„Доставка на канцеларски материали, копирна хартия и тонери за копирни и печатащи устройства за нуждите на проекти и програми, по които МОН е бенефициент“ по четири обособени позиции |
|
30192000 |
|
Предметът на настоящата обществена поръчка е изпълняване на дейности, свързани с доставка на канцеларски материали, копирна хартия и тонери за копирни и печатащи устройства, както следва: 1. Обособена позиция № 1 – „Доставка на канцеларски материали“; 2. Обособена позиция № 2 – „Доставка на копирна хартия“; 3. Обособена позиция № 3 – „Доставка на тонери за копирни и печатащи устройства“; 4. Обособена позиция № 4 - „Доставка на канцеларски материали, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП“ – обособената позиция включва стоки от списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП и е запазена за участие на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания. Количеството и обемът на доставките ще се определят в зависимост от възникналите за срока на рамковите споразумения по всяка обособена позиция конкретни потребности от канцеларски материали, копирна хартия или тонери за копирни и печатащи устройства. |
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2 1305936 BGN (за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки) |
II.1.6) Информация относно обособените позиции
|
|
|
|
|
II.2) Описание 1
"Доставка на канцеларски материали" |
1 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 30192000 30197000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG
Мястото за изпълнение на доставките е на територията на Република България. Доставките се извършват на адреса на възложителя или на друг/и адрес/и, посочени от възложителя, на територията на страната. | Предметът на настоящата обществена поръчка е изпълняване на дейности, свързани с доставка на канцеларски материали. Отделните видове канцеларски материали /артикули/ са подробно описани в Приложение № 1 от техническата спецификация към документацията за обществената поръчка. Количеството и обемът на доставките е по заявка на възложителя и ще се определя в зависимост от възникналите за срока на рамковото споразумение конкретни потребности от канцеларски материали. | |
НЕ |
|
|
|
|
|
II.2.6) Прогнозна стойност 370053 BGN (за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
|
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки 48
|
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)
или  / 
|
II.2.10) Информация относно вариантите
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.12) Информация относно електронни каталози НЕ
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз Средствата ще се осигуряват от бюджетите на съответните проекти и програми, изпълнявани от МОН, в т.ч. ОП НОИР, средства от ЕК, ЕСФ и ЕФРР.
|
Критерият, въз основа на който ще се провежда вътрешен конкурентен избор, е „най-ниска цена“. Класирането на изпълнителите се извършва във възходящ ред, като на първо място се класира участникът с най-ниска обща стойност в лева без ДДС на всички заявени артикули, а на последно – участникът, с най-висока стойност в лева без ДДС.
|
|
II.2) Описание 1
„Доставка на копирна хартия“ |
2 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 30199000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG
Мястото за изпълнение на доставките е на територията на Република България. Доставките се извършват на адреса на възложителя или на друг/и адрес/и, посочени от възложителя, на територията на страната. | Предметът на настоящата обществена поръчка е изпълняване на дейности, свързани с доставка на копирна хартия. Отделните видове артикули са подробно описани в Приложение № 2 от техническата спецификация към документацията за обществената поръчка. Количеството и обемът на доставките е по заявка на възложителя и ще се определя в зависимост от възникналите за срока на рамковото споразумение конкретни потребности от копирна хартия. | |
НЕ |
|
|
|
|
|
II.2.6) Прогнозна стойност 230935 BGN (за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
|
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки 48
|
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)
или  / 
|
II.2.10) Информация относно вариантите
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.12) Информация относно електронни каталози НЕ
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз Средствата ще се осигуряват от бюджетите на съответните проекти и програми, изпълнявани от МОН, в т.ч. ОП НОИР, средства от ЕК, ЕСФ и ЕФРР.
|
Критерият, въз основа на който ще се провежда вътрешен конкурентен избор, е „най-ниска цена“. Класирането на изпълнителите се извършва във възходящ ред, като на първо място се класира участникът с най-ниска обща стойност в лева без ДДС на всички заявени артикули, а на последно – участникът, с най-висока стойност в лева без ДДС.
|
|
II.2) Описание 1
„Доставка на тонери за копирни и печатащи устройства“ |
3 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 30125100
|
II.2.3) Място на изпълнение BG
Мястото за изпълнение на доставките е на територията на Република България. Доставките се извършват на адреса на възложителя или на друг/и адрес/и, посочени от възложителя, на територията на страната. | Предметът на настоящата обществена поръчка е изпълняване на дейности, свързани с доставка на тонери за копирни и печатащи устройства. Отделните видове тонери са подробно описани в Приложение № 3 от техническата спецификация към документацията за обществената поръчка. Количеството и обемът на доставките е по заявка на възложителя и ще се определя в зависимост от възникналите за срока на рамковото споразумение конкретни потребности от тонери за копирни и печатащи устройства. | |
НЕ |
|
|
|
|
|
II.2.6) Прогнозна стойност 641992 BGN (за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
|
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки 48
|
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)
или  / 
|
II.2.10) Информация относно вариантите
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.12) Информация относно електронни каталози НЕ
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз Средствата ще се осигуряват от бюджетите на съответните проекти и програми, изпълнявани от МОН, в т.ч. ОП НОИР, средства от ЕК, ЕСФ и ЕФРР.
|
Критерият, въз основа на който ще се провежда вътрешен конкурентен избор, е „най-ниска цена“. Класирането на изпълнителите се извършва във възходящ ред, като на първо място се класира участникът с най-ниска обща стойност в лева без ДДС на всички заявени артикули, а на последно – участникът, с най-висока стойност в лева без ДДС.
|
|
II.2) Описание 1
„Доставка на канцеларски материали, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП“ |
4 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 22816100 22817000 22819000 22852000 22852100 30197130 30197220 30199500 44617100
|
II.2.3) Място на изпълнение BG
Мястото за изпълнение на доставките е на територията на Република България. Доставките се извършват на адреса на възложителя или на друг/и адрес/и, посочени от възложителя, на територията на страната. | Предметът на настоящата обществена поръчка е изпълняване на дейности, свързани с доставка на канцеларски материали, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП. Отделните видове канцеларски материали /артикули/ са подробно описани в Приложение № 4 от техническата спецификация към документацията за обществената поръчка. Количеството и обемът на доставките е по заявка на възложителя и ще се определя в зависимост от възникналите за срока на рамковото споразумение конкретни потребности от канцеларски материали, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП. | |
НЕ |
|
|
|
|
|
II.2.6) Прогнозна стойност 62956 BGN (за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
|
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки 48
|
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)
или  / 
|
II.2.10) Информация относно вариантите
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.12) Информация относно електронни каталози НЕ
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз Средствата ще се осигуряват от бюджетите на съответните проекти и програми, изпълнявани от МОН, в т.ч. ОП НОИР, средства от ЕК, ЕСФ и ЕФРР.
|
Критерият, въз основа на който ще се провежда вътрешен конкурентен избор, е „най-ниска цена“. Класирането на изпълнителите се извършва във възходящ ред, като на първо място се класира участникът с най-ниска обща стойност в лева без ДДС на всички заявени артикули, а на последно – участникът, с най-висока стойност в лева без ДДС.
|
|