Деловодна информация
00740
11510-1114 10/04/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
10/04/2017 (дд/мм/гггг)
00740-2017-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Изпълнителна агенция по околна среда 831901762
бул. Цар Борис III № 136
София BG411 1618 България
Радослава Павлова - юрисконсулт в отдел Правен +359 29559798
r.pavlova@eea.government.bg +359 29559015

Интернет адрес/и

www.eea.government.bg

http://eea.government.bg/bg/obyavi/obshtestveni-porachki-2017/12_OTP


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://eea.government.bg/bg/obyavi/obshtestveni-porachki-2017/12_OTP
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Околна среда

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на спомагателно оборудване и средства за пробовземане, пробоподготовка и съхранение на пробите“, по единадесет обособени позиции
38000000      
Доставки

Предметът на обществената поръчка включва доставка на спомагателно оборудване и средства за пробовземане, пробоподготовка и съхранение на пробите, както следва: доставка на микровълнова система за разлагане, доставка на 3 броя лабораторни хладилници , доставка на лабораторна сушилня, доставка на 5 броя термостатични шкафове, доставка на аналитична везна, доставка на 2 броя водни бани, доставка на 6 броя вакуум помпи за филтруване, доставка на 6 броя филтрувални системи с обем на приемната колба 1000 мл. и 6 бр. филтрувални системи с обем на приемната колба 2000 мл., доставка на 9 броя пробовземни устройства за директно запълване на пробовземния съд и 9 броя пробовземни устройства с променлив ъгъл, чаша за пробовземане с вместимост 1000 мл., както и 18 броя телескопични дръжки; доставка на автоматични пипети - по 13 броя от следните видове: (1) с обем 10-100µl; (2) с обем 100-1000 µl; (3) с обем 500-5000 µl и (4) с обем 1000-10000 µl, доставка на филтри.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
227000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Доставка на 1 (един) брой микровълнова система за разлагане, необходима за работата на Централна лаборатория - София, отдел „ЛИМА“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
38000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Централна лабораторияна ИАОС гр.София, бул. "Цар Борис III" №136

Доставка на 1 (един) брой микровълнова система за разлагане, необходима за работата на Централна лаборатория - София, отдел „ЛИМА“
Критериите по-долу
 
ДА Технически параметри и функционални характеристики на предлаганата апаратура    70%
Цена
30%
II.2.6) Прогнозна стойност
70000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект №BG16M1OP002-1.004-001001 „Разработване и въвеждане на методи за анализ на води, седименти и биота и дооборудване на лаборатории на ИАОС“, осъществяван с финансовата подкрепа на ОП Околна среда

Съгласно Документацията за обществената поръчка публикувана в Профила на купувача

II.2) Описание 1

Доставка на 3 (три) броя лабораторни хладилници за Централна лаборатория - София, отдел ЛИМА, РЛ Плевен и РЛ Монтана 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
38000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411
BG314
BG312

Централна лаборатория - София, отдел ЛИМА, Регионални лаборатории в Плевен и Монтана

Доставка на 3 (три) броя лабораторни хладилници за Централна лаборатория - София, отдел ЛИМА, РЛ Плевен и РЛ Монтана
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
26000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект №BG16M1OP002-1.004-001001 „Разработване и въвеждане на методи за анализ на води, седименти и биота и дооборудване на лаборатории на ИАОС“, осъществяван с финансовата подкрепа на ОП Околна среда

Съгласно Документацията за участие, публикувана в Профила на купувача

II.2) Описание 1

Доставка на 1 (един) брой лабораторна сушилня за нуждите на Централна лаборатория София, отдел „ЛИМА“ 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
38000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Централна лабораторияна ИАОС, отдел „ЛИМА“ гр.София, бул. "Цар Борис III" №136

Доставка на 1 (един) брой лабораторна сушилня за нуждите на Централна лаборатория София, отдел „ЛИМА“
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
5000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект №BG16M1OP002-1.004-001001 „Разработване и въвеждане на методи за анализ на води, седименти и биота и дооборудване на лаборатории на ИАОС“, осъществяван с финансовата подкрепа на ОП Околна среда

Съгласно Документацията за участие в обществената поръчка, публикувана в Профила на купувача.

II.2) Описание 1

Доставка на 5 (пет) броя термостатични шкафове за Централна лаборатория София, отдел "ЛКВд", РЛ Велико Търново, РЛ Плевен, РЛ Монтана и РЛ Враца 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
38000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411
BG321
BG314
BG312
BG313

Централна лаборатория София, отдел "ЛКВд", Регионални лаборатории Велико Търново, Плевен, Монтана и Враца

Доставка на 5 (пет) броя термостатични шкафове за Централна лаборатория София, отдел "ЛКВд", РЛ Велико Търново, РЛ Плевен, РЛ Монтана и РЛ Враца
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
40000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект №BG16M1OP002-1.004-001001 „Разработване и въвеждане на методи за анализ на води, седименти и биота и дооборудване на лаборатории на ИАОС“, осъществяван с финансовата подкрепа на ОП Околна среда

Съгласно Документацията за участие в обществената поръчка, публикувана в Профила на купувача.

II.2) Описание 1

Доставка на 1 (един) брой аналитична везна за РЛ Плевен 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
38000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG314

Регионална лаборатория Плевен

Доставка на 1 (един) брой аналитична везна за РЛ Плевен
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
4500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект №BG16M1OP002-1.004-001001 „Разработване и въвеждане на методи за анализ на води, седименти и биота и дооборудване на лаборатории на ИАОС“, осъществяван с финансовата подкрепа на ОП Околна среда

Съгласно Документацията за участие в обществената поръчка, публикувана в Профила на купувача

II.2) Описание 1

Доставка на 2 (два) броя водни бани, предназначени за Централна лаборатория - София, отдел „ЛКВд“ и РЛ Шумен 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
38000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411
BG333

Централна лаборатория - София, отдел „ЛКВд“, Регионална лаборатория Шумен

Доставка на 2 (два) броя водни бани, предназначени за Централна лаборатория - София, отдел „ЛКВд“ и РЛ Шумен
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
5000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект №BG16M1OP002-1.004-001001 „Разработване и въвеждане на методи за анализ на води, седименти и биота и дооборудване на лаборатории на ИАОС“, осъществяван с финансовата подкрепа на ОП Околна среда

Съгласно Документацията за участие в обществената поръчка, публикувана в Профила на купувача

II.2) Описание 1

Доставка на 6 (шест) броя вакуум помпи за филтруване, предназначени за Централна лаборатория - София, отдел „ЛКВд“, РЛ Враца, РЛ Велико Търново, РЛ Русе, РЛ Шумен и РЛ Плевен 8
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
38000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411
BG313
BG321
BG323
BG333
BG314

Централна лаборатория - София, отдел „ЛКВд“, РЛ Враца, РЛ Велико Търново, РЛ Русе, РЛ Шумен и РЛ Плевен

Доставка на 6 (шест) броя вакуум помпи за филтруване, предназначени за Централна лаборатория - София, отдел „ЛКВд“, РЛ Враца, РЛ Велико Търново, РЛ Русе, РЛ Шумен и РЛ Плевен
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
8000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект №BG16M1OP002-1.004-001001 „Разработване и въвеждане на методи за анализ на води, седименти и биота и дооборудване на лаборатории на ИАОС“, осъществяван с финансовата подкрепа на ОП Околна среда

Съгласно Документацията за участие в обществената поръчка, публикувана в Профила на купувача

II.2) Описание 1

Доставка на 6 (шест) броя филтрувални системи с обем на приемната колба 1000 мл. и 6 бр. филтрувални системи с обем на приемната колба 2000 мл. 9
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
42912310      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411
BG313
BG321
BG323
BG333
BG314

Централна лаборатория - София, отдел „ЛКВд“, Регионални лаборатории Враца, Велико Търново, Русе, Шумен и Плевен

Доставка на 6 (шест) броя филтрувални системи с обем на приемната колба 1000 мл. и 6 бр. филтрувални системи с обем на приемната колба 2000 мл., предназначени за Централна лаборатория - София, отдел „ЛКВд“, РЛ Враца, РЛ Велико Търново, РЛ Русе, РЛ Шумен и РЛ Плевен
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
8000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект №BG16M1OP002-1.004-001001 „Разработване и въвеждане на методи за анализ на води, седименти и биота и дооборудване на лаборатории на ИАОС“, осъществяван с финансовата подкрепа на ОП Околна среда

Съгласно Документацията за участие в обществената поръчка, публикувана в Профила на купувача

II.2) Описание 1

Доставка на 9 бр. пробовземни устройства за директно запълване на пробовземния съд и 9 бр. пробовземни устройства с променлив ъгъл, чаша за пробовземане с вместимост 1000 мл. и 18 телеск.дръжки 9
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
38000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411
BG313
BG312
BG321
BG323
BG333
BG314

Централна лаборатория - София, отдел „ОДАС“, Регионални лаборатории Враца, Монтана, Велико Търново, Русе, Шумен и Плевен

Доставка на 9 (девет) броя пробовземни устройства за директно запълване на пробовземния съд и 9 (девет) броя пробовземни устройства с променлив ъгъл, чаша за пробовземане с вместимост 1000 мл., от които: по 3 (три) броя от всеки вид - за Централна лаборатория - София, отдел „ОДАС“ и по 1 (един) брой от вид за РЛ Враца, РЛ Монтана, РЛ Велико Търново, РЛ Русе, РЛ Шумен и РЛ Плевен, както и 18 (осемнадесет) броя телескопични дръжки
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
3700      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект №BG16M1OP002-1.004-001001 „Разработване и въвеждане на методи за анализ на води, седименти и биота и дооборудване на лаборатории на ИАОС“, осъществяван с финансовата подкрепа на ОП Околна среда

Съгласно Документацията за участие в обществената поръчка, публикувана в Профила на купувача

II.2) Описание 1

Доставка на Автоматични пипети - по 13 бр. от следните видове: (1) с обем 10-100µl; (2) с обем 100-1000 µl; (3) с обем 500-5000 µl и (4) с обем 1000-10000 µl 10
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
38437100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411
BG313
BG321
BG323
BG333
BG314

Централна лаборатория на ИАОС гр.София, Регионални лаборатории във Враца, Монтана, Велико Търново, Русе, Шумен и Плевен

Доставка на Автоматични пипети - по 13 бр. от следните видове: (1) с обем 10-100µl; (2) с обем 100-1000 µl; (3) с обем 500-5000 µl и (4) с обем 1000-10000 µl, предназначени за Централна лаборатория на ИАОС (по 3 броя от вид); РЛ Враца, РЛ Монтана (по 2 бр. от вид), РЛ Велико Търново (по 2 бр. от вид), РЛ Русе (по 2 бр. от вид), РЛ Шумен и РЛ Плевен (по 2 бр. от вид)
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
43000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект №BG16M1OP002-1.004-001001 „Разработване и въвеждане на методи за анализ на води, седименти и биота и дооборудване на лаборатории на ИАОС“, осъществяван с финансовата подкрепа на ОП Околна среда

Съгласно Документацията за участие в обществената поръчка, публикувана в Профила на купувача

II.2) Описание 1

Доставка на филтри за нуждите на Централна лаборатория - София, РЛ Враца, РЛ Монтана, РЛ Велико Търново, РЛ Русе, РЛ Шумен и РЛ Плевен 11
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
42912350      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411
BG313
BG312
BG321
BG323
BG333
BG314

Централна лаборатория - София, Регионални лаборатории Враца, Монтана, Велико Търново, Русе, Шумен и Плевен

Доставка на филтри за нуждите на Централна лаборатория - София, РЛ Враца, РЛ Монтана, РЛ Велико Търново, РЛ Русе, РЛ Шумен и РЛ Плевен
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
13800      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект №BG16M1OP002-1.004-001001 „Разработване и въвеждане на методи за анализ на води, седименти и биота и дооборудване на лаборатории на ИАОС“, осъществяван с финансовата подкрепа на ОП Околна среда

Съгласно Документацията за участие в обществената поръчка, публикувана в Профила на купувача
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя минимални изисквания за годност /правоспособност/ за упражняване на професионална дейност
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Всеки участник в процедурата за възлагане на обществената поръчка трябва да отговаря на следните минимални изисквания за икономическо и финансово състояние:
1. да е реализирал минимален среден годишен оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, за 2014г. и 2015г. в размер равен или надвишаващ прогнозната стойност на обособената позиция, за която подава оферта.
2. да е постигнато положително съотношението между активи и пасиви към 31.12.2015г., при което коефициентът на обща ликвидност, изчислен съгласно Методиката към чл.61, ал.1, т.3 ЗОП за установяване на минимални допустими съотношения между определени активи и пасиви (Приложение №2 към чл.31, ал.2 ППЗОП), да е на стойност не по-малко от 1,5


Всеки участник в процедурата за възлагане на обществената поръчка трябва да отговаря на следните минимални изисквания за икономическо и финансово състояние:
1. да е реализирал минимален среден годишен оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, за 2014г. и 2015г. в размер равен или надвишаващ прогнозната стойност на обособената позиция, за която подава оферта
Оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката е сума равна на частта от нетните приходи от продажби, реализирана от дейности, попадащи в обхвата на обществената поръчка за съответната обособена позиция (§2, т.67 ДР ЗОП). За целите на изчисляване на нетните приходи от продажби, под "дейности, попадащи в обхвата на обществената поръчка" следва да се разбира доставка на апаратура, работеща на принципа на заложеното в съответната обособена позиция, за която участникът подава оферта
При подаване на оферта, съответствието с това изискване, се декларира в част IV, раздел Б, т.2а и т.2б от ЕЕДОП.
2. да е постигнато положително съотношението между активи и пасиви към 31.12.2015г., при което коефициентът на обща ликвидност, изчислен съгласно Методиката към чл.61, ал.1, т.3 ЗОП за установяване на минимални допустими съотношения между определени активи и пасиви (Приложение №2 към чл.31, ал.2 ППЗОП), да е на стойност не по-малко от 1,5
При подаване на оферта, съответствието с това изискване, се декларира в част IV, раздел Б, т.4 от ЕЕДОП.
Съгласно чл. 67, ал. 5 ЗОП, възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата. В тези случаи, изискването се доказва с представянето на:
1. удостоверения от банки или
2. годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква, както и
3. справка в свободен текст за за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.
Чуждестранните участници представят еквивалентни доказателства, съобразно националния си закон.
Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Опит в доставка на апаратура идентична или сходна с тази в съответната обособена позиция, за която участникът подава оферта
2.Разполагаемост със сервизна база и техническо оборудване
3.Внедрена система за управление на качеството по ISO 9001:2008 или еквивалентно


1.В съотв. с чл. 63, ал. 1, т. 1, б. "б" от ЗОП, участниците следва през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, да са изпълнили доставки (поне две) на апаратура идентична или сходна с предмета на поръчката по съответната об. позиция.Под „апаратура идентична или сходна с предмета на поръчката“, следва да се разбира апаратура, работеща на принципа на заложеното в съотв. об. позиция, за която участникът подава оферта.При подаване на оферта, съотв. с това изискване, се декларира в част IV, раздел В, т.1.б) от ЕЕДОП. Съгл. чл. 67, ал. 5 ЗОП, възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят вс. или част от документите, ч/з които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобр. провеждане на процедурата. В тези случаи, изискв. се доказва с представянето на: Списък на доставките, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка.
2.В съотв. с чл. 63, ал. 1, т. 8 от ЗОП, участниците следва да разполагат със сервизна база и техническо оборудване, съотв. на спецификата на настоящата поръчка по съотв. обособена позиция и необходими за изпълнението й, включващо доставка, инсталиране, и гаранционно сервизно обслужване на оборудването предмет на настоящата поръчка.
Под "сервизна база" се разбира помещение в което е разположен сервиз, схеми на апаратите сервизни инструменти , сервизни коли, преносими уреди за диагностика.При подаване на оферта, съответствието с това изискване, се декларира в част IV, раздел В, т.9) от ЕЕДОП, като участниците задължително попълват: точен адрес на сервизната база; основание за ползване на сервизната база (собствена, наета или друго) с посочване на документа, въз основа на който се ползва (наименование, номер, дата, наемодател/лизингодател и др.). Когато сервизната база не е собственост на участника, следва да се посочи и начин, по който комисията може да провери заявените от участника обстоятелства (напр.телефон, факс, адрес или други на наемодател/лизингодател); Съгл. чл. 67, ал. 5 ЗОП, възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата. В тези случаи, изискването се доказва с представянето на: Декларация за разполагаемост със сервизна база с посочено точно местоположение (адрес), както и за разполагаемост с техническо оборудване, съответстващо на спецификата на настоящата поръчка и необходими за изпълнението й.
3. Участниците да имат внедрена действаща система за управление на качеството по ISO 9001 или еквивалентно в областта на производство и/или дистрибуция и сервизно обслужване, сходно с предмета на поръчката по съответната об. позиция. При подаване на оферта, съотв. с това изискване, се декларира в част IV, раздел Г от ЕЕДОП. Съгласно чл. 67, ал. 5 ЗОП, възложителят може да изисква от участниците по вс. време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобр. провеждане на процедурата. В тези случаи, изискв. се доказва с представянето на: Заверено копие от валиден сертификат или друг еквивалентен документ в съотв. с чл.64, ал.5 -8 ЗОП. Възложителят ще приеме и други еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в др. държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осиг. на какачеството в съотв. на чл.64, ал.5 - 8 ЗОП. При участие на обединения, които не са юр. лица, съотв. с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от вс. от лицата, вкл. в него, с изкл. на съотв. регистрация,представяне на сертификат или друго усл., необх. за изп. на поръчката, съгл. изискванията на норм. акт и съобр. участието на на лицата при изп. на дейностите, предвидено в договора за за създ. на обединението.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Всички условия за изпълнение на поръчката са подробно разписани в Документацията за обществената поръчка публикувана в Профила на купувача.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

22/05/2017 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

23/05/2017 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

ИАОС гр. София, бул.”Цар Борис III” № 136

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват законните представители на участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване. Документът за упълномощаване се предоставя на комисията.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят отстранява от процедурата участник, за когото са налице обстоятелствата по чл.54,ал.1,т.1-7 от ЗОП, както и участници, за които са налице обстоятелствата по чл.55,ал.1,т.1, т.3, т.4 и т.5 от ЗОП, възникнали преди или по време на процедурата.Възложителят отстранява от процедурата участник, когато той е обединение от физически и/или юридически лица,и за член на обединението е налице някое от обстоятелствата за отстраняване по чл.54,ал.1,т.1-7 от ЗОП и са налице обстоятелства по чл.55,ал.1,т.1,3,4 и т.5 от ЗОП.Възложителят отстранява от процедурата участник, който е посочил, че ще използва подизпълнители и/или капацитета на трети лица за доказване на съответствието с критериите за подбор при изпълнение на поръчката,и за тях е налице някое от обстоятелствата за отстраняване по чл.54,ал.1,т.1-7 от ЗОП и са налице обстоятелства по чл.55,ал.1,т.1,3,4 и т.5 от ЗОП.
При подаване на офертата за участие участникът декларира липсата на основанията за отстраняване по чл.54, ал.1,т.1-7 от ЗОП и липсата на обстоятелства по чл.55,ал.1,т.1,3,4 и т.5 от ЗОП чрез представяне на ЕЕДОП по стандартен образец.Когато участникът е обединение от физически и/или юридически лица, при подаване на офертата за участие, за всеки член на обединението се представя отделен ЕЕДОП.Когато участникът е посочил, че ще използва капацитета на трети лица за доказване на съответствието с критериите за подбор и/или че ще използва подизпълнители,при подаване на офертата за участие,за всяко от тези лица се представя отделен ЕЕДОП. Участник, за когото са налице обстоятелства по чл.54,ал.1,т.1-7 от ЗОП и обстоятелства по чл.55,ал.1,т.1,3,4 и т.5 от ЗОП,има право да представи доказателства,че е предприел мерки, които гарантират неговата надеждност.
При подаване на офертата за участие участникът декларира, че не е свързано лице с други участници в процедурата.Възложителят отстранява от процедурата участника, за когото са налице обстоятелствата относно забраната и свързаните с нея изключения по чл.3,т.8 и чл.4 от ЗИФОД.Възложителят няма условие за създаване на юридическо лице,когато участникът избран за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица.Когато участникът е обединение,което не е юридическо лице,задължително се представя копие от документ,от който да е видно правното основание за създаване на обединението,със срок не по-кратък от срока за изпълнение на настоящата обществена поръчка.Документът трябва да съдържа и следната информация във връзка с конкретната обществена поръчка:1. правата и задълженията на участниците в обединението;2. разпределението на отговорността между членовете на обединението;3. дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението.С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, определянето на партньора, който представлява обединението за целите на обществената поръчка, както и обстоятелството, че лицата в обединението поемат солидарна отговорност, заедно и поотделно, за участието си и изпълнението на поръчката.Плащанията по договора ще се извършват по банков път по банкова сметка на Изпълнителя,посочена в договора.При сключване на договора, участникът,определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение в размер на 5% от стойността на договора без ДДС.Гаранцията за изпълнение се представя в една от следните форми: А) парична сума;или Б) банкова гаранция, оригинал;или В) застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя, в оригинал.
Условията и сроковете за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка.Органите в Република България, от които участниците могат да получат информация за:задълженията,свързани с данъци и осигуровки- НАП, опазване на околната среда–МОСВ, закрила на заетостта–АЗ,условията на труд в страната–ИА ГИТ.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава съгласно чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП - в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл.100, ал.3 ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 10/04/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва