Деловодна информация
2538
ОПИ-584 04/05/2017 (дд/мм/гггг)
не
2538-2017-0008 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Прокуратура на Република България - главен прокурор 121817309
бул. Витоша № 2, Съдебна палата
София BG411 1000 България
Мариан Вачевски +359 28036024
mvachevski@prb.bg +359 29633373

Интернет адрес/и

www.prb.bg

http://www.prb.bg/bg/obshestveni-porchki/elektronni-prepiski/publichno-sstezanie-s-predmet-osiguryavane-na-logi/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.prb.bg/bg/obshestveni-porchki/elektronni-prepiski/publichno-sstezanie-s-predmet-osiguryavane-na-logi/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Прокуратура на Република България - главен прокурор 121817309
Информационен център на Прокуратура на Република България, бул. Витоша № 2, Съдебна палата, партер, стая № 79, Регистратура на главен прокурор.
София BG411 1000 България
Мариан Вачевски +359 28036024
mvachevski@prb.bg +359 29633373

Интернет адрес/и

www.prb.bg

http://www.prb.bg/bg/obshestveni-porchki/elektronni-prepiski/publichno-sstezanie-s-predmet-osiguryavane-na-logi/

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Надзор за законност

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

"Осигуряване на логистика при реализиране на предвидените в Дейност 1 обучения, както и при провеждане и участие в публични обсъждания, конференции, работни срещи и други мероприятия за изпълнение на ОПИ -
79952000      
Услуги

Обществената поръчка е с предмет: "Осигуряване на логистика при реализиране на предвидените в Дейност 1 обучения, както и при провеждане и участие в публични обсъждания, конференции, работни срещи и други мероприятия за изпълнение на проекта"
Обществената поръчка се провежда в изпълнение на проект "Въвеждане на електронното правосъдие в ПРБ чрез електронен документооборот, предоставяне на отворени данни и електронни услуги за КАО на гражданите и институциите", финансиран по Оперативна програма „Добро управление“, приоритетна ос „Прозрачна и ефективна съдебна система“, бюджетна линия BG05SFOP001-3.001 - Стратегически проекти в изпълнение на Актуализирана стратегия за продължаване на реформата в съдебната система и Стратегията за въвеждане на електронно управление и електронно правосъдие в сектор „Правосъдие“ 2014- 2020 г.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
85966.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79952000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411
BG321
BG331
BG341
BG421

Република България, гр. София, Велико Търново, Варна, Бургас, Пловдив

Изпълнението на поръчката включва осигуряване на логистика при реализиране на следните събития:
3.1. Обучения, предвидени при реализирането на Дейност 1 на проекта. Предвидено е да бъдат проведени следните обучения:
- обучение 1- прокурори - гр. В. Търново - двудневно обучение с една нощувка
- обучение 2 - служители - гр. В. Търново - двудневно обучение с една нощувка
- гр. София 1 - тридневно обучение без нощувка (за служители от гр. София)
- гр. София 2 - тридневно обучение с две нощувки (за служители)
- гр. Велико Търново - тридневно обучение с две нощувки (за служители)
- гр. Пловдив - тридневно обучение с две нощувки (за служители)
- гр. Варна - тридневно обучение с две нощувки (за служители)
- гр. Бургас - тридневно обучение с две нощувки (за служители)
3.2. Конференция за публично обсъждане изпълнението на проекта.
3.3. Работна среща за напредъка на проекта, по дейност 2.
3.4. Заключителна пресконференция за отчитане на резултатите по проекта.
Индикативен график за провеждане на събитията/мероприятията е посочен в техническите спецификации.
Общият брой на участниците в събитията е както следва: обучения: гр. Варна - 45; гр. Бургас - 33; гр. Велико търново - 40; гр. Пловдив - 51; гр. София 1 - 28; гр. София 2 - 46; гр. Велико Търново (прокурори) - 24; гр. Велико Търново (служители) - 26; Конференция за публично обсъждане изпълнението на проекта - 60; Работна среща за напредъка на проекта - 30; заключителна пресконференция за отчитане резултатите от проекта - 60.
Възложителят си запазва правото да не провежда част и/или всички събития, предмет на настоящата обществена поръчка, в случай че не бъдат възложени предвидените обществените поръчки по Дейност 1 и/или Дейност 2 по проекта, по причини които възложителя не е могъл да предвиди.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
85966.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 31/12/2018 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Посочена в раздел II.2.14 - Допълнителна информация

Проект "Въвеждане на електронното правосъдие в ПРБ чрез електронен документооборот, предоставяне на отворени данни и електронни услуги за КАО на гражданите и институциите", финансиран по Оперативна програма „Добро управление“. 85%-европейско финансиране, 15%-национално финансиране
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да притежава валидна регистрация за извършване на туроператорска и/или туристическа агентска дейност в съответствие с чл. 61, ал. 3 от Закона за туризма (ЗТ) и да са вписани в Регистъра на туроператорите и туристическите агенти или да са лица по чл. 62 от Закона за туризма, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или да притежават аналогично разрешение или членство в определена организация, съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен.
Съответствието си с поставения критерий за подбор, участниците декларират както следва: За наличие на упражняване на професионална дейност участникът попълва съответната част от ЕЕДОП: част IV, раздел А „Годност“, в който описва посочените обстоятелства и документи: посочва номер в Регистъра на туроператорите и туристическите агенти или аналогичен регистър в държавата, в която чуждестранният участник е установен или посочва номер, дата, орган-издател на съответното разрешение или членство в определена организация, когато за осъществяване на дейността се изисква разрешение или членство в определена организация.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, документ за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор: Поставеното изискване се доказва със заверено копие от валидно удостоверение за регистрация по Закона за туризма за осъществяване на туроператорска/туристическа агентска дейност или еквивалентен документ за чуждестранните лица. В случай че избраният изпълнител е чуждестранно лице, преди подписване на договора за обществена поръчка, същият следва да е извършил действията по чл. 62, във връзка с чл. 65 от Закона за туризма и и съответната информация да е вписана в регистъра по чл. 61, ал. 3 от ЗТ.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът да има застраховка "Професионална отговорност" с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката и произтичащо от нормативен акт (чл. 61, ал. 1, т. 2 от ЗОП).
Съответствието си с поставения критерий за подбор, участниците декларират както следва: При подаване на оферта участниците декларират съответствието с минималното изискване, чрез посочване на съответната информация в Част IV: „Критерии за подбор“, раздел „Б“ – „Икономическо и финансово състояние“, т.5 от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, документ за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор:
За доказване на поставеното изискване участниците представят доказателства за наличие на застраховка "Професионална отговорност".


Участникът да притежава валидна застраховка „Отговорност на туроператора” по чл. 97 от Закона за туризма или еквивалент (за чуждестранните лица)
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с този на поръчката за последните три години от датата на подаване на офертата. (чл. 63, ал. 1, т. 1 от ЗОП). Съответствието си с поставения критерий за подбор, участниците декларират както следва: При подаване на оферта участниците декларират съответствието с минималното изискване, чрез посочване на дейностите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, за която се участва, с посочване на описание на дейностите, стойностите, датите и получателите. Данните се представят чрез попълване на информацията в Част IV: „Критерии за подбор“, раздел „В“ – „Технически и професионални способности“, т.1б от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, документ за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор: Поставеното изискване се доказва с документи по чл. 64, ал. 1, т. 2 от ЗОП - списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга.
2. Участникът да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката (чл.63, ал.1, т.5 от ЗОП). Съответствието си с поставения критерий за подбор, участниците декларират както следва: При подаване на оферта в Част ІV, Раздел В, т. 6 от ЕЕДОП, участниците декларират съответствието с минималното изискване, чрез посочване на професионална компетентност на лицата, които ще вземат участие при изпълнение на поръчката.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, документ за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор: Поставеното изискване се доказва с документ по чл. 64, ал. 1, т. 6 от ЗОП - списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионална компетентност на лицата.
3. Участникът да прилага системи за управление на качеството. (чл. 63, ал. 1, т. 10 от ЗОП). Съответствието си с поставения критерий за подбор, участниците декларират както следва: При подаване на оферта участниците декларират съответствието с минималното изискване, чрез посочване на стандарта, съгласно който прилагат внедрена и сертифицирана система за управление на качеството с обхват туроператорска/туристическа агентска дейност или организиране на обучения и семинари. Данните се представят чрез попълване на информацията в Част IV: „Критерии за подбор“, раздел „Г“ – „Стандарти за осигуряване на качеството“ Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
Документ за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор: Заверено "вярно с оригинала" копие на сертификат за съответствие на системата за управление на качеството на участника със стандарта ISO 9001:2008 или еквивалентен или със стандарта ISO 9001:2015 или еквивалентен, с обхват туроператорска/туристическа агентска или организиране на обучения и семинари. Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В този случай участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.


1. Участникът да е изпълнил, минимум 1 (една) дейност през последните 3 (три) години считано от датата на подаване на офертата, чийто предмет и обем са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка.
Под „изпълнени дейности“ се разбират такива, които независимо от датата на сключването им, са приключили в посочения по – горе период.
Под дейности сходни с предмета на поръчката следва да се разбира осигуряване на логистика при провеждане на събития (обучения, работни срещи, пресконференции и пр.).
Под сходен „обем на дейностите“ на поръчката следва да се разбира осигуряване на логистика при провеждане на събитие, в което са взели участие минимум 50 участници.
2.Участникът да разполага с експерт, който ще изпълнява функциите на организатор – логистика с висше образование, образователно-квалификационна степен „магистър“ или еквивалент с професионално направление „Икономика“ или „Туризъм“ или „Обществени комуникации и информационни науки“ или „Администрация и управление“ или еквивалентни, както и професионален опит, минимум 3 години в организиране и провеждане на събития.
3.Участникът трябва да прилага внедрена и сертифицирана система за управление на качеството, съгласно стандарта EN ISO 9001:2008 или еквивалентен, или EN ISO 9001:2015 или еквивалентен, с обхват туроператорска/туристическа агентска или организиране на обучения и семинари .
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


В п-та може да уч-ва у-к, който отг-я на у-та на чл.10,ал.1ЗОП и изискванията на В-ля. В-лят отстранява у-к, за когото са налице осн. по чл.54,ал.1,чл.55,ал.1,т.1-5 ЗОП и/или у-та по чл.107 ЗОП.Във вр. с чл.55, ал.1,т.2 ЗОП у-ът не следва да е лишен от право да упражнява туроператорска и/или туристическа агентска дейност. Отстранява се у-к, предложил цена за и-ние по висока от следните прог. стойности:За логистика при реализиране на обученията–54 816,67 лв.без ДДС;За логистика при провеждане на конф. за публ. обсъждане и раб. среща за напредъка на проекта:21 733,33лв.без ДДС;За логистика при провеждане на заклю. пресконф.:9 416. 67 лв. без ДДС.Не може да участва в п-та пряко или косвено ФЛ или ЮЛ, за което е налице забраната по чл.3 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС,освен ако не е налице изкл. по чл.4 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС.В-ят има право да не отстрани у-к, за който е налице обстоятелството по чл. 55,ал.1,т.1 ЗОП, ако се докаже, че същият не е преустановил дейността си и е в състояние да изпълни п-та.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

30/05/2017 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

06/11/2017 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

31/05/2017 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр. София, пл. "Света Неделя" № 1, ет. 5, Администрация на главния прокурор

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Поръчката се възлага като част(обособена позиция)от обществена поръчка с предмет: „Осигуряване на логистика при реализиране на предвидените в Дейност 1 обучения, както и при провеждане и участие в публични обсъждания, конференции, работни срещи и други мероприятия за изпълнение на проекта и осигуряване на дейности по визуализация и публичност на проекта", с 2 обособени позиции: ОП № 1: "Осигуряване на логистика при реализиране на предвидените в Дейност 1 обучения, както и при провеждане и участие в публични обсъждания, конференции, работни срещи и други мероприятия за изпълнение на проекта" ОП № 2: "Осигуряване на дейности по визуализация и публичност на проекта, чрез изработка на рекламни материали"Общата стойност на обществената поръчка по двете обособени позиции е в размер общо на 93 803, 34 (деветдесет и три хиляди осемстотин и три лева и тридесет четири стотинки ) без вкл. ДДС, разделена по обособени позиции, както следва: За ОП № 1: 85 966, 67 лв. (осемдесет и пет хиляди деветстотин шестдесет и шест лева и шестдесет и седем стотинки) без вкл. ДДС; За ОП № 2: 7 836, 67 (седем хиляди осемстотин тридесет и шест лева и шестдесет и седем стотинки) лв. без вкл. ДДС.Съгласно чл. 21, ал. 6 от ЗОП, Възложителят има право да възлага обособени позиции по реда, валиден за индивидуалната стойност на всяка от тях, при условие че стойността на съответната обособена позиция не надхвърля 156 464 лв. за доставки и услуги и общата стойност на обособените позиции, възложени по този начин, не надхвърля 20 на сто от общата стойност на поръчката. В тези случаи независимо от остатъчната стойност на поръчката тя се възлага по реда, приложим към общата стойност на цялата поръчка. Имайки предвид горното, прогнозната стойност на ОП № 1, представлява 91,65 % от общата стойност на поръчката. Прогнозната стойност на ОП № 2, представлява 8,35 % от общата стойност на поръчката. С оглед изложеното и на основание чл. 21, ал. 6 от ЗОП,ОП № 2 ще се възложи по реда на чл. 20, ал. 4, т. 3 от ЗОП – чрез директно възлагане. В изпълнение на чл. 21, ал. 6 от ЗОП, остатъчната стойност (явяваща се прогнозната стойност за Обособена позиция № 1), предвид нейния размер и общата стойност на поръчката, настоящата обществена поръчка се възлага по реда, приложим към общата стойност на цялата поръчка, т.е. провеждане на процедура чрез публично състезание – чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП.
На основание чл. 181, ал. 2 от ЗОП, комисията ще извърши оценка на техническите и ценовите предложения на участниците преди разглеждане на документите за съответствие с критериите за подбор. Действията на комисията ще се извършат в последователност, предвидена в чл. 61 от ППЗОП. В случаите по чл. 181, ал. 2 от ЗОП ценовите предложения могат да не се представят в запечатан плик.
Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 4% от стойността на договора без ДДС. Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми:а) парична сума, платима по следната банкова сметка на ПРБ:БНБ, Банков код BIC: BNBGBGSD, Банкова сметка IBAN: BG 37 BNBG 9661 3300 1391 01. В платежния документ, като основание за внасяне на сумата, да е посочен номерът на решението за определяне на изпълнител на поръчката за което се внася гаранцията. б) оригинал на безусловна и неотменима банкова гаранция за изпълнение на договор, издадена в полза на Възложителя, със срок на валидност най-малко 30 дни след изтичане срока на договора. в) застраховка (застрахователна полица), която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя, със срок на валидност най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане срока на договора. Застраховката следва да влиза в сила от датата на сключване на договора.Възложителят следва да бъде посочен като трето ползващо се лице . Застраховката да покрива отговорността на изпълнителя и не може да бъде използвана за обезпечение на отговорността на изпълнителя по друг договор.
Начин на плащане - посочен в проекта на договор, неразделна част от документацията за участие.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

10 - дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 04/05/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва