Деловодна информация
00022
10.00.55 06/04/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
06/04/2017 (дд/мм/гггг)
00022-2017-0003 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Асеновград 000471059
град Асеновград, пл. Академик Николай Хайтов №9
Асеновград BG421 4230 България
Мелят Алимолла +359 33120270
obstina@assenovgrad.com +359 33165156

Интернет адрес/и

www.assenovgrad.com

http://op.assenovgrad.com/?q=page&idd=index&porachkaid=20170313mVWk773560


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://op.assenovgrad.com/?q=page&idd=index&porachkaid=20170313mVWk773560
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Поддържане на зелени площи и озеленяване на територията на община Асеновград"
77300000      
Услуги

В изпълнение на предмета на обществената поръчка, Изпълнителят следва да извърши следните дейности: 1.Поддържане на зелени площи-дейностите по поддържане на зелени площи и градини включват:косене на тревните площи; събиране и извозване на окосената трева; поливане;подхранване с тор;засаждане на нова или подмяна на съществуваща храстова и дървесна растителност. 2. Озеленяване в т.ч. поддържане на цветни лехи,фигури и жив плет на територията на Община Асеновград: зацветяване c посадъчен материал осигурен от Възложителя;поддържане на цветни лехи,фигури и жив плет,находящи се в зелените площи; оформяне на короните на дърветата и премахване на остарели, болни и опасни дървета в зелените площи; окопаване и плевене на цветя; поливане на цветни фигури; торене на цветя; зазимяване и отзимяване на многогодишни цветя. 3. Почистване на зелените площи от отпадъци,което включва: Събиране на отпадъци от тревни площи натоварване и извозване на отпадъците; резитба на жив плет,храсти, издънки.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
780000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
77300000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

община Асеновград

В изпълнение на предмета на обществената поръчка, Изпълнителят следва да извърши следните дейности:
1. Поддържане на зелени площи - дейностите по поддържане на зелени площи и градини включват: косене на тревните площи;
събиране и извозване на окосената трева; поливане;подхранване с тор;засаждане на нова или подмяна на съществуваща храстова и дървесна растителност. 2. Озеленяване в т.ч. поддържане на цветни лехи, фигури и жив плет на територията на
Община Асеновград: зацветяване c посадъчен материал осигурен от Възложителя; поддържане на цветни лехи, фигури и жив плет, находящи се в зелените площи; оформяне на короните на дърветата и премахване на остарели, болни и опасни дървета в зелените площи; окопаване и плевене на цветя; поливане на цветни фигури; торене на цветя; зазимяване и отзимяване на многогодишни цветя. 3. Почистване на зелените площи от отпадъци, което включва: Събиране на отпадъци от тревни площи
натоварване и извозване на отпадъците; резитба на жив плет, храсти, издънки.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
780000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът следва да има реализиран минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на
поръчката - озеленяване и/или поддържане на общински зелени площи - за последните три
приключили финансови години в размер не по-малък от 500 000 ( петстотин хиляди) лева.
За доказване на изискванията за финансово и икономическо състояние на участниците: Участникът попълва раздел Б: „Икономическо и финансово състояние" в част IV:
„Критерии за подбор" от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) и
прилага годишен финансов отчет за всяка от последните три приключили финансови години или
негова състъвна част, в случай, че същият не е достъпен чрез пряк и безплатен достъп до
националните база данни на държавите членки на ЕС.


Участникът следва да има реализиран минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката - озеленяване и/или поддържане на общински зелени площи - за последните три приключили финансови години в размер не по-малък от 500 000 (петстотин хиляди) лева.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

. Участникът да е изпълнил през последните три години, считано от датата на подаване на офертата дейности с предмет и обем, идентичен или сходен с предмета на обществената поръчка.
Под последните три години, следва да се разбира времето до крайният срок за получаване на офертите, посочен в обявлението за обществената поръчка. Под дейности с предмет идентичен или сходен с тези на поръчката следва да се има
предвид: комплексно озеленяване и/или поддържане на зелени площи, включващо
от изброените дейности, включени като манипулации в настоящата процедура:
косене на тревните площи; събиране и извозване на окосена трева и шума; поддържане на чистота; грапене и затревяване; зацветяване на цветните фигури; зазимяване и отзимяване на многогодишни цветя; поддържане на цветни лехи, окопаване и плевене на цветя; засаждане на нова или подмяна на съществуваща храстова и дървесна растителност; поддържане на жив плет и храстова растителност; оформяне и резитба на корони на дърветата; отсичане или премахване на
дървета; поливане на цветни фигури, дървесна и храстова растителност; подхранване с тор; торене на цветя.
2. Участникът следва да разполага с персонал с определена професионална
компетентност за изпълнението на поръчката, както следва:
- ръководител екип, с образователна степен - магистър, със специалност
ландшафтен архитект или инженер - озеленител или еквивалентна специалност (ако
образованието е придобито в държава, където няма посочената по-горе специалност)-един;
- експерт по озеленяването, с образователна степен - магистър, със специалност
ландшафтен архитект или инженер - озеленител или еквивалентна специалност (ако
образованието е придобито в държава, където няма посочената по-горе специалност) -
един;
- изпълнителен персонал (шофьори и работници) - минимум 20 (двадесет) броя;
Участниците декларират професионалната компетентност на екипа за изпълнение на поръчката в ЕЕДОП.
3. Участникът следва да разполага със следния минимален брой инструменти,
съоръжения, техническо оборудване и материално - техническа база, необходими за изпълнение на поръчката, както следва:
- 2 (два) бр. товарни автомобили за извозване на клони, дървета и отпадъци от зелените площи.
- 1 (един) бр. автомобил тип авто вишка ;
- 4 (четири) бр. косачки, с ширина на откоса минимум 0.5 м;
- 2 (два) бр. моторни коси;
- 2 (два) бр. храсторези;
- 1 (един) бр. водоноска за поливане;
Всички МПС, техника и машини да са налични постоянно в материално-техническата база за целия срок на договора;
4. Участникът да прилага система за управление на качеството, съответстваща на
стандарт БДС EN ISO 9001:2008/2015 или еквивалентен с обхват, сходен с предмета на
обществената поръчка, издадени от органи, установени в други държави членки, или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с обхват, сходен с предмета на обществената поръчка. Под „сходен предмет" следва да се разбира извършването на услуги по озеленяване и/или
поддръжка на общински зелени площи. Участникът следва да предостави информация за сертификата в част IV, Раздел Е от ЕЕДОП.


Участникът да е изпълнил през последните три години, считано от датата на подаване на офертата дейности с предмет и обем, идентичен или сходен с предмета на обществената поръчка. Под последните три години, следва да се разбира времето до крайният срок за получаване на офертите, посочен в обявлението за обществената поръчка. Под дейности с предмет идентичен или сходен с тези на поръчката следва да се има предвид: комплексно озеленяване и/или поддържане на зелени площи, ключващо от изброените дейности, включени като манипулации в настоящата процедура: косене на тревните площи; събиране и извозване на окосена трева и шума; поддържане на чистота; грапене и затревяване; зацветяване на цветните фигури; зазимяване и отзимяване на многогодишни цветя; поддържане на цветни лехи, окопаване и плевене на цветя; засаждане на нова или подмяна на съществуваща храстова и дървесна растителност; поддържане на жив плет и храстова растителност; оформяне и резитба на корони на дърветата; отсичане или премахване на дървета; поливане на цветни фигури, дървесна и храстова растителност; подхранване с тор; торене на цветя.
Участникът следва да предостави информация в в съответния раздел в ЕЕДОП за дейностите с предмет, идентичен или сходен с тези на поръчката, с посочване на стойностите, датите и получателите, изпълнени за последните три години, считано от датата на подаване на офертата.
2. Участникът следва да разполага с персонал с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката, както следва:
- ръководител екип, с образователна степен - магистър, със специалност ландшафтен архитект или инженер - озеленител или еквивалентна специалност (ако образованието е придобито в държава, където няма посочената по-горе специалност)-един;
- експерт по озеленяването, с образователна степен - магистър, със специалност ландшафтен архитект или инженер - озеленител или еквивалентна специалност (ако образованието е придобито в държава, където няма посочената по-горе специалност) - един;
- изпълнителен персонал (шофьори и работници) - минимум 20 (двадесет) броя;
Участниците декларират професионалната компетентност на екипа за изпълнение на поръчката в съответния раздел в ЕЕДОП.
3. Участникът следва да разполага със следния минимален брой инструменти, съоръжения, техническо оборудване и материално - техническа база, необходими за изпълнение на поръчката, както следва:
- 2 (два) бр. товарни автомобили за извозване на клони, дървета и отпадъци от зелените площи.
- 1 (един) бр. автомобил тип авто вишка ;
- 4 (четири) бр. косачки, с ширина на откоса минимум 0.5 м;
- 2 (два) бр. моторни коси;
- 2 (два) бр. храсторези;
- 1 (един) бр. водоноска за поливане;
Всички МПС, техника и машини да са налични постоянно в материално-техническата база за целия срок на договора;
Участникът следва да предостави информация в в съответния раздел в ЕЕДОП за дейностите с предмет, идентичен или сходен с тези на поръчката, с посочване на стойностите, датите и получателите, изпълнени за последните три години, считано от датата на подаване на офертата.
4. Участникът да прилага система за управление на качеството, съответстваща на стандарт БДС EN ISO 9001:2008/2015 или еквивалентен с обхват, сходен с предмета на обществената поръчка, издадени от органи, установени в други държави членки, или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с обхват, сходен с предмета на обществената поръчка. Под „сходен предмет" следва да се разбира извършването на услуги по озеленяване и/или поддръжка на общински зелени площи. Участникът следва да предостави информация в в съответния раздел в ЕЕДОП за дейностите с предмет.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

15/05/2017 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

16/05/2017 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Община Асеновград, гр.Асеновград, пл.Академик Николай Хайтов"№9, ет.5, зала 517

Получените заявления за участие или оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят отстранява от процедурата кандидат или участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП и по чл. 55, ал. 1 от ЗОП, възникнали преди или по време на процедурата.
Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение в размер на 3 % от стойността на договора без ДДС. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение. Гаранциите се предоставят в една от следните форми:
1. парична сума - превод по набирателната сметка на ОбщинаАсеновград:Инвестбанк АД – Асеновград, IBAN: BG 54 IORT 73753304000003,BIC: IORTBGSF
2. банкова гаранция;
3. застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
На основание чл. 67, ал. 5 от ЗОП Възложителят може да изисква от участниците и кандидатите по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 06/04/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва