Деловодна информация
00516Изпълнителна агенция Главна инспекция по труда
17134297 24/04/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
24/04/2017 (дд/мм/гггг)
00516-2017-0005 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Изпълнителна агенция Главна инспекция по труда 831545394
бул. „Княз Александър Дондуков“ № 3
София BG411 1000 България
Николай Тюркеджиев +359 28101757
Nikolay.Tyurkedzhiev@gli.government.bg +359 28101757

Интернет адрес/и

http://gli.government.bg/

http://gli.government.bg/page.php?c=110


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://gli.government.bg/page.php?c=205&id=47
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Изпълнителна агенция

I.5) Основна дейност 

Социална закрила

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Разработване на процедура за активизиране на комитети и групи по условия на труд (КУТ/ГУТ) в предприятията.“
79311200      
Услуги

Чрез Процедура за активизиране на КУТ/ГУТ в предприятията да се повиши капацитета на ИА ГИТ за ефективно и ефикасно осъществяване на нейните функции.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
291000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79311200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Територията на Република България

Предмета на обществената поръчка включва следното: Чрез анализ и оценка на практиката в ИА ГИТ и на опита на най-малко 3 страни членки на ЕС да се установи ролята на КУТ/ГУТ в предприятията за повишаване на ефективността и ефикасността на контрола. Да се проучат потребностите и нагласите за активизиране на КУТ/ГУТ в предприятията и създаване на устойчиво партньорство/сътрудничество посредством съвместни инициативи. Да се установят готовността и капацитета на КУТ/ГУТ за реализиране на съвместни проверки и за участие в информационните мероприятия на ИА ГИТ. Чрез разработването на Процедура за активизиране на КУТ/ГУТ в предприятията да се създаде реална основа за партньорство/сътрудничество между контролните органи на ИА ГИТ и КУТ/ГУТ за подобряване на условията на труд, като ясно се идентифицират техните функциите, формите и механизмите за партньорство/сътрудничество. Информиране, обмен на добри практики и популяризиране на Процедура за активизиране на КУТ/ГУТ в предприятията.
Критериите по-долу
 
ДА Показател Качество (К)    60
Подпоказател К1 „Кратко описание на подхода и методологията“    60
Подпоказател К2 „Ключови моменти и рискове за добро изпълнение на поръчката“    40
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
291000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект BG05M9OP001-3.004 „Оптимизация и иновации в ИА ГИТ“, финансиран по ОП РЧР 2014 - 2020

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

НЯМА.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания за икономическо и финансово състояние на участниците.

Възложителят не поставя изисквания за икономическо и финансово състояние на участниците.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участника следва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката. Доказва се със списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионална компетентност на лицата. При подаване на оферта участникът декларира липсата на основанието за отстраняване и съответствие с критериите за подбор в ЕЕДОП. Списъкът се представя чрез попълване на информацията в част ІV, б. „В“ на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).

1. Участникът трябва да разполага с екип от експерти за изпълнението на предмета на поръчката, в минимален състав, както следва:
1.1. Ръководител екип. Експертът следва да притежава: висше образование, образователна степен минимум бакалавър. Общ трудов/осигурителен стаж най-малко 5 години. Специфичен опит: да е бил ръководител на най-малко един проект по оперативни програми, финансирани със средства от ЕС.
1.2. Ключов експерт - социолог. Експерта следва да притежава: висше образование със специалност "Социология" или еквивалентна такава, образователна степен минимум бакалавър. Общ трудов/осигурителен стаж най-малко 5 години. Специфичен опит - да е участвал като ръководител на екип, или експерт в най-малко три социологически проучвания в областта на обществените отношения и/или нагласи.
1.3. Ключов експерт - юрист. Експерта следва да притежава: висше юридическо образование. Общ трудов/осигурителен стаж най-малко 5 години. Специфичен опит - най-малко три години опит в областта на трудовото право.
1.4. Ключов експерт - социално партньорство. Експерта следва да притежава: висше образование, образователна степен минимум бакалавър. Общ трудов/осигурителен стаж най-малко 5 години. Специфичен опит: най-малко три години опит в осъществяване на социално партньорство в областта на труда (работещи по трудови правоотношения в организации на работниците и служителите и на работодателите, признати за представителни на национално равнище, членове на отраслови/браншови съвети по Условия на труд и/или комитети по Условия на труд в предприятията.).
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Определеният изпълнител представя гаранция, обезпечаваща изпълнението на договора, при подписването му, както следва: 5 (пет) % от стойността на договора без ДДС. Гаранцията се представя във форма по избор, съгласно чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Срокът на валидност на банковата гаранция/застраховката следва да бъде 30 (тридесет) календарни дни след изтичане крайния срок на изпълнение на договора. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор - неразделна част от настоящата документация за обществената поръчка.
Заплащането на изпълнението на дейностите по настоящата обществена поръчка е уредено в проекта на договор.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2017/S 064-120291
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

30/05/2017 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

31/05/2017 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Зала № 107 в сградата на Изпълнителна агенция "Главна инспекция по труда" в София на бул. "Княз Александър Дондуков № 3

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Възложителят ще отстрани от участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП и обстоятелствата по чл. 3, т.8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата , регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици.
2. Посочената прогнозна стойност на поръчката, а именно 291 000 лв. без ДДС е максимално допустима за изпълнение предмета на обществената поръчка. Участник, който представи ценово предложение, което надвишава прогнозната стойност ще бъде отстранен на основание чл. 107, т. 2, б. "а" от ЗОП.
3. Офертите се подават в Изпълнителна агенция "Главна инспекция по труда" на адреса, посочен в обявлението, в стая „Деловодство“, всеки работен ден от 09.00 часа до 17.30 часа.
4. Офертите, освен лично, могат да бъдат представени чрез пощенска или друга куриерска услуга с препоръчана пратка с обратна разписка. Оферти, подадени по този начин, следва да бъдат получени при възложителя в срока, определен за получаване на офертите.
5. Участниците следва да се придържат точно към изискванията на Възложителя, ЗОП и ППЗОП, както и приложените образци за попълване и указания, налични в Профила на Купувача на ИА ГИТ, в обособената електронна преписка на настоящата процедура.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл. 197, ал.1, т. 1 и т. 7 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от:
- изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
- получаването на решението за определяне на изпълнител или за прекратяване на процедурата.
Когато датите в обявлението в РОП и в "Официален вестник" на Европейския съюз са различни , срокът за обжалване започва да тече от по-късната дата.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 24/04/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва