице, всички лица подписват един и същ ЕЕДОП. Когато е налице необходимост от защита на личните данни или при различие в обстоятелствата, свързани с личното състояние, информацията относно изискванията по чл. 54, ал. 1, т. 1, 2 и 7 от ЗОП се попълва в отделен ЕЕДОП за всяко лице или за някои от лицата. В последната хипотеза- при подаване на повече от един ЕЕДОП, обстоятелствата, свързани с критериите за подбор, се съдържат само в ЕЕДОП, подписан от лице, което може самостоятелно да представлява съответния стопански субект.
Когато Участникът е посочил, че ще използва капацитета на трети лица за доказване на съответствието с критериите за подбор или че ще използва подизпълнители, за всяко от тези лица се представя отделен ЕЕДОП.
Представявя се отделен ЕЕДОП за всеки от участниците в обединението, което не е юридическо лице, за всеки подизпълнител и за всяко лице, чиито ресурси ще бъдат ангажирани в изпълнението на поръчката
3. При участник- обединение - Копие на договора за обединение /при участник-обединение/, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият;
4. Копие от документ, от който да е видно правното основание за създаване на обединението, съгласно чл. 37, ал. 4 от ППЗОП /при участник-обединение, което не е юридическо лице/.
5. Документ за упълномощаване, съгласно чл. 39, ал. 3, т. 1, буква „а“ от ППЗОП, когато лицето, което подава офертата, не е законният представител на участника. Представя се нотариално заверено пълномощно, което следва да съдържа изрично изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата и да представлява участника в процедурата;
6. Предложение за изпълнение на поръчката в съответствие с техническите спецификации и изискванията на възложителя -(Приложение № 3).
7. Декларация за съгласие с клаузите на приложения проект на договор -(Приложение № 4));
8. Декларация, че при изготвяне на офертата са спазени задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, когато е приложимо- (Приложение № 5).
9. Декларация за срока на валидност на офертата (Приложение № 6).
10. Декларация по чл. 101, ал. 11, във връзка с чл. 107, т. 4 от ЗОП за липса на свързаност с друг участник- (Приложение №7)
11. Отделен непрозрачн плик с надпис "Предлагани ценови параметри" в който се поставя ценовото предложение за изпълнение на обществената поръчка- (Приложение № 8) .
12. За доказване на специализиран оборот от услуги, сходни с предмета на обществената поръчка - справка за общия оборот и/или за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката- Приложение № 9.
13. За доказване на годността (правоспособността) за упражняване на професионална дейност следва да се представи:
- Валивден лиценз за извършване на частна охранителна дейност – копие заверено за вярност с оригинала от участника;
14. Документи за доказване техническите и професионални способности на участниците:
- референции/препоръки за добро изпълнение, кореспондиращи с договорите от списъка в ЕЕДОП;
- копия на документи заверени за вярност от участника (талони, / и /или договори за наем, / и /или договори за покупко-продажба/ и /или за лизинг или други еквивалентни документи), доказващи МПС-та.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

I. Жалба може да се подава в 10 дневен срок от:
1. Изтичането на срока по чл.100, ал.3 от ЗОП - срещу решението за отркриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация;
2. Изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация;
3. Получаването на решението за определяне на изпълнител или за прекратяване на процедурата;
II. Жалба по чл. 196, ал. 5 от ЗОПсе подава в 10 дневен срок от уведомяване за съответното действие, а ако лицето не е уведомено от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 10/05/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва