Деловодна информация
01008
12-00-78 09/05/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
09/05/2017 (дд/мм/гггг)
01008-2017-0008 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Камено 000057001
ул.Освобождение 101
Камено BG341 8120 България
еорги Георгиев - Зам. кмет +359 55153008
obshtina@kameno.bg +359 55152480

Интернет адрес/и

www.kameno.bg

www.kameno.bg/bg/public-orders


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
www.kameno.bg/bg/public-orders
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Изготвяне на проект за консервация, реставрация и социализация на средновековната крепост Русокастро, Община Камено, Област Бургас
71200000      
Услуги

„Изготвяне на проект за консервация, реставрация и социализация на средновековната крепост Русокастро, Община Камено, Област Бургас, Първи етап: Консервация, реставрация и социализация на главен вход с прилежащи кули“
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
12500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

Община Камено

Съгласно Технически спецификации.
Критериите по-долу
 
ДА Методология за изпълнение    50%
Цена
50%
II.2.6) Прогнозна стойност
12500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
3

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срокът за изпълнение на поръчката е както следва:
? 30 (тридесет) календарни дни за проучване и документиране;
? 60 (шестдесет) календарни дни за проект за консервация, реставрация и социализация;
Важно!!! Времето за съгласуване с Националния институт за недвижимо културно наследство (НИНКН) не включва в горепосочените срокове.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците следва да осигурят екип от експерти, които да осъществяват поръчката. Екипът следва да включва най-малко следните експерти:
• Ръководител – архитект. Следва да има завършено висше образование, степен „магистър”, с квалификация „архитект“ или еквивалентна (или аналогична специалност, в случаите, когато образователно-квалификационната степен е придобита в държава, в която няма съответната специалност); да притежава пълна проектантска правоспособност за 2017 год.; да бъде правоспособно лице, имащо право да извършва дейности по консервация и реставрация (съгл. чл.164 (1) от ЗКН).
• По един проектант по отделните проектни части: Архитектура; Част Конструкции; Част Електро; Част Геодезия; Част Паркоустройство и благоустройство; Част Инженерна геология; Част Технология. Всички проектанти следва да са магистри по образование и да притежават Пълна проектантска правоспособност (ППП) за 2017 год. Всеки проектант отговаря по една обособена част или за всяка част се изисква по минимум един проектант-магистър по специалността си с ППП за 2017 год.
При подаване на офертата, съответствието с изискването се декларира в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, и в конкретни случаи от подизпълнителите или третите лица.
Документи за доказване, във връзка с поставеното изискване: 1/ Списък за екипа от технически лица, отговарящи за изпълнението на обществената поръчка - по образец; Документът се представя в оригинал. 2/ Автобиографии на екипа от технически лица с посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит – по образец. Документът се представя в оригинал. 3/ Декларация за ангажираност на експерт - по образец. Документът се представя в оригинал. Декларацията се попълва от всеки експерт, посочен в Списък за екипа от технически лица, отговарящи за изпълнението на обществената поръчка. 4/ Дипломи, сертификати, удостоверения и други еквивалентни документи, доказващи, че членовете на екипа притежават необходимото образование, правоспособност, квалификация и др. 5/ Документ за Пълна проектантска правоспособност за 2017 год. за всеки член на екипа. Документите се представят като заверени преписи.
Забележка: Оттеглянето, замяната и привличането на експерти, различни от изброените в списъка, представен в офертата на участника е допустимо само с писмено съгласие на Възложителя. В случай на замяна на експерти, участникът трябва да предложи лица с равностойни опит и умения или по-добри специалисти в сравнение със заменените.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Не се поставят изисквания.

Не се поставят изисквания.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците следва да разполагат с необходимите оборудване и техника за осъществяване на предмета на поръчката.
2.Участниците следва да разработи ОРГАНИЗАЦИЯ НА ИЗПЪЛНЕНИЕТО. Минимално изискуемо съдържание на организация на изпълнението:
• Организация за създаване на условия за успешно стартиране на изпълнението;
• Организацията на работа, подход и стратегия за изпълнението на поръчката;
• Прилагани информационни източници и нормативни изисквания;
• Работни взаимовръзки между отделните експерти и други лица, участващи в изпълнението;
• Описание на конкретното участие на всеки един от експертите в цялостното изпълнение;
• Подробно описание на дейностите предвидени в техническата спецификация и последователност на изпълнение;
• Начин на комуникация с Възложителя и мерки по отстраняване на неточности по време на изпълнение;
3.Участниците следва да разработи СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА РИСКА: Представената система трябва да гарантира качественото изпълнение на поръчката при всички условия на работа, включително и в условията на реализиран риск. Представя се информация за управление на всеки един от дефинираните в методиката рискове, която включва информация относно:
• Изчерпателно развити мерки за предотвратяване на настъпването на дефинираните от Възложителя рискове и
• Изчерпателно развити мерки за преодоляване на последиците от евентуално тяхно сбъдване.
Разглеждат се предложенията на участниците за управление на следните дефинирани групи рискове, които могат да възникнат при изпълнението на договора:
Риск 1 –Липса на информация или недостатъчна и непълна информация необходима за изпълнение на поръчката;
Риск 2 - Противоречиви, некоректни изходни данни;
Риск 3- Липса/недостатъчна координация и сътрудничество между членовете на екипа или вътрешно организационен проблем;
Риск 4 - Промени в законодателството на България;
Риск 5 - Неизпълнение на договорни задължения, в това число забава на плащанията по договора от Страна на Възложителя;


1. Участниците представят декларация по образец за техника и оборудване на разположение.
2. Участниците следва да разработи ОРГАНИЗАЦИЯ НА ИЗПЪЛНЕНИЕТО. Документът се представя в оригинал към Техническото предложение.
3.Участниците следва да разработи СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА РИСКА. Документът се представя в оригинал към Техническото предложение.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Цената на поръчката се заплаща по банков път, в срок от 30 (трудесет) дни от представяне на фактура. Цената се заплаща по следния начин:
? 30% от цената се заплаща авансово, след сключване на договора;
? 30% от цената се заплащат след предаване на части проучване и документиране;
? останалите 40% от цената се заплащат при предаване на проекта.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

14/06/2017 (дд/мм/гггг)   16:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 3

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

15/06/2017 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Заседателната зала на Община Камено

Получените заявления за участие или оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват кандидатите или участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

В обявената процедура може да участва всяко физическо или юридическо лице, както и техни обединения, което отговаря на изискванията, предвидени в ЗОП и на изискванията на Възложителя, посочени в документацията за участие. Когато участникът е обединение (консорциум), участниците в обединението следва да сключат договор/споразумение помежду си. Участниците в обединението/консорциума трябва да определят едно лице, което да представлява обединението при изпълнението на настоящата обществена поръчка. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. Не може да участва в настоящата процедура за възлагане на обществената поръчка участник, при когото са налице обстоятелствата по чл.54, ал.1 от ЗОП, а именно:1. е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за престъпление по чл. 108а, чл. 159а – 159г, чл. 172, чл. 192а, чл. 194 – 217, чл. 219 – 252, чл. 253 – 260, чл. 301 – 307, чл. 321, 321а и чл. 352 – 353е от Наказателния кодекс;2. е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за престъпление, аналогично на тези по т. 1, в друга държава членка или трета страна;3. има задължения за данъци и задължителни осигурителни вноски по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс и лихвите по тях, към държавата или към общината по седалището на възложителя и на кандидата или участника, или аналогични задължения, установени с акт на компетентен орган, съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, освен ако е допуснато разсрочване, отсрочване или обезпечение на задълженията или задължението е по акт, който не е влязъл в сила;4. е налице неравнопоставеност в случаите по чл. 44, ал. 5;5. е установено, че:а) е представил документ с невярно съдържание, свързан с удостоверяване липсата на основания за отстраняване или изпълнението на критериите за подбор;б) не е предоставил изискваща се информация, свързана с удостоверяване липсата на основания за отстраняване или изпълнението на критериите за подбор;6. е установено с влязло в сила наказателно постановление или съдебно решение, че при изпълнение на договор за обществена поръчка е нарушил чл. 118, чл. 128, чл. 245 и чл. 301 – 305 от Кодекса на труда или аналогични задължения, установени с акт на компетентен орган, съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен;7. е налице конфликт на интереси, който не може да бъде отстранен.Липсата на основанията за отстраняване участниците посочват в ЕЕДОП в раздел III.Ще бъдат отстранявани от участие в тази процедура участници, които не отговарят на нормативно установените изискванията в ЗОП и на специалните изисквания, посочени в документацията за участие, когато е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия; когато е декларирал съгласие да участва като подизпълнител в офертата на друг участник. Когото участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, изискванията посочени В настоящия раздел, се прилагат и за подизпълнителите. Тези обстоятелства се посочват в от ЕЕДОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg/ +359 29807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 09/05/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва