Деловодна информация
00964
34 03/04/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
03/04/2017 (дд/мм/гггг)
00964-2017-0008 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Генерал Тошево 000852633
ул. Васил Априлов №5
Генерал Тошево BG332 9500 България
инж.Ради Михайлов, началник отдел Териториално устройство, инвест. дейност и екология, Е.Маркова -Гл. спец.стр.техник отдел „ТУСИДЕ” +359 57312020
mail@toshevo.org +359 57312505

Интернет адрес/и

www.toshevo.org

http://toshevo.org/g/?page_id=1407


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://toshevo.org/g/?p=12655
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Община Генерал Тошево 000852633
гр.Генерал Тошево, Общинска администрация, Център за услуги и информация, ет.1
Генерал Тошево BG332 9500 България
Красимира Станева, гл.специалист информационно обслужване,Миглена Йорданова, гл.специалист информационно обслужване +359 57312487
mail@toshevo.org +359 57312505

Интернет адрес/и

www.toshevo.org

http://toshevo.org/g/?page_id=1407

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Поддържане на общински пътища и улици на територията на Община Генерал Тошево по обособени позиции“
45000000      
Строителство

Работите по тази поръчка са разделени в 7 обособени позиции, описани в Раздел II.2 от настоящото обявление.Пълната информация относно обхвата, обема и изискванията към изпълнението на обществената поръчка за всеки обект, е подробно описана и регламентирана в техническите спецификации, неразделна част от документацията за обществена поръчка, публикувана на сайта на Община Генерал тошево, в профила на купувача, електронната преписка на поръчката.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
690567.49      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
максимален брой обособени позиции:
7

II.2) Описание 1

Ремонт улици гр. Генерал Тошево”; „Гробищен парк - асфалтиране алеи гр. Генерал Тошево”; „Ремонт асфалтова настилка ул.” Камчия „ кв. Пастир” 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45233000      
45233222      
45233223      
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

Община Генерал Тошево

Предвижда се ремонт на асфалтова настилка с мрежовидни пукнатини и единични дупки -с вкл.изрязване и разкъртване /или фрезоване/ на асф. настилка, трамбоване, битумен разлив , доставка и полагане на плътен асфалтобетон - с деб. 4 см. около 2080 м2, Запълване на хоризонтални фуги и пукнатини, по – големи от 3мм около 7200м. Механизиран изкоп до 50см., за оформяне подравняване на земното легло, вкл. натоварване на транспор около 364м3, поставяне на бордюри около 500м, трошенокаменна настилка около 234м3. Ще се извърши технологично фрезоване на съществуваща асфалтобетонова настилка, включително натоварване, транспортиране на депо до 2 км., направа на свързващ битумен разлив, полагане на плътен асфалтобетон тип «А» с дебелина в уплътнено състояние 4см. около 75т. като се извърши, попълване на дълбоките дупки предварително с неплътна смес, с цел получаване на равна повърхност.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
315000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
75

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Ремонт на път DOВ 3036 / II 29 Генерал Тошево – Кардам/ - Снягово от км.0+000 до км. 0+500 км.;Ремонт улица за гробищен парк село Снягово 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45233000      
45233222      
45233223      
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

Община Генерал Тошево

Предвижда се ремонт на път извън населеното място, технологично фрезоване на съществуваща асфалтобетонова настилка, включително натоварване, транспортиране на депо до 2 км., направа на свързващ битумен разлив, полагане на плътен асфалтобетон тип «А» с дебелина в уплътнено състояние 4см. около 65т. като се извърши, попълване на дълбоките дупки предварително с неплътна смес, с цел получаване на равна повърхност. Ще се оформят банкетите където е необходимо.
На улицата ще се извърши механизирано разкъртване на трошенокаменна настилка, ще се извърши профилиране с грейдер, и ще се положи несортиран трошен камък - трошенокаменна настилка около 285м3.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
31666.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
75

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Ремонт на път DOВ 3046 / III-296/ - Василево Калина - /ІІІ - 9701/от км.0+000 до км. 3+600;Ремонт улица за гробищен парк село Василево 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45233000      
45233222      
45233223      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

община Генерал Тошево

Предвижда се ремонт на път извън населените места и улица в населеното място, ремонт на асфалтова настилка с мрежовидни пукнатини и единични дупки -с вкл.изрязване и разкъртване /или фрезоване/ на асф. настилка, трамбоване, битумен разлив, доставка и полагане на плътен асфалтобетон - с деб. 4 см. около 300 м2. На участъци от пътя и улицата ще се извърши технологично фрезоване на съществуваща асфалтобетонова настилка, включително натоварване, транспортиране на депо до 2 км., направа на свързващ битумен разлив, полагане на плътен асфалтобетон тип «А» с дебелина в уплътнено състояние 4см. около 218т. като се извърши, попълване на дълбоките дупки предварително с неплътна смес, с цел получаване на равна повърхност. Ще се оформят банкетите където е необходимо.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
63333.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
75

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Рем.път DOВ1122/II-29,Добрич–Ген.Т-во–граница общ.Добричка-Пчеларово–Житен–Красен/ІІІ-2903от км.4+900 до км.6+400км.;Рем.трошенок.н-ка отОК55доОК52с.Къпиново;Рем.трошенок.н-ка отОК52доОК 63 с.Капиново 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45233000      
45233222      
45233223      
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

общ.Генерал Тошево

Предвиждат се ремонти на пътища извън населените места, ремонт на асфалтова настилка с мрежовидни пукнатини и единични дупки -с вкл.изрязване и разкъртване /или фрезоване/ на асф. настилка, трамбоване, битумен разлив, доставка и полагане на плътен асфалтобетон - с деб. 4 см. около 200 м2. На участъци от пътищата ще се извърши технологично фрезоване на съществуваща асфалтобетонова настилка, включително натоварване, транспортиране на депо до 2 км., направа на свързващ битумен разлив, полагане на плътен асфалтобетон тип «А» с дебелина в уплътнено състояние 4см. около 595т. като се извърши, попълване на дълбоките дупки предварително с неплътна смес, с цел получаване на равна повърхност. Ще се оформят банкетите където е необходимо.
Участъците от улиците за ремонта на трошенокаменната настилка са изцяло в регулационните граници на село Къпиново и обслужва изключително само жилищни имоти.
Съществуващата пътна настилка е с недостатъчна носимоспособност и компрометирана вследствие на трудно и лошо отводняване с различна ширина на платното за движение.
Предвиждат се изкопни работи за оформяне на земно легло и добро отводняване около 180м3. Механизирано разкъртване на трошенокаменна настилка, профилиране и попълване с несортиран трошен камък – трошенокаменна настилка около 350м3.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
175833.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
75

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

"Ремонт асфалтова настилка улица село Изворово от ОК 108 - стопански двор” 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45233000      
45233222      
45233223      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

община Генерал Тошево

Предвиждат се ремонти на улично платно в населеното място, ремонт на асфалтова настилка с мрежовидни пукнатини и единични дупки -с вкл.изрязване и разкъртване /или фрезоване/ на асф. настилка, трамбоване, битумен разлив, доставка и полагане на плътен асфалтобетон - с деб. 4 см. около 900 м2. На участъци от пътищата ще се извърши технологично фрезоване на съществуваща асфалтобетонова настилка, включително натоварване, транспортиране на депо до 2 км., направа на свързващ битумен разлив, полагане на плътен асфалтобетон тип «А» с дебелина в уплътнено състояние 4см. около 145т. като се извърши, попълване на дълбоките дупки предварително с неплътна смес, с цел получаване на равна повърхност.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
65833.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
75

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Ремонт асфалтова настилка улица ” Дванадесета” село Житен” 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45233000      
45233222      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

общ.Генерал Тошево

Предвиждат се ремонти на улично платно в населеното място, ремонт на асфалтова настилка с мрежовидни пукнатини и единични дупки -с вкл.изрязване и разкъртване /или фрезоване/ на асф. настилка, трамбоване, битумен разлив, доставка и полагане на плътен асфалтобетон - с деб. 4 см. около 500 м2. На участъци от пътищата ще се извърши технологично фрезоване на съществуваща асфалтобетонова настилка, включително натоварване, транспортиране на депо до 2 км., направа на свързващ битумен разлив, полагане на плътен асфалтобетон тип «А» с дебелина в уплътнено състояние 4см. около 50т. като се извърши, попълване на дълбоките дупки предварително с неплътна смес, с цел получаване на равна повърхност.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
29750      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
75

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Текущ ремонт и поддържане на Републиканските пътища в град Ген. Тошево път ІІ-29,Добрич – Генерал Тошево,път ІІІ-296„Ген.Тошево–Каварна,пътІІІ–2903,Ген.Тошево–Росица и път ІІІ-9002Царичино–Ген.Тошево 7
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45233000      
45233222      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

общ.Генерал Тошево

Предвиждат се ремонти на пътищата в населеното място, включващи стабилизиране на пътното платно, възстановяване на разрушена асфалтова настилка, машинно изрязване на дупките и полагане на плътна асфалтова смес около 350м2.
Изпълнителят трябва да създаде необходимата сигнализация за въвеждане на временна организация на движението вътре и около строителната площадка при стриктно спазване на изискванията в Закона за движение по пътищата и действащата нормативна уредба. Това не освобождава Изпълнителя от неговата отговорност по отношение на вида, качествата и закрепването на използваните сигнални средства, както и времето за тяхното поставяне и отстраняване на пътя.
Работата обхваща и изпълнението на всички дейности свързани с премахването, почистването и/или преместването на съществуващи, настилки, дървета, храсти, растителност и всички други пречки, отпадъци или неподходящи земни почви
Изпълнителят трябва да осигури безопасността на работниците при разчистването, както и на хората, намиращи се в съседство. Площите в съседство на провеждане на СМР, трябва да бъдат защитени от повреди, наранявания, прахово и друго замърсяване в резултат на извършваните работи.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
9150.83      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
75

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя(ЦПРС), за изпълнение на строежи със следния обхват: строителни дейности по обекти втора група - четвърта категория или по-висока категория (за обособена позиция №1), втора група-трета или по-висока категория (за обособени позиции №№2 до 7 вкл.), съгласно Наредба № 1 от 30.07.2003 г. за номенклатурата на видовете строежи и чл.137 от ЗУТ.
Съгласно чл.60 от ЗОП, чуждестранните участници могат да докажат регистрацията си в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата-членка, в която са установени.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за регистрация се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва строителство съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изскване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
Участниците декларират съответствието си с критерия за подбор в ЕЕДОП - Образец №1, чрез попълване на Част IV. „Критерии за подбор", буква „А"„[Годност", т. 1) от ЕЕДОП, като декларират тези обстоятелства и не са задължени да представят удостоверението за вписване в ЦПРС, така вписаната информация е достъпна по електронен път на http://register.ksb.bg.
Подизпълнители, които ще изпълняват дейност по строителство, както и онези съдружници в обединение което не е ЮЛ, но съгласно договора за обединение ще изпълняват дейност по строителство, също следва да са вписани в ЦПРС на строителя, за изпълнение на съответната група и категория строеж.
Преди сключването на договор за обществена поръчка Възложителят ще изиска от участника, определен за Изпълнител, да предостави актуални документи, доказващи изпълнението на горното изискване, а именно: валидно копие на Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя.
Изпълнителят, подизпълнителите и онези съдружници в обединението, за които се изисква вписване в ЦПРС, се задължават през целия период на изпълнението на договора до извършване на окончателното плащане от Възложителя към Изпълнителя да поддържат валидно/и вписването си в ЦПРС. Определеният за изпълнител, е длъжен в срок не по- късно от датата на сключване на договора да представи копие от удостоверение от ЦПРС, с валиден талон към него.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът следва да притежава валидна застраховка "Професионална отговорност" на лицето/лицата, което/които ще осъществява/т строителство за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им за целия срок на договора, с праг не по-малък от минималните застрахователни суми за строителство за съответната категория строеж, съгласно Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
Участниците декларират съответствието си с критерия за подбор в ЕЕДОП-Образец №1, чрез попълване на Част IV. „Критерии за подбор", буква „Б", „Икономическо и финансово състояние", т. 5) от ЕЕДОП.
Преди сключването на договор за обществена поръчка Възложителят ще изиска от участника, определен за Изпълнител, да предостави актуални документи, доказващи изпълнението на горното изискване, съгласно чл.62, ал.1, т.2 от ЗОП, а именно: застрахователна полица и/или други документи, доказващи наличието на застраховка "Професионална отговорност".
Документите за доказване на поставените изисквания се представят от участника и при поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 и 6 ЗОП. При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.
Участникът, избран за изпълнител, е длъжен да подновява валидността на представените застраховки за целия период на изпълнение на договора, приложимо за всички обособени позиции.
Важно! Следва да се има предвид, че застраховката по чл. 171 от ЗУТ е специализирана - тя касае само „строителя" /чл. 171, ал. 1 от ЗУТ/. Ако съдружник в обединение-участник, което не е ЮЛ, няма да извършва строителство, то тогава по силата на текста на законовата норма той не може да застрахова отговорността си на основание на специална клауза, която като императивна, не подлежи на разширително тълкуване и приложение.


Участникът следва да притежава валидна застраховка "Професионална отговорност" на лицето/лицата, което/които ще осъществява/т строителство за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им за целия срок на договора, с праг не по-малък от минималните застрахователни суми за строителство за съответната категория строеж, съгласно Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
За участник, установен/регистриран в РБългария, застраховката "Професионална отговорност", следва да бъде съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за строител на строежи, за обособена позиция № 1: в размер на минимум 100 000 лв., съгласно чл.5, ал.2, т.4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, а за обособени позиции №№ 2 до 7 вкл. - в размер на минимум 200 000 лв., съгласно чл.5, ал.2, т.3 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
При участие за повече от една обособена позиция, горното изискване ще се приеме за изпълнено, ако участникът притежава застраховка "Професионална отговорност" на лицето/лицата, което/които ще осъществява/т строителство за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им за целия срок на договора, с праг покриващ минималната застрахователна сума за обекта с най-високата категория измежду тези, за които се подава офертата. Например ако участник подава оферта за обособена позиция №1 и №2/№3/№4/№5/№6/№7, същият следва да притежава застраховка "Професионална отговорност" в размер на минимум 200 000 лв., а ако участник подава оферта за няколко обособени позиции от №2 до №7 вкл., същият е достатъчно да притежава застраховка "Професионална отговорност" в размер на минимум 200 000 лв.
За участник, установен/регистриран извън РБългария, застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалент на тази по чл.171, ал.1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът.
Застраховката на чуждестранните лица следва да осигурява минимум горепосоченото застрахователно покритие.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за застраховка "Професионална отговорност" се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва строителство, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
Определеният за изпълнител, съдружници в обединението-изпълнител, както и подизпълнители, които ще извършват съответна дейност при изпълнението на договора за обществената поръчка, са длъжни в срок не по-късно от датата на сключване на договора да представят копие на застраховка по чл. 171 ЗУТ „Професионална отговорност в проектирането и строителството". За изпълнител, съдружници в обединението-изпълнител, както и подизпълнители, които ще извършват съответна дейност при изпълнение на договора за обществена поръчка, установен /регистриран извън РБ, застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалентна на тази по чл.171, ал.1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран.
В настоящата процедура възложителят поставя изискване за предвиждане на солидарна отговорност за изпълнение на поръчката между участника и третото лице, в случаите, когато участникът използва капацитета на трето лице за доказване съответствието с изискването за финансово и икономическо състояние.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците трябва да имат опит, който се изразява в изпълнение на дейности с предмет, еднакъв или сходен с предмета на настоящата поръчка, изпълнен през последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата.
* Под дейности с предмет, еднакви или сходни с предмета на поръчката навсякъде в обявлението и в документацията за участие в процедурата следва да се разбира: строителство и/или реконструкция на пътища и/или улици, ремонт и/или поддържане на пътища и/или улици. – за всички обособени позиции.
Участниците декларират съответствието си с критерия за подбор в ЕЕДОП - Образец №1, чрез попълване на :
т.1а) от раздел „В”: „Технически и професионални способности“, Част IV. „Критерии за подбор”, от ЕЕДОП - списък на дейностите по строителство с предмет, идентичени или сходни с предмета на поръчката. Списъкът следва да съдържа : стойностите, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на изпълненото строителство, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания. На етап сключване на договор участникът, избран за изпълнител по съответната обособена позиция следва да представи доказателства за извършеното строителство - удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните актове.
Чуждестранните участници представят еквивалентни на посочените документи съобразно законодателството си.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, „Списъкът” се попълва само от онези членове в обединението, чрез които обединението доказва изпълнение дейности по строителство.
При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изскване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
Документите за доказване на поставените изисквания се представят от участника и при поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 и 6 ЗОП. При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.
2. Участникът следва да разполага със собствен или нает правоспособен персонал от квалифицирани ключови експерти, които да се ангажират с изпълнение на поръчката.
Участниците декларират съответствието си с критерия за подбор в ЕЕДОП - Образец №1, чрез попълване на:
Част IV: "Критерии за подбор", буква "В": "ТЕХНИЧЕСКИ И ПРОФЕСИОНАЛНИ СПОСОБНОСТИ" поле 2) от ЕЕДОП, като посочи техническите лица, които ще бъдат използвани (и позицията им),включително професионалната им квалификация, опит, притежавани удостоверения/сертификати.
Когато участникът се позовава на капацитета на трети лица, той трябва да може да докаже, че ще разполага с техните ресурси, като представи документи за поетите от третите лица задължения. За третите лица се представя отделен ЕЕДОП.
Преди сключването на договор за обществена поръчка Възложителят ще изиска от участника, определен за Изпълнител, да предостави актуални документи, доказващи изпълнението на горното изискване, съгласно чл.64, ал.1 от ЗОП.
При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изскване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
Документите за доказване на поставените изисквания се представят от участника и при поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 и 6 ЗОП. При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.
Когато участникът се позовава на капацитета на трети лица, той трябва да може да докаже, че ще разполага с техните ресурси, като представи документи за поетите от третите лица задължения.
Чуждестранните участници представят еквивалентни на посочените документи съобразно законодателството си.


1. Участниците трябва да имат опит, който се изразява в изпълнение на дейности с предмет, еднакви или сходни с предмета на поръчката на минимум един обект, изпълнен през последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата.
* Под дейности с предмет, еднакви или сходни с предмета на поръчката навсякъде в обявлението и в документацията за участие в процедурата следва да се разбира: строителство и/или реконструкция на пътища и/или улици, ремонт и/или поддържане на пътища и/или улици. – за всички обособени позиции.
Независимо дали участникът участва по една или повече обособени позиции, същият следва да докаже, че е изпълнил строителство, идентично или сходно с предмета на поръчката на минимум 1 /един/ обект, като не е необходимо да се доказва опит за изпълнение на различни обекти ако участника подава оферти за повече от една позиция. Обемът не е от значение.
2. Участникът следва да разполага със собствен или нает правоспособен персонал от квалифицирани ключови експерти, които да се ангажират с изпълнение на поръчката:
2.1. Експерти, които ще бъдат ангажирани с изпълнение на строително-монтажните работи:
2.1.1. Технически ръководител на обекта, който има квалификация «строителен инженер», или «строителен техник», съгласно чл.163а от ЗУТ или еквивалентна и опит като технически ръководител на дейности по минимум 1 обект, еднакви или сходни с предмета на съответната обособена позиция.
2.1.2. Отговорник за контрола на качеството – да притежава удостоверение/сертификат за контрол на качеството на изпълнение на строителството или еквивалентен документ за чуждестранни лица;
2.1.3. Длъжностно лице по безопасност и здраве в строителството - лице, притежаващо актуално удостоверение за „Длъжностно лице за безопасност и здраве” съгласно Наредба №РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд в строителството или еквивалентен документ за чуждестранни лица;
Забележка! В случай, че техническият ръководител притежава валидно удостоверение за „Длъжностно лице за безопасност и здраве”, не е необходим допълнителен експерт за изпълняване на дейността.
Когато участникът участва за повече от една или всички обособени позиции, е допустимо да се използване на един и същ екип от персонал за изпълнение на СМР, включени в поръчката.
Под еквивалентно образование или специалност следва да се разбира придобито образование и специалност, приравнени към посочените.
Когато участникът е установен и регистриран извън Република България, се представя Списък на експертите като притежаваните от тях специалности и правоспособност, следва да съответстват на изискуемите или да са еквивалентни, съобразно законодателството на държавата, в която е придобил образователно-квалификационната си степен и специалност конкретния експерт.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Конкретните срокове за изпълнение на работите по всяка отделна ОП ще бъдат определени в д-ра за нейното изпълнение,като ще се базират на предлож.,направено от уч-ка определен за изпълнител в неговата оферта.При формирането на времето за изпълнение на поръчката,участниците трябва да имат предвид следното: мин. срок за извършване на ремонтните работи за всички обособени позиции е 45/четиридесет и пет/календарни дни, но не повече от 75/седемдесет и пет/ календарни дни считано от датата на получаване от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на уведомително писмо, изпратено от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, за стартиране на дейностите по договора.Участниците следва да предложат времетраене за извършване на ремонтните работи за всяка ОП,за която участват, като се съобразят с обема на работите,организацията,която предвиждат да приложат и евентуалните предпоставки, които биха им позволили да изпълнят строителните работи за по-къс срок от индикативно определения такъв.Продължава в Раздел IV.3-допълнителна информация.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

11/05/2017 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

12/05/2017 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр.Генерал Тошево, ул. Васил Априлов №5, сградата на Общинска администрация, заседателна зала, ет.3.

Получените оферти се отварят на публично заседание,на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители,както и представители на средствата за масово осведомяване.На основание чл.104,ал.2 от ЗОП оценката на технич. и ценовите предложения на уч-ците се извършва преди провеждане на предварителен подбор по реда на чл.61 от ППЗОП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Предвидените строително-монтажни и ремонтни работи ще се извършват на територията на Община Генерал Тошево.
1. Гаранция за изпълнение - Участникът, определен за изпълнител преди сключване на договора представя гаранция за изпълнение в размер на 5 % (пет процента) от прогнозната стойност на договора без ДДС, за всяка обособена позиция. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение:1.1. Парична сума – внесена по сметка на Община Генерал Тошево: „Токуда Банк” АД офис Генерал Тошево, ВIC: CREXBGSF IBAN: BG04 CREX 9260 3314 7087 01, като в нареждането за плащане задължително следва да бъде записано: “Гаранция за изпълнение по договор за обществена поръчка с предмет: "..............." за обособена позиция "..........". * Документът, удостоверяващ платената гаранция за изпълнение в парична сума следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка. В случай, че участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), следва да завери съответния документ с подпис и печат.1.2. Банкова гаранция – трябва да е безусловна, неотменима, в полза на Община Генерал Тошево. Изпълнителят следва да представи гаранция за изпълнение за всяка обособена позиция от поръчката. 1.3. Застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.Гаранцията за изпълнение трябва да е със срок на валидност 30 календарни дни след изтичане на крайния срок за изпълнение на дейностите по съответния договор за СМР. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на изпълнителя. Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.
Съгласно чл.46, ал.4 от ЗОП Възложителят допуска подаване на оферти по една или повече обособени позиции, по преценка на участника, като максималният брой позиции, по които може да се подаде оферта съвпада с общия брой позиции на настоящата поръчка.ЗОП).Тъй като критериите за подбор по обособени позиции от №2 до №7 вкл. са еднакви, възложителят допуска представяне на един ЕЕДОП при подаване на оферта по обособени позиции от №2 до №7 вкл. ведно с документи за доказване на предприетите мерки за надеждност както и когато е приложимо и документите по чл.37 ал.4 от ППЗОП.
Ако участник подава оферта за обособена позиция №1 и за някоя от обособени позиции от №2 до №7, се представя отделен ЕЕДОП за обособена позиция №1 (ведно с документи за доказване на предприетите мерки за надеждност както и когато е приложимо и документите по чл.37 ал.4 от ППЗОП).За всяка от обособените позиции се представят поотделно комплектувани документи по чл.39, ал.3, т.1 от ППЗОП и отделни непрозрачни пликове с надпис "Предлагани ценови параметри" с посочване на обособената позиция, за която се отнасят.
На основание чл.104, ал.2 от ЗОП оценката на техническите и ценовите предложения на участниците се извършва преди провеждане на предварителен подбор от специално назначена от Възложителя комисия по реда на чл.61 от ППЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Срокът за обжалване е съгласно част Шеста, Глава двадесет и седма, чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 03/04/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва