Деловодна информация
01954
0165 06/04/2017 (дд/мм/гггг)
не
01954-2017-0004 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална компания индустриални зони ЕАД 121706255
София 1000 ул. Ангел Кънчев №1, етаж 4
София BG411 1000 България
Владимир Павлов +359 02-8902980
office@nciz.bg +359 02-9871684

Интернет адрес/и

www.nciz.bg

http://93.94.136.114/procurement.aspx?ProviderID=39c4025a-9507-4d0c-b79e-e105cc51003f&Guid=f1ac47aa-614a-4ca1-8a72-1087015aca94


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://93.94.136.114/procurement.aspx?ProviderID=39c4025a-9507-4d0c-b79e-e105cc51003f&Guid=f1ac47aa-614a-4ca1-8a72-1087015aca94
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Оценяване съответствието на инвестиционни проекти и Строителен надзор на улици и технически мрежи в Икономическа зона София-Божурище, община Божурище
71520000      QB44
Услуги

1. Услуги по оценяване съответствието и строителен надзор съгласно изискванията на чл.166 и чл.168 от ЗУТ, на 3 обекта свързани с изграждане на улици, улични отклонения, тротоарни ленти и улични технически мрежи
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
30000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71520000      QB44
II.2.3) Място на изпълнение
BG412

Място на изпълнение: е в ПИ 000273, Икономическа зона София-Божурище, гр. Божурище, Софийска област.

Услугата е за оценка на съответствие и строителен надзор на следните проекти/обекти:
1. Проект по всички части и строителство на двулентова улица №12, дъждовна канализация и филтрационна траншея, битова канализация, уличен водопровод, разпределителен газопровод, тръбен преход за кабели 20 kV, тръбно трасе за оптични кабели, улично осветление. Проектиране и рехабилитация на двулентова улица №15 с паркинг; проектиране и строителство на нов участък с дължина 70 м, на отводнителна канализация и на улично осветление за улица №15, както и на участък от улично осветление по улица №13. Пътни знаци, маркировка и озеленяване в обхвата на регулацията на улица №12 и на улица №15.
2 Проект, част пътна и строителство на 2 бр. отклонения с дължини по 14м и ширина 10 м.
1.1.3 Проект на тротарни настилки и строителство в 200-метров участък от ул. №13-север – двустранно.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
30000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

За настоящата поръчка се прилагат специфичните национални основания за изключване в Част III, буква „Г“ от ЕЕДОП, а именно изискванията посочени в ЗМИП, чиято спазеност се декларира и при подписване на договор.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да отговоря на изискванията на чл.166 от ЗУТ и да притежават необходимата правоспособност за извършване на строителен надзор/оценяване съответствие на инвестиционни проекти. За доказването на това обстоятелство участникът попълва ЧАСТ IV - Критерии за подбор, буква А: Годност, подточка 2) в ЕЕДОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Застрахователната сума по застрахователна полица за риска „професионална отговорност“ - ПОПЪЛВА СЕ ЧАСТ IV, буква Б: Икономическо и финансово състояние, подточка 5) в ЕЕДОП

Участниците да притежават валиден застрахователен договор/полица, за застраховане професионална отговорност на участника, съгласно чл.171 от ЗУТ, с покритие и обхват за строежи от четвърта и всяка по-висока категория .
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. През референтния период икономическият оператор да е извършил следните основни доставки или е предоставил следните основни услуги от посочения вид - ПОПЪЛВА СЕ ЧАСТ IV, буква В в ЕЕДОП: Технически и професионални способности, подточка 1б);
2. Попълва се Част IV, буква Г в ЕЕДОП: Стандарти за осигуряване на качеството.


1. Участникът да е изпълнил през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата, строителен надзор на най-малко един обект включващ строеж, реконструкция или рехабилитация на улица.
2. Участникът да разполага с внедрен действащ стандарт за управление на качеството от серията ISO 9000 с приложим към предмета на поръчката обхват.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
ДА

Консултант по определението на чл.166 от ЗУТ

III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

28/04/2017 (дд/мм/гггг)   14:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 3

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

28/04/2017 (дд/мм/гггг)   14:30 (чч:мм)

София 1000 ул. Ангел Кънчев №1, етаж 4

Могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

За настоящата поръчка се прилагат специфичните национални основания за изключване в Част III, буква „Г“ от ЕЕДОП, а именно изискванията посочени в ЗМИП, чиято спазеност се декларира и при подписване на договор.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от:
- датата на публикуване решението за откриване на процедурата в РОП или решението за промяна публикувано в 14-дневен срок от публикуването в РОП на обявлението, с което се оповестява откриването на процедурата;
- получаването на решението за определяне на изпълнител или за прекратяване на процедурата.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 06/04/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва