Деловодна информация
1265
РНД17-ДИ05-245 10/04/2017 (дд/мм/гггг)
не
1265-2017-0003 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Столична община - район Надежда 0006963270598
ул.Кирил Дрангов 55
София BG411 1220 България
Анелия Георгиева - заместник-кмет на СО район Надежда +359 24951798
op@so-nadejda.com +359 28376465

Интернет адрес/и

http://so-nadejda.com/

http://so-nadejda.com/kontakti.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://so-nadejda.com/obschestveni-porchki.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Избор на изпълнители за извършване на строително-монтажни дейности, стр.надзор и инвест.контрол при изграждане на паркинг за автомобили по бившето трамвайно трасе по ул. Христо Силянов и ул. Царевец
45000000      
Строителство

1.Обособена позиция № 1: „Демонтаж и транспорт на съществуващо трамвайно трасе. Строително-монтажни дейности по изграждане на паркинг за автомобили по бившето трамвайно трасе по ул. “Христо Силянов“ и ул.“Царевец“ на територията на СО район „Надежда“.
2. Обособена позиция № 2: „Изграждане на улично осветление във връзка с изграждането на паркинг за автомобили по бившето трамвайно трасе по ул.“Христо Силянов“ и ул.“Царевец“ на територията на СО район „Надежда“
3. Обособена позиция № 3: „Упражняване на строителен надзор по време на изгражадането на паркинг за автомобили по бившето трамвайно трасе по ул.“Христо Силянов“ и ул.“Царевец“ на територията на СО район „Надежда“
4. Обособена позиция № 4: „Инвеститосрски контрол по време на изгражадането на паркинг за автомобили по бившето трамвайно трасе по ул.“Христо Силянов“ и ул.“Царевец“ на територията на СО район „Надежда“
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1945400.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
само една обособена позиция

II.2) Описание 1

Демонтаж и транспорт на съществуващо трамвайно трасе. Строително-монтажни дейности по изграждане на паркинг за автомобили по бившето трамвайно трасе по ул. “Христо Силянов“ и ул.“Царевец“ на територия 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, район “Надежда”, жк.“Надежда"

СМР трябва да се изпълнят в съответствие с Обяснителните записки по всички части към инвестиционните проекти на обектите и Количествените сметки (КС). Всички строителни материали (продукти), които се влагат в строежа, трябва да са придружени с „Декларация за съответствие” съгласно Наредба № РД-02-20-1 от 5.02.2015 г. за условията и реда за влагане на строителни продукти в строежите на Република България и/или да се посочат номерата на действащите стандарти с технически изисквания към продуктите – БДС; БДС EN, които въвеждат международни или европейски стандарти; БДС EN, които въвеждат хармонизирани европейски стандарти; Българско техническо одобрение и Европейско техническо одобрение.
Критериите по-долу
 
ДА Характеристики, свързани с опазване на околната среда по време на изпълнението на предмета на договора    40
Технология на строителството    20
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
1625000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Изграждане на улично осветление във връзка с изгражадането на паркинг за автомобили по бившето трамвайно трасе по ул.“Христо Силянов“ и ул.“Царевец“ на територията на СО район „Надежда“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, район “Надежда”, жк.“Надежда”

СМР трябва да се изпълнят в съответствие с Обяснителните записки по всички части към инвестиционните проекти на обектите и Количествените сметки /КС/. Всички строителни материали (продукти), които се влагат в строежа, трябва да са придружени с „Декларация за съответствие” съгласно Наредба № РД-02-20-1 от 5.02.2015 г. за условията и реда за влагане на строителни продукти в строежите на Република България и/или да се посочат номерата на действащите стандарти с технически изисквания към продуктите – БДС; БДС EN, които въвеждат международни или европейски стандарти; БДС EN, които въвеждат хармонизирани европейски стандарти; Българско техническо одобрение и Европейско техническо одобрение.
Критериите по-долу
 
ДА Характеристики, свързани с опазване на околната среда по време на изпълнението на предмета на договора    40
Технология на строителството    20
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
260000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Упражняване на строителен надзор по време на изгражадането на паркинг за автомобили по бившето трамвайно трасе по ул.“Христо Силянов“ и ул.“Царевец“ на територията на СО район „Надежда“ 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71520000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, район "Надежда", ж.к. "Надежда"

Упражняване на строителен надзор по време на строителството, съгласно чл. 166, ал.1, т.1 от ЗУТ (до издаване на Разрешение за ползване/Удостоверение за въвеждане в експлоатация), в следния задължителен обхват, регламентиран в чл.168, ал.1 от ЗУТ:
- законосъобразно започване на строежа;
-пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството;
-изпълнение на строежите съобразно одобрените инвестиционни проекти и изискванията за изпълнение на строежа, съгласно нормативните актове и техническите спецификации за пожарна безопасност, опазване на околната среда по време на строителството;
-спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството;
-качество на влаганите строителни материали и изделия и съответствието им с нормите за безопасност;
- недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството;
- оценката за достъпност на строежа от лица с увреждания;
- годност на строежа за въвеждане в експлоатация;
- контрол върху предварителния график за изпълнение на СМР;
Изготвяне и подписване на всички актове и протоколи по време на строителството; Откриване на строителната площадка и определяне на строителната линия и ниво за съответния строеж; Изготвяне на Окончателен доклад; Изпълняване функциите на координатор по безопасност и здраве за етапа на строителството
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
30200.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Инвеститорски контрол по време на изгражадането на паркинг за автомобили по бившето трамвайно трасе по ул.“Христо Силянов“ и ул.“Царевец“ на територията на СО район „Надежда“ 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71247000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, район "Надежда", ж.к. "Надежда"

Упражняване на контролни дейности при изпълнение на строителството:
Упражняване на контрол на строителния процес, вкл. контрол на количествата, качеството и съответствието на изпълняваните СМР и влаганите строителни продукти с проектната документация и договорите за изпълнение;
Подписване на протокол за приемане на техническия/работния проект, протокол за предаване на строителната площадка; протокол за установяване годността за ползване на обекта; както и Протоколите за приемане на изпълнените количества и видове строително-монтажни работи до пълна реализация на провежданите мерки по обновяване на сградата.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
30200.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

За обособена позиция № 1: Участникът трябва да е вписан в Централния регистър на Камарата на строителите за втора група, трета категория строежи или да е вписан в аналогичен регистър съгласно законодателството на държавата в която е установен за посочения обхват на дейности.
За обособена позиция № 2: Участникът трябва да е вписан в Централния регистър на Камарата на строителите за втора група, трета категория строежи или да е вписан в аналогичен регистър съгласно законодателството на държавата в която е установен за посочения обхват на дейности.
За обособена позиция № 3: Участникът да притежава валидно Удостоверение/Лиценз съгласно чл.167 от ЗУТ за извършването на консултантски услуги по чл.166 от ЗУТ. В случай, че участникът е чуждестранно лице съгласно чл.166, ал.7 от ЗУТ тази дейност може да се извършва и от лица, притежаващи документ, издаден от компетентен орган на държава членка на ЕС, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, удостоверяващ правото да извършват такава дейност.
За обособена позиция № 4 не се поставят изисквания към участниците относно годността (правоспособността) за упражняване на професионална дейност.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

За обособена позиция №1: Всеки участник трябва да е реализирал: минимален общ оборот, включително минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти, за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си в размер на 1000 000,00 (един милион ) лева, от който 1 000 000,00 (един милион ) лева в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.
Всеки участник в процедурата следва да притежава застраховка „Професионална отговорност на строителя“ по чл. 171 от ЗУТ.
За обособена позиция № 2: Всеки участник трябва да е реализирал: минимален общ оборот, включително минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти,за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си в размер на 200 000,00(двеста хиляди ) лева, от който 200 000,00 (двеста хиляди ) лева в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.
Всеки участник в процедурата следва да притежава застраховка „Професионална отговорност на строителя“ по чл. 171 от ЗУТ.
За обособени позиции № 3 и № 4 възложителят не поставя изисквания за икономическо и финансово състояние на участниците.


Участникът предоставя (декларира) в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информацията, описана по-горе, и годишния финансов отчет (ГФО) или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен и/или удостоверения от банки, и/или справка за общия оборот и/или за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.
Представянето на ГФО или техни съставни части не се изисква, ако същите са публикувани в регистър с публичен достъп.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

За обособена позиция № 1:
Участникът предоставя (декларира) в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация за строителството, изпълнено през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, което е идентично или сходно с предмета на поръчката, придружено с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания;
Участникът предоставя (декларира) в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация за инженерно-техническия персонал, в който посочва образователната и професионална квалификация и опит на лицата.
Участникът предоставя (декларира) в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация за разполагаемото техническо оборудване, което ще ползва.
Участникът предоставя (декларира) в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация за прилагане на: Сертификат за внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент с обхват включващ строително-монтажни работи.
За обособена позиция № 2: Участникът предоставя (декларира) в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация зза строителството изпълнено през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, което е идентично или сходно с предмета на поръчката, придружено с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания;
Участникът предоставя (декларира) в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация за инженерно-техническият персонал, в който посочва образователната и професионална квалификация и опит на лицата.
Участникът предоставя (декларира) в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация за прилагане на Сертификат за внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент с обхват включващ строително-монтажни работи.
За обособена позиция № 3:
Участникът предоставя (декларира) в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация за услугите за упражняване на строителен надзор, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите.
За обособена позиция №4:
Участникът предоставя (декларира) в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация за услугите, осъществяване на инвеститорски контрол самостоятелно или като част от строителен надзор, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите.


За обособена позиция №1:
Участникът трябва да има опит за изпълнение на поръчката. През последните 5 години считано от датата на подаване на офертата да е изпълнил поне две дейности с предмет и обем идентични или сходни с тези на поръчката.
* Под дейност, сходна с предмета на поръчката следва да се разбират дейности по демонтаж на елементи от съществуваща пътна инфраструктура и транспорт на строителни материали, както и СМР за изграждане и/или ремонт и реконструкция на паркинг за автомобили и/или пътища и /или улици.
Участникът трябва да разполага с инженерно-технически персонал за изпълнение на поръчката, включващ най-малко:
• Ръководител на екипа: Висше образование с професионална квалификация строителен инженер" или еквивалентна; Професионален опит в техническото ръководство най-малко на един въведен в експлоатация строителен обект; Седем години опит в упражняване на професионалната си квалификация/специалност.
• Технически ръководител: технически правоспособно лице съгласно чл.163а, ал.4 от ЗУТ или за чуждестранни лица – еквивалентно, съгласно законодателството на държавата, в която са установени; пет години професионален опит като технически ръководител.
• Специалист по здравословни и безопасни условия на труд: Завършен курс на обучение за безопасност и здраве при работа съгласно Закона за здравословни и безопасни условия на труд, Наредба № 3 от 27.07.1998 г. за функциите и задачите на длъжностните лица и на специализираните служби в предприятията за организиране изпълнението на дейностите, свързани със защитата от професионалните рискове и превенция на тези рискове и Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд (обн., ДВ, бр.102/2009 г.) и/или по Наредба № 2 от 22.03.2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи или еквивалентен курс на обучение; Професионален опит в осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд най-малко на един въведен в експлоатация строителен обект.
Участникът трябва да разполага с техническо оборудване, което включва минимум:
- Асфалтополагаща машина – 2 бр.
- Валяк -2 бр.
-автокран - минимум 2 броя;
-изкопна машина - минимум 2 броя;
-Багер-чук – минимум 1 брой;
-Самосвали - минимум 3 броя;
-Прицеп – минимум 2 броя;
-Траверсо подбивна машина за междурелсие 1009мм – 1 брой.
Участникът да прилага :
-Система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентна с обхват включващ строително-монтажни работи;
За обособена позиция №2:
Участникът трябва да има опит за изпълнение на поръчката. През последните 5 години считано от датата на подаване на офертата да е изпълнил поне две дейности с предмет и обем идентични или сходни с тези на поръчката
*Под дейност, сходна с предмета на поръчката следва да се разбират строително-монтажни работи, включващи дейности по изграждане и/или ремонт и/или реконструкция на улично ослветление, в това число доставка и изтегляне на кабели, доставка и монтаж на осветителни тела и др.и/или еквивалентно.
Участникът трябва да разполага с инженерно-технически персонал за изпълнение на поръчката, включващ най-малко:
•Технически ръководител: технически правоспособно лице съгл. чл.163а, ал.4 от ЗУТ или за чуждестранни лица – еквивалентно, съгласно законодателството на държавата, в която са установени; Пет години професионален опит като технически ръководител.
•Специалист по електротехника: Средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация "Електротехник" или еквивалентна; Три години опит в упражняване на професионалната си квалификация/специалност.
Останалите изисквания на възложителя: в раздел VI.3) "Допълнителна информация" от настоящото обявление.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

09/05/2017 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

10/05/2017 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Заседателната зала, находяща се в административната сграда на СО район "Надежда" , гр. София, ул. "Кирил Дрангов" 55

На публичното заседание по отваряне на постъпилите оферти могат да присъстват участниците, техните законни представители или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Изисквано минимално/ни ниво/а
За обособена позиция № 2:
•Специалист по здравословни и безопасни условия на труд: Завършен курс на обучение за безопасност и здраве при работа съгласно Закона за здравословни и безопасни условия на труд, Наредба № 3 от 27.07.1998 г. за функциите и задачите на длъжностните лица и на специализираните служби в предприятията за организиране изпълнението на дейностите, свързани със защитата от професионалните рискове и превенция на тези рискове и Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд и/или по Наредба № 2 от 22.03.2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строит. и монтажни работи или еквивалентен курс на обучение. •Професионален опит в осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд най-малко на един въведен в експлоатация строителен обект.
Участникът да прилага Система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентна с обхват включващ строително-монтажни работи.
За обособена позиция № 3:
. Участникът да има опит в извършването на строителен надзор. През последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата да е изпълнил поне една услуга по упражняване строителен надзор на най-малко един обект за преустройство и/или реконструкция и/или основен ремонт на сгради и/или строителство на нови сгради по смисъла на § 5, т. 38, т. 40, т. 42 и т. 44 от ЗУТ.
За обособена позиция № 4: Участникът да има опит в осъществяване на инвеститорски контрол самостоятелно или като част от строителен надзор.През последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата да е изпълнил поне една услуга по осъществяване на инвеститорски контрол самостоятелно или като част от строителен надзор.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалбите се подават съгласно разпоредбите на чл.197 и сл. от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 10/04/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва