Деловодна информация
00081
 
да
да
17/03/2017 (дд/мм/гггг)
00081-2017-0019 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Варна 000093442
бул. Генерал Колев 92, ет. 5
Варна BG323 9000 България
Мариела Черкезова +359 52820830
op@varna.bg +359 52820848

Интернет адрес/и

www.varna.bg.

http://it.varna.bg:4481/ZopView.aspx?DosieID=538


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://it.varna.bg:4481/ZopView.aspx?DosieID=538
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Инженеринг на пет обекта от Инвестиционен приоритет "Образователна инфраструктура" в рамките на проект "Модернизация на образователната инфраструктура на територията на град Варна"
45000000      
Строителство

Предметът на поръчката е свързан с избор на изпълнители, които да разработят инвестиционни проекти във фаза технически проекти, да извършат СМР и да осъществят авторски надзор по време на строителството за пет обособени позиции по проект "Модернизация на образователната инфраструктура на територията на град Варна" на Община Варна по процедура BG16RFOP001-1.002. Първата обособена позиция е за ремонт и прилагане на мерки за енергийна ефективност на ОУ „Стефан Караджа“. Обособена позиция 2 е с предмет - ремонт, прилагане на мерки за енергийна ефективност и обзавеждане на ДГ № 1 „Светулка“. Обособена позиция 3 е с предмет - ремонт, газификация и оборудване на ДГ № 41 „Първи юни“ (с яслена група). Обособена позиция 4 е с предмет - основен ремонт на филиала на ДГ № 12 „Ян Бибиян“, а обособена позиция 5 е с предмет - ремонт и прилагане на мерки за енергийна ефективност в сградата на ОУ „Никола Й. Вапцаров“.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
3962534.58      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

:  1

II.2) Описание 1

Проектиране и изпълнение на строителство (Инженеринг) на обект: "Ремонт и мерки за енергийна ефективност на ОУ „Стефан Караджа““ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
71320000      
71311000      
45200000      
45400000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

ОУ „Стефан Караджа“, с адрес ул. „Братя Бъкстон" № 11, гр. Варна.

Предвижда се да бъде разработен инвестиционен проект във фаза технически проект, да бъде извършено строителството за обект: "Ремонт и мерки за енергийна ефективност на ОУ „Стефан Караджа““ и да бъде упражнен авторски надзор по време на строителството.
В рамките на предмета на поръчката следва да бъдат направени: проучвания /ако е необходимо/ и проектиране; изготвяне на технически проект с цел издаване на разрешение за строеж по всички части на инвестиционното проектиране в съответствие с Наредба № 4/22.04.2004 г. за обхват и съдържание на инвестиционните проекти, КС и КСС; съгласуване и изваждане на всички необходими разрешителни, вкл. разрешение за строеж; изготвяне на подробни работни графици за изпълнение на строителните дейности; съгласуване на скици и разработения проект с всички контролни органи, експлоатационни дружества, общински и държавни институции съгласно нормативните изисквания преди предаването на проекта на Възложителя за оценка на съответствието на проекта със съществените изисквания към строежите, одобрение и получаване на разрешение за строеж; изпълнение на СМР и упражняване на авторски надзор.
Критериите по-долу
 
ДА „Техническо предложение на участника за изпълнение на поръчката“    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
1028010.12      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
25

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
"Модернизация на образователната инфраструктура на територията на град Варна" по процедура BG16RFOP001-1.002.

Предвидени са до 60 календарни дни за проектиране и до 240 календарни дни за СМР. Всяка дейност започва след възлагателно писмо от страна на Възложителя.

II.2) Описание 1

Проектиране и изпълнение на строителство (Инженеринг) на обект: "Ремонт и мерки за енергийна ефективност и обзавеждане на ДГ № 1 „Светулка““ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
71320000      
71311000      
45200000      
45400000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

ДГ № 1 „Светулка“, с адрес ул.“Парижка комуна“ № 25, гр. Варна.

Предвижда се да бъде разработен инвестиционен проект във фаза технически проект, да бъде извършено строителството за обект: "Ремонт и мерки за енергийна ефективност и обзавеждане на ДГ № 1 „Светулка““ и да бъде упражнен авторски надзор по време на строителството.
В рамките на предмета на поръчката следва да бъдат направени: проучвания /ако е необходимо/ и проектиране; изготвяне на технически проект с цел издаване на разрешение за строеж по всички части на инвестиционното проектиране в съответствие с Наредба № 4/22.04.2004 г. за обхват и съдържание на инвестиционните проекти, КС и КСС; съгласуване и изваждане на всички необходими разрешителни, вкл. разрешение за строеж; изготвяне на подробни работни графици за изпълнение на строителните дейности; съгласуване на скици и разработения проект с всички контролни органи, експлоатационни дружества, общински и държавни институции съгласно нормативните изисквания преди предаването на проекта на Възложителя за оценка на съответствието на проекта със съществените изисквания към строежите, одобрение и получаване на разрешение за строеж; изпълнение на СМР и упражняване на авторски надзор.
Критериите по-долу
 
ДА „Техническо предложение на участника за изпълнение на поръчката“    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
412333.23      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
25

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
"Модернизация на образователната инфраструктура на територията на град Варна" по процедура BG16RFOP001-1.002.

Предвидени са до 60 календарни дни за проектиране и до 240 календарни дни за СМР. Всяка дейност започва след възлагателно писмо от страна на Възложителя.

II.2) Описание 1

Проектиране и изпълнение на строителство (Инженеринг) на обект: "ДГ № 41 „Първи юни“ (с яслена група) – ремонт, газификация и оборудване“ 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
71320000      
71311000      
45200000      
45400000      
45333000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

ДГ № 41 „Първи юни“ (с яслена група), с адрес ж. к. "Вл. Варненчик" до бл. 309, гр. Варна.

Предвижда се да бъде разработен инвестиционен проект във фаза технически проект, да бъде извършено строителството за обект: "ДГ № 41 „Първи юни“ (с яслена група) – ремонт, газификация и оборудване“ и да бъде упражнен авторски надзор по време на строителството.
В рамките на предмета на поръчката следва да бъдат направени: проучвания /ако е необходимо/ и проектиране; изготвяне на технически проект с цел издаване на разрешение за строеж по всички части на инвестиционното проектиране в съответствие с Наредба № 4/22.04.2004 г. за обхват и съдържание на инвестиционните проекти, КС и КСС; съгласуване и изваждане на всички необходими разрешителни, вкл. разрешение за строеж; изготвяне на подробни работни графици за изпълнение на строителните дейности; съгласуване на скици и разработения проект с всички контролни органи, експлоатационни дружества, общински и държавни институции съгласно нормативните изисквания преди предаването на проекта на Възложителя за оценка на съответствието на проекта със съществените изисквания към строежите, одобрение и получаване на разрешение за строеж; изпълнение на СМР и упражняване на авторски надзор.
Критериите по-долу
 
ДА „Техническо предложение на участника за изпълнение на поръчката“    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
657267.37      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
25

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
"Модернизация на образователната инфраструктура на територията на град Варна" по процедура BG16RFOP001-1.002.

Предвидени са до 60 календарни дни за проектиране и до 240 календарни дни за СМР. Всяка дейност започва след възлагателно писмо от страна на Възложителя.

II.2) Описание 1

Проектиране и изпълнение на строителство (Инженеринг) на обект: "Основен ремонт на филиала на ДГ № 12 „Ян Бибиян“” 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
71320000      
71311000      
45200000      
45400000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

филиала на ДГ № 12 „Ян Бибиян“, с адрес ул. Добруджа № 1, гр. Варна.

Предвижда се да бъде разработен инвестиционен проект във фаза технически проект, да бъде извършено строителството за обект: "Основен ремонт на филиала на ДГ № 12 „Ян Бибиян“” и да бъде упражнен авторски надзор по време на строителството.
В рамките на предмета на поръчката следва да бъдат направени: проучвания /ако е необходимо/ и проектиране; изготвяне на технически проект с цел издаване на разрешение за строеж по всички части на инвестиционното проектиране в съответствие с Наредба № 4/22.04.2004 г. за обхват и съдържание на инвестиционните проекти, КС и КСС; съгласуване и изваждане на всички необходими разрешителни, вкл. разрешение за строеж; изготвяне на подробни работни графици за изпълнение на строителните дейности; съгласуване на скици и разработения проект с всички контролни органи, експлоатационни дружества, общински и държавни институции съгласно нормативните изисквания преди предаването на проекта на Възложителя за оценка на съответствието на проекта със съществените изисквания към строежите, одобрение и получаване на разрешение за строеж; изпълнение на СМР и упражняване на авторски надзор.
Критериите по-долу
 
ДА „Техническо предложение на участника за изпълнение на поръчката“    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
131270.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
25

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
"Модернизация на образователната инфраструктура на територията на град Варна" по процедура BG16RFOP001-1.002.

Предвидени са до 60 календарни дни за проектиране и до 240 календарни дни за СМР. Всяка дейност започва след възлагателно писмо от страна на Възложителя.

II.2) Описание 1

Проектиране и изпълнение на строителство (Инженеринг) на обект: „Ремонт и прилагане на мерки за енергийна ефективност в сградата на ОУ „Никола Й. Вапцаров““ 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
71320000      
71311000      
45200000      
45400000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

ОУ „Никола Й. Вапцаров“, с адерс ж. к. Възраждане II, гр. Варна.

Предвижда се да бъде разработен инвестиционен проект във фаза технически проект, да бъде извършено строителството за обект: „Ремонт и прилагане на мерки за енергийна ефективност в сградата на ОУ „Никола Й. Вапцаров““ и да бъде упражнен авторски надзор по време на строителството.
В рамките на предмета на поръчката следва да бъдат направени: проучвания /ако е необходимо/ и проектиране; изготвяне на технически проект с цел издаване на разрешение за строеж по всички части на инвестиционното проектиране в съответствие с Наредба № 4/22.04.2004 г. за обхват и съдържание на инвестиционните проекти, КС и КСС; съгласуване и изваждане на всички необходими разрешителни, вкл. разрешение за строеж; изготвяне на подробни работни графици за изпълнение на строителните дейности; съгласуване на скици и разработения проект с всички контролни органи, експлоатационни дружества, общински и държавни институции съгласно нормативните изисквания преди предаването на проекта на Възложителя за оценка на съответствието на проекта със съществените изисквания към строежите, одобрение и получаване на разрешение за строеж; изпълнение на СМР и упражняване на авторски надзор.
Критериите по-долу
 
ДА „Техническо предложение на участника за изпълнение на поръчката“    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
1733653.86      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
25

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
"Модернизация на образователната инфраструктура на територията на град Варна" по процедура BG16RFOP001-1.002.

Предвидени са до 60 календарни дни за проектиране и до 240 календарни дни за СМР. Всяка дейност започва след възлагателно писмо от страна на Възложителя.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците да са вписани в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи от първа група, трета категория за първата обособена позиция; първа група, четвърта категория за втората и третата обособени позиции; първа група, пета категория за четвъртата обособена позиция и първа група, втора категория за петата обособена позиция, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени. В случай, че участникът участва като обединение/консорциум, такава регистрация трябва да има всеки член на обединението/консорциума, който ще извършва строителни дейности.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискването се доказва за тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, които са им възложени ще изпълняват строителство.
При подаване на оферта участниците декларират съответствието с този критерий за подбор само като попълват съответния раздел в Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) - част ІV, раздел А „Годност“, т. 2 на ЕЕДОП.
Доказване на посоченото изискване.
Документът, с който се доказва изискването е Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката: строежи от първа група, трета категория за първата обособена позиция; първа група, четвърта категория за втората и третата обособени позиции; първа група, пета категория за четвъртата обособена позиция и първа група, втора категория за петата обособена позиция. В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава.
Документите за доказване съответствието с поставеното изискване се представят от участника, определен за изпълнител или при поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 и 6 ЗОП. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Неприложимо.

Неприложимо.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Документи за доказване на изискването - съгласно чл. 64, ал. 1, т. 2, предложение второ от ЗОП: списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите.
Документите за доказване съответствието с поставеното изискване се представят от участника, определен за изпълнител или при поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 и 6 ЗОП. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
2. Документи за доказване на изискването - съгласно чл. 64, ал. 1, т. 1 от ЗОП: списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали то е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
Документите за доказване съответствието с поставеното изискване се представят от участника, определен за изпълнител или при поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 и 6 ЗОП. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
3. За доказване на изискване за притежаване на валиден сертификат EN ISO 9001:2008 - система за управление на качеството или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват в областта на строителството, участниците представят: валиден сертификат за система за управление на качеството по стандарт EN ISO 9001:2008 или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват в областта на строителството - сходно с предмета на поръчката (заверено копие).
Документите за доказване съответствието с поставеното изискване се представят от участника, определен за изпълнител или при поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 и 6 ЗОП. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.


1. Участникът следва да е изпълнил за последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата, дейности - услуги с предмет, идентични или сходни с тези на поръчката. Под „идентични или сходни с тези на поръчката дейности - услуги”: се считат проектантски дейности за създаване на технически и/или работни проекти за ново строителство и/или основен ремонт и/или реконструкция на сграда – строеж трета категория по смисъла на чл. 137 ЗУТ за първа обособена позиция; сграда - строеж четвърта категория за втора и трета обособени позиции; сграда – строеж пета категория за четвърта обособена позиция и сграда – строеж втора категория за пета обособена позиция. 2. Участникът следва да е изпълнил за последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата, дейности – строителство с предмет, идентичен или сходен с тези на поръчката. Под строителство, идентично или сходно с предмета на поръчката се разбира ново строителство и/или основен ремонт и/или реконструкция на сграда – строеж трета категория по смисъла на чл. 137 ЗУТ за първа обособена позиция; сграда - строеж четвърта категория за втора и трета обособени позиции; сграда – строеж пета категория за четвърта обособена позиция и сграда – строеж втора категория за пета обособена позиция. За изпълнено се счита строителство на строеж в експлоатация. При участие на обединение, което не е ЮЛ, изискванята се прилагат за обединението като цяло. При посочване на участие с използване на подизпълнител, изискванията се отнасят и за всеки един от подизпълнителите, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват. При подаване на офертата Участникът следва да предостави изискуемата информация в Част ІV, Раздел В, т. 1б) и 1а) от ЕЕДОП за услуги и стро-тво с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката. При участие на обединение, което не е ЮЛ съответната информация се попълва в ЕЕДОП на членовете на обединението, чрез които участникът доказва поставените изисквания и документите се представят от тези членове. 3. Участникът следва да притежава сертификация по EN ISO 9001:2008 - система за управление на качеството или екв. или други дока-ва за екв. мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват в областта на строителството - сходно с предмета на поръчката. Сертификатът за си-ма за управление на качеството по стандарт EN ISO 9001:2008 трябва да е валиден и да е издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от ИА "Българска служба за акредитация" или от друг нацио. орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговаря на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема екв. сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят приема и други доказателства за екв. мерки за осигуряване на качеството, когато участник не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В тези случаи участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните. В случай на участие на обединение, спазването на изискването за сертификация може да бъде осигурено от един или повече от партньорите в обединението, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението по отношение на дейностите, свързани със строителството. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискването за сертификация се доказва за тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, които са им възложени, ще изпълняват дейности, свързани със строителство. При подаване на офертата Участникът следва да предостави изискуемата информация в Част ІV, Раздел Г от ЕЕДОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Отстранява се от участие в процедурата участник, когато е налице някое от изброените основания в чл. 54, ал. 1, т.1-7ЗОП и в чл. 55, ал. 1, т. 1-5 ЗОП. Може да не отстрани от процедурата участник на посоченото основание в чл. 55, ал. 1, т. 1ЗОП, ако се докаже, че същият не е преустановил дейността си и е в състояние да изпълни поръчката съгласно приложимите национални правила за продължаване на стопанската дейност в държавата, в която е установен.Само лишаване от упражняване на професиите и дейностите, свързани с проектиране и строителство, съгласно чл. 55, ал. 1, т. 2 ЗОП са пречка относно участието в процедурата. Може да не се отстрани от процедурата участник, за когото са налице посочените основания ако представи предвидените в чл. 56, ал. 1 ЗОП док-ства за предприети мерки за доказване на надеждност и същите са достатъчни, за да се гарантира неговата надежност.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

04/05/2017 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

05/05/2017 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

в сградата на Общинско предприятие „Инвестиционна политика” – при Община Варна, на адрес: гр. Варна, бул. „Ген. Колев” № 92, ет. 5

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване. Не се изисква нотариално заверено пълномощно.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Критерий за възлагане: оптимално съотношение качество/цена, което се оценява въз основа на цената, както и на показатели, включващи качествени и екологични аспекти, свързани с обществената поръчка. Комплексната оценка има максимална стойност 100 т.Формулата по която се изчислява „Комплексната оценка“ за всеки участник е: КО = П1 + П2, където: П1 е показател „Техническо предложение на участника за изпълнение на поръчката“;П2 е показател „Ценово предложение за изпълнение на поръчката“.Оценка по Показател П1 — „Техническо предложение на участника за изпълнение на поръчката“ ще се изчислява по формулата: П1 = Х1 + Х2, където: Характеристика, относима към дейността, свързана с проектирането: Х1 е Предложение за организацията и професионалната компетентност на персонала, на който е възложено проектирането като част от изпълнението на поръчката, тъй като качеството на ангажирания с проектирането като част от изпълнението на поръчката персонал ще окаже съществено влияние върху реализацията на договора, и Характеристика, относима към дейността, свързана с изпълнението на строителството: Х2 е Предложение за изпълнение на предвидените СМР, включващо технически параметри, съобразно техническата спецификация на възложителя, включващо естетически, функционални характеристики на обекта, предназначение за потребителите на обекта, екологични, иновативни характеристики, и иновативни търговски техники и условия, както и предложение за мерки, целящи осигуряване на качеството при изпълнение на възлаганите СМР. 2. Гаранцията, която да обезпечи изпълнението на договора е в размер на 3 % от неговата стойност без ДДС. Гаранцията се представя в една от следните форми: а). депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б). банкова гаранция в полза на Възложителя или в). застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Изпълнителят избира сам формата на гаранцията. При гаранция-парична сума, същата се внасят по следната банкова сметка на Възложителя: IBAN - BG 63CECB97903324129200, BIC CECBBGSF на Общинско предприятие „Инвестиционна политика” – Община Варна в „ЦЕНТРАЛНА КООПЕРАТИВНА БАНКА” АД – гр. Варна. Срок на валидност-30 календарни дни след срока на договора, който е 25 календарни месеца. Възложителят предвижда 35 % от гаранцията за изпълнение да бъде задържана за обезпечаване на гаранционното поддържане на изпълнените дейности. Гаранцията за гаранционното поддържане се освобождава след изтичане на последния от гаранционните срокове, предложени от изпълнителя. С договора е предвидена и гаранция, която обезпечава целия размер на авансовото плащане, което в размер на 10 % от стойността на СМР от договора, когато такова е поискано от Изпълнителя.
3. Настоящата поръчка е разделена на 5 обособени позиции.
Участниците в настоящата процедура могат да подават оферти за една, за повече от една или за всички обособени позиции!
Максималният брой позиции, които ще се възложат на един участник, е 1 (една) обособена позиция. Когато някой от участниците е класиран на І-во място за повече от една обособена позиция, същият ще бъде избран за изпълнител в следния ред:
Първо. По обособената позиция, по която е единствен класиран участник. В случай, че е единствен класиран участник по повече от една обособена позиция ще бъде избран за изпълнител по обособената позиция, която е с най-висока прогнозна стойност (не с най-висока предложена от участника цена). По останалите обособени позиции участникът ще отпадне от класирането.
Второ. По тази обособена позиция, по която е класиран на І-во място и е с най-висока прогнозна стойност, обявена в обявлението и документацията за обществена поръчка (не с най-висока предложена от участника цена). По останалите позиции участникът ще отпадне от класирането.
4. Органите, предоставящи информация за данъци, околна среда, закрила на заетостта и условията на труд са: НАП, МОСВ, АЗ и ИА "ГИТ".

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 17/03/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва