Деловодна информация
00184Община Пещера
15-03-25 18/04/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
25/04/2017 (дд/мм/гггг)
00184-2017-0006 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Пещера 000351750
ул. „Дойранска епопея“ №17
гр. Пещера BG423 4550 България
Веселин Джелатов +359 878557443
efspop@outlook.com +359 35064165

Интернет адрес/и

http://www.peshtera.bg

http://op.peshtera.bg


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://op.peshtera.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20170419CqOy948375
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Периодична доставка на хранителни продукти за нуждите на Домашен социален патронаж гр. Пещера с дванадесет обособени позиции“
15110000      
Доставки

Предмета на обществената поръчка обхваща изпълнението на периодични доставки на хранителни продукти за нуждите на Домашен социален патронаж гр. Пещера
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
91308.30      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

„Месо и месни продукти“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15111100      
15111200      
15112130      
15114000      
15131120      
II.2.3) Място на изпълнение
BG423

Предмета на обществената поръчка касае изпълнение на дейности на територията на град Пещера, ул. „Сокола“ №1, сградата на Домашен социален патронаж.

Периодична доставка на хранителни продукти по дванадесет обособени позиции, извършвана по предварителни писмени заявки, необходими за осигуряване дейността на Домашен социален патронаж гр. Пещера, в рамките на прогнозните количества от Техническите спецификации към документацията за участие в откритата процедура по ЗОП, като Обособените позиции са както следва:
т.1 ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №1 – „Месо и месни продукти“
т.2 ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №2 –„Мляко и млечни продукти“
т.3 ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №3 – „Масла и мазнини“
т.4 ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №4 – „Яйца“
т.5 ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №5 - „Картофи, кореноплодни и варива“
т.6 ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №6 - „Риба“
т.7 ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №7 – „Зърнени храни и храни на зърнена основа“
т.8 ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №8 – „Плодове, зеленчуци и продукти от тях“
т.9 ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №9 – „Зеленчуци - сурови, сготвени, консервирани, замразени, изсушени, ферментирали, зеленчукови сокове“
т.10 ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №10 – „Захар и сладкарски захарни изделия“
т.11 ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №11 – „Подправки“
т.12 ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №12 – „Ядки“
Количествата по съответната доставка на хранителни продукти ще се определят в писмена заявка от Възложителя и/или упълномощено от него лице.
Критериите по-долу
 
ДА КО=П1+П2    100
П2=П2.1+П2.2    50
Цена
П1=50т.
II.2.6) Прогнозна стойност
45950.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Гаранцията за обезпечаване изпълнението на договора за съответната обособена позиция е в размер 3 (три) на сто от стойността на договора без ДДС. Условията за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение са посочени в проекта на договор.

II.2) Описание 1

„Масла и мазнини“ 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15400000      
15411200      
15412100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG423

т.1 Предмета на обществената поръчка касае изпълнение на дейности на територията на град Пещера, ул. „Сокола“ №1, сградата на Домашен социален патронаж.

Периодична доставка на хранителни продукти по дванадесет обособени позиции, извършвана по предварителни писмени заявки, необходими за осигуряване дейността на Домашен социален патронаж гр. Пещера, в рамките на прогнозните количества от Техническите спецификации към документацията за участие в откритата процедура по ЗОП, като Обособените позиции са както следва:
т.1 ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №1 – „Месо и месни продукти“
т.2 ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №2 –„Мляко и млечни продукти“
т.3 ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №3 – „Масла и мазнини“
т.4 ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №4 – „Яйца“
т.5 ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №5 - „Картофи, кореноплодни и варива“
т.6 ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №6 - „Риба“
т.7 ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №7 – „Зърнени храни и храни на зърнена основа“
т.8 ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №8 – „Плодове, зеленчуци и продукти от тях“
т.9 ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №9 – „Зеленчуци - сурови, сготвени, консервирани, замразени, изсушени, ферментирали, зеленчукови сокове“
т.10 ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №10 – „Захар и сладкарски захарни изделия“
т.11 ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №11 – „Подправки“
т.12 ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №12 – „Ядки“
Количествата по съответната доставка на хранителни продукти ще се определят в писмена заявка от Възложителя и/или упълномощено от него лице.
Критериите по-долу
 
ДА КО=П1+П2    100
П2=П2.1+П2.2    50
Цена
П1=50т.
II.2.6) Прогнозна стойност
9600.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Гаранцията за обезпечаване изпълнението на договора за съответната обособена позиция е в размер 3 (три) на сто от стойността на договора без ДДС. Условията за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение са посочени в проекта на договор.

II.2) Описание 1

„Картофи, кореноплодни и варива“ 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
03200000      
03221220      
03212100      
03212211      
03211300      
03221210      
II.2.3) Място на изпълнение
BG423

Предмета на обществената поръчка касае изпълнение на дейности на територията на град Пещера, ул. „Сокола“ №1, сградата на Домашен социален патронаж.

Периодична доставка на хранителни продукти по дванадесет обособени позиции, извършвана по предварителни писмени заявки, необходими за осигуряване дейността на Домашен социален патронаж гр. Пещера, в рамките на прогнозните количества от Техническите спецификации към документацията за участие в откритата процедура по ЗОП, като Обособените позиции са както следва:
т.1 ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №1 – „Месо и месни продукти“
т.2 ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №2 –„Мляко и млечни продукти“
т.3 ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №3 – „Масла и мазнини“
т.4 ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №4 – „Яйца“
т.5 ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №5 - „Картофи, кореноплодни и варива“
т.6 ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №6 - „Риба“
т.7 ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №7 – „Зърнени храни и храни на зърнена основа“
т.8 ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №8 – „Плодове, зеленчуци и продукти от тях“
т.9 ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №9 – „Зеленчуци - сурови, сготвени, консервирани, замразени, изсушени, ферментирали, зеленчукови сокове“
т.10 ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №10 – „Захар и сладкарски захарни изделия“
т.11 ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №11 – „Подправки“
т.12 ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №12 – „Ядки“
Количествата по съответната доставка на хранителни продукти ще се определят в писмена заявка от Възложителя и/или упълномощено от него лице.
Критериите по-долу
 
ДА КО=П1+П2    100
П2=П2.1+П2.2    50
Цена
П1=50т.
II.2.6) Прогнозна стойност
10025.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Гаранцията за обезпечаване изпълнението на договора за съответната обособена позиция е в размер 3 (три) на сто от стойността на договора без ДДС. Условията за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение са посочени в проекта на договор.

II.2) Описание 1

„Риба“ 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
03311000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG423

Предмета на обществената поръчка касае изпълнение на дейности на територията на град Пещера, ул. „Сокола“ №1, сградата на Домашен социален патронаж.

Периодична доставка на хранителни продукти по дванадесет обособени позиции, извършвана по предварителни писмени заявки, необходими за осигуряване дейността на Домашен социален патронаж гр. Пещера, в рамките на прогнозните количества от Техническите спецификации към документацията за участие в откритата процедура по ЗОП, като Обособените позиции са както следва:
т.1 ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №1 – „Месо и месни продукти“
т.2 ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №2 –„Мляко и млечни продукти“
т.3 ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №3 – „Масла и мазнини“
т.4 ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №4 – „Яйца“
т.5 ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №5 - „Картофи, кореноплодни и варива“
т.6 ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №6 - „Риба“
т.7 ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №7 – „Зърнени храни и храни на зърнена основа“
т.8 ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №8 – „Плодове, зеленчуци и продукти от тях“
т.9 ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №9 – „Зеленчуци - сурови, сготвени, консервирани, замразени, изсушени, ферментирали, зеленчукови сокове“
т.10 ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №10 – „Захар и сладкарски захарни изделия“
т.11 ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №11 – „Подправки“
т.12 ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №12 – „Ядки“
Количествата по съответната доставка на хранителни продукти ще се определят в писмена заявка от Възложителя и/или упълномощено от него лице.
Критериите по-долу
 
ДА КО=П1+П2    100
П2=П2.1+П2.2    50
Цена
П1=50т.
II.2.6) Прогнозна стойност
5250.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Гаранцията за обезпечаване изпълнението на договора за съответната обособена позиция е в размер 3 (три) на сто от стойността на договора без ДДС. Условията за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение са посочени в проекта на договор.

II.2) Описание 1

„Плодове, зеленчуци и продукти от тях“ 8
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15300000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG423

Предмета на обществената поръчка касае изпълнение на дейности на територията на град Пещера, ул. „Сокола“ №1, сградата на Домашен социален патронаж.

Периодична доставка на хранителни продукти по дванадесет обособени позиции, извършвана по предварителни писмени заявки, необходими за осигуряване дейността на Домашен социален патронаж гр. Пещера, в рамките на прогнозните количества от Техническите спецификации към документацията за участие в откритата процедура по ЗОП, като Обособените позиции са както следва:
т.1 ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №1 – „Месо и месни продукти“
т.2 ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №2 –„Мляко и млечни продукти“
т.3 ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №3 – „Масла и мазнини“
т.4 ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №4 – „Яйца“
т.5 ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №5 - „Картофи, кореноплодни и варива“
т.6 ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №6 - „Риба“
т.7 ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №7 – „Зърнени храни и храни на зърнена основа“
т.8 ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №8 – „Плодове, зеленчуци и продукти от тях“
т.9 ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №9 – „Зеленчуци - сурови, сготвени, консервирани, замразени, изсушени, ферментирали, зеленчукови сокове“
т.10 ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №10 – „Захар и сладкарски захарни изделия“
т.11 ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №11 – „Подправки“
т.12 ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №12 – „Ядки“
Количествата по съответната доставка на хранителни продукти ще се определят в писмена заявка от Възложителя и/или упълномощено от него лице.
Критериите по-долу
 
ДА КО=П1+П2    100
П2=П2.1+П2.2    50
Цена
П1=50т.
II.2.6) Прогнозна стойност
9571.50      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Гаранцията за обезпечаване изпълнението на договора за съответната обособена позиция е в размер 3 (три) на сто от стойността на договора без ДДС. Условията за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение са посочени в проекта на договор

II.2) Описание 1

„Захар и сладкарски захарни изделия“ 10
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15830000      
15800000      
15842300      
II.2.3) Място на изпълнение
BG423

Предмета на обществената поръчка касае изпълнение на дейности на територията на град Пещера, ул. „Сокола“ №1, сградата на Домашен социален патронаж

Периодична доставка на хранителни продукти по дванадесет обособени позиции, извършвана по предварителни писмени заявки, необходими за осигуряване дейността на Домашен социален патронаж гр. Пещера, в рамките на прогнозните количества от Техническите спецификации към документацията за участие в откритата процедура по ЗОП, като Обособените позиции са както следва:
т.1 ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №1 – „Месо и месни продукти“
т.2 ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №2 –„Мляко и млечни продукти“
т.3 ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №3 – „Масла и мазнини“
т.4 ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №4 – „Яйца“
т.5 ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №5 - „Картофи, кореноплодни и варива“
т.6 ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №6 - „Риба“
т.7 ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №7 – „Зърнени храни и храни на зърнена основа“
т.8 ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №8 – „Плодове, зеленчуци и продукти от тях“
т.9 ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №9 – „Зеленчуци - сурови, сготвени, консервирани, замразени, изсушени, ферментирали, зеленчукови сокове“
т.10 ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №10 – „Захар и сладкарски захарни изделия“
т.11 ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №11 – „Подправки“
т.12 ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №12 – „Ядки"
Количествата по съответната доставка на хранителни продукти ще се определят в писмена заявка от Възложителя и/или упълномощено от него лице.
Критериите по-долу
 
ДА КО=П1+П2    100
П2=П2.1+П2.2    50
Цена
П1=50т.
II.2.6) Прогнозна стойност
6860.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Гаранцията за обезпечаване изпълнението на договора за съответната обособена позиция е в размер 3 (три) на сто от стойността на договора без ДДС. Условията за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение са посочени в проекта на договор.

II.2) Описание 1

„Подправки“ 11
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15872200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG423

Предмета на обществената поръчка касае изпълнение на дейности на територията на град Пещера, ул. „Сокола“ №1, сградата на Домашен социален патронаж

Периодична доставка на хранителни продукти по дванадесет обособени позиции, извършвана по предварителни писмени заявки, необходими за осигуряване дейността на Домашен социален патронаж гр. Пещера, в рамките на прогнозните количества от Техническите спецификации към документацията за участие в откритата процедура по ЗОП, като Обособените позиции са както следва:
т.1 ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №1 – „Месо и месни продукти“
т.2 ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №2 –„Мляко и млечни продукти“
т.3 ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №3 – „Масла и мазнини“
т.4 ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №4 – „Яйца“
т.5 ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №5 - „Картофи, кореноплодни и варива“
т.6 ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №6 - „Риба“
т.7 ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №7 – „Зърнени храни и храни на зърнена основа“
т.8 ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №8 – „Плодове, зеленчуци и продукти от тях“
т.9 ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №9 – „Зеленчуци - сурови, сготвени, консервирани, замразени, изсушени, ферментирали, зеленчукови сокове“
т.10 ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №10 – „Захар и сладкарски захарни изделия“
т.11 ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №11 – „Подправки“
т.12 ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №12 – „Ядки“
Количествата по съответната доставка на хранителни продукти ще се определят в писмена заявка от Възложителя и/или упълномощено от него лице.
Критериите по-долу
 
ДА КО=П1+П2    100
П2=П2.1+П2.2    50
Цена
П1=50т.
II.2.6) Прогнозна стойност
2041.80      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Гаранцията за обезпечаване изпълнението на договора за съответната обособена позиция е в размер 3 (три) на сто от стойността на договора без ДДС. Условията за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение са посочени в проекта на договор.

II.2) Описание 1

„Ядки“ 12
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15332300      
II.2.3) Място на изпълнение
BG423

Предмета на обществената поръчка касае изпълнение на дейности на територията на град Пещера, ул. „Сокола“ №1, сградата на Домашен социален патронаж

Периодична доставка на хранителни продукти по дванадесет обособени позиции, извършвана по предварителни писмени заявки, необходими за осигуряване дейността на Домашен социален патронаж гр. Пещера, в рамките на прогнозните количества от Техническите спецификации към документацията за участие в откритата процедура по ЗОП, като Обособените позиции са както следва:
т.1 ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №1 – „Месо и месни продукти“
т.2 ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №2 –„Мляко и млечни продукти“
т.3 ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №3 – „Масла и мазнини“
т.4 ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №4 – „Яйца“
т.5 ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №5 - „Картофи, кореноплодни и варива“
т.6 ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №6 - „Риба“
т.7 ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №7 – „Зърнени храни и храни на зърнена основа“
т.8 ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №8 – „Плодове, зеленчуци и продукти от тях“
т.9 ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №9 – „Зеленчуци - сурови, сготвени, консервирани, замразени, изсушени, ферментирали, зеленчукови сокове“
т.10 ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №10 – „Захар и сладкарски захарни изделия“
т.11 ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №11 – „Подправки“
т.12 ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №12 – „Ядки“
Количествата по съответната доставка на хранителни продукти ще се определят в писмена заявка от Възложителя и/или упълномощено от него лице.
Критериите по-долу
 
ДА КО=П1+П2    100
П2=П2.1+П2.2    50
Цена
П1=50т.
II.2.6) Прогнозна стойност
2010.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Гаранцията за обезпечаване изпълнението на договора за съответната обособена позиция е в размер 3 (три) на сто от стойността на договора без ДДС. Условията за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение са посочени в проекта на договор.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

т.1 За ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №1, 3, 5, 6, 8, 10, 11 и №12 - Участникът трябва да разполага със собствен и/или нает под наем обект, регистриран по чл. 12 от Закона за храните, за производство и/или търговия с храни, за групите храни, включени в съответната обособена позиция, а за чуждестранни лица - в аналогични регистри/списъци, съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени, към датата на подаване на офертата.
т.2 За ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №1 - Участникът следва да разполага с необходимите технически транспортни средства за изпълнение предмета на обществената поръчка, съгласно чл. 245 и чл. 246 от Закона за ветеринарномедицинската дейност
т.3 При подаване на оферта участниците декларират съответствието с този критерий за подбор само като попълват съответния раздел в ЕЕДОП. (Участникът попълва раздел А: ГОДНОСТ в Част IV: Критерии за подбор от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
т.4 В случаите по чл.67, ал. 5 от ЗОП документи чрез които се доказва информацията посочена в ЕЕДОП и липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставения критерий за подбор са: удостоверения и/или други еквивалентни документи доказващи, съответната регистрация на обекта, в случай, че информацията не е достъпна чрез пряк и безплатен достъп до националните бази данни на държавите членки.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания за икономическо и финансово състояние на участниците.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Описание на Критериите за подбор (Възложителят може да не приеме представено доказателство за технически и професионални способности, когато то произтича от лице, което има интерес, който може да води до облага по смисъла на чл. 2, ал. 3 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси):
т. 1 За ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №1, 3, 5, 6, 8, 10, 11 и №12 - Участниците в процедурата следва да притежават опит в изпълнението на доставки с предмет, идентичен или сходен с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата.
а) При подаване на оферта участниците декларират съответствието с този критерий за подбор само като попълват съответния раздел в ЕЕДОП. (Участникът попълва поле 1б от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: Критерии за подбор от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП)
б) В случаите по чл.67, ал.5 от ЗОП, Възложителя може писмено да изисква всички или част от документите чрез които се доказва информацията посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата, а в случаите по чл.67, ал.6 от ЗОП преди сключването на договор за обществена поръчка, участника определен за изпълнител следва да предостави актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставения критерий за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
в) В случаите по чл.67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП документи чрез които се доказва информацията посочена в ЕЕДОП и липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставения критерий за подбор са: удостоверения и/или други еквивалентни документи доказващи, съответната регистрация на обекта, в случай, че информацията не е достъпна чрез пряк и безплатен достъп до националните бази данни на държавите членки.
т.2 За ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №1, 3, 5, 6, 8, 10, 11 и №12 - Участникът следва да притежава валидна, към датата на подаване на офертата:
а) Система за управление на безопасността на хранителни продукти EN ISO 22000:2005 или НАССР или IFS Food или IFS Logistics или IFS Broker или BRC (Global standard for food safety) или еквивалентна.
а.1) При подаване на оферта участниците декларират съответствието с този критерий за подбор само като попълват съответния раздел в ЕЕДОП. (Участникът попълва раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление Част IV: Критерии за подбор от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
а.2) В случаите по чл.67, ал.5 от ЗОП, Възложителя може писмено да изисква всички или част от документите чрез които се доказва информацията посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата, а в случаите по чл.67, ал.6 от ЗОП преди сключването на договор за обществена поръчка, участника определен за изпълнител следва да предостави актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставения критерий за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
а.3) В случаите по чл.67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП документи чрез които се доказва информацията посочена в ЕЕДОП и липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставения критерий за подбор са: удостоверения и/или други еквивалентни документи доказващи, съответната регистрация на обекта, в случай, че информацията не е достъпна чрез пряк и безплатен достъп до националните бази данни на държавите членки.


т.2.1 За ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №1, 3, 5, 6, 8, 10, 11 и №12 - Участниците трябва да имат опит в изпълнение на поне една дейност с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката.
а) Доставки с предмет, идентичен или сходен с предмета на обществената поръчка за всяка обособена позиция следва да се разбира, както следва:
а.1) За ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №1 – „Месо и месни продукти“
а.2) За ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №3 – „Масла и мазнини“
а.3) За ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №5 - „Картофи, кореноплодни и варива“
а.4) За ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №6 - „Риба“
а.5) За ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №8 – „Плодове, зеленчуци и продукти от тях“
а.6) За ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №10 – „Захар и сладкарски захарни изделия“
а.7) За ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №11 – „Подправки“
а.8) За ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №12 – „Ядки“
т.2.2 За ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №1, 3, 5, 6, 8, 10, 11 и №12 - Участникът следва да е сертифициран, както следва:
а) Система за управление на безопасността на хранителни продукти EN ISO 22000:2005 или НАССР или IFS Food или IFS Logistics или IFS Broker или BRC (Global standard for food safety) или еквивалентна
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


В процедурата може да участва участник, който отговаря на условията на чл.10, ал.1 от Закона за обществените поръчки и изискванията на Възложителя. Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1 ЗОП, обстоятелствата по чл.55, ал. 1, т. 1 от ЗОП, условията по чл. 107 ЗОП, както и обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици
Гаранцията за обезпечаване изпълнението на договора за съответната обособена позиция е в размер 3 (три) на сто от стойността на договора без ДДС. Условията за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение са посочени в проекта на договор.
Гаранцията се предоставя в една от следните форми:
т.1 парична сума;
т.2 банкова гаранция;
т.3 застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

05/06/2017 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

06/06/2017 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

сградата на община Пещера, гр. Пещера, ул. „Дойранска епопея“ №17

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация могат да присъстват само на публичните заседания на комисията (Първо публично заседание отваряне на офертите; Второ публично заседание отваряне на ценовите предложения)
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

да


В рамките на 12 календарни месеца

VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Обща стойност, без да се включва ДДС: 114 084,30 лв., която стойност се формира при сумиране на стойности на всяка една от обособените позиции, а именно:
т.1 За ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №1 – „Месо и месни продукти“, стойността е в размер на 45 950,00 лв.
т.2 За ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №2 –„Мляко и млечни продукти“, стойността е в размер на 5598,00 лв. - Възложителят ще приложи чл.21, ал. 6 от ЗОП и Обособената позиция ще бъде възложена по реда валиден за индивидуалната й стойност, а именно чл.20, ал. 4, т. 3 от ЗОП
т.3 За ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №3 – „Масла и мазнини“, стойността е в размер на 9600,00 лв.
т.4 За ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №4 – „Яйца“, стойността е в размер на 4000,00 лв. - Възложителят ще приложи чл.21, ал. 6 от ЗОП и Обособената позиция ще бъде възложена по реда валиден за индивидуалната й стойност, а именно чл.20, ал. 4, т. 3 от ЗОП
т.5 За ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №5 - „Картофи, кореноплодни и варива“, стойността е в размер на 10 025,00 лв.
т.6 За ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №6 - „Риба“, стойността е в размер на 5250,00 лв.
т.7 За ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №7 – „Зърнени храни и храни на зърнена основа“, стойността е в размер на 4605,00 лв. - Възложителят ще приложи чл.21, ал. 6 от ЗОП и Обособената позиция ще бъде възложена по реда валиден за индивидуалната й стойност, а именно чл.20, ал. 4, т. 3 от ЗОП
т.8 За ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №8 – „Плодове, зеленчуци и продукти от тях“, стойността е в размер на 9571,50 лв.
т.9 За ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №9 – „Зеленчуци - сурови, сготвени, консервирани, замразени, изсушени, ферментирали, зеленчукови сокове“, стойността е в размер на 8573,00 лв. - Възложителят ще приложи чл.21, ал. 6 от ЗОП и Обособената позиция ще бъде възложена по реда валиден за индивидуалната й стойност, а именно чл.20, ал. 4, т. 3 от ЗОП
т.10 За ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №10 – „Захар и сладкарски захарни изделия“, стойността е в размер на 6860,00 лв.
т.11 За ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №11 – „Подправки“, стойността е в размер на 2041,80 лв.
т.12 За ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №12 – „Ядки“, стойността е в размер на 2010,00 лв.
Остатъчната стойност на поръчката без да се включва ДДС: 91 308,30 лв., която стойност се формира при сумиране на стойности на всяка една от обособените позиции, а именно:
т.1 За ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №1 – „Месо и месни продукти“, стойността е в размер на 45 950,00 лв.
т.2 За ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №3 – „Масла и мазнини“, стойността е в размер на 9600,00 лв.
т.3 За ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №5 - „Картофи, кореноплодни и варива“, стойността е в размер на 10 025,00 лв.
т.4 За ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №6 - „Риба“, стойността е в размер на 5250,00 лв.
т.5 За ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №8 – „Плодове, зеленчуци и продукти от тях“, стойността е в размер на 9571,50 лв.
т.6 За ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №10 – „Захар и сладкарски захарни изделия“, стойността е в размер на 6860,00 лв.
т.7 За ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №11 – „Подправки“, стойността е в размер на 2041,80 лв.
т.8 За ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №12 – „Ядки“, стойността е в размер на 2010,00 лв.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал. 1, т. 1 от ЗОП- в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 25/04/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва