Деловодна информация
2538
ОПИ-533 24/04/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
24/04/2017 (дд/мм/гггг)
2538-2017-0005 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Прокуратура на Република България - главен прокурор 121817309
бул. Витоша № 2, Съдебна палата
София BG411 1000 България
Ненко Милев +359 28036033
nmilev@prb.bg +359 29633373

Интернет адрес/и

www.prb.bg

http://www.prb.bg/bg/obshestveni-porchki/elektronni-prepiski/otkrita-procedura-za-vzlagane-na-obshestvena-po-23/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.prb.bg/bg/obshestveni-porchki/elektronni-prepiski/otkrita-procedura-za-vzlagane-na-obshestvena-po-23/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Прокуратура на Република България - главен прокурор 121817309
Информационен център на Прокуратура на Република България, бул. Витоша № 2, Съдебна палата, партер, стая № 79, Регистратура на главен прокурор.
София BG411 1000 България
Ненко Милев +359 28036033
nmilev@prb.bg +359 29633373

Интернет адрес/и

www.prb.bg

http://www.prb.bg/bg/obshestveni-porchki/elektronni-prepiski/otkrita-procedura-za-vzlagane-na-obshestvena-po-23/

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Надзор за законност

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка на компютърно оборудване за нуждите на Прокуратура на Република България, по обособени позиции: ОПИ-533/24.04.2017г.
30000000      
Доставки

Поръчката има за цел да осигури доставка на компютърно оборудване за нуждите на Прокуратурата на Република България, разделено по обособени позиции както следва:
Обособена позиция № 1 „Доставка на компютърно оборудване и принадлежности”;
Обособена позиция № 2 „Доставка на сървъри и сървърни части”;
Обособена позиция № 3 „Доставка на дисков масив“;
Обособена позиция № 4 „Доставка на ТЕМПЕСТ компютърни конфигурации и принтери“.
По отношение на обособена позиция № 4, поръчката има за цел да се доставят компютърни конфигурации и принтери отговарящи на TEMPEST стандарт SDIP-27 Level A (ниво А) за обезпечаване нуждите на част от организационните единици от състава на ПРБ, с цел изпълнение на изискванията по отношение на автоматизираните информационни системи (АИС), в които се обработва класифицираната информация.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
913500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Доставка на компютърно оборудване и принадлежности 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Мястото на доставка на оборудването са прокуратурите в страната съгласно Приложение № 5 - План за доставка по обособена позиция № 1.

Доставката по обособена позиция № 1 включва: 1.Рециклиран компютър с монитор-585 бр.; 2.Персонален компютър (нов)-10 бр.; 3. Компютърен монитор-180 бр. ; 4.Мрежов принтер-200 бр.; 5.Персонален принтер-250 бр.; 6.1. SSD диск-700 бр.; 6.2. Компютърно захранване-200 бр.; 6.3. Ъпгрейд-200 бр.; 6.4. Памет DDR3 2GB-50 бр.; 7.1. USB флаш памет-10 бр.; 7.2. Дискове DVD - R-500 бр.; 7.3. Компакт дискове CD-R-700 бр.; 7.4. Дискове Bluе-ray-10 бр.; 7.5. Кутийка за CD/DVD-1000 бр.; 7.6. USB Мишка- 50 бр.; 7.7. USB Клавиатура-30 бр.; 7.8. Компакт дискове CD-R-50 бр.; 7.9. Дискове DVD – R-50 бр. 8.; Преносим компютър-5 бр.
Посочената прогнозна стойност е максимално допустима и не може да бъде надвишавана.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
578000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
да


По обособена позиции № 1 Възложителят си запазва правото на „опция за допълнителни количества” в размер до 10% /десет процента/ от прогнозната стойност на поръчката по обособена позиция № 1. Възложителят ще реализира правото на „Опция за допълнителни количества”, в случаите когато възникне необходимост от доставка на допълнителни стоки.
II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Прогнозният обем на „опцията за допълнителни количества” е както следва:
По обособена позиция № 1: Рециклиран компютър с монитор –20 бр.; Нов компютър -10 бр.; Компютърен монитор –50 бр.; Мрежов принтер –10 бр.; Персонален принтер -10 бр.; SSD диск -100 бр.; Компютърно захранване –20 бр.; Ъпгрейд -20 бр.; Памет DDR3 2GB -20 бр.

II.2) Описание 1

Доставка на сървъри и сървърни части 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
48820000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Мястото на доставка на оборудването са прокуратурите в страната съгласно Приложение № 6 - План за доставка по обособена позиция № 2.

Доставката по обособена позиция № 2 включва: 1. NAS-сървър за ОП-20 бр.; 2. NAS-сървър за РП-80 бр.; 3. Локален сървър за АП/ОП-15 бр.; 4. Сървър – централен-1 бр.; 5. Сървърни части; 5.1. SSD - дейта център-1 бр.; 5.2. SSD за сървър-4 бр.; 5.3. RAM за сървър-12 бр.
Посочената прогнозна стойност е максимално допустима и не може да бъде надвишавана.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
155000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
да


По обособена позиции № 2 Възложителят си запазва правото на „опция за допълнителни количества” в размер до 10% /десет процента/ от прогнозната стойност на поръчката по обособена позиция № 2. Възложителят ще реализира правото на „Опция за допълнителни количества”, в случаите когато възникне необходимост от доставка на допълнителни стоки.
II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Прогнозният обем на „опцията за допълнителни количества” е както следва: NAS-сървър за ОП -3 бр.; NAS-сървър за РП -3 бр.; Локален сървър за АП/ОП -3 бр.

II.2) Описание 1

Доставка на дисков масив 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30233141      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Мястото на доставка на посочените стоки е: гр. София, бул. „Витоша“ № 2”, Съдебна палата, ет.4

Доставката по обособена позиция № 3 включва: 1. Дисков масив-1 бр.
Посочената прогнозна стойност е максимално допустима и не може да бъде надвишавана.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
43000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на ТЕМПЕСТ компютърни конфигурации и принтери 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30213000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Мястото на доставка на посочените стоки е: гр. София, бул. „Витоша“ № 2”, Съдебна палата ет. 4.

Доставката по обособена позиция № 4 включва: 1. TEMPEST компютърна конфигурация, включваща компютър, монитор, мишка, клавиатура и USB Enclosure/порт адаптор-11 бр.; 2. TEMPEST принтер-11 бр.; 3. TEMPEST мишка-2 бр.; 4.TEMPEST клавиатура-2 бр.
Посочената прогнозна стойност е максимално допустима и не може да бъде надвишавана.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
137500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
95

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
да


По обособена позиция № 4, Възложителят си запазва правото на „опция за допълнителни количества” в размер до 10% /десет процента/ от прогнозната стойност на поръчката по обособена позиция № 4. Възложителят ще реализира правото на „Опция за допълнителни количества”, в случаите когато възникне необходимост от доставка на допълнителни стоки.
II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Прогнозният обем на „опцията за допълнителни количества” е както следва: По обособена позиция № 4: TEMPEST компютърна конфигурация, включваща компютър, монитор, мишка, клавиатура и USB Enclosure/порт адаптор -1 бр.; TEMPEST принтер -1 бр.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изисквания.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участниците трябва да са реализирали минимален общ оборот, изчислен на база годишните обороти. (чл.61, ал.1, т.1 от ЗОП).
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, документ за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор: Поставеното изискване се доказва със следните документи: Годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква; Справка за общия оборот. Когато по основателна причина кандидат или участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
Данните за оборота по т. 4.2. могат да обхващат най-много последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е създаден или е започнал дейността си.


Възложителят изисква от участниците да са реализирали минимален общ оборот, изчислен на база годишните обороти, равен на размера на прогнозната стойност на обществената поръчка по съответната обособена позиция, за последните три приключили финансови години в зависимост от дата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
Съответствието си с поставения критерий за подбор, участниците декларират както следва: При подаване на оферта участниците декларират съответствието с минималното изискване, чрез посочване на общ оборот, изчислен на база годишните обороти, за последните три приключили финансови години в зависимост от дата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си. Данните се представят чрез попълване на информацията в Част IV: „Критерии за подбор“, раздел „Б“ – „Икономическо и финансово състояние“, т.1а) от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът да е изпълнил дейности с предмет, идентични или сходни с този на поръчката за последните три години от датата на подаване на офертата. (чл.63, ал.1, т.1 от ЗОП). Валидно за всички обособени позиции.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, документ за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор: Поставеното изискване се доказва с документи по чл. 64, ал. 1, т. 2 от ЗОП - списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка по обособената позиция, за която участникът участва, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга (референции, удостоверения, посочване на публични регистри, в които е публикувана информацията за услугата и др.) по преценка на участника.
2. Участникът да прилага системи за управление на качеството. (чл.63, ал.1, т.10 от ЗОП) Валидно за всички обособени позиции.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, документ за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор: Поставеното изискване се доказва със заверено „вярно с оригинала“ копие на валиден сертификат за съответствие на системата за управление на качеството на участника със стандарта EN ISO 9001:2008 или еквивалентен или със стандарта EN ISO 9001:2015 или еквивалентен, с обхват производство и/или доставка на стоки, включени в предмета на настоящата поръчка или сходни на предмета на настоящата обществена поръчка дейности по съответната обособена позиция, за която участникът участва.
3. Участникът да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката. (чл.63, ал.1, т.8 от ЗОП). Валидно за всички обособени позиции.
За обособена позиция № 1 и № 2:В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, документ за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор: Декларация, подписана от лицето (лицата), което (които) представлява/т участника за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за сервизната дейност по изпълнение на поръчката, по съответната обособена позиция, за която участникът участва, намиращи се в сервизните бази, с които ще разполага при изпълнението на договора, на територията на Република България (с посочване на точният им адрес).
За обособена позиция № 3:В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, документ за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор: Декларация, подписана от лицето (лицата), което (които) представлява/т участника за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за сервизната дейност по изпълнение на поръчката, по обособена позиция № 3, намиращи се в сервизните бази, с които ще разполага при изпълнението на договора, на територията на гр. София (с посочване на точният им адрес).
За обособена позиция № 4:В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, документ за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор: Декларация, подписана от лицето (лицата), което (които) представлява/т участника за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за сервизната дейност по изпълнение на поръчката, по обособена позиция № 4, намиращи се в сервизните бази, с които ще разполага при изпълнението на договора, на територията на Република България (с посочване на точният им адрес).


1. Участникът да е изпълнил, минимум 2 (две) доставки през последните три години чийто предмет е идентичен или сходен с предмета на обществената поръчка по обособената позиция, за която се участва, считано от датата на подаване на офертата.
Бележка:
* Под „изпълнени доставки“ се разбират такива, които независимо от датата на сключването им, са приключили в посочения по-горе период.
** За всички обособени позиции под доставки които са идентични и сходни с този на поръчката, следва да се разбира доставка чрез продажба и/или доставка чрез продажба на лизинг на компютри и/или компютърно оборудване и/или компютърни консуамтиви.
2.Участникът трябва да прилага въведена и сертифицирана система за управление на качеството, съгласно стандарта EN ISO 9001:2008 или еквивалентен, или EN ISO 9001:2015 или еквивалентен, с обхват производство и/или доставка на стоки, включени в предмета на обществената поръчка по съответната обособена позиция, за която участникът участва.
2. За обособена позиция № 1 и № 2: При изпълнение на договора, участникът следва да разполага с минимум 8 сервиза на територията на Република България, снабдени с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнението на сервизната дейност по поръчката, по съответната обособена позиция, за която участникът участва.
За обособена позиция № 3: При изпълнение на договора, участникът следва да разполага с минимум 1 сервиз на територията на гр. София, снабден с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнението на сервизната дейност по поръчката по обособена позиция № 3.
За обособена позиция № 4: При изпълнение на договора, участникът следва да разполага с минимум 1 сервиз на територията на Република България, снабден с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнението на сервизната дейност по поръчката по обособена позиция № 4.
При подаване на офертата участниците декларират съответствието с критериите за подбор като попълват съответния раздел в ЕЕДОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


В процедурата може да участва участник, който отговаря на условията на чл. 10, ал. 1 от ЗОП и изискванията на Възложителя. Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1, чл. 55, ал. 1, т. 1 , т. 3 и т.4 от ЗОП и/или условията по чл. 107 от ЗОП. Не може да участва в процедурата пряко или косвено физическо или юридическо лице, за което е налице забраната по чл. 3 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС, освен ако не е налице изключение по чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС. Участниците в настоящата процедура следва да отговарят на изискванията на чл. 101, ал. 9 и 10 от ЗОП.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

30/05/2017 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

31/12/2017 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

31/05/2017 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр. София, пл. "Света Неделя" № 1,Администрация на главния прокурор, ет. 5, стая 503.

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

На основание чл. 55, ал. 4 от ЗОП, Възложителят (Въ-ят) има право да не отстрани от процедурата участник, за който е налице обстоятелството по чл. 55, ал. 1, т. 1 от ЗОП, ако се докаже, че същият не е преустановил дейността си и е в състояние да изпълни поръчката.
Гаранцията (г-та) за изпълнение на дог-ра за всяка обособена позиция (ОП) е в размер на 5% от цената за изпълнение на дог-ра без ДДС, като две пети от размера на г-та е за обезпечаване на гаранционните задължения на участника, определен за изпълнител, a останалата част от г-та гарантира изпълнението на доставката.
Г-та може да бъде представена в една от следните форми:
а) парична сума, платима по следната банкова сметка на ПРБ;
б) оригинал на безусловна и неотменима банкова г-я за изпълнение на договор, издадена в полза на Въ-я;
в) застраховка (застрахователна полица), която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя
Условията и сроковете за задържане или освобождаване на г-та за изпълнение се уреждат в дог-ра за обществена поръчка.
Г-я за авансово плащане.За гарантиране на авансово изплатената сума по дог-ра, участникът избран за изпълнител (и-ел) по ОП № 4, следва да представи на Възложителя г-я за авансово плащане, при сключването на дог-ра.Г-я за авансово плащане е в размер на 100% от цената на договора с ДДС. Същата се представя в една от формите по чл. 111, ал. 5 ЗОП, по избор на участника избран за и-ел.
Всички плащания се извършват по банков път, по сметка посочена от и-ля.
Заплащането на цената по дог-ра ще се осъществява както следва:
За ОП № 1, № 2: В срок до 30 дни от подписване на обобщен приемо-предавателен протокол за доставката на стоките и след представяне от страна на И-ля на издадена фактура (хартиена или електронна, съгласно Закона за електронния документ и електронния подпис(ЗЕДЕП).
За ОП № 3: В срок до 30 дни от подписване на приемо-предавателен протокол за доставката на стоките и след представяне от страна на И-ля на издадена фактура (хартиена или електронна, съгласно ЗЕДЕП).
За ОП № 4: Въ-ят заплаща 100% авансово цената по до-ра за обществена поръчка, съгласно ценовото предложение на И-ля, в срок до 10 работни дни, считано от датата на сключване на до-ра и след представяне от страна на Из-ля на издадена фактура (хартиена или електронна, съгласно ЗЕДЕП) и включваща думата „Аванс“.
За гарантиране на авансово изплатената сума по дог-ра, участникът избран за и-ел, следва да представи на Въ-я гаранция за авансово плащане, при сключването на до-ра, при условията на Раздел VІ. „Гаранции“ от документацията за участие.
По ОП № 1, № 2 и № 4, Въ-ят си запазва правото на „опция за допълнителни количества” в размер до 10% от прогнозната стойност на поръчката по съответната ОП. Въ-ят ще реализира правото на „Опция за допълнителни количества”, в случаите когато възникне необходимост от доставка на допълнителни стоки. Прогнозният обем на „опцията за допълнителни количества” е както следва:
По ОП № 1: Рециклиран компютър с монитор –20 бр.; Нов компютър -10 бр.; Компютърен монитор –50 бр.; Мрежов принтер –10 бр.; Персонален принтер -10 бр.; SSD диск -100 бр.; Компютърно захранване –20 бр.; Ъпгрейд -20 бр.; Памет DDR3 2GB -20 бр.
По ОП № 2: NAS-сървър за ОП -3 бр.; NAS-сървър за РП -3 бр.; Локален сървър за АП/ОП -3 бр.
По ОП № 4: TEMPEST компютърна конфигурация, включваща компютър, монитор, мишка, клавиатура и USB Enclosure/порт адаптор -1 бр.; TEMPEST принтер -1 бр.
Условията за упражняване на опцията са посочени в проекта на договор за възлагане на обществената поръчка, по съответната ОП, неразделна част от документацията за участие. Въ-ят може да реализира правото си на „опция за допълнителни количества” в срок до 6 (шест) месеца от датата на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка.
Предложения, които надвишават прогнозната стойност по съответната ОП, няма да бъдат разглеждани и оценявани и участниците ще бъдат отстранени от участие в процедурата.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

В 10-дневен срок от настъпване на обстоятелството по чл. 197, ал. 1, т. 1 ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 24/04/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва