Деловодна информация
00138Община Шумен
ЗОП 23-02 24/03/2017 (дд/мм/гггг)
не
00138-2017-0023 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Шумен 000931721
бул. Славянски № 17
Шумен BG333 9700 България
Цвета Николова +359 54857747
ts.stilianova@shumen.bg +359 54800400

Интернет адрес/и

www.shumen.bg

http://mdt.shumen.bg/ImeonWEB/frmAOP.aspx?FmPCYiznRKI%3d=LoWv53oh7p8%3d


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://mdt.shumen.bg/ImeonWEB/frmAOP.aspx?FmPCYiznRKI%3d=LoWv53oh7p8%3d
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Изпълнение на СМР в рамките на Националната програма за енергийна ефективност на многофамилните жилищни сгради в община Шумен, одобрени по проект BG161PO001-1.2.01-0001 „Енергийно обновяване на бълга
45000000      
Строителство

„Изпълнение на СМР в рамките на Националната програма за енергийна ефективност на многофамилните жилищни сгради в община Шумен, одобрени по проект BG161PO001-1.2.01-0001 „Енергийно обновяване на българските домове“ по Оперативна програма „Регионално развитие“ 2007-2013, за които към 31.12.2015 г. не са извършени строителни и монтажни работи по три обособени позиции“: Обособена позиция 1: „Изпълнение на мерки за повишаване на енергийната ефективност на многофамилна жилищна сграда с адрес: гр. Шумен, ул. „Патлейна“ № 6“;
Обособена позиция 2: „Изпълнение на мерки за повишаване на енергийната ефективност на многофамилна жилищна сграда с адрес: гр. Шумен, бул. „Славянски“, бл. 7, вх. А, Б и В“;
Обособена позиция 3: „Изпълнение на мерки за повишаване на енергийната ефективност на многофамилна жилищна сграда с адрес: гр. Шумен, ул. „Христо Смирненски“ № 15“.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
755275.15      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
само една обособена позиция

II.2) Описание 1

„Изпълнение на мерки за повишаване на енергийната ефективност на многофамилна жилищна сграда с адрес: гр. Шумен, ул. „Патлейна“ № 6“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG333

гр. Шумен, ул. "Патлейна " № 6

Предмет на настоящата поръчка е изпълнение на СМР на многофамилни жилищни сгради, одобрени за обновяване в рамките на Националната програма енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради.Извършване на строително-монтажните работи и дейности съгласно съгласуван и одобрен работен проект по части: Архитектура, Ел. инсталации, Конструкции, План за безопасност и здраве, Пожарна безопасност, План за управление на строителните отпадъци, КСС, издадено разрешение за строеж № 261/10.12.2015г. в съответствие с изискванията на действащата нормативна уредба.Изпълнението на строително-монтажните работи (СМР) е съгласно разработен работен проект, доклад с резултати от обследването за техническите характеристики и обследването за енергийна ефективност. Видове СМР, предвидени съгласно одобрения проект: топлинно изолиране на външни стени; топлинно изолиране на покрив; подмяна на съществуващата дървена и метална дограма по апартаменти; подмяна на съществуващата дограма в общите части на сградата; топлинно изолиране на подове; необходими строително – монтажни работи за сградата. Участникът трябва да създаде организация за изпълнение на СМР, което отразява в съставен план-график. Участникът следва да докаже възможността си за обезпечаване на необходимата организация за изпълнение на СМР. Не се допуска отклонение от линейния план-график, представляващ действителните намерения на участника за реализация на дейностите по строителство, последователността и разписанието за извършване на предвидените в инвестиционния проект СМР и съпътстващите ги дейности, както и технологията на изпълнението, начина на организация на строителния процес, начина по който ще бъдат обезпечени общите задължения по ЗБУТ.Участникът, избран за изпълнител, е длъжен да спазва посочените операции в проекта, във всички части. По изпълнението на договора Изпълнителят трябва постоянно да се придържа към българските нормативи за безопасност и здраве. Изпълнителят е отговорен за безопасното протичане на работите. Той трябва да гарантира, че всички операции протичат безопасно и че лицата, отговорни за следене на безопасността, вършат работата си, по най- добрия начин. От Изпълнителя се изисква по никакъв начин да не уврежда околната среда, в т.ч. и прилежащите към обекта имоти, дървесни видове и затревени площи, като за целта представи изчерпателно описание на мероприятията за изпълнение на горното изискване и на разпоредбите на Закона за управление на отпадъците. От изпълнителя се изисква да спазва екологичните норми по време на строителството, както и да спазва инструкциите на Възложителя и другите компетентни органи съобразно действащата нормативна уредба за опазване на околната среда.След приключване на СМР и преди организиране на процедурата за установяване годността на строежа, строителната площадка трябва да бъде изчистена и околното пространство възстановено.Задължение на Изпълнителя е след завършване на строително- монтажните работи да изготвя екзекутивна документация, съгл. чл. 175 на ЗУТ. Предаването и приемането на извършените СМР, предмет на настоящата поръчка, ще се удостоверява със съставяне на Протокол за приемане на извършени СМР (по образец), съгласно условията на Договора.След окончателното приключване на СМР, консултантът, упражняващ строителния надзор, изготвя окончателен доклад до Възложителя. Изпълнителят е задължен да осигури денонощна охрана на строителната площадка по време на изпълнението на СМР. Строителните продукти следва да са предназначени за трайно влагане в сградата и да са годни за предвижданата им употреба и да удовлетворяват основните изисквания към строежите в продължение на икономически обоснован период на експлоатация и да отговарят на съответните технически спецификации и националните изисквания по отношение на предвидената употреба. Характеристиките им трябва да са подходящи за вграждане, монтиране, поставяне или инсталиране при проектиране на сградите и техните обновявания, ремонти и реконструкции.
Критериите по-долу
 
ДА техническо предложение    50
предложен срок    5
Цена
45
II.2.6) Прогнозна стойност
119174.50      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
180

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Изпълнение на мерки за повишаване на енергийната ефективност на многофамилна жилищна сграда с адрес: гр. Шумен, бул. „Славянски“, бл. 7, вх. А, Б и В“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG333

гр. Шумен, бул. „Славянски“, бл. 7, вх. А, Б и В

Предмет на настоящата поръчка е изпълнение на СМР на многофамилни жилищни сгради, одобрени за обновяване в рамките на Националната програма енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради.Извършване на строително-монтажните работи и дейности съгласно съгласуван и одобрен работен проект по части: Архитектура, Ел. инсталации, Конструкции, План за безопасност и здраве, Пожарна безопасност, План за управление на строителните отпадъци, КСС, издадено разрешение за строеж № 261/10.12.2015г. в съответствие с изискванията на действащата нормативна уредба.Изпълнението на строително-монтажните работи (СМР) е съгласно разработен работен проект, доклад с резултати от обследването за техническите характеристики и обследването за енергийна ефективност. Видове СМР, предвидени съгласно одобрения проект: топлинно изолиране на външни стени; топлинно изолиране на покрив; подмяна на съществуващата дървена и метална дограма по апартаменти; подмяна на съществуващата дограма в общите части на сградата; топлинно изолиране на подове; необходими строително – монтажни работи за сградата. Участникът трябва да създаде организация за изпълнение на СМР, което отразява в съставен план-график. Участникът следва да докаже възможността си за обезпечаване на необходимата организация за изпълнение на СМР. Не се допуска отклонение от линейния план-график, представляващ действителните намерения на участника за реализация на дейностите по строителство, последователността и разписанието за извършване на предвидените в инвестиционния проект СМР и съпътстващите ги дейности, както и технологията на изпълнението, начина на организация на строителния процес, начина по който ще бъдат обезпечени общите задължения по ЗБУТ.Участникът, избран за изпълнител, е длъжен да спазва посочените операции в проекта, във всички части. По изпълнението на договора Изпълнителят трябва постоянно да се придържа към българските нормативи за безопасност и здраве. Изпълнителят е отговорен за безопасното протичане на работите. Той трябва да гарантира, че всички операции протичат безопасно и че лицата, отговорни за следене на безопасността, вършат работата си, по най- добрия начин. От Изпълнителя се изисква по никакъв начин да не уврежда околната среда, в т.ч. и прилежащите към обекта имоти, дървесни видове и затревени площи, като за целта представи изчерпателно описание на мероприятията за изпълнение на горното изискване и на разпоредбите на Закона за управление на отпадъците. От изпълнителя се изисква да спазва екологичните норми по време на строителството, както и да спазва инструкциите на Възложителя и другите компетентни органи съобразно действащата нормативна уредба за опазване на околната среда.След приключване на СМР и преди организиране на процедурата за установяване годността на строежа, строителната площадка трябва да бъде изчистена и околното пространство възстановено.Задължение на Изпълнителя е след завършване на строително- монтажните работи да изготвя екзекутивна документация, съгл. чл. 175 на ЗУТ. Предаването и приемането на извършените СМР, предмет на настоящата поръчка, ще се удостоверява със съставяне на Протокол за приемане на извършени СМР (по образец), съгласно условията на Договора.След окончателното приключване на СМР, консултантът, упражняващ строителния надзор, изготвя окончателен доклад до Възложителя. Изпълнителят е задължен да осигури денонощна охрана на строителната площадка по време на изпълнението на СМР. Строителните продукти следва да са предназначени за трайно влагане в сградата и да са годни за предвижданата им употреба и да удовлетворяват основните изисквания към строежите в продължение на икономически обоснован период на експлоатация и да отговарят на съответните технически спецификации и националните изисквания по отношение на предвидената употреба. Характеристиките им трябва да са подходящи за вграждане, монтиране, поставяне или инсталиране при проектиране на сградите и техните обновявания, ремонти и реконструкции.
Критериите по-долу
 
ДА техническо предложение    50
предложен срок    5
Цена
45
II.2.6) Прогнозна стойност
453585.30      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
180

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Изпълнение на мерки за повишаване на енергийната ефективност на многофамилна жилищна сграда с адрес: гр. Шумен, ул. „Христо Смирненски“ № 15“ 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG333

гр. Шумен, ул. „Христо Смирненски“ № 15“

Предмет на настоящата поръчка е изпълнение на СМР на многофамилни жилищни сгради, одобрени за обновяване в рамките на Националната програма енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради.Извършване на строително-монтажните работи и дейности съгласно съгласуван и одобрен работен проект по части: Архитектура, Ел. инсталации, Конструкции, План за безопасност и здраве, Пожарна безопасност, План за управление на строителните отпадъци, КСС, издадено разрешение за строеж № 261/10.12.2015г. в съответствие с изискванията на действащата нормативна уредба.Изпълнението на строително-монтажните работи (СМР) е съгласно разработен работен проект, доклад с резултати от обследването за техническите характеристики и обследването за енергийна ефективност. Видове СМР, предвидени съгласно одобрения проект: топлинно изолиране на външни стени; топлинно изолиране на покрив; подмяна на съществуващата дървена и метална дограма по апартаменти; подмяна на съществуващата дограма в общите части на сградата; топлинно изолиране на подове; необходими строително – монтажни работи за сградата. Участникът трябва да създаде организация за изпълнение на СМР, което отразява в съставен план-график. Участникът следва да докаже възможността си за обезпечаване на необходимата организация за изпълнение на СМР. Не се допуска отклонение от линейния план-график, представляващ действителните намерения на участника за реализация на дейностите по строителство, последователността и разписанието за извършване на предвидените в инвестиционния проект СМР и съпътстващите ги дейности, както и технологията на изпълнението, начина на организация на строителния процес, начина по който ще бъдат обезпечени общите задължения по ЗБУТ.Участникът, избран за изпълнител, е длъжен да спазва посочените операции в проекта, във всички части. По изпълнението на договора Изпълнителят трябва постоянно да се придържа към българските нормативи за безопасност и здраве. Изпълнителят е отговорен за безопасното протичане на работите. Той трябва да гарантира, че всички операции протичат безопасно и че лицата, отговорни за следене на безопасността, вършат работата си, по най- добрия начин. От Изпълнителя се изисква по никакъв начин да не уврежда околната среда, в т.ч. и прилежащите към обекта имоти, дървесни видове и затревени площи, като за целта представи изчерпателно описание на мероприятията за изпълнение на горното изискване и на разпоредбите на Закона за управление на отпадъците. От изпълнителя се изисква да спазва екологичните норми по време на строителството, както и да спазва инструкциите на Възложителя и другите компетентни органи съобразно действащата нормативна уредба за опазване на околната среда.След приключване на СМР и преди организиране на процедурата за установяване годността на строежа, строителната площадка трябва да бъде изчистена и околното пространство възстановено.Задължение на Изпълнителя е след завършване на строително- монтажните работи да изготвя екзекутивна документация, съгл. чл. 175 на ЗУТ. Предаването и приемането на извършените СМР, предмет на настоящата поръчка, ще се удостоверява със съставяне на Протокол за приемане на извършени СМР (по образец), съгласно условията на Договора.След окончателното приключване на СМР, консултантът, упражняващ строителния надзор, изготвя окончателен доклад до Възложителя. Изпълнителят е задължен да осигури денонощна охрана на строителната площадка по време на изпълнението на СМР. Строителните продукти следва да са предназначени за трайно влагане в сградата и да са годни за предвижданата им употреба и да удовлетворяват основните изисквания към строежите в продължение на икономически обоснован период на експлоатация и да отговарят на съответните технически спецификации и националните изисквания по отношение на предвидената употреба. Характеристиките им трябва да са подходящи за вграждане, монтиране, поставяне или инсталиране при проектиране на сградите и техните обновявания, ремонти и реконструкции.
Критериите по-долу
 
ДА техническо предложение    50
предложен срок    5
Цена
45
II.2.6) Прогнозна стойност
182515.35      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
180

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Лице, което ще бъде пряко ангажирано в изпълнението на строително-монтажните работи, следва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за камарата на строителите за изпълнение на строежи от най-малко първа група, четвърта категория, която да му позволява извършването на строителните работи, предмет на настоящата поръчка, а за чуждестранно лице - в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени, допускащ съгласно законодателството на държавата, извършване на строителните работи обект на настоящата обществена поръчка.
Удостоверяване: При подаване на офертата обстоятелството се посочва в ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел А.Годност на данните за вписването в ЦПРС, посочваща уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа или за чуждестранни лица съответен еквивалентен документ или декларация или удостоверение от компетентните органи съгласно националния му закон за вписването на лицето в съответен професионален регистър на държавата, в която е установен, допускащ съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено и осъществява дейността си извършване на строителните работи - обект на настоящата обществена поръчка, придружен с превод на български език.
Когато участникът е обединение, изискването важи съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението /всеки член на обединението, който ще изпълнява строителни работи, трябва да притежава изискуемите регистрации/.
Доказване: При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи документ за вписване в ЦПРС, валиден към датата на сключване на договора.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Лице, което ще бъде пряко ангажирано в изпълнението на строително-монтажните работи следва да е застраховано за риска „Професионална отговорност на строителя“ съгласно чл. 171 от ЗУТ, с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката, произтичащо от нормативен акт (обектът, предмет на поръчката е четвърта категория строежи ).
За удостоверяване на поставеното изискване участниците попълват данни (застрахователна сума, уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа) в ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, Б. Икономическо и финансово състояние, т.5, за наличие на Валидна застраховка за „Професионална отговорност“ по чл.171 ал.1 от ЗУТ, при лимит на отговорността, съгласно чл.5, ал.2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентен документ /за чуждестранните лица/. Професионалната дейност от застрахователните полици трябва да отговаря на предмета на поръчката (Обектът предмет на поръчката е четвърта група строежи, четвърта категория).
Доказване: При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи заверено копие на актуализирана/валидна застрахователна полица или еквивалентен документ /за чуждестранните лица/ съобразно декларираното в ЕЕДОП, а в случай, че срокът на валидност на полицата изтича до датата на подписване на договора – и заверено копие на новата застрахователна полица.


III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата следва да е изпълнил поне една дейност /строителство/ с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, на поне една сграда, съгласно чл. 63, ал. 1, т. 1, б. „а)“ от Закона за обществените поръчки.
Забележка: За „дейност“ /строителство/, идентично или сходно с предмета на поръчката“, следва да се разбира енергийно обновяване на съществуващи сгради и/или строеж на нови сгради и/или преустройство /реконструкция/ и/или основен ремонт на обекти, съгласно плановото задание и Наредба № 1 от 30 юли 2003 г. за номенклатурата на видовете строежи.
Забележка:За „обем, идентичен или сходен с предмета на поръчката“, следва да се разбира строително-монтажни работи на обект минимум четвърта категория строежи.
Удостоверяване: При подаване на офертата обстоятелството се декларира в съответната част от ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, В.Технически и професионални способности, т.1а) с посочване на стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема.
Доказване: При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи Списък на строителството, което е идентично или сходно с предмета на обществената поръчка съобразно декларираното в ЕЕДОП, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема,както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. Информация дали участникът разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката, с посочване на данни относно притежаваните от тях име, образование, квалификация, професионален опит и длъжност, която ще изпълнява лицето при изпълнение на обществената поръчка, информация за вида на правоотношението на лицата с участника (трудово, гражданско, друго) – №/дата/ учебно заведение на диплома за завършено висше образование; №/дата/ от сертификати, №/дата/ на трудови и/ или служебни книжки;
Информацията се попълва в част IV, В, 2) и 6) на ЕЕДОП.
3. Информация от участника за разполагаемата строителна механизация, собствена или наета, предвидена или налична, за изпълнение на договора;
Списъкът се попълва в част IV, В, 9) на ЕЕДОП.
4. Декларация за посещение на строителния обект и запознаване с условията на обществена поръчка(ако е приложимо).
Участниците могат да се позоват на капацитета на трети лица, независимо от правната връзка между тях, по отношение на критериите, свързани с икономическото и финансовото състояние, техническите способности и професионалната компетентност.
По отношение на критериите, свързани с професионална компетентност, участниците могат да се позоват на капацитета на трети лица само ако лицата, с чиито образование, квалификация или опит се доказва изпълнение на изискванията на възложителя, ще участват в изпълнението на частта от поръчката, за която е необходим този капацитет.
Третите лица трябва да отговарят на съответните критерии за подбор, за доказването на които кандидатът или участникът се позовава на техния капацитет и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.
Възложителят изисква от участника да замени посоченото от него трето лице, ако то не отговаря на някое от условията на поръчката, на ЗОП или ППЗОП.


1. Участникът, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата следва да е изпълнил поне една дейност /строителство/ с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, на поне една сграда, съгласно чл. 63, ал. 1, т. 1, б. „а)“ от ЗОП. Заб.: За „дейност“ /строит./, идент. или сходно с предмета на пор.“, следва да се разбира енергийно обновяване на съществуващи сгради и/или строеж на нови сгради и/или преустройство /реконструкция/ и/или основен ремонт на обекти, съгл. плановото задание и Наредба № 1 от 30 юли 2003 г.; Заб.: За „обем, идентичен или сходен с предмета на поръчката", следва да се разбира СМР на обект мин. четвърта катег. строежи.
2. Участникът трябва да има регистрация в ЦПРС към КСБ за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката – четвърта катег. или по-висока или регистрация в съответен регистър на д-ва – членка на ЕС, или на др. д-ва – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство;
3. На основание чл. 63, ал. 1, т. 5 от ЗОП, Възложителят поставя условие участникът да разполага екип за изпълнение на строителството, включващ техническите лица и отговорен персонал, извършващ техническото ръководство на обекта, а именно:
• екип за техническо ръководство на обекта:
- Технически ръководител, който да притежава степен на образование, отговарящо на изискванията на чл. 163а, ал. 2 и 3 от ЗУТ и най-малко 3- годишен опит като техн. ръководител на строит. обект;
- Координатор по безопасност и здраве, който да притежава образователна степен, не по-ниска от средно специално, с проф. област (квалификация) инженер или техник, удостоверение за „Експерт за безопасност и здраве” съгл. Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалентно и проф. опит като координатор по безопасност и здраве и най-малко 3 годишен опит като координатор по безопасност и здраве на строителни обекти;
- Специалист по контрол върху качеството, който притежава най-малко образователно-квалификационна степен „бакалавър” или еквивалент по строителна специалност, удостоверение или сертификат за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение в строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентно и професионален опит по специалността най-малко 3 (три) години.
4. Участникът да разполага най-малко със следното собствено или наето оборудване (механизация):
а) Заваръчен апарат – 1 бр.; б) Перфоратори – 2 бр.; в) Товарни автомобили – 2 бр.; г) Апарат за залепване на покривна мембрана – 1 бр.; д) Оградни пана – 200 м.л.; е) Тръбно скеле – 1000 кв. м.; ж) Металорежещи инструменти – 3 бр.
5. Участникът да е направил предварителен оглед на строителните обекти . Когато кандидатът или участникът се позовава на капацитета на трети лица, той трябва да може да докаже, че ще разполага с техните ресурси, като представи документи за поетите от тях задължения.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението при спазване на чл. 65, ал. 7 ЗОП. С офертата си участниците може без ограничения да предлагат ползването на подизпълнители.
6. Документи относно обединения /ако е приложимо/. Когато участникът е обединение, изискването важи съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в д-ра за създаване на обединението.
Участникът – обединение, което не е юридическо лице, да представи копие от документ, от който да е видно правното основание за създаване на обединението, както и следната информация във връзка с конкретната ОП:
1. правата и задълженията на участниците; 2. разпределението на отговорността м/у членовете; 3. дейностите, които ще изпълнява всеки член на обед.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Относно документите, които се поставят в запечатаната непрозрачна опаковка:
а/ Опис на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника; б/ ЕЕДОП /по образец/ за участникът в съответствие с изискванията на закона и условията на Възложителя, а когато е приложимо – ЕЕДОП за всеки от участниците в обединението; документите по чл. 39, ал. 2 и ал. 3, т. 1 от ППЗОП, както и отделен запечатан непрозрачен плик с надпис "Предлагани ценови параметри", който съдържа ценовото предложение по чл. 39, ал. 3, т. 2 от ППЗОП.
Участникът може да участва само по една обособена позиция.
Срокът за изпълнение СМР е по предложение на участника, но не по- дълъг от 180 (сто и осемдесет) календарни дни и не по- кратък от 150 (сто и петдесет) календарни дни. (Отнася се и за трите обособени позиции.)
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

25/04/2017 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

26/04/2017 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Административна сграда на Община Шумен, етаж ІІІ, зала 304

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят отстранява от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка кандидат или участник, за когото е налице някое от следните обстоятелства: 1. обявен е в несъстоятелност или е в производство по несъстоятелност, или е в процедура по ликвидация, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, или е преустановил дейността си, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобно положение, произтичащо от сходна процедура, съгласно законодателството на държавата, в която е установен; 2. доказано е, че е виновен за неизпълнение на договор за обществена поръчка или на договор за концесия за строителство или за услуга, довело до предсрочното му прекратяване, изплащане на обезщетения или други подобни санкции, с изключение на случаите, когато неизпълнението засяга по-малко от 50 на сто от стойността или обема на договора; 3. опитал е да: а) повлияе на вземането на решение от страна на възложителя, свързано с отстраняването, подбора или възлагането, включително чрез предоставяне на невярна или заблуждаваща информация, или б) получи информация, която може да му даде неоснователно предимство в процедурата за възлагане на обществена поръчка. Посочените основания по т. 3 се отнасят за лицата, които представляват участника или кандидата, членовете на управителни и надзорни органи и за други лица, които имат правомощия да упражняват контрол при вземането на решения от тези органи. За доказване на липсата на основания за отстраняване участникът, избран за изпълнител, представя удостоверение, издадено от Агенцията по вписванията за обстоятелствата по чл. 55, ал. 1, т. 1 от ЗОП. Дължими гаранции- Възложителят определя гаранция за изпълнение на поръчката в размер на 3 % (три на сто) от стойността на договора без вкл. ДДС, за съответната обособена позиция. Задължение за представяне на гаранция за изпълнение възниква само за участника, определен за изпълнител на обществената поръчка, за съответната обособена позиция.Гаранцията за изпълнение има обезпечителна и обезщетителна функция: от една страна цели да стимулира изпълнителя към точно и качествено изпълнение на задълженията му по договора за обществена поръчка, а от друга страна – да послужи като обезщетение при недобросъвестно поведение от негова страна.Гаранциите се представят в една от следните форми: 1. депозит на парична сума по сметка на възложителя; 2. банкова гаранция в полза на възложителя; 3. застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.При избор на гаранция за изпълнение – парична сума, тя следва да бъде внесена по банков път при по следната банкова сметка: СМЕТКА В ЛЕВА:IBAN: BG56IABG74773300586600; BIC код:IABGBGSF; Име на Обслужваща банка: „Интернешънъл Асет Банк” АД, клон Шумен. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между възложителя и изпълнителя.Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.
Договорът за обществена поръчка се сключва като договор под условие, на основание чл. 114 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
В 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или
решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 24/03/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва