Деловодна информация
01254
РВР16-ДИ05-157 30/03/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
11/04/2017 (дд/мм/гггг)
01254-2017-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

СО район Връбница 0006963270667
бул.Хан Кубрат, бл.328, вх.Б
София BG411 1229 България
Павлина Атанасова - гл. юрисконсулт +359 024957715
info@vrabnitsa.bg +359 029346654

Интернет адрес/и

www.vrabnitsa.bg

www.vrabnitsa.bg


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.vrabnitsa.bg/profil-na-kupuvacha---zop.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Обновяване за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради на територията на Столична община, район „Връбница“, във връзка с „Националната програма за енергийна ефективност на многофамилни жи
45000000      
Строителство

Обновяване за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради на територията на Столична община, район „Връбница“, във връзка с „Националната програма за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради“, приета с ПМС № 18/02.02.2015г. по обособени позиции:
1. Обособена позиция №1-Инженеринг (проектиране и строителство) за „Сграда с административен адрес гр. София, ж.к. „Обеля 2“, бл. 233, вх. В-Г
2. Обособена позиция №2 – Изготвяне оценка на съответствие на инвестиционните проекти със съществените изисквания към строежите и упражняване на строителен надзор по време на строителството на „Сграда с административен адрес гр. София, ж.к. „Обеля 2“, бл. 233, вх. В-Г (по обособена позиция 1)
3. Обособена позиция №3 - Инвеститорски контрол по време на проектирането и строителството на „Сграда с административен адрес гр. София, ж.к. „Обеля 2“, бл. 233, вх. В-Г (по обособена позиция 1)
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
601201.50      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Инженеринг (проектиране и строителство) за „Сграда с административен адрес гр. София, ж.к. „Обеля 2“, бл. 233, вх. В-Г 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45320000      
45442000      
45261400      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр.София, район "Връбница", бл.233, вх.В-Г, ж.к. "Обеля"

Инженеринг (проектиране и строителство) за „Сграда с административен адрес гр. София, ж.к. „Обеля 2“, бл. 233, вх. В-Г въведен в експлоатация 1981 г. , състоящ се от 85 апартамента, 8 етажа, общата разгъната застроена площ е 4870,00 кв.м.
Критериите по-долу
 
ДА Техническо предложение    40 точки
Цена
60 точки
II.2.6) Прогнозна стойност
584400.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
365

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Забележка: За сградата е наличен технически проект по всички части, който трябва да се спази от Изпълнителя в обхват и обем, който отговаря на допустимите дейности за финансиране по НПЕЕМЖС. Предвидените строително-монтажни работи, описани в техническия проект, включват и такива дейности, които попадат извън обхвата на Националната програма за енергийна ефективност на многофамилните жилищни сгради

II.2) Описание 1

Изготвяне оценка на съответствие на инвестиционните проекти със съществените изисквания към строежите и упражняване на строителен надзор по време на строителството на „Сграда с административен адрес г 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71000000      
71310000      
71521000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр.София, бл.233, вх.В-Г, ж.к."Обеля"

• Изготвяне на комплексен доклад за оценка на съответствието на инвестиционните проекти със съществените изисквания към строежите и издаване Разрешение за строеж по чл.148 от ЗУТ.
• Да се изготви доклад за оценка на съответствието по част «Енергийна ефективност», чл. 169, ал.1, т.6 от ЗУТ.
• Упражняване на строителен надзор по време на строителството, съгласно чл. 166, ал.1, т.1 от ЗУТ (до издаване на Разрешение за ползване/Удостоверение за въвеждане в експлоатация), в следния задължителен обхват, регламентиран в чл.168, ал.1 от ЗУТ:
- законосъобразно започване на строежа;
- пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството;
- изпълнение на строежите съобразно одобрените инвестиционни проекти и изискванията за изпълнение на строежа, съгласно нормативните актове и техническите спецификации за пожарна безопасност, опазване на околната среда по време на строителството;
- спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството;
- качество на влаганите строителни материали и изделия и съответствието им с нормите за безопасност;
- недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството;
- оценката за достъпност на строежа от лица с увреждания;
- годност на строежа за въвеждане в експлоатация;
- контрол върху предварителния график за изпълнение на СМР;
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
12662.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
365

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

При офериране участниците следва да се съобразяват с актуалните към датата на подаване на офертата референтни стойности, определени по НПЕЕМЖС, за съответната дейност.

II.2) Описание 1

Инвеститорски контрол по време на проектирането и строителството на „Сграда с административен адрес гр. София, ж.к. „Обеля 2“, бл. 233 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71530000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр.София, ж.к."Обеля", бл.233, вх.В-Г

Упражняване на контролни дейности при изпълнение проектирането и строителството:
Упражняване на контрол на проектантския и строителния процес, вкл. контрол на количествата, качеството и съответствието на изпълняваните СМР и влаганите строителни продукти с проектната документация и договорите за изпълнение;
Подписване на протокол за приемане на техническия/работния проект, протокол за предаване на строителната площадка; протокол за установяване годността за ползване на обекта; както и Протоколите за приемане на изпълнените количества и видове строително-монтажни работи до пълна реализация на провежданите мерки по обновяване на сградата.
Забележка: Навсякъде в документацията, където е използван конкретен стандарт, тип, спецификация, техническа оценка, техническо одобрение или технически еталон следва да се има предвид и еквивалент на същите.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
4139.50      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
365

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

При офериране участниците следва да се съобразяват с актуалните към датата на подаване на офертата референтни стойности, определени по НПЕЕМЖС, за съответната дейност.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

За обособена позиция 1: Участникът трябва да е вписан в Централния регистър на Камарата на строителите за първа група, трета категория строежи или да е вписан в аналогичен регистър съгласно законодателството на държавата в която е установен за посочения обхват на дейности.
За обособена позиция 2: Участникът да притежава валидно Удостоверение/Лиценз съгласно чл.167 от ЗУТ за извършването на консултантски услуги по чл.166 от ЗУТ. В случай, че участникът е чуждестранно лице съгласно чл.166, ал.7 от ЗУТ тази дейност може да се извършва и от лица, притежаващи документ, издаден от компетентен орган на държава членка на ЕС, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, удостоверяващ правото да извършват такава дейност.
За обособена позиция 3 не се поставят изисквания към участниците относно годността (правоспособността) за упражняване на професионална дейност.
Участникът предоставя (декларира) в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация за горепосочените обстоятелства съобразно националните база данни, в която се съдържат декларираните обстоятелства, или компетентните органи, които съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен са длъжни да предоставят информацията.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът предоставя (декларира) в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация за обстоятелствата и годишния финансов отчет (ГФО) или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен.
Забележка: Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.


За обособена позиция 1 - минимален общ оборот, включително минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти, за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си в размер на 570 000, 00 (петстотин и седемдесет хиляди) лева, от който 570 000, 00 ( петстотин и седемдесет хиляди) лева в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.
• За обособена позиция 2 няма изисквания за икономическо и финансово състояние на участниците.
• За обособена позиция 3 няма изисквания за икономическо и финансово състояние на участниците.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

За ОП-1 За изпълнение на проектирането: Участникът трябва да има опит за изпълнение на поръчката.За изпълнение на строителството: Участникът трябва да има опит за изпълнение на поръчката.Участникът предоставя (декларира) в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация за услугите, които са идентични или сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга (референции, публични регистри, удостоверения и др. по преценка на участиците).За изпълнение на строителството: Участникът трябва да има опит за изпълнение на поръчката. Участникът предоставя (декларира) в ЕЕДОП информация за строителството изпълнено през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, което е идентично или сходно с предмета на поръчката, придружено с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания;
За ОП-1 Участникът трябва да разполага с инженерно-технически персонал за изпълнение на поръчката.Участникът предоставя (декларира) в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация за екипа от проектанти с пълна проектанска правоспособност, съгласно чл.230 от ЗУТ и чл.10 от Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране, в който посочва професионалната компетентност на лицата, както и за инженерно-техническия персонал.За ОП-1 Участникът трябва да разполага с техническо оборудване.Участникът предоставя (декларира) в ЕЕДОП информация за разполагаемото техническо оборудване.
За ОП-1 Участникът да прилага :Система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентна с обхват включващ строително-монтажни работи, както и система за управление по отношение на околната среда ISO 14001:2004 или еквивалентна.
За ОП-2 Участникът да има опит в извършването на строителен надзор.Участникът предоставя (декларира) в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация за услугите, за упражняване на строителен надзор, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга (референции, публични регистри, удостоверения и др. по преценка на участиците).
За ОП-3 Участникът да има опит в осъществяване на инвеститорски контрол самостоятелно или като част от строителен надзор.
За ОП-3 Участникът трябва да разполага с инженерно-технически персонал за изпълнение на поръчката.Участникът предоставя (декларира) в ЕЕДОП информация за услугите, осъществяване на инвеститорски контрол самостоятелно или като част от строителен надзор, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга. В ЕЕДОП декларира информация за екипа от проектанти с пълна проектанска правоспособност, съгласно чл.230 от ЗУТ и чл.10 от Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране, в който посочва професионалната компетентност на лицата.


За ОП-1 - През последните 3 години, считано от датата, на подаване на офертата да е изпълнил поне една дейност с предмет и обем идентична или сходна с тази на поръчката.
*Под дейност, сходна с предмета на поръчката следва да се разбира проектиране на средно и високо застрояване жилищни и/или обществени сгради.През последните 5 години считано от датата на подаване на офертата да е изпълнил поне две дейности с предмет и обем идентични или сходни с тези на поръчката.
*Под дейност, сходна с предмета на поръчката следва да се разбират СМР за преустройство и/или реконструкция и/или основен ремонт на сгради и/или строителство на нови сгради по смисъла на § 5, т. 38, т. 40, т. 42 и т. 44 от ЗУТ, включващи следните дейности: - поставяне на топлоизолация на покриви и стени; - поставяне на хидроизолация; - подмяна на съществуваща дограма; - подмяна или монтаж на отоплителна, В и К и електрическа инсталация.
За ОП-1 Всеки участник трябва да разполага с екип от проектанти с пълна проектанска правоспособност, съгласно чл.230 от ЗУТ и чл.10 от Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране на най-малко:част „Архитектурна” – 1 проектант;част „Конструкции” – 1 проектант; част „Електро” – 1 проектант; част „ВиК” – 1 проектант; част „ОВ” – 1 проектант;част „Енергийна ефективност” – 1 проектант;част „ПБЗ” – 1 проектант; част „Пожарна безопасност” – 1 проектант;Технически контрол по част „Конструкции”;част „План за управление на строителните отпадъци“ - 1 проектант.Ръководител на екипа: Висше образование с професионална квалификация "строителен инженер" или еквивалентна. Професионален опит в техническото ръководство най-малко на един въведен в експлоатация строителен обект. Пет години опит в упражняване на професионалната си квалификация/специалност.Технически ръководител: технически правоспособно лице съгл. чл.163а, ал.4 от ЗУТ или за чуждестранни лица – еквивалентно, съгласно законодателството на държавата, в която са установени. Пет години професионален опит като технически ръководител.Специалист по електротехника: Средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация "Електротехник" или еквивалентна. Три години опит в упражняване на професионалната си квалификация/специалност. Специалист по водоснабдяване и канализация: Средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация "Водоснабдяване и канализация" или еквивалентна. Три години опит в упражняване на професионалната си квалификация/специалност. Специалист по отопление и вентилация: Средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация "Топлотехника" или еквивалентна. Три години опит в упражняване на професионалната си квалификация/специалност. Специалист за контрол по качеството/отговорник по качеството: Висше образов. с професионална квалификация "строителен инженер" или еквивалентна. Правоспособност за контрол върху качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалент. Специалист по здравословни и безопасни условия на труд: •Завършен курс на обучение за безопасност и здраве при работа съгласно наредбите - указани вдокументацията за участие и професионален опит в осигуряване на здравосл. и безопасни условия на труд най-малко на един въведен в експлоатация строит. обект. За ОП-1 Участникът трябва да разполага с техническо оборудване, което включва минимум 1 000 (хиляда) кв. м. фасадно скеле.Участникът да прилага :
За ОП-1 Участникът да прилага-Система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентна с обхват в областта на строителството и система за управление по отношение на околната среда ISO 14001:2004 или еквивалентна, с предметен обхват в областта на строителството.
ПРОДЪЛЖАВА В РАЗДЕЛ VI.3 - "Допълнителна информация"
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Условията, при които ще се реализира предметър на поръчката, правата и задълженията на страните са подробно описани в документацията за участие и проекта на договор, неразделна част от документацията за участие.Във връзка с Постановление №29 на Мин. съвет от 26.01.2017 г. (обн. ДВ бр. 12/03.02.2017 г.), финансирането е под условие по смисъла на чл. 114 от ЗОП, че бъде получено потвърждение от МРРБ за наличен финансов ресурс по НПЕЕМЖС към съответната дата. В случай, че се подпише договор за изпълнение на обществената поръчка, а финансирането не бъде осигурено, на основание чл. 114 от ЗОП всяка от страните може да поиска прекратяване на договора след изтичане на 3 месечен срок от неговото сключване.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

16/05/2017 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

17/05/2017 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр.София, бул."Хан Кубрат", бл.328, вх.Б, ет.4, зала 403

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Технически възможности и квалификации - изисквания за ОП-2 и ОП-3 /продължение от съответния раздел на настоящото обявление: За ОП-2Участникът да има опит в извършването на строителен надзор. През последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата да е изпълнил поне една услуга по упражняване строителен надзор на най-малко един обекта за преустройство и/или реконструкция и/или основен ремонт на сгради и/или строителство на нови сгради по смисъла на § 5, т. 38, т. 40, т. 42 и т. 44 от ЗУТ. За ОП-3 Участникът да има опит в осъществяване на инвеститорски контрол самостоятелно или като част от строителен надзор. През последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата да е изпълнил поне една услуга по осъществяване на инвеститорски контрол самостоятелно или като част от строителен надзор. За ОП-3 Участникът трябва да разполага с инженерно-технически персонал за изпълнение на поръчката, включващ най-малко:Ръководител на екип: минимална образователно - квалификационна степен магистър, инженер специалност „ПГС/ССС” или архитект, специалност „Архитектура“, или еквивалентна, опит в осъществяване на инвеститорски контрол самостоятелно или като част от екип на строителен надзор на минимум 1 /един/ сходен обект;Двама експерти с минимална образователно - квалификационна степен –средно или висше строително-техническо образование, опит в осъществяване на инвеститорски контрол самостоятелно или като част от екип на строителен надзор на минимум 1 /един/ сходен обект;*Под сходен обект /за доказване опита на експертите/ следва да се разбира обект с въвеждане на енергоефективни мерки в съществуващи или новопостроени жилищни и/или обществени сгради, вкл. ремонтни строителни работи по полагане на хидро и топло изолация и поставяне на дограма /отнася се за всички обособени позиции/.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197 , ал.1, т.2 от ЗОП жалба може да се подава до КЗК с копие и до Възложителя от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 100, ал.З от ЗОП срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша №18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 11/04/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва