Деловодна информация
00268
ФУМИ-УС-222 07/04/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
07/04/2017 (дд/мм/гггг)
00268-2017-0006 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Държавна агенция за бежанците при Министерския съвет 831601932
бул. Княгиня Мария Луиза № 114 Б
гр.София BG411 1233 България
Албена Кожухарова началник отдел ОПМ; Петранка Семерджиева - началник отдел УСМТО +359 28080909
sar@saref.government.bg +359 29559476

Интернет адрес/и

www.aref.government.bg

http://profilnakupuvacha.com/Държавна%20агенция%20за%20бежанците%20при%20Министерския%20съвет%2C11694


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://profilnakupuvacha.com/Държавна%20агенция%20за%20бежанците%20при%20Министерския%20съвет%2C11694
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

предоставяне статут на бежанец

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

“Доставка на хранителни продукти на едро за нуждите на Държавна агенция за бежанците при Министерския съвет
15000000      
Доставки

Предметът на поръчката включва: “Доставка на хранителни продукти на едро за нуждите на Държавна агенция за бежанците при Министерския съвет". Прогнозните количества на отделните храни са описани в Техническата спецификация. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ не е обвързан със задължението да ги поръча в пълен обем и си запазва правото да поръчва повече и/или по-малко от прогнозните количества.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
5217000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15000000      
15111100      
15112130      
15200000      
15300000      
15500000      
15600000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG
BG411
BG42

РПЦ-Харманли; Места за настаняване на чужденци, подали молба за международна закрила гр. София, кв. Военна рампа и кв. Враждебна; РПЦ–с. Баня, община Нова Загора, район Минерални бани № 17 .

“Доставка на хранителни продукти на едро за нуждите на Държавна агенция за бежанците при Министерския съвет“, включваща 70 артикула-Брашно пшенично бяло -16600 кг; Макарони-10000 кг; Обикновени бисквити-160000 бр.; Арабски питки- 6664360 бр.;Кисело мляко-190000кг;Кисело мляко-25000 кг;Прясно мляко-127000 л.;Сирене краве - бяло саламурено-55500кг;Сирене краве - бяло саламурено-10600 кг.; Кашкавал от краве мляко-37000 кг.;Кашкавал от краве мляко-4500кг;Краве масло-76000бр.;Малотраен колбас Телешки, 38000 кг; Малотраен колбас кг УС 04/2010 "Стара планина"3500бр.;Говеждо месо трупно-80000 кг.;Пиле-190000 кг.;Яйца кокоши-635000 бр.;Риба-замразена-48500 кг.;Картофи-111000 кг.;Домати пресни-20000 кг.;Краставици пресни-21000 кг.;Моркови пресни-22000 кг;Лук кромид зрял -27800 кг.; Зеле бяло главесто -32000 кг.;Чесън зрял- 2000 кг.;Пиперки пресни зелени-2500 кг.;Патладжани пресни-8000кг.;Целина глави-250 кг.;Портокали -21000 кг;Мандарини-18000 кг.;Копър пресен-1500кг.;Магданоз пресен-1500 кг.;Червен пипер -1000 кг.;Черен пипер- 1000 кг.;Кимион-480 кг.;Чубрица суха- 480 кг.;Тиквички пресни-1300 кг.;Маслини- 28500 кг.;Ябълки пресни-60000 кг.;Зелен фасулбуркани 35000 бр.;Консерва паприкаш буркани 30000 бр.;Консерва грах - зелен буркани 38000 бр.;Консерва доматено пюре буркани 2500 бр.;Консерва домати цели-66650 бр.;Компот консерва от праскови буркани 40000 бр.;Конфитюр доза 240000 бр.;Мляко за кърмачета от раждането до 6 м. Кутия 600 бр.; Преходно мляко от 6 м. до 12 м.възраст кутия 900 бр.; Млечни каши за деца от раждането до 6 м кутия 1300 бр.;Млечни каши за деца от 6 м. до 12 м. т кутия 1300 бр.; Детски плодови пюрета за деца от раждането до 6 м. Буркан 300 бр.;Детски зеленчукови пюрета за деца от раждането до 6 м. Буркан -300 бр.;Детски месни пюрета за деца от раждането до 6 м. 300 бр.;Детски плодови пюрета за деца от 6 м. до 12 м. буркан 300 бр.;Детски зеленчукови пюрета за деца от 6 м. до 12 м. буркан-300 бр.;Детски месни пюрета за деца от 6 м. до 12 м. Буркан 300 бр.;Безмлечни каши кутия 1400 бр.;Безглутенови каши кутия 100 бр.;Сухо мляко 4750 кг.;Леща 21000 кг.;Нахут-25400 кг.;Ориз-21000 кг.;Зрял фасул бял-20800 кг.;Булгур-11000 кг.;Олио слънчогледово-25800л.;Оцет винен-800л.;Нишесте десертно -3900 кг.;Чай билков, 10000бр.кутии;Захар -12500 кг.; Трапезна сол 3350 кг.Разфасовките и количествата са описани в документацията за участие.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за отстраняване на рекламациите    20
Цена
80
II.2.6) Прогнозна стойност
5217000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 31/01/2018 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
да


Възложителят си запазва възможност за удължаване на срока на договора с до 6 /шест/ месеца, при удължаване на срока на финансиране без да се променя прогнозната стойност на поръчката.
II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
"По-нататъшно укрепване на националния капацитет на Република България в областта на убежището и миграцията" по Фонд "Убежище, миграция и интеграция“ – Спешна помощ 2016-2017 г.(0046)

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

2. Участникът да притежава Удостоверение за регистрация на обект по чл. 12 от Закона за храните (ЗХ) за търговия на едро с храни от животински и от неживотински произход, с обхват на регистрацията, включващ всички групи храни от предмета на поръчката, издадено от съответната ОДБХ.
При участник обединение на физически и/ или юридически лица всяко физическо/ юридическо лице, включено в обединението, което ще извършва дейност, за която е необходима посочената регистрация, следва да притежава удостоверение за регистрация по чл. 12 от Закона за храните, за търговия на едро с храни с обхват, съответстващ на разпределението на участието му при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението, издадено от съответната ОДБХ. Националните регистри на обектите за производство и търговия на храни са публични и се публикуват в Интернет (чл. 14 ал. 3 от Закона за храните).
Участникът декларира обстоятелствата в ЕЕДОП – част IV, буква В, т. 9
За доказване изпълнението на това изискване, участникът следва да представи декларация-описание на обекта/обектите, регистрирани по чл. 12 ЗХ, от които се извършва дейността, както и удостоверение за регистрация по чл. 12 ЗХ за търговия на едро, с обхват, съответстващ на поръчката, на името на участника.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1.Участникът следва да има реализиран оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си, на стойност не по-малка от размера на прогнозната стойност на обществената поръчка – 5 217 000 (пет милиона двеста и седемнадесет хиляди) лева. Обстоятелствата се декларират в ЕЕДОП-част IV, буква Б, т.2
За доказване на икономическото и финансовото състояние на участниците се представят един или няколко от следните документи:
1. удостоверения от банки;
2. годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква;
3. справка за общия оборот и за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.
Когато по основателна причина кандидат или участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.


Минимално изискване по т. 1.:Участникът следва да има реализиран минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на обществената поръчка, изчислен на база годишните обороти за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си, на стойност не по-малка от размера на прогнозната стойност на обществената поръчка – 5 217 000 (пет милиона двеста и седемнадесет хиляди) лева.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът трябва да разполага със собствена и/или наета или на трети лица по чл. 65, ал. 1 от ЗОП база. Същата трябва да съдържа складови помещения; хладилни съоръжения или хладилни помещения, поддържащи постоянна температура, необходима за разделно съхранение на хранителните продукти за целия срок на договора.
За доказване изпълнението на това изискване, участникът декларира обстоятелствата в ЕЕДОП, част IV, раздел В. При поискване от страна на комисията или при сключване на договор, участникът трябва да може да представи копия от документи за собственост или копие от договори за наем, или договор за лизинг, от които да е видно, че съответния обект ще е на разположение на участника за срока на договора.
2. Участникът да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката- да е изпълнил минимум една доставка, най-много за последните 3 /три/ години, считано от датата на подаване на офертата.
За доказване изпълнението на това изискване участникът декларира обстоятелствата в ЕЕДОП – част IV,раздел В и следва да е в състояние да представи списък на доставките , които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка.
Забележка: Доставка, която е индентична или сходна с предмета и обема на поръчката е доставка на хранителни стоки на едро, като възложителят не поставя изискване да са в същия обем като настоящата поръчка.
3. Участникът да разполага с транспортни средства за превоз на хранителните продукти, обект на доставката. Транспортните средства следва да имат валидни удостоверения за регистрация на специализирани транспортни средства за превоз на храни от животински или неживотински произход, издадени от ОДБХ.
Участникът декларира обстоятелствата в ЕЕДОП – част IV, буква В, т. 9
4.Участникът трябва да има внедрени от акредитиран орган:
4.1. Система за управление на качество по стандарт EN ISO 9001:2008 или еквивалентна; За доказване изпълнението на това изискване, участникът представя заверено копие от сертификат EN ISO 9001: 2008 или еквивалентен с обхват индентичен на предмета на поръчката –доставка на хранителни продукти и срок – не по-кратък от 6 (шест) месеца от края на срока на договора по обществената поръчка.
4.2.Система за управление на безопасността на храните по стандарт EN ISO 22000: 2005 или еквивалентна; За доказване изпълнението на това изискване, участникът представя заверено копие от сертификат EN ISO 9001: 2008 или еквивалентен с обхват индентичен на предмета на поръчката –доставка на хранителни продукти и срок – не по-кратък от 6 (шест) месеца от края на срока на договора по обществената поръчка.


1. Участникът трябва да разполага минимум с една със собствена и/или наета или на трети лица по чл. 65, ал. 1 от ЗОП база. Същата трябва да съдържа складови помещения; хладилни съоръжения или хладилни помещения, поддържащи постоянна температура, необходима за разделно съхранение на хранителните продукти за целия срок на договора.
За доказване изпълнението на това изискване, участникът декларира обстоятелствата в ЕЕДОП, част IV, раздел В. При поискване от страна на комисията или при сключване на договор, участникът трябва да може да представи копия от документи за собственост или копие от договори за наем, или договор за лизинг, от които да е видно, че съответния обект ще е на разположение на участника за срока на договора.
2. Участникът да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката- да е изпълнил минимум една доставка, най-много за последните 3 /три/ години, считано от датата на подаване на офертата.
За доказване изпълнението на това изискване участникът декларира обстоятелствата в ЕЕДОП – част IV,раздел В и следва да е в състояние да представи списък на доставките , които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка.
Забележка: Доставка, която е индентична или сходна с предмета и обема на поръчката е доставка на хранителни стоки на едро, като възложителят не поставя изискване да са в същия обем като настоящата поръчка.
3. Участниците да разполагат със собствени и/или наети или на трети лица по чл. 65, ал. 1 от ЗОП специализирани транспортни средства за превоз на хранителните продукти, обект на доставка за целия срок на договора. Транспортните средства, предвидени от учасника за доставка на продукти от животински произход трябва да са регистрирани от ОДБХ по реда на чл. 246 ЗВМД. Транспортните средства със специално предназначение трябва да осигуряват съответните температурни параметри и условия за превоз на различни групи храни. Удостоверенията за регистрация за транспортиране на хранителни продукти следва да са издадени след 01.01.2007 г. Транспортните средства следва да са не по-малко от общо 6 (шест), като от тях не по-малко от 3 (три) да са за превоз на продукти от животински произход.
Участникът декларира обстоятелствата в ЕЕДОП – част IV, буква В, т. 9
4.1. Система за управление на качество по стандарт EN ISO 9001:2008 или еквивалентна с обхват индентичен на предмета на поръчката –доставка на хранителни продукти;
4.2.Система за управление на безопасността на храните по стандарт EN ISO 22000: 2005 или еквивалентна с обхват индентичен на предмета на поръчката –доставка на хранителни продукти;
Системите по т. 4.1 и 4.2 следва да са внедрени в обекта, от който ще се извършват доставките.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


В процедурата може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, както и всяко друго образувание, което отговаря на условията на чл. 10, ал. 1 от Закона за обществените поръчки и изискванията на Възложителя. Възложителят отстранява от участие участник, за когото са на лице основанията по чл. 54, ал. 1, по чл. 55, ал.1, т. 1, 4 и 5 от ЗОП, условията по чл. 107 от ЗОП, както и обстоятелствата по чл.З, т.8 от ЗИФОДРЮПДРС. Възложителят няма да отстрани от процедурата участник на основание чл.55,ал.1,т.1 от ЗОП , ако се докаже, че същият не е преустановил дейността си и е в състояние да изпълни поръчката съгласно приложимите национални правила за продължаване на стопанската дейност в държавата, в която е установен.
При подписване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи гаранцията за изпълнение на договора в размер на 5 % от стойността на договора.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

12/05/2017 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 3

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

15/05/2017 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр.София , бул. „Княгиня Мария Луиза“ № 114Б

Съгласно чл. 54, ал. 2 от ППЗОП получените заявления за участие или оферти се отварят на публично заседание, на което могат
да присъстват кандидатите или участниците в процедурата или техни упълномощени представители,
както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал.1, т.1 от ЗОП в 10- десет дневен срок от изтичане на срока по чл.100, ал.3 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 07/04/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва