Деловодна информация
2538
ОПИ-558 27/04/2017 (дд/мм/гггг)
не
2538-2017-0007 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Прокуратура на Република България - главен прокурор 121817309
бул. Витоша № 2, Съдебна палата
София BG411 1000 България
Гергана Чолакова +359 8036035
gcholakova@prb.bg +359 9633373

Интернет адрес/и

http://www.prb.bg/bg/

http://www.prb.bg/bg/obshestveni-porchki/elektronni-prepiski/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.prb.bg/bg/obshestveni-porchki/elektronni-prepiski/procedura-publichno-sstezanie-s-predmet-izvrshvane/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Прокуратура на Република България - главен прокурор 121817309
Информационен център на Прокуратура на Република България, бул. Витоша № 2, Съдебна палата, партер, стая № 79, Регистратура на главен прокурор.
София BG411 1000 България
Гергана Чолакова +359 8036035
gcholakova@prb.bg +359 9633373

Интернет адрес/и

http://www.prb.bg/bg/

http://www.prb.bg/bg/obshestveni-porchki/elektronni-prepiski/procedura-publichno-sstezanie-s-predmet-izvrshvane

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Надзор за законност

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Извършване на строително–монтажни работи (текущ ремонт) в Национална Следствена Служба“ ОПИ- 558/27.04.2017
45000000      
Строителство

Извършване на вътрешни преустройства, без да бъдат засегнати конструктивни елементи, с цел обособяване на помещения. Включени са ремонт и частична подмяна на отоплителна и вентилационна инсталации, климатизация, ел. инсталация, СОТ, пожароизвестяване, видеонаблюдение, подмяна на дограма и др.; Необходимо е извършването на ремонтни работи по обособяване на помещение, включващи: насипни и бетонови работи, мазилки по фасади, сухо строителство, хидроизолационни работи по покриви. Предвижда се ремонт, включващ: подмяна на ВиК инсталации, на подовите настилки, фаянс по стени, санитария, осветителни тела, врати; ремонт на тавани и стени, бояджийски работи и др.
Финансирането на поръчката е с бюджетни средства на Прокуратура на Република България.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
420700      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Имотът, в който са разположени предвидените за ремонт помещения, се намира в УПИ VII, кв.1, м. „Дианабад“, район „Изгрев“, бул. „Д-р Г.М. Димитров“ № 42, град София.

Предметът на настоящата обществена поръчка включва: „Извършване на строително– монтажни работи (текущ ремонт) в Национална следствена служба“. Имотът, в който са разположени предвидените за ремонт помещения, се намира в УПИ VII, кв.1, м. „Дианабад“, район „Изгрев“, бул. „Д-р Г.М. Димитров“ № 42, град София. Предвижда се строително–монтажните работи да бъдат изпълнявани, както следва:
- Блок № 1В /за администрация/ - сградата е със застроена площ 338 кв.м., шест етажа плюс сутерен и разгъната застроена площ – 2366 кв.м. Предвижда се цялостен ремонт на работните помещения и коридорите на трети, четвърти и пети етажи, включващ: подмяна на водопроводна и канализационна инсталации, на подовите настилки, фаянс по стени, санитария, осветителни тела, врати; ремонт на тавани и стени, боядисване на метални тръби и радиатори от отоплителната система и др. Не се предвижда ремонт в санитарните възли.
- Административна сграда - сградата е със застроена площ 544 кв.м., шест етажа плюс сутерен и разгъната застроена площ от 3808 кв.м. Предвижда се цялостен ремонт на тоалетната на първи етаж, включващ: подмяна на фаянсова облицовка и настилка от теракот, водопроводна и канализационна инсталации, санитария, аксесоари, огледала, осветление, ел. ключове, врати, сифони и др.; ремонт на стени и тавани и др.;
- Блок № 3 – Кухненски комплекс и зала за събрания - сградата е разположена в два корпуса, като първият е на един етаж, а вторият – на 2 етажа с обща застроена площ 826 кв.м., разгъната застроена площ - 1572 кв.м. Предвиждат се следните ремонтни дейности:
- на първи етаж от сградата - извършване на вътрешни преустройства, без да бъдат засегнати конструктивни елементи, с цел обособяване на помещения за: съхранение на архиви; работни кабинети и лаборатория за нуждите на служителите от отдел „Криминалистически“; за продажба и консумация на храни и напитки; учебна зала; санитарни възли; помещение за съхранение на библиотечния фонд на ПРБ; включени са ремонт и частична подмяна на водопроводна и канализационна инсталации, отоплителна и вентилационна инсталации, климатизация, ел. инсталация, СОТ, пожароизвестяване, видеонаблюдение, подмяна на осветителни тела, подови настилки, монтаж на окачени тавани, подмяна на дограма и др.; необходимо е извършване на ремонт на съществуващ санитарен възел, включващ подмяна на фаянсова облицовка и настилка от теракот, водопроводна и канализационна инсталации, санитария, аксесоари, огледала, осветление, ел. ключове, врати, сифони и др., ремонт на стени и тавани и др.; в сутерена – обособяване на три броя помещения за съхранение на архиви;
- Блок № 3А - Трафопост и дизел-агрегатно - сградата е със застроена площ 224 кв.м. Необходимо е извършването на ремонтни работи по обособяване на помещение за съхранение на веществени доказателства, включващи: насип с инертни материали /включително остатъчни материали от разрушени преградни стени в Блок № 3/, бетонови работи, мазилки по фасади, сухо строителство, ремонт и подмяна на ОВК и ел. инсталации СОТ, пожароизвестяване, видеонаблюдение.
- Паркинг- Предвижда се възстановяване на разрушените и компрометирани части на армирана бетонова настилка на паркинга.
В обхвата на поръчката се включва изпълнение на строителни и монтажни работи, доставка на необходимите за това суровини и материали, използваните при изпълнението механизация, работна сила, услуги и дейности, в съответствие с изискванията на Техническата спецификация, както и дейности по отстраняване на дефекти в гаранционните срокове.
В процеса на строителството Изпълнителят следва да ограничи своите действия единствено в рамките на работната площадка.
Видът и обемът на строителните и монтажни работи са описани в приложената количествена сметка, която е неразделна част от описанието на поръчката.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение на поръчката    10%
Организация за изпълнение на поръчката    40%
Цена
50%
II.2.6) Прогнозна стойност
420700      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
76

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

В Прогнозната стойност на обществената поръчка са вкл. непредвидени работи, чиято стойност съставлява 5 % от стойността на предвидените СМР.Методиката за оценка на офертите е подробно описана в Раздел V на документацията за участие в ОП.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците, включително подизпълнителите им, ако има такива, съобразно вида и дела на тяхното участие, следва да бъдат вписани в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в България за изпълнение на строежи от І група, съгласно чл. 5, ал. 1, т. 1 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя (ПРВВЦПРС), четвърта категория строежи, съгласно чл. 5, ал. 6 от ПРВВЦПРС или съответния валиден аналогичен документ, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.В случай на обединение изискването се отнася до участника/участниците, които ще извършват дейностите по строителство съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. За чуждестранни лица – вписване в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
Съответствието си с поставения критерий за подбор, участниците декларират както следва:
При подаване на оферта участниците попълват раздел А: „Годност“ в Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документи за обществени поръчки (ЕЕДОП).
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, документ за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор:
Заверено от участника копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката - за повече информация: http://register.ksb.bg/ . В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Възложителят изисква от участниците да са реализирали минимален общ оборот, изчислен на база годишните обороти, равен на размера на прогнозната стойност на обществената поръчка, за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
Съответствието си с поставения критерий за подбор, участниците декларират както следва:
При подаване на оферта участниците декларират съответствието с минималното изискване, чрез посочване на общ оборот, изчислен на база годишните обороти, за последните три приключили финансови години в зависимост от дата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си. Данните се представят чрез попълване на информацията в Част IV: „Критерии за подбор“, раздел „Б“ – „Икономическо и финансово състояние“, т.1а) от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, документ за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор:
Удостоверения от банки, Годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква, Справка за общия оборот;
Данните за оборота могат да обхващат най-много последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е създаден или е започнал дейността си.
2. Участникът следва да притежава и да поддържа за целия период на изпълнение на договора валидна застраховка за „Професионална отговорност в строителството”, по смисъла на чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за IV-та категория строеж, съгласно чл. 9, ал. 2 от Наредба № 1 от 30 юли 2003 г. за номенклатурата на видовете строежи и в размер съгласно Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден аналогичен документ.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за застраховка „Професионална отговорност” се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва строителство съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединение.
При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
В случай, че участникът е чуждестранно лице, застраховката за професионална отговорност може да бъде еквивалентна на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ.
Съответствието си с поставения критерий за подбор, участниците декларират както следва:
При подаване на оферта участниците попълват поле 5 на раздел Б: Икономическо и финансово състояние в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, документ за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор:
Доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“, в случай че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни.
Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.


1. Възложителят изисква от участниците да са реализирали минимален общ оборот, изчислен на база годишните обороти, равен на размера на прогнозната стойност на обществената поръчка, за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
2. Участникът следва да притежава и да поддържа за целия период на изпълнение на договора валидна застраховка за „Професионална отговорност в строителството”, по смисъла на чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за IV-та категория строеж, съгласно чл. 9, ал. 2 от Наредба № 1 от 30 юли 2003 г. за номенклатурата на видовете строежи и в размер съгласно Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден аналогичен документ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът трябва да е изпълнил строителство с предмет и обем, идентичен или сходен с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнено през последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата (чл.63, ал.1, т.1 от ЗОП).
Съответствието си с поставения критерий за подбор, участниците декларират както следва: попълват поле 1а) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ ЕЕДОП. В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, документ за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор:Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на изпълнените дейности, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. Участникът следва да разполага с персонал и с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката (чл.63, ал.1, т.5 от ЗОП):
Съответствието си с поставения критерий за подбор, участниците декларират както следва: попълват поле 6 от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ ЕЕДОП.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, документ за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор:
Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката и на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионална компетентност на лицата.
По смисъла на § 2, т. 41 от ДР на ЗОП -"Професионална компетентност" е наличието на знания, получени чрез образование или допълнителна квалификация, и/или на умения, усвоени в процеса на упражняване на определена длъжност или позиция в изпълнение на трудови, служебни или граждански правоотношения.
Едно лице може да съвместява повече от една от горните позиции, ако отговаря на съответните изисквания.
3. Участникът трябва да прилага внедрена и сертифицирана система за управление на качеството, съгласно стандарта БДС EN ISO 9001:2008 или еквивалентен, или БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентен, в чиито обхват е включен предмета на поръчката – СМР, текущ ремонт на сгради.
Съответствието си с поставения критерий за подбор, участниците декларират както следва:
При подаване на оферта участниците декларират съответствието с минималното изискване, чрез посочване на стандарта, съгласно който прилагат внедрена и сертифицирана система за управление на качеството, в чиито обхват е включен предмета на поръчката.
Данните се представят чрез попълване на информацията в Част IV: „Критерии за подбор“, буква „Г“ – „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“ от ЕЕДОП. В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, документ за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор:
Заверено „вярно с оригинала“ копие на валиден сертификат за съответствие на системата за управление на качеството на участника със стандарта БДС EN ISO 9001:2008 или еквив-тен или със стандарта БДС EN ISO 9001:2015 или еквив-тен в чиито обхват е включен предмета на поръчката. Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европ. стандарти от ИА „БСА“ или от друг нац. орган по акредитация, който е страна по Многостр. споразум. за взаимно признаване на ЕОА за съответната област или да отговарят на изискв.за признаване съгл. чл. 5а, ал. 2 от ЗНАООС. Възл-лят приема еквив. сертификати, изд. от органи, установени в др. държ. членки и др. доказ-тва за еквив. мерки за осиг.на качеството, когато уча-кът не е имал достъп до такива серт-кати или е нямал възможност да ги получи в съотв. срокове по независещи от него причини. В тези случаи уча-кът тр. да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквив. на изискваните.


1. Участникът трябва да е изпълнил строителство с предмет и обем, идентичен или сходен с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнено през последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата (чл.63, ал.1, т.1 от ЗОП). За строителство „с предмет и обем, идентичен или сходен с предмета на настоящата обществена поръчка“ следва да се разбира изпълнено ново строителство, и/или реконструкция, и/или основен ремонт, и/или текущ ремонт на сгради, в които са извършени дейности, както следва:- армирани бетони и/или циментови замазки – мин. 200 м2 или 20 м3; - сухо строителство– мин. 500 м2; вароциментови мазилки– мин. 150 м2; вентилационни инсталации в сгради– мин. 40 м ; вътрешни водопроводни инсталации– мин. 80 м; вътрешни канализационни инсталации – мин. 60 м; шпакловки– мин. 2000 м2; бояджийски работи /постно боядисване/ – мин. 2000 м2; ел. инсталации в сгради– мин. 700 м; монтаж дограма– мин. 200 м2;
- настилки от керамични изделия – мин. 300 м2- настилки от ламинат – мин. 500 м2; фаянсови облицовки– мин. 300 м2; хидроизолационни работи по плоски покриви, включително обшивки по бордове – мин. 300 м2;
2. Участникът следва да разполага с персонал и с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката (чл.63, ал.1, т.5 от ЗОП):
? Ръководен състав: технически ръководител на обекта - образование висше или средно специално: строителен инженер специалност ПГС /ССС/ или еквивалентна, или строителен техник/ средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита съответна професионална квалификация/, специалност строителство и архитектура или еквивалентни, отговарящ на изискванията на ЗУТ за изпълнение на строежи четвърта категория с професионален опит в строителство на сгради и съоръжения минимум 3 години.
? отговорник за контрол по спазването на здравословни и безопасни условия на труд – да притежава документ за завършено обучение по контрол върху спазването на здравословни и безопасни условия на труд, съобразно ЗБУТ;
? отговорник за контрол върху качеството на изпълнение на строителството, който да притежава документ за завършено обучение по контрол върху качеството;
Участникът по негова преценка може да посочи и други технически правоспособни лица, които да осъществяват специализирано техническо ръководство на отделни строителни и монтажни работи, съобразно придобитата им специалност и образователно–квалификационна степен.
? Персонал: участникът следва да разполага със собствени или наети технически лица, специалисти и нискоквалифицирани работници, минимум 23 човека, които ще използва за извършване на строителството, не по-малко от посочените:
- работник/ци бетонови работи – 2 човека;
- работник/ци сухо строителство – 2 човека;
- работник/ци зидаро-мазачески работи – 2 човека ;
- работник/ци ОВК инсталации – 2 човека;
- работник/ци ВиК инсталации – 1 човека;
- работник/ци шпакловки и бояджийски работи – 2 човека;
- работник/ци ел. инсталации – 2 човека ;
- работник/ци монтаж дограма – 2 човека;
- работник/ци настилки и облицовки – 2 човека;
- работник/ци хидроизолационни работи – 2 човека;
- работник/ци тенекеджийски работи – 1 човек;
- работник/ци монтаж на армировк
3. Участникът трябва да прилага внедрена и сертифицирана система за управление на качеството, съгласно стандарта БДС EN ISO 9001:2008 или еквивалентен, или БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентен, в чиито обхват е включен предмета на поръчката – СМР, текущ ремонт на сгради.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


В процедурата може да участва участник, който отговаря на условията на чл. 10, ал. 1 от ЗОП и изискванията на Възложителя. Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1, чл. 55, ал. 1, т. 1 , т. 3 и т.4 от ЗОП и/или условията по чл. 107 от ЗОП. Не може да участва в процедурата пряко или косвено физическо или юридическо лице, за което е налице забраната по чл. 3 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС, освен ако не е налице изключение по чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС. Участниците в настоящата процедура следва да отговарят на изискванията на чл. 101, ал. 9 и 10 от ЗОП.В случай че предложението на участник надхвърля прогнозната стойност на поръчката, участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за избор на Изпълнител. /Продължава в Раздел VI.3 от Обявлението/
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

29/05/2017 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

30/11/2017 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

30/05/2017 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

гр. София, пл. "Света Неделя" № 1,Администрация на главния прокурор, ет. 5, стая 503.

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Други основания за отстраняване: В случай че участникът участва като обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава следва да представи копие от документ, от който да е видно правното основание за създаване на обединението.Не се допускат промени в състава на обединението след крайния срок за подаване на офертата. Когато в договора за създаването на обединение липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия, или състава на обединението се е променил след подаването на офертата – участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка.
Не се допуска разминаване между предложения срок за изпълнение в линейния календарен план и посочения в предложението за изпълнение на поръчката срок за изпълнение на поръчката. Участник, чието предложение за срока на изпълнение в Предложението за изпълнение не съответства на този посочен в линейния график ще бъде отстранен от участие в процедурата и няма да бъде допуснат до следващия етап на оценка на предложението. В случай, в Ценовото предложение на участника се установи: че общата цена не съответства на произведението от единичната цена и количествот и/или, че общата предлагана цена не съответства на сбора от произведенията между единичната цена и количеството, участникът се отстранява от участие; На основание чл. 55, ал. 4 от ЗОП, Възложителят (Въ-ят) има право да не отстрани от процедурата участник, за който е налице обстоятелството по чл. 55, ал. 1, т. 1 от ЗОП, ако се докаже, че същият не е преустановил дейността си и е в състояние да изпълни поръчката.
Основен мотив за неразделяне на обществената поръчка на обособени позиции е фактът, че дейностите ще бъдат извършвани на територията на един обект при последователност. Възлагането на строителството на отделни изпълнители би създало пречки и затруднения от гледна точка на технологията на изпълнението, а също така и условия за възникване на критични точки по отношения на безопасността на труда.
Възложителя изисква гаранция за изпълнение на договора в размер на 5% (пет процента) от стойността на договора без ДДС.
Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми:а) парична сума, платима по следната банкова сметка на Прокуратура на Република България: БНБ,BIC: BNBGBGSD, IBAN: BG 37 BNBG 9661 3300 1391 01.В платежния документ, като основание за внасяне на сумата, да е посочен номерът на решението за определяне на изпълнител на поръчката.б) оригинал на безусловна и неотменима банкова гаранция за изпълнение на договор, издадена в полза на Възложителя, валидна най-малко 60 дни от изтичане на срока за изпълнение на дейностите съгласно Предложението за изпълнение на поръчката на изпълнителя.в) застраховка (застрахователна полица), която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя, валидна най-малко 60 дни от изтичане на срока за изпълнение на дейностите съгласно Предложението за изпълнение на поръчката на изпълнителя.Възложителят следва да бъде посочен като трето ползващо се лице по тази застраховка. Застраховката следва да покрива отговорността на изпълнителя и не може да бъде използвана за обезпечение на отговорността на изпълнителя по друг договор.Участникът, определен за изпълнител се задължава да поддържа актуална валидността на гаранцията за изпълнение на договора при удължаване на срока за изпълнение на поръчката.Документът за гаранцията за изпълнение се представя към момента на сключване на договора.Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за обществена поръчка. Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение в срок от 20 (двадесет) работни дни след съставяне на констативен протокол за установяване годността за ползване на изпълнените строително-монтажни работи, подписан от представителите на Възложителя и Изпълнителя.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

В 10-дневен срок от настъпване на обстоятелството по чл. 197, ал. 1, т. 4 ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 27/04/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва